Yrityksen odottajista yrittämään päässeet

SJ
Tuttu tunne, kaneli. En kyllä ite kuvitellu että tästä tämmöstä ressiä sais aikaan. Meillä tosin nyt se tilanne et jos tärppi ei nyt käyny niin sitten ovistestit ja muut jätetään hyllylle ja lopetetaan yritys, jatketaan sit syksyllä.

En tiiä mistä johtuu mut tänään on vilustanu kauheesti ja nukuin neljän tunnin päiväunet, mikä oli ihan omituista ja otti päähän ku heräsin, koska meni koko päivä ihan hukkaan. koitan olla ajattelematta et tää väsymys olis mikään oire, järki sanoo et se johtuu vaan tästä stressistä. silti joku ääni nimeltä toivo mun päässä sanoo et "se on raskausoire.." :D
 
Yrityksen odottajista yrittämään päässeet


Maanantai 17.3.2014



Nimimerkki......Ikä.............Kp..........Yk........Ya...Monesko

Daagmar............29..........47/28-30......4........11/13.......?
empuska.............21..........6/30...........5.......11/13........1.
kiskisnami...........23..........6/30-35......2.........2/14........1.
pieni toive...........24..........5/?-37........2........02/14.......3.
Miija87...............??..........12/27...........4.......12/13.........2.
Kaneli88.............25..........10/27...........2.......02/14.........1.
Bella-.................20.........11/26-29.......3.........1/14........1. Jks14.................27.........3/29~31.....2..........1/14.......?
Liipa..................24.........1/27-29......3..........1/14........2.
Minisport...........27..........27/34..........7.........08/13.......1.
tähtityttö89........24..........27/??..........2...........1/14.......1.
Katey................25 .........25/39..........3.........12/13.......1.
SJ.....................23.........24/31..........3.........12/13........1.
jammaillen..........23..........19/??...........2.........2/14........1.
Wivi..................24.........18/28-29.......3..........1/14.......1.
Niuski................31........16/25-26........4........12/13........1.
Mariannika.........28..........31/35..........5.........08/13.......1.
mymosa............31..........??/??.........3.........12/13.........4.
Ujm..................25..........5/28.........4.........12/13.........1.
MaryahR............?............??/??.........1.........2/14..........2.








Piinailijat:


tähtityttö89 dpo 10
SJ dpo 6






Plussanneet:

2013:
marraskuu kuukiuru (yk1), 5th (yk1), Haikulainen (yk1), mariet (yk2), nannaa (yk2)

2014
tammikuu nuorallatanssija (yk2), Sandri (yk3), Elviira86 (yk1), Annuski (yk5)

helmikuu Anni00 (yk1), SannaMarko (yk2), Ponityttö (yk1), Sonetti (yk2), Kinkula- (yk2), Nalle-Puh

maaliskuu Heranen (yk3), toivontähti (yk2)


Plussanneiden ketju http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/odotusaika/2313211-yrittamaan-paasseista-plussanneet-3-a/




Blogeja:

kuukiuru come to mama
heranen The one I laugh with
ponityttö Multaa ja Timantteja
SannaMarko Vauvahaaveilua
Kaneli88 Ripaus sokeria ja kanelia elämään
 
Viimeksi muokattu:
Liipa, muistaisin lukeneeni joskus, että papan voi ottaa vaikka vuotaiskin. En oo kuitenkaan täysin varma tästä.

Jos nää fiilikset enteilee menkkoja kuten luulen, niin kyllä ottaa päähän.. Samat tuntemukset kuin viimeks menkkojen alkua edeltävänä päivänä, eli veikkaan et menkat alkaa huomenna. Näin ollen kierto olis vaan 19 päivää. Ja jos menkat alkaa, niin tällä ns. normi "14 pv oviksesta menkat"-säännöllä ovis olis ollut jo sillon kun menkat oli vielä menossa.. Onko se ees mahdollista? Jotenkin nyt toivon ettei menkat ala, ihan jo siksi että vituttaa vuotaa kuin seula 6 pv ja elää menkatonta elämää vaan 13 päivää. :mad:
 
SJ
Kaneli: joo vähän epäselvästi kirjoitin. Ei siis ehkäsyä oteta mutta tarkoitus on unohtaa vauvajutut kesäksi ja jatkaa syksyllä. Tää vie omasta ajattelusta niin ison osan et on pakko ottaa rennommin ja keskittyä opiskeluun hetkeksi. Tavallaan siis tjottaillaan mutta ei väkisin talletella oviksen aikaan, enkä tilaa ohistestejä nyt lisää, mulla enää yks tuolla ja teen sen varmaan huomenna tai ylihuomenna ihan huvin vuoksi kun en viiti raskaustestiä vielä tuhlata.

Huomenna siis dpo7 tai 8 (en oo ihan satavarma tapahtuiko ovis ma vai ti, kun plussat tuli su ja ma..) eli varmaan torstaina testaan (mahd. Dpo10), haamuun olis mahis jos siis siellä jotain kasvaa. Kyllä tuntuu päivät pitkiltä vaikka tääki päivä meni nukkuessa :D

Jammaillen: aika ikävää jos noin lyhyet kierrot :( ehkä noi menkkaoireet kertois jostain muusta? Oliskohan mahollista?
 
kaneli88: 15v mulla oli kierrot aika epäsäännöllisesti ja aina yli 30 päivää. Siitä asti oon syöny pillereitä. Toivottavasti nää tästä nyt tasottuis eikä jäis näin lyhyiksi.. Pillereitä söin aina kaks liuskaa putkeen, en oo tottunut tämmöseen jatkuvaan menkkailuun :D Puhumattakaan sit miten vaikuttaa raskautumiseen. Onneksi jätin pillerit nyt jo pois, enkä vasta kesällä, kuten alunperin meinasin.

SJ: Toivottavasti nää menkkaoireet kertovat jostain muusta :D Joillain on ilmesestikin menkkamaisia tuntemuksia alkuraskaudesta. En vaan jotenkin usko, että menkkamaista kipuilua olisi näin aikaisessa vaiheessa raskautta. Jotenkin on nyt niin vahva fiilis siitä, että huomenna alkaa :(
 
SJ
Jammaillen: kerrohan sitten miten kävi, alkoiko menkat?

Ite vetäsin 9 tunnin yöunet, eilisistä 4 tunnin päikkäreistä huolimatta :D voi oloa et on vaan univelkaa jääny. Nyt ainakin vielä ihan pirtee olo, ja vilunväreitäkään ei oo tänä aamuna ollu. Oikeestaan mitään raskauteen viittaavia oireita ei oo. Malttais nyt vaan ton testaamisen kans.. :D
 
Mymosa: Oon niin tohelo etten osaa katsoa, mutta toivon parasta

SJ: aa, no se voi tehdäkin hyvää ettei koko ajan kyttäile ja pissaile tikkuihin. Varsinkin, kun jos on luonteeltaan stressaaja. Olen itse vielä osannut välttää ovistikut, mutta saa nähä. Ajattelin, kun kesä tulee ja jos kierrot on ihan päin honkia niin sitten voisin harkita asiaa. Tosin se toisi ihan varmasti lisä stressiä vain tähän projektiin.

Jammaillen: Itselläni ihan sama, että silloin ennen alkoi käyttämään pillereitä niin kierrot todella epäsäännöllisiä, joten hieman skeptisesti suhtaudun että ne olisivat nyt tasaisemmat. No aika kertoo. Toivotaan että sinulla olisi jotain ihan muuta tapahtumassa kehossa kuin menkat ;)

Muuten. Seuraatteko täällä muita keskusteluja? Itse käyn tietty vilkuilemassa "yrityksen odottajia" ja sitten satunnaisesti muiden yrittäjien keskusteluja ja oon vähän koukussa aina kyseisen kuukauden odottajien keskusteluun :D Nytkin käyn aina välillä katsomassa maaliskuun murujen keskustelua ja ihastelemassa aina kun tulee vauvauutisia :D Erehdyin lukemaan tuota sikiöseulannoissa kärähtäneiden keskusteluja ja tuli vaan ahdistus. Ainiin ja tietty luen näiden meidän keskustelun raskautuneiden höpinöitä vaikka ovatkin tainneet kaikki mennä jo facebookiin.
 
SJ
Täällä kaikki loputkin raskausoireet hävinny :D veikkaan et mielikuvitus teki tehtävänsä niiden suhteen. Vielä pitäis pari päivää malttaa ennen testiä.

Mä välillä käyn kattoon muita ketjuja täällä, mut aika vähän. Yleensä jos on joku asia mitä ite miettii niin tulee eri ketjuista etittyä vastauksia ellei tähän kirjota :)

Eilinen väsymys on vaihtunut tänään kunnon virtapiikkiin, se oli siis univelkaa vaan mikä eilen väsytti. Mitään tuntemuksia ei oo missään eli tais nekin olla oviksen jälkituntemuksia ;) onneks vielä niik pienet dpot et lopulliseen pettymykseen on vielä aikaa..
 
SJ
Mymosa: aika lähellä alkaa olla. Mulla oli kans tuommonen mut se sit vielä siitä tummeni... voithan sä testata vielä huomenna ja jos on haaleempi niin sit varmaan oli tuo plussa :)

Jks: lista on päivitetty eilen eli tänään dpo 7. Huomenna jo 8! :)
 
SJ
Näyttäis vahvemmalta kun kontrolliviiva eli minusta ainakin plussa! :) onnittelut oviksesta. Mä tein hätähousuna r-testin aamulla ja puhtaan valkoinen negahan se oli :D dpo 8 siis tänään eli tuo nyt ei sinäänsä kerro vielä mitään mutta kyllä mä vähän jo haamulaista toivoin. Tosin nyt on ollu eilisestä asti ihan varma olo siitä ettei tässö raskaana olla. Mut koska testejä on niin testailen kyllä menkkoihin asti ihan varmaan :D
 
Mymosa: Täällä on peukut pystyssä :)

Huoh... ei oo vielä edes puoliväli kierrosta. Kylläpä aika menee jotenkin hitaasti. Lihoin sitten loman aikana 5kg :D Ruoka siis maistui. Nyt voisi sitten taas keskittyä terveelliseen elämään. Onneksi pääsen huomenna töihin. Päivät alkaa ehkä menemään vähän nopeammin.
 
Isäntä viime vkloppuna pamautti, et nyt mennää kihloihin ja hän haluaa nyt heti lapsen! Sunnutaina jäi miulta pillerit poikkeen ja ens kuussa yritys on kymppiäkin isompi, jospa nappais :) on kyllä päää pyörällä tuosta isännän pommista, mutta ens kuun lopussa nähhään, onko napannunna ;) mahoton on ainakin jännitys ja innostus!!
 
  • Tykkää
Reactions: Katey ja Spukka

Yhteistyössä