Yrityksen odottajista yrittämään päässeet

SJ
Moi! Mun piti nyt kuitenkin tää kierto tulla tänne jännäilemään loppuun :) kävi nimittäin niin että kuvittelin et mun ovis olis to-la aikana kun mies oli reissussa. Eilen sitten oli puhe että illalla voitais pupuilla. Tein päivällä ovistestin ja siinä näky viiva mut ei niin vahva kun kontrolli, ajattelin että ovis on varmaan menny jo eli vauvoja ei tule vaikka pupuillaankin. Tein sitten tämän iltasession jälkeen huvikseen toisen ovistestin ja siinäpä olikin vahva viiva! Tänään tein aamulla vielä yhden ja siinä viiva taas haaleampi. Eli eilisen ovisplussan perusteella ovulaatio olisi ihan näillä hetkillä ja raskautumismahikset aika korkeat :) Jos tästä kierrosta vauva tulee niin viis opiskeluista! Ei epäilystäkään etteikö olis toivottu tapaus :) Eli piianilen täällä nyt tän kierron loppuun, tänään siis eilisen +testin perusteella dpo0.
 
  • Tykkää
Reactions: Katey ja Kaneli88
Ihanat 12h nukuttua ja mahatautikin taitaa olla väistynyt. Onneksi pääsin vähällä. Huomenna alkaa arki ja työt. Kevätkin on tullut tänne näemmä. Odottelen kovasti että pääsisin sisustamaan meidän yhtä huonetta uusiksi. Tarkoitus tehdä vierashuoneesta meidän makkari ja mm. maalata se. Ensin täytyy tosin odottaa että mieheni sisko saa myytyä pienonsa pois joka on vierashuoneessa. Haluamme pois nukkumasta yläparvelta ja muuttaa vierashuoneeseen että jos meille joskus se vauveli tulisi. Kevät on muutenkin ihanaa aikaa sisustaa.

Bella mennään näemmä sitten peräkanaa tämä kierto ;) Mennään sitten kanssa tuonne plussaneiden puolelle. Moni voisi mennäkin nyt jo edellä sinne kanssa ;)

Haha piti käydä ihan kattomassa että jos nyt plussaisin että milloin olisi laskettuaika niin 12.12. Kaverin ja tätini syntymäpäivänä. Aah saisi olla joulun kotona eikä töissä *toiveajattelua*
 
Viimeksi muokattu:
SJ ja Liipa toivottavasti plussaatte!!

Mymosa toivottavasti sulla on kaikki hyvin ja se kyhmy on joku ohimenevä juttu!! Tsemppiä!! <3

Mulla tänään ollu selässä menkkakipuja, vaikka vkonloppuna alkavat. Sellainen olo, että alkaa jo aiemmin.
 
SJ
Http://aijaa.com/qsSpPp

Tossa vielä noita mun ovistestejä, ylimmät on eilisiä ja alimmat tän päiväsiä, alin on viimesin. Noi tosin kaikki jo kuivuneita.. olivat kaikki märkänä paljon tummempia. Mut eiköhän tuo viimenen ainakin ihan plussa oo?? Jos tänään vielä varulta menis ajoissa sänkyyn niin varmaan olis paremmat mahikset :) Sain ihan uutta virtaa taas näihin hommiin.. mut nyt jos ei tärppää niin sit varmaan tulee meille tauko yrityksestä ja siirrettävä ajatukset opintoihin hetkeks. Tää on lopulta aika raskasta tää asian miettiminen ja testailu ;)
 
Viimeksi muokattu:
SJ
Kaneli: täälläkin remppasuunnitelmia. Tulevat lastenhuoneet tarkoitus laittaa uuteen uskoon (tapetit niissä vuodelta x ja tosi huono kuntoset), valittiin molempiin huoneisiin aika neutraalit, kivat värit mitkä käy molemmille :) sisustuksellahan niitä saa sitten tehtyä tytölle/pojalle sopivammaksi. Meille tosin tulossa myös keittiöön, olkkariin, omaan makkariin sekä otakkahuoneeseen ja kodinhoitohuoneeseenkin remontti, että hommaa riittää vauvanteon lisäks :D

Jks: toivotaan ettei sun menkat alkais vaan plussaisit kuitenkin!
Mymosalle tsemppiä kyhmyn selvitykseen, onneks ne ei aina tarkota mitään pahanlaatuista..
 
Mites teillä muilla meni ekat menkat hormonaalisen ehkäisyn jälkeen? Itse olen täällä hieman ihmeissäni. Alkoi la pienellä tiputtelulla ja eilen aukesi kunnolla hanat ja nyt jo loppui. Olen ennen renkaiden käyttöä ja niiden aikana aina kärsinyt runsaista ja pitkistä (4-5pv:n) pituisista menkoista. Voiko nyt olla asiat niin hyvin että oikeasti olisi lyhyemmät menkat vai onko kierto sekaisin ja toiset menkat tulee kohta perään tai jotain muuta vastaavaa...
 
mymosa
Piti käydä lukemassa miten niitä tyttöjä oikeen tehään ja meillähän toi on ihan helppoa :D Harvoin seksiä ja reilusti ennen ovista, ei pidä laskea syvälle ja nainen ei saa saada orgasmia yhdynnässä..

Eihän sillä neljännellä väliä, kuhan on tyttö. Meillä on jo poikavalta ja tytölle ois helpompi keksii nimi.

Noh katellaan huomenna tarviiko tässä enää ees haaveilla.

Mulla on alkanut pillereiden jälkeen menkat viimeks vasta teroilla ja nyt luomusti heti ihan normimenkka vuotoina.
 
ujm
Pieni välimoikkaus: ollaan reissussa oltu yli viikonlopun ja vielä kaks viikkoa edessä. Olen siis mukana miehen työmatkalla. Jätin rtestit kotiin ja yritän koko matkan olla ajattelematta asiaa. Siteet on toki mukana varmuudeksi.

Huomenna vaihdetaankin sitten manteretta. :)
 
SJ
Ujm kuulostaa mukavalta reissulta :)
Mymosa: mäkin oon lukenut noita juttuja että miten tehdään tyttöjä tai poikia, ne on kyllä hauskoja ja kannattaa tietysti kokeilla, eihän sitä koskaan ti vaikka niissä olis perääkin :)

Mä heräsin viime yönä aivan järkyttävään mahakipuun.. olin melkein varma että joku mahatauti alkaa, kiemurtelin pitkään sängyssä mut sit nukahin ja aamulla ei ollut mitään? Ei oo mulla ikinä ollu tuollaista paitsi jos tosiaan oksennustauti on alkanu.. onko kellään kokemusta?
Nyt aamulla on välillä vihlassu alavatsaa vasemmalta puolelta, joka vihlasusta meinaa tulla hymy naamalle kun mietin että johtuukohan ovulaatiosta. Ainoo epäilystä herättävä asia on se, että limoja ei näy :/
 
SJ
Kaneli: mulla pillereiden jälkeen menkat on oikeestaan ollu ihan samanlaiset kun pillereiden aikaankin, vuodon suhteen siis. Menkkatuntemukset vaan on ollu voimakkaammat pillereiden jälkeen. Mutta aluksihan kierto ja menkat saattaa olla jonkun aikaa tosi vaihtelevat, eli en tiedä auttaako sun muuta kun ootella ja kattoo minkälaisiks ne asettuu. Tosin toivotaan et sun ei tarvii katella menkkoja enää näiden jälkeen ihan hetkeen :D
 
Ompas täällä moni remonttipuuhissa! Kai se kevät on sitä pesänrakennuksen aikaa :D
Meillä uusi talo valmistui viimevuoden lopulla, joten remontoida tarvii vasta vuosien päästä. :)

Täällä odottelwn edelleen menkkoja alkavaksi. Juilimista alamahalla ja pääkipua ollut. Uutena tosin ollut että nännit "nöpöttää" useasti päivässä ja ovat hieman kipeät, vaikken normaalisti tuollaiseen ole kiinnittänyt huomiota. Ehkä sitä nyt vain tarkkailee enemmän kehoa? Seksiä meillä oli tosiaan kaksi päivää ennen ovulaatiota ja kovastihan sitä toivoisi että jos? mutta isojen oireiden puuttuessa en usko..
 
Jaahas täällä menkat palasivat yhden taukopäivän jälkeen. No täytyy katella rauhassa mihin tää tästä kehittyy.

Ihana helpotus tuli eilen. Olen kovasti myötäelänyt parhaan ystäväni lapsettomuustilanteessa. He ovat miehensä kanssa siis yrittäneet puolitoistavuotta vauvaa tuloksetta. Testeissä ovat käyneet eikä vikaa ole löytynyt. Nyt yrittävät vielä luomusti ensi syksyyn asti ja sitten aloittavat inssit. Blogissa hieman jo kirjoitin huolestani siihen että jos tulen raskaaksi ennen kaveriani että miten kertoa asiasta hänelle. Tuntuisi jopa epäreilulta tulla heti itse raskaaksi kun toiset ovat yrittäneet niin pitkään. Eilen ystäväni soitti ja kertoi että miehen sisko oli soittanu hänelle ja avannut sydäntään että on raskaana ja lapsi ei ole toivottu mutta pitävät sen kuitenkin (tämä on heidän kolmas ja edellinenkin oli vahinko eikä toivottu). Tämä miehen sisko tietää ystäväni lapsettomuudesta ja silti oli avautunut hieman tökerösti. Ystäväni oli pahoittanut todella mielensä mutta ilmoitti minulle samalla että vaikka nyt purkautuu kyseisestä tilanteesta ei halua missään nimessä että minä salaisin raskauttani häneltä koskaan. Hän kuulemma olisi onnellinen vain. Ihanaa omistaa ihania ihmisiä ympärillä.
 
mymosa
on tänään kävin sitten tutkituttaa noi rinnat, kun löysin sen muhkuran ja ovat kipeet. Ei kuulema tuntunut mitenkään vaaralliselta ja th kävi vielä lääkäriltä asiaa kysymässä, km on niin vähän aikaa vielä, että odotellaan nyt rauhassa ja jos vielä muutaman viikon päästä tai menkkojen käynnistyttyä on niin uudelleen.
Mutta mulla tosiaan on muutenkin aika muhkuraiset rinnat.
 
Kaneli: hyvät ystävät ovat kyllä kullan arvoisia! Hienoa että sinulla on tuollaisia ystäviä :)

Mymosa: hyvä ettei mitään huolestuttavaa löytynyt rinnasta! Mieluiten on ylivarovainen ja tutkituttaa kyhmyt, mutta ainahan tuollainen toki säikäyttää!
 
SJ
Tein äsken vielä huvinvuoks yhen ovistestin ja ihan selvä nega oli. Eilen siis näihin aikoihin selvä plussa, onkohan syytä olettaa että munasolu olis irronnut? Vai mistä tuo lh-tason lasku johtuu.. onhan tää melkosta saivartelua välillä mutta ei vaan jaksais malttaa ;)
 
Ostin rfsu:n vajaan 3€ paketin, missä on kaksi testiä. Kauhee hinku testata, mutta tiedän et on nega.. Menkkaoireita ollu pari päivää ajoittain ja tänään aamusta häpyluun alta nipisteli hetken. Kuukautiset alkaa vkonloppuna.
 
SJ
Testaa vaan, viimestään aamulla niin saat varmemman tuloksen ja sithän se olis jo dpo 12 :) oispa itekkin jo tollaset dpot, mut ei kun jossain nollassa mennään.. tää ja ens viikko matelee, tiiän jo nyt.
 

Yhteistyössä