Yrityksen odottajista yrittämään päässeet

Mulla nyt menossa dpo7 ja KOVIN TOIVON, että olis tärpännyt tästä kierrosta. Menkat pitäisi alkaa ensviikonloppuna, toivottavasti EI ala. Puuhattiin vaan kerran ja sinä päivänä, kun hymynaama pärähti tikkuun. :/
 
Mun oli pakko tulla kurkistamaan, etsiä eilen mieleeni tullut viesti (24.12.2013) ja kommentoida sitä vielä näin maaliskuussa (ja huomasin, että aika ketjun alussahan mä mukaan tulin ja nyt meette kohta 100. sivulla!)
Tulihan se ovis sieltä!
Juuri mitään tuntoja ei ole tässä kierrossa ollut. Ihan pientä menkkatuntoa oli sen jälkeen, kun ekat limat tuli. Onneksi oli ukko heti juonessa mukana, nyt on joululahja talletettu :)
Meidän joululahja on pysynyt mukana ja ultrassa kaikki kunnossa.

Plussatuulia kaikille tasapuolisesti! :) Nähdään odottajien puolella!
 
  • Tykkää
Reactions: Liipa
SJ
Täällä kans tuntuu välillä että ei enää tiiä mitä ajattelee mistäkin. Otin viikonloppuna pitkästä aikaa muutaman juoman ja miehen kans tuli puhe tästä vauvanteosta. Mä oon kamppaillu viime viikot ajatusteni kans, mulla valmistuis vuoden päästä ylempi korkeakoulututkinto, jos nyt tulisin raskaaksi valmistuminen jäis muutamasta kuukaudesta kiinni ja siirtyis jonnekkin? Jaksanko käydä vielä loput kurssit kun kotona olisi pieni vauva? Otanko nyt siis kauheen riskin kun olen 4vuotta nähnyt vaivaa opiskelujen eteen ja jos opiskelumotivaatio loppuu vauvan tulon jälkeen ja tutkinnon saaminen jäisi roikkumaan.. toisaalta, eihän tässä tarvitsisi siirtää vauvantekoa kun reilulla puolella vuodella, eli ensi syksyyn :) sellainen aikahan menee nopeesti, ehtisin valmistua keväällä 2015 ja saada siitä parin kuukauden päästä parhaan mahdollisen lahjan (jos tärppi kävis syksyllä heti).. mutta toisaalta haluaisin lapsen niin kovasti jo nyt.. vaikka olishan se kiva vielä nauttia ens kesästä ilman mahaa tai olotiloja. Eli tämän kaiken tuloksena, palailen linjoille varmaan syksyllä ja keskityn nyt täysillä opiskeluun :) mutta teille kaikille isot kiitokse ja hirveesti tsemppiä ja onnea tulevista plussista!! :)
 
mymosa
^Meillä on kanssa tuollainen tauko pian edessä :( Tosin syynä noi häät joissa en halua olla pienen vauvan kanssa. Jos nyt kävis tärppi niin la ois joulukuussa.. Mutta jos ei niin sitten tulee taukoa lokakuulle, jolloin olisin häissä 8kk raskaana.. Ei malttais kyllä pitää mitään taukoa, kun tässä on muutenkin enää pari vuotta aikaa yrittää.
 
Kyllä ne ajatukset vaan ovat pyörineet osittaista vauvoissa täällä matkallakin. Lähinnä olen miettinyt millaisia vanhempia meistä tulisi. Uskon että ihan hyviä :) ensimmäistä kertaa toivon todella meille vauvaa! Vaikka täällä on ollut aivan ihanaa ja täydellinen häämatka kaikin puoli, tuntuu ihan hyvältä palata kotiin sunnuntaina. Pääsee taas arkeen kiinni ja nyt kun häätkin ohi niin saa keskittyä ihan muihin asioihin. Toivottavasti vauvan tuloon. Maanantaina siis nähdään tulos. Tosin en vieläkään usko tärppiin mutta kyllähän se silti on pettymys kun/jos nega tulee.
 
Yrityksen odottajista yrittämään päässeet


Perjantai 7.3.2014



Nimimerkki......Ikä.............Kp..........Yk........Ya...Monesko

toivontähti..........27..........37/32-39......2........1/14.........1.
Daagmar............29..........37/28-30......4........11/13.......?
empuska.............21.........35/30...........4.......11/13........1.
kiskisnami...........23.........32/30-35......1.........2/14........1.
pieni toive...........24.........31/?-37........1........02/14.......3.
Miija87...............??.........28/27...........3.......12/13.........2.
Kaneli88.............25.........25/??...........1.......02/14.........1.
Bella-.................20.........28/26-29......2.........1/14........1. Jks14.................27.........23/29~31.....1..........1/14.......?
Liipa..................24.........17/27-29......2..........1/14........2.
Minisport...........27..........16/34..........7.........08/13.......1.
tähtityttö89........24..........16/??..........2...........1/14.......1.
Katey................24 .........15/39..........3.........12/13.......1.
SJ.....................23.........14/31..........3.........12/13........1.
jammaillen........23..........9/??...........2...........2/14........1.
Wivi..................24.........8/28-29.......3..........1/14.........1.
Niuski................31.........6/25-26......4..........12/13........1.
mymosa............31..........??/??.........3.........12/13.........4.
Ujm..................25..........??/28.........3.........12/13.........1.
MaryahR............?............??/??.........1.........2/14..........2.







Piinailijat:

Milja87 dpo 13
Jks14 dpo 7






Plussanneet:

2013:
marraskuu kuukiuru (yk1), 5th (yk1), Haikulainen (yk1), mariet (yk2), nannaa (yk2)

2014
tammikuu nuorallatanssija (yk2), Sandri (yk3), Elviira86 (yk1), Annuski (yk5)

helmikuu Anni00 (yk1), SannaMarko (yk2), Ponityttö (yk1), Sonetti (yk2), Kinkula- (yk2), Nalle-Puh

maaliskuu Heranen (yk3)


Plussanneiden ketju http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/odotusaika/2313211-yrittamaan-paasseista-plussanneet-3-a/




Blogeja:

kuukiuru come to mama
heranen The one I laugh with
ponityttö Multaa ja Timantteja
SannaMarko Vauvahaaveilua
Kaneli88 Ripaus sokeria ja kanelia elämään
 
Viimeksi muokattu:
Mä oon vähän sitä mieltä, että jos on hirvee vauvakuume niin sit se kannattaa tehä vaan. Koskaan ei varmasti tuu sit täydellistä tilannetta, millon on opiskellut, vaki duuni, farmariauto, omakotitalo jne. sitten vielä tarpeeksi matkustellu ja kokenut, tai sitten ku ois valmis niin on varmaan liian vanha saamaan lapsia :D Ei kukaan nyt nuin sanonutkaan, mut kuitenki. Ymmärrän hyvin jos haluu muutamalla kuukaudella siirtää just sen takia, että sitten kerkeää valmistua tai naimisiin. Koskaan ei kuitenkaan voi tietää mitä elämä tuo tullessaan ja ois ihan hirveetä, jos ois pitkään halunnu vauvaa ja sitten tapahtuiski jotain ja ei voiskaan enää saada. Ite oon pari vuotta painanu vauvakuumetta alas, koska en halunnu jättää opintoja kesken. Eli oon tehny just päinvastoin kuin tämä mun "ohje" tässä on. Viime kesänä aloin miettimään, että oispa kamalaa, jos en voiskaan enää saada ja oon kuitenki aina tienny että haluan vielä. Ja eihän tässä ainakaan vielä ole tärpänny, että niin. Mutta tämä siis vain minun mielipide ja tilanteet on kaikilla erilaiset! :)

Nyt on tosi monella kierto lopuillaan! Toivottavasti tulee paljo plussia!! Pitäkäähän meidät ajantasalla! :) Kiva päivitellä tuota listaa ja jännätä teidän puolesta :) :popcorn:
 
Sain clearbluen ovulaatiotestiin hymynaaman torstai aamuna.. Mikä dpo minulla on menossa? dpo2?

Talleteltu ollaan ahkerasti.. Nyt vaan odotellaan miten käy:) On kyllä niin kova odotus että tärppäis et pelkään todella ettei tärpänny. Yleensä se vaan mulla tuppaa menemään että mitä enemmän toivoo sitä varmemmin ei onnistu :(

Nuorallatanssija ihanaa että joululahja on pysynyt mukana! Onnea! :)
 
  • Tykkää
Reactions: nuorallatanssija
Mymosa noi unet on kyllä kivoja, mutta haikee fiilis, kun herää. Itse näin viime yönä unta, että menkat eivät alkaneet millään vaik piti ja olin aivan varma, että oli tärpännyt. :D Mun menkat siis alkaa vasta ensvkonloppuna.
 
Mymosa nyt tsemppiä, että tärppää ennen häätaukoa! Näin myös unta, että maha oli jo niin iso ettei voinut peittää ja olin kauhuissaan kun näin alussa ollaan vasta ja en halua vielä kenenkään tietävän :)

Täällä viiva oli hieman vahvistunut eli kyllä täällä vaan raskaana ollaan :D On tämä kyllä niin uskomatonta!! :heart:

Nyt pitäis kai uskaltautua lähteä plussanneiden ketjuun, joka kyllä näyttää hiljentyneen. Eli tulkaahan pian perässä seuraksi!! Tärppionnea kaikille!

Bella- Miten sulle kävi?
 
Täällä jo kp 2 eli ei tullut meille vauvaa viime kierrosta. Eilen harmitti kyllä tosi paljon ja hermo oli kireellä koko päivän, mutta tänään oon jo positiivisin mielin odottamassa uutta ovista. Eli yk 3 on täällä nyt käynnissä.

Onnea vielä toivontähti :flower:, me muut koitetaan tulla perässä mahdollisimman pian! :)
 
Bella- Pahoittelut ja hurjasti tsemppiä tähän uuteen kiertoon!

Ainiin tässä kierrossa ennen ovulaatiota käytin vehnänalkioöljyä edellisen megakierron pelossa. En tiedä oliko hyötyä siitä, mutta ovis tuli ajallaan ja siitä se onnistui :) Oviksen jälkeen se onkin vähän unohtunut.
 
ujm
Me ollaan mietitty ns häätauosta luopumista, vaikka pakko kai se on hetkeksi pysäyttää ettei la ole häiden tienoilla. Äitini yrittää puhua jopa häiden lykkäämisestä vaikka nyt tärppäisi. Ei kuulemma pysty nauttimaan pikkuvauva ajasta jos stressaa häitä.. Tai nauttimaan häistä jos on pieni vauva. Taidan kyllä silti pitää pääni.
 
Yrityksen odottajista yrittämään päässeet


Lauantai 8.3.2014



Nimimerkki......Ikä.............Kp..........Yk........Ya...Monesko

Daagmar............29..........38/28-30......4........11/13.......?
empuska.............21.........36/30...........4.......11/13........1.
kiskisnami...........23.........33/30-35......1.........2/14........1.
pieni toive...........24.........32/?-37........1........02/14.......3.
Miija87...............??.........29/27...........3.......12/13.........2.
Kaneli88.............25.........26/??...........1.......02/14.........1.
Bella-.................20.........2/26-29.......3.........1/14........1. Jks14.................27.........24/29~31.....1..........1/14.......?
Liipa..................24.........18/27-29......2..........1/14........2.
Minisport...........27..........17/34..........7.........08/13.......1.
tähtityttö89........24..........17/??..........2...........1/14.......1.
Katey................24 .........16/39..........3.........12/13.......1.
SJ.....................23.........15/31..........3.........12/13........1.
jammaillen........23..........10/??...........2...........2/14........1.
Wivi..................24.........9/28-29.......3..........1/14.........1.
Niuski................31.........7/25-26......4..........12/13........1.
mymosa............31..........??/??.........3.........12/13.........4.
Ujm..................25..........??/28.........3.........12/13.........1.
MaryahR............?............??/??.........1.........2/14..........2.







Piinailijat:

Milja87 dpo 14
Jks14 dpo 8
tähtityttö89 dpo 1






Plussanneet:

2013:
marraskuu kuukiuru (yk1), 5th (yk1), Haikulainen (yk1), mariet (yk2), nannaa (yk2)

2014
tammikuu nuorallatanssija (yk2), Sandri (yk3), Elviira86 (yk1), Annuski (yk5)

helmikuu Anni00 (yk1), SannaMarko (yk2), Ponityttö (yk1), Sonetti (yk2), Kinkula- (yk2), Nalle-Puh

maaliskuu Heranen (yk3), toivontähti (yk2)


Plussanneiden ketju http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/odotusaika/2313211-yrittamaan-paasseista-plussanneet-3-a/




Blogeja:

kuukiuru come to mama
heranen The one I laugh with
ponityttö Multaa ja Timantteja
SannaMarko Vauvahaaveilua
Kaneli88 Ripaus sokeria ja kanelia elämään
 
Viimeksi muokattu:
Paljon onnea vielä toivontähti! :flower: Nyt oot listassaki plussanneissa. Toivottavasti tullaan kohta perästä sinne plussanneiden ketjuun, niin ei oo enää niin hiljasta siellä. :)

Voi harmi, Bella- :( Kyllä se sieltä vielä tulee, tsemppiä!

ujm Millon teillä on häät? Kyllä niistä varmasti pystyy nauttiin vaikka ois pieni vauva. :) Sehän vähän riippui kuinka ressaava ihminen on, että onko se liikaa järjestellä häitä pienen lapsen kanssa. Häiden järjestäminen on kyllä mukavaa hommaa :)

tähtityttö89, meillähän kierto melko samoilla paikkeilla! :) Mä luulen, että mulla oli ke ovis, mut mulla loppu testit niin en enää testannu. Mulla pitäs 17. päivä alkaa menkat. Jännittää kyllä hirveesti. Oon vielä sillon semmosessa paikassa, että ei passais romahtaa, jos menkat alkaa..
 
Älä Jks14 vielä luovu toivosta! Ei näin aikasin vielä tarvi ollakkaan mitään oireita. Mun esikoisesta ekat "raskausoireet" oli supistukset rv 41 :D

Mullon kyllä itellä nyt ollu vähä semmonen olo, että voisko olla tärpänny.. Vaikka eihän sen vielä pitäs silleen mitenkään tuntua! :D
 

Yhteistyössä