Mä oon vähän sitä mieltä, että jos on hirvee vauvakuume niin sit se kannattaa tehä vaan. Koskaan ei varmasti tuu sit täydellistä tilannetta, millon on opiskellut, vaki duuni, farmariauto, omakotitalo jne. sitten vielä tarpeeksi matkustellu ja kokenut, tai sitten ku ois valmis niin on varmaan liian vanha saamaan lapsia
Ei kukaan nyt nuin sanonutkaan, mut kuitenki. Ymmärrän hyvin jos haluu muutamalla kuukaudella siirtää just sen takia, että sitten kerkeää valmistua tai naimisiin. Koskaan ei kuitenkaan voi tietää mitä elämä tuo tullessaan ja ois ihan hirveetä, jos ois pitkään halunnu vauvaa ja sitten tapahtuiski jotain ja ei voiskaan enää saada. Ite oon pari vuotta painanu vauvakuumetta alas, koska en halunnu jättää opintoja kesken. Eli oon tehny just päinvastoin kuin tämä mun "ohje" tässä on. Viime kesänä aloin miettimään, että oispa kamalaa, jos en voiskaan enää saada ja oon kuitenki aina tienny että haluan vielä. Ja eihän tässä ainakaan vielä ole tärpänny, että niin. Mutta tämä siis vain minun mielipide ja tilanteet on kaikilla erilaiset!
Nyt on tosi monella kierto lopuillaan! Toivottavasti tulee paljo plussia!! Pitäkäähän meidät ajantasalla!
Kiva päivitellä tuota listaa ja jännätä teidän puolesta
opcorn: