Toiveissa vauva 2021

näiden kuvien lisääminen on jotenkin tosi vaikeaa. En tiedä onnistuiko taaskaan?

Mutta, rohkenen vähitellen ilmoittautua plussanneeksi ja siirtyä haistelemaan myös tammikuisten keskusteluun. ❤

kiitos kaikille onnitteluista ja tsemppiä valtavasti ❤ Jään tänne aktiivisesti seurailemaan keskustelua ja palaan kirjoittelemaan myös enemmän, jos ei pieni matkassa pysykään.

https://aijaa.com/OxOAGu
 
Onnea @Hemingway ja @Elviira86 <3
Hei te, jotka ovitestejä ootte käyttäneet. Ootteko testaillut koskaan esim miten testiviivat käyttäytyy oviksen jälkeen? Tai ylipäänsä onko teillä testi koskaan täysin blanco oviksen ja kuukautisten/raskauden välissä?
Mullahan meni tämän kuun ovistestailu melkein ohi, koska normaalisti kierto on 33-35 ja ovis on kp 20 päivästä eteenpäin. Viime kierrossa oli myös kipuja useempi päivä ennen kun plussa tuli testiin.
No tässä kierrossa siis kivut tuli kp 18 ja kun tein testin, niin se oli lähes plussa, mutta lämmöistä ja kivuista päätellen ovis oli jo samana päivänä eli ovistestiplussa olisi varmaankin ollut jo kp 17. Mulla oli siis testejä 4 jäljellä, niin en uskaltanut alottaa testaamista liian aikaisin:D Tein myös kp 19 aamulla testin ja se oli jo selvästi heikentynyt.
No sitten päästään asiaan testaushulluus ja fiksu ajattelumaailma, että tietysti kun on 2 testiä jäljellä, niin ne voi tuhlata, koska ens kiertoon on pakko ostaa uusia. :LOL: No sittenhän mä tein kp 23 eli ehkä dpo 5 lähes blancon testin, sellanen haamujen haamu, että juuri erottaa kun tarkasti katsoo. Ja tietty vielä tänään, kun löytyi yks testi kaapista, niin oli pakko kokeilla taas. Tänään siis kp 26, dpo 8 ja testiviiva tullut selvästi tummemmaksi, nyt ei tarvii tihrustaa. Onko kellään kokemuksia samantyyppisestä vai eleleekö teilläkin ovistestit omaa elämäänsä hahah. :)
Mukavaa sunnuntaita kaikille<3
 
Onnea @Hemingway ja @Elviira86 <3
Hei te, jotka ovitestejä ootte käyttäneet. Ootteko testaillut koskaan esim miten testiviivat käyttäytyy oviksen jälkeen? Tai ylipäänsä onko teillä testi koskaan täysin blanco oviksen ja kuukautisten/raskauden välissä?
Mullahan meni tämän kuun ovistestailu melkein ohi, koska normaalisti kierto on 33-35 ja ovis on kp 20 päivästä eteenpäin. Viime kierrossa oli myös kipuja useempi päivä ennen kun plussa tuli testiin.
No tässä kierrossa siis kivut tuli kp 18 ja kun tein testin, niin se oli lähes plussa, mutta lämmöistä ja kivuista päätellen ovis oli jo samana päivänä eli ovistestiplussa olisi varmaankin ollut jo kp 17. Mulla oli siis testejä 4 jäljellä, niin en uskaltanut alottaa testaamista liian aikaisin:D Tein myös kp 19 aamulla testin ja se oli jo selvästi heikentynyt.
No sitten päästään asiaan testaushulluus ja fiksu ajattelumaailma, että tietysti kun on 2 testiä jäljellä, niin ne voi tuhlata, koska ens kiertoon on pakko ostaa uusia. :LOL: No sittenhän mä tein kp 23 eli ehkä dpo 5 lähes blancon testin, sellanen haamujen haamu, että juuri erottaa kun tarkasti katsoo. Ja tietty vielä tänään, kun löytyi yks testi kaapista, niin oli pakko kokeilla taas. Tänään siis kp 26, dpo 8 ja testiviiva tullut selvästi tummemmaksi, nyt ei tarvii tihrustaa. Onko kellään kokemuksia samantyyppisestä vai eleleekö teilläkin ovistestit omaa elämäänsä hahah. :)
Mukavaa sunnuntaita kaikille<3
Kuulostaa normaalilta :)
Ovistestit näyttää mulla useimmiten ainakin jonkinlaista hailakkaa viivaa läpi kierron. Oviksen aikaan on selkeä plussa ja sitten viiva haalenee. Sitten lähtee taas tummumaan niin että kuukautisten lähestyessä on taas plussa tai ainakin lähes plussa. Vahva ovistesti plussa juuri ennen kuukautisten oletettua alkamispäivää voi joskus viitata myös raskauteen, mut toisilla tosiaan näyttää aina ennen kuukautisia vahvaa viivaa. Eli siks raskaustesti on ainoa luotettava testi raskauden testaamiseen.

Onnea @Hemingway ❤
 
@pioni89 joo se on jännä miten ovis tosiaan näkyy siinä kellossa, eli periaatteessa tuosta voisi olla hyötyä jollekin jonka on vaikea saada ovista kiinni esim. testeillä :)

Ja @Eliana lisään vielä et tuolla 2020 ryhmässä tosiaan todettiin useampaan kertaan et jakannutaan noitten ovistestien suhteen kahteen ryhmään. Toisilla ovistestit tummuu aina loppukierrossa, toisilla taas ei. On varmaan suhteessa siihenkin miten helposti sen ovisplussan yleensäkin saa testeillä näkyviin. Toivottavasti sinä kuulut siihen porukkaan jolla testit ei normaalisti tummu loppukierrossa vaan enteiliskin raskautta ❤
 
Mäkin liityn piinalistalle eli tänään ovis niin huomiselle dpo1

Kuinka siistiä, että digiovis tosiaan näytti ihan oikein ja tuntemukset täsmää! Meillä tallettelut osui täydellisesti dpo0 dpo-1 ja dpo-3

Voi jehna, jos ei tästä tärppää niin koska sittem näköjään piinaillaan yhtä matkaa seuraavat kaks viikkoa @pioni89

iik! Ihanaa, että voidaan piinailla samaan tahtiin Helmiii :) Meillä tallettelut osui dpo -2, dpo-3 ja vielä yritän tänään kellistää miehen, kun tulikin jo aikaisemmin kotiin reissusta!;) Itseni tuntien tuun olemaan ihan kamala seuraavat kaksi viikkoa ja seuraan ja ylitulkitsen omia oireita 100% varmasti!
 
Tietääkö joku myydäänkö vielä jossain rfsu liuska raskaustestejä isommassa paketissa? itse nähnyt lähikaupoisss vain noita 2kpl/pakkaus. Haluaisin niitä varastoon, mutta en kehtaa ostaa koko hyllyä tyhjäksi. Joskus olen jossain nähnyt 8kpl/pkt.
 
Tietääkö joku myydäänkö vielä jossain rfsu liuska raskaustestejä isommassa paketissa? itse nähnyt lähikaupoisss vain noita 2kpl/pakkaus. Haluaisin niitä varastoon, mutta en kehtaa ostaa koko hyllyä tyhjäksi. Joskus olen jossain nähnyt 8kpl/pkt.
Jossain apteekeissa oon nähnyt.


Ja netistä esim. https://www.yliopistonapteekki.fi/raskaustestiliuska-rfsu-8-kpl-71508.html


Edit.
Tuota 8kpl pakkausta voi esim. https://www.k-ruoka.fi/kauppa/tuote/rfsu-raskaustesti-8kpl-7310572100217 tuolta tarkistaa myykö joku lähi k-ryhmän kauppa tuota 8kpl ja foodiesta S-ryhmän
 
  • Tykkää
Reactions: minttuni ja mimmi92
On.
Huh huh mikä olo, ihan kipeinen, eikä jaksa tehä mitään, ihoa kuumottelee, päivälämpöä 37.5, (aamul oli 37.2, korvamittarilla) missä mun oviksen jälkeinen virta piikki luuraa :unsure:
Oisin jo ihan valmis taas nukkumaan, ei oo kyl kiva jos tätä oloa kestää menkkoihin asti. Tietysti jos niitä ei kuulu ja paljastuiskin plussaksi ni ei haittais nää olotkaan mut vielä kun ei tiiä ni voi vähän valittaa:LOL::X3:
 
Kiitos vastauksista. :) Niin mä vähän aattelinkin, että meitä varmaan riittää tuossakin asiassa moneen junaan. Sillon kun olin raskaana, niin kokeilin ovistestiäkin testaukseen, mutta siinä oli tosiaan ihan selvästi testiviiva kontrollia vahvempi ja ei tämän päiväsessä pääse edes lähelle plussaa (toki ei nyt noilla päivillä oo vielä mahdollistakaan). Mutta jännä nähdä miten käy, että tuleeko taas ihan erilainen kierto oireinensa. Piinapäivät käy piinallisemmiksi joka päivä :D
 
  • Tykkää
Reactions: minttuni
Onnea plussanneille ja tervetuloa uudet! :)

On: Jo dbo 8, kp 28. Tuo testatun oviksen hyvä puoli on se, että vieläkin on yllätävän malttavainen olo, kun ei ole niin todennäköistä, että menkat alkaisi huomenna ja tietää, että rt:n uittaminen on turhaa. Oireita ei hirveästi ole suuntaan eikä toiseen, rinnat vähän aristaa ja palelee herkemmin, muuten ei mitään. Toki lueskelin, että kiinnittyminen voi tapahtua vasta dbo 10, niin ei kait ennen hcg:n nousua voi olla oireitakaan?
 
  • Tykkää
Reactions: minttuni
@Hope91 Ei vaaan rutikuivaa, kuten aina, mutta sitten ovismaista vuotoa yhtäkkiä uudestaan, joka loppui taas eli luulisin liittyvän kiinnittymiseen :p Mutta on nämä niin yksilöllisiä juttuja aina.. Mulla on normisti oviksesta menkkoihin kuivaa kuin aavikolla, mutta monilla taas ei oo niin tiiä sitten :whistle:
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: minttuni ja Hope91
Onnea @Masunen, Onnea @Elviira86 , Onnea @Hemingway plussasta ja toivottavasti pysyisi loppuun asti matkassa ja saisitte nyytin syliin.

Rfsu:n one stepit testejä 8 kpl paketteja olen nähnyt mm. Citymarketin hyllyillä. Itse en enää sillä merkillä testaa, kun olen saanut niin monta haamua ja pettymystä kokeilla. Käytän testeissä pregchec-testejä (liuska/puikko) . Ja mikäli niihin tulee vahvistuvaa viivaa, aion siirtyä clearbluen testeihin ja mm. Digin haluaisin tehdä sit kun näkyis jo viikot.
Menkat oli vähä erikoiset, melko niukat, vuosi käytännössä vuorokauden, sitten tuli 18 tunnin tauko ettei vuotanut mitään ja sen jälkeen hyvin pientä tuhrua. Nyt kp 5, ja menkat jo ohi. Tässä ootellaan oviksen aikoja jotta pääsisi taas piinailemaan
 
Mä täällä pohdin kuumeisesti, että ostaisinko huomenna kaupassa käydessä raskaustestin vai en. Järki kyllä sanoo, että ei, koska ei oo ovulaatiosta mitään tietoa ja eipä oo kauheasti mitään oireita raskaudestakaan. Mutta sit taas toisaalta huvittais testata, niin eipä olis epätietoisuutta ja jos olisin raskaana, niin kyllä sen pitäis jo näkyä ja sit ei tarvis hetkeen edes miettiä raskauden mahdollisuutta, koska mies on ollut niin paljon töissä, että vajaa kaksi viikkoa sitten on meillä viimeksi talleteltu :unsure:
 
@Hope91 Ei vaaan rutikuivaa, kuten aina, mutta sitten ovismaista vuotoa yhtäkkiä uudestaan, joka loppui taas eli luulisin liittyvän kiinnittymiseen Mutta on nämä niin yksilöllisiä juttuja aina.. Mulla on normisti oviksesta menkkoihin kuivaa kuin aavikolla, mutta monilla taas ei oo niin tiiä sitten
Okei, ja niinhän nämä on yksilöllisiä asioita.. Mulla on ollu kierrot sekaisin keskenmenon jälkeen nii en oikein tiedä mikä on mulle se ns. normaali vv.. Mutta kyllä se vuoto selvästi tyrehtyi oviksen jälkeen, ihmettelen vaan sitä että välillä paperiin on tarttunut nyt tuota kirkasta limaa dpo 3 alkaen, mutta tosiaan vaan sen yhen pyyhkäsyn verran ja just ja just erotettavissa paperista! Toki oon joskus kuullu siitäkin että jollain oli vv jatkunu oviksen jälkeen ja oliki ollu raskaana, tiiä sitte.. No ei se auta ku jatkaa vaan piinailua vielä viikon verran :geek:
 
  • Tykkää
  • Rakkaus
Reactions: Lilmi89 ja minttuni
Mä täällä pohdin kuumeisesti, että ostaisinko huomenna kaupassa käydessä raskaustestin vai en. Järki kyllä sanoo, että ei, koska ei oo ovulaatiosta mitään tietoa ja eipä oo kauheasti mitään oireita raskaudestakaan. Mutta sit taas toisaalta huvittais testata, niin eipä olis epätietoisuutta ja jos olisin raskaana, niin kyllä sen pitäis jo näkyä ja sit ei tarvis hetkeen edes miettiä raskauden mahdollisuutta, koska mies on ollut niin paljon töissä, että vajaa kaksi viikkoa sitten on meillä viimeksi talleteltu
Tottakait ostat (y) :love:
 
  • Haha
Reactions: Lillanna

Yhteistyössä