Yrityksen odottajista yrittämään päässeet

Onnea ponitytto! Tulihan se plussa sielta apteekin omalla testillakin Ja voimia mymosalle! Itsellani tuli tosi paljon paksua limaa perjantaina ja tannaan on ollut tosi kipea alavatsa oikealta puolelta seka turvottaa todella paljon.. Voisikohan se olla ovis vai onko namakin vaan jotai laktoosi-intorelanssista johtuvia oireita!?! Etta harmittaa kun ei ole ovistestej a kotona enka ehtiny tannaa kauppaan kun oltiin reissussa.. talla kannykalla on kamalaa kirjoittaa..
 
Tähtityttö89 kuulostaa mun mielestä ovikselta!

Ite aijon aamulla tikuttaa.. hassua mutta jostain syystä jännittää kun en oo ennen tikutellut. Varmaan loppu viikosta ovis, voisin kuitenkin joka toinen päivä testata. Nyt tuntuu siltä että me vihdoin oikeasti yritetään lasta :)
 
ponityttö, mahtavaa! :) Tää ketju on kyllä melkoinen tilastopoikkeama, kun ekoista ja tokista kierroista plussaillaan :D

mymosalle myös täältä jaksamisia :hug:

Mulla oli kyllä eka greippimehukierto, mutta ne riekaleet ei ollu mitään limaa vaan ihan selvästi limakalvon kiinteää kudosta. Vaikuttiko mehu vai ei, en tiedä? Nyt kuitenkin menkat ohi ja testi negaa, eli mitään kummallista ei ole tekeillä. Uuteen kiertoon vaan :) Oviskin on jo viikon päästä, meneepäs nopeaan nää kierrot!

Kiitos Heranen listan päivittelystä! Palaan tehokkaammin linjoille loppuviikosta kun opiskelukiireet hellittävät :)
 
Pieni haalea haamulainen tuli ovis tikkuun, koitan huomenna uudestaan jos vaikka vahvistuisi :) miehen kanssa jo puhuttiin että tuleva viikko on "pupuviikko". Oon sitä greippimehua ottanut aamuisin shotin mutta on se vaan niin kamalan makuista!
 
Heips!

Minä oon käyny kurkkimassa teitä täällä, hyvin vähän oon mihkään kirjotellu mitään, kun on ollu kovin raskasta viime aikoina.. Raskaus jatkuu kuitenkin ongelmitta, eli sen tiimoilta ei murhetta :heart: vaikkakin vähän häirii nää raskausviikkojen laskemiset, lyhyessä kierrossa ovis kuitenkii tapahtuu aiemmin... Se tarkoittaa siis sitä, et oisin plussannu jo 3+0 :D

Ihania plussia, onnea kaikille!! :heart: :flower:

Tsemppihalit kaikille kierrossaan pettyneille :hug: ja puhaltelenpa täältä kaikille valtavasti plussatuulia :whistle: :heart: Olette niiiiin kaikki ansainneet sen :heart:

Elviira ja tyyppi 5+1
 
mymosa
Kiitos teille <3 kopioin tän saman tekstin nyt tännekin, ei vaan jaksa.

Tosiaan olin yön sairaalassa, vuoto runsastui ja kaikki raskausmateriaali mitä siellä sitten olikaan tuli jo kotona pois, kipujen ja vuodon runsauden takia pyysivät käymään ja jäin seurantaan, ettei aamulla tarvii lähtee uudestaan jos tarve kaapia. Tosin kolmen sektion takia eivät sitä olisi herkästi tehneetkään.

Tän aamun ultrassa näkyi enää vain pieni osa limakalvoa, eli jotain on vielä ulos tulossa, mutta niin hyvin tyhjentyi, ettei tarvittu lääkkeitä tms.. Hcg oli tiistaina 1071 ja eilen se oli reilu 1000 eli alkoi kyllä nopeasti laskea.

17pvä on hcg kontrolli ja 3vkon päästä ultra. Yrittää saa heti kun vuoto loppuu ja oma olo niin sanoo. Tyhjältä tuntuu.. itkut itketty. väsynyt ja heikko olo.
 
Moikka kaikille!:) Ollaan miehen kanssa puhuttu mahdollisesta perheenlisäyksestä mutta ei olla kuitenkaan vielä luovuttu ehkäisystä (kondomi). Nyt kuitenkin viime kierrossa aloin epäilemään raskautta ja olin jo valmiina menossa tänään ostamaan r-testiä, kunnes eilen illalla alkoikin vuoto. Ajattelin ensin, että no en ollutkaan raskaana mutta oloni on nyt edelleen epäileväinen. Olen mitannut lämpöjäni viime kierron ajan ja se on ollut ovulaation jälkeen kokoajan yli 37. Eilen kuitenkin juuri ennen vuodon alkua lämmöt laski 36.70 mutta tänään ne ovat nousseen taas yli 37. Enkä ole mitenkään kipeä. Lisäksi rinnat tuntuvat hieman aroilta mitä ei normaalisti ole enää vuodon alettua ja eilisen ja tämän päivän aikana on tullut hetkellisiä etovia tunteita. Voi olla, että nuo "oireeni" ovat pelkkää toiveajattelua :LOL: mutta olisiko ihan typerää varmuudeksi testata vai mahtaakohan peli olla jo menetetty?

Olen jo vähän aikaa lueskellut tätä ketjua ja voisin liittyä tähän, kun luulen että nyt tästä alkaneesta kierrosta saatettaisiin miehen kanssa jo alkaa yrittämään :) (ellen sitten sattuisi ihmeen kaupalla olemaan jo nyt raskaana, no tuskin:))

Plussatuulia kaikille:heart: sekä erityisen paljon voimia mymosalle! voima :hug:
 
Moi Bella!

Olen kuullut ja lukenut, että joillekkin naisille voi kuukautiset tulla raskaudesta huolimatta. ;)
Milloin ajattelitte miehesi kanssa jättää ehkäisyn pois?
Meillä ehkäisy jäi tammikuun alussa ja nyt odotan kuukautisten alkavan ensiviikolla. Tiedän, että ne alkaa ja olen valmistunut yrittämään ensi kierrolla uusiksi. :)
 
mymosa
Vuoto on vähän rauhoittunut.. Onneksi tää arki pitää kiireisenä eikä jouda ajattelemaan tapahtunutta enempiä, yksin vielä meinaa kyynel tulla. Pitää vain ajatella, että parempi näin, jos esim. oli tuulimuna tms.

Katseet kohti tulevaa :) Positiivista on, että olen tullut lääkeraskauden jälkeen luomusti raskaaksi..
 
Jks14 Otin asian puheeksi ensimmäisen viestini jälkeen ja nyt olisi tarkoitus lähteä yrittämään ihan tosissaan jo tässä alkaneessa kierrossa. :) Taidan kuitenkin ensiviikon lopussa testata nyt ihan varmuudeksi..

Onnea sulle miehesi kanssa seuraavaan kiertoon!:)
 
Nappula87
Uusille tervetuloa :)
Mä oon sellanen tunteellinen rapu ja jotenki toi mymosan juttu on hirveesti koskettanu mua. En tiedä miksi. Tai no siksi ku mä nyt vaan oon.. tämmönen.

Täällä dpo 12 finaalissa. Mun 'olen raskaana' olo on jotenki hävinny. Menkkojen olettas viikon sisään alkavan. 17.pv oli se papa ja ottaa pikkusen päähän jos joudun kolmannen kerran aikaa siirtämään...
Ja hei KYLLÄ, aion testata ens viikolla ;)vaikka ajattelen mitä sattuu.
 
Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Bella, Oi jännää :) Saas nähdä kuin sun käy. Ollakko vai eikö olla. :) Tää jännittäminen on omalla tavallaan kivaa, mutta toivottavasti päästään viimeistään ensikierolla testailee.
Kiitos onnen toivotuksesta ja oikein paljon sitä samaa myös teille! :)

Nappula87, kiitos tervetulon toivotuksesta! :) Ihanaa, kun on tälläinen paikka missä voi lukea muiden kokemuksia/kuulumia, kertoa omistaan ja jännittää yhdessä. :)
 
Jks14, kiitos sullekin onnen toivotuksesta ja niimpä, en jaksaisi odottaa testailuja ja sitä jännitystä positiivisen testin toivossa. :) Alan kyllä vahvasti epäillä näitä tuntemuksia.. Vähän väliä tulee hetkellinen etova olo mutta heti kun sanon itselleni, lopeta oireiden kuvittelu - se häviää :kieh:

Ootko muuten ajatellut tikuttaa ovista vai meettekö ihan omien tuntemusten mukaan? Ja mites muilla? :) Itse ajattelin ainakin pari kiertoa mennä ihan sen mukaan miltä tuntuu ja seurailla ainakin noita lämpöjä. Tai no saa nyt nähdä tarttuuko mukaan myös o-testejä, kun r-testejä menen ostamaan valmiiksi. :LOL:
 
Bella, mä ajattelin enskierrolla kokeilla o-tikkuja. Ensin ajattelin, että en lähde testailee ovista tikuilla, mutta mieli muuttui. :D Multa poistettiin kuparikierukka 7.1 ja 17.1 alkoi kuukautiset, jotka oli niukat ja kesti vain 2 päivää. Kuparikierukka runsauttaa vuotoja ja niin tosiaan teki, mutta normaalisti ei ole vuoto ollut ikinä noin niukkaa. Keho varmaankin hiukan sekaisin, kun ei kuparia ollutkaan enään.
Ovis mulla tais olla 27.-30.1, silloin oli kunnon ovis kivut monta päivää ja jatku oviksen jälkeenkin. Ajattelin heti, että mahtoiko tärpätä, mutta tajusin kehon temppuilevan, kun vauvakuume on kova. :)
 
Bella meidän piti alottaa tikuttaminen vasta huhtikuussa.. vaan sitten mietittiin että miksi odottaa? Me halutaan vauva niin tahdotaan myös tietää koska on otollisin aika tehdä talletuksia.

Tänään ei ollut oviksesta tietoakaan. Eiköhän se sillon ystävänpäivänä ole, vähän oon sitä päivää toivonut kun ollaan kuitenkin koko iltapäivä/ilta yhdessä niin aivan varmasti talletetaan kavereita ;)
 

Yhteistyössä