Yrityksen odottajista yrittämään päässeet

Nappula87
Täällä on niiiiin jänniä juttuja välillä että apuva! Jännitän kaikkien puolesta :) omalla kohalla jotenki vaan... en tiiä. Ois kait siinä nyt haamu jo ollu jos ois ollakseen??
 
ponityttö: josko ovis oiski ollut myöhemmin ja tuo sitten kiinnittymisvuotoa? :) mulla tuli vaaleanpunaista valkkaria silloin alussa eli tuoretta verta kai valkovuodon seassa..

Kovasti plussatuulia tänne kaikille <3 oon lueskellut juttujanne, mutta on niin ollut kiirettä ja väsymys painaa päälle, niin en ole "kerinnyt" kommentoimaan :)
 
Mä kyllä tikutin oviksen ja tunsinkin sen jopa. Jotain kummallista vuotoa se oli eikä must seassa ollu yhtää valkkaria ku on niin kuivaa ollu muutenki :D mutta nyt ei sitte kyllä enää ole tullu tippaakaan...että tiedä sitten.
 
Yrityksen odottajista yrittämään päässeet


Lauantai 8.2.2014



Nimimerkki......Ikä.....Kp...............Yk........Ya......Monesko

Katey.................24 .....25/39...........2.........12/13......1.
Nappula87...........26....... 22/28-35.....2.......1/14........1.
Minisport.............27........23/34.........6........08/13.......1.
Sonetti................31........22/25-29....2........12/13......1.
Kinkula-..............24.........18/28~30....2.....12/13.......3.
SJ.......................23........16/31..........2.... 12/13.......1.
Heranen..............23.........12/30.....3......12/13......1.
toivontähti...........27.........10/32-39.....2.......1/14.......1.
Wivi...................24.........9/29..............2 .....1/14........ 1.
Daagmar............29.........10/28-30...........4........11/13......?
empuska.............21........8/30.........4.......11/13......1.
Niuski.................31.........5/25-26....3.........12/13......1.
pieni toive..............24.......4/?-37.......1...........02/14.......3.
tähtityttö89......24......?/??.............1...........1/14........1
mymosa..............31.........??/??.........3.....12/13.......4.






Piinailijat:



Nappula87 dpo 11





Plussanneet:

2013:
marraskuu kuukiuru (yk1), 5th (yk1), Haikulainen (yk1), mariet (yk2), nannaa (yk2)

2014
tammikuu nuorallatanssija (yk2), Sandri (yk3), Elviira86 (yk1), Annuski (yk5)

helmikuu Anni00 (yk1), ujm (yk2), SannaMarko (yk2), Ponityttö (yk1)



Plussanneiden ketju http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/odotusaika/2313211-yrittamaan-paasseista-plussanneet-3-a/




Blogeja:

kuukiuru come to mama
heranen The one I laugh with
ponityttö Multaa ja Timantteja
SannaMarko Vauvahaaveilua
 
Viimeksi muokattu:
Mie nyt laitoin siut ponityttö plussanneisiin ja korjasin lisää tuota ku tajusin että kopioin torstain pohjan niin meni aluksi vähän noi kiertopäivät väärin. Tänäänhän on tosiaan lauantai. Menin niin sekasin ponitytön plussasta :D
 
Hahah :) kiitoksia vain! Tosta apteekin omasta pakko sanoo et on aika piinaava testi! Ekaks kestää saakelin kauan et se kostuu se ikkuna ja sit siihe tulee pelkkä kontrolliviiva. Sit se on varmaa minuutin sellane negan näköne. Pikkasen kerkesin jo surkutella. Sit vasta alkaa tulee se väri siihen!
 
Hirmuisesti onnea Ponitytölle! Jännää!

Täältä kans voimia Mymosalle.

Mä oon kyllä lueskellu teidän juttuja täällä, mut itse oon ollut hiljaa, koska en oikein usko tärppiin tässä kierrossa. Tietty toivon et siittiöt ois jaksanu neljä päivää odotella ovista, mut aika epätodennäköistä... Seuraavassa kierrossa sit! Mä en ehkä uskalla testailla ennen ku menkat on myöhässä, ettei sit tipu niin korkeelta, jos ensin näyttää edes haamua ja myöhemmin negaa. Itseäni suojellakseni. Höpö höpö, en kuitenkaan malta olla testaamatta, toivo on niin suuri. :)
 
ujm
Vähän pitää käydä kuulumisia kurkkimassa :) Onnea ponitytölle! Tsemppiä mymosalle. En osaa edes kuvitella miten ikävä tilanne, kun pomppii koko ajan suunnasta toiseen :/

Ja niuskiko se niitä ällölimoja mietti? Onko sun eka kierto greippimehun kera, ootko juonu siis koko kierron? Sehän tosiaan pitäisi muuttaa limoja niin voisin kuvitella että vois liittyä siihenkin.

Niin ja täällä on 3,5 viikon päästä eka neuvola :heart:
 
Heippa.
Toivoisin että kertoisitte miltä tämä kuullostaa:
Multa poistettiin 30 tammikuuta 5v kapseli kädestä. Menkat ollut sen kanssa säännölliset ja edelliset menkat oli juuri ennen poistoa oli 24-26 viikonloppuna.
Sen jälkeen olemme olleet useasi mieheni kanssa KESKEYTETYSSÄ yhdynnässä PAITSI toissapäivänä mentiin loppuun asti. Ollut tämän viikon alavatsan kramppeja, nipistelyjä alavastassa ja rinnoissa, ruoka ällöttää, oksttaa, väsyttää.... Huimausta ollut kanssa... painon tunne alavatsassa on vihlovaa.... Vessassa n nyt aivan tajuttomasti ravaa VIELLÄ. Ovis testejä olen kolme päivää tehnyt ja samalle näyttää joka päivä.Kertooko ne jotain? Ikimä ennen en ole niitä tehnyt..... Mulla aikasmmin kaksi lasta. Tilasin netistä tavis raskaustestejä ja sitten ton minkä voi tehdä JO 6 päivää ennen menkkoja? Nyt on kolme iltaa ja maha on iltaisin turvonnut paljon, ihan kun olisi pidemmälläkin raskaana....

Miltäs kuullostaa?
 
Viimeksi muokattu:
Nannaa Juu siltä tuntuu... Testi oli aamulla negatiivinen sillä liuskalla mutta ei menkkojen pitäisi edes alkaa.... Istuessa vihlontaa ja nyt taas paha alkaa turpoamaan ja olo alavatsassa raskaalta.... Ajattelin seuravan testin tehdä viikonpäästä kun tulee se testi millä voi tehdä jo & päivää ennen menkkoja. Miten jaksan odottaa sinne asti!
 
Nalle-puh: raskausoireiltahan noi kuulostaa, mut toisaalta voihan ne olla oireita lähestyvistä menkoistaki jos sulla ei oo luomukiertoa nyt ollu montaa kuukautta vielä? Vaikee ite samaistua ku tein vastikää plussa testin eikä itelläni oo viel oireen oiretta :D
 

Yhteistyössä