Yrityksen odottajista yrittämään päässeet

Jospas ens kierrossa olis sit tuoreet limakalvot kun nyt on ainakin vanhat tullu pihalle :D :D Ai että mä tykkään tästä ketjusta, ei tälläsiä kehtaa näin kaino yksilö jutella kenenkään kanssa livenä!

Nyt greippimehua kitusiin ja takaisin tenttikirjan pariin, tsemppiä kaikille testeihin ja talletuksiin ;)

Niuski kuulostaapa tosiaan oudolta.

Tää ketju on mulle kans pelastus kun en oo livenä puhunut muille kun miehelle ja se sanoo että innostuu sit vasta kun oon raskaana. Täällä tuntuu olevan yhtä toiveikkaita ja innokkaita ku minä :)
Koskas kannattais sitä ovista ruveta tikuttamaan? Ajattelin sunnuntaina ekan kerran.

Ponityttö, onnea plussasta! Just tuollasia minäkin sain nuilla liuskoilla. Mut plussa se on. Jos teet huomenna aamulla apteekin oman niin siinä pitäs olla jo kunnon viivat. :) Tervetuloa plussanneisiin, kun näet sen ajankohtaiseksi! <3

Voi kiitos kuukkis <3
Mulla olis se yks apteekin et ehk mä teen sen huomenna vielä ja sit pidän muutaman päivän tauon testaamiseen. Vitsi on muute toi viimesin pregcheckin iha selkeesti vahvempi livenä ku kuvassa. Siin on ihan niinku munki nähtävä viiva ja väriäkin.

mymosa
Me mennään keksimmäisen kanssa käymään maanantaina keskussairaalassa, tuolla isossa cityssä :D niin tekis mieli soitella yksityiselle ultra-aikaa samalla.. Sitten ois kyllä vaan viikko neuvolaan, mutta mutta..

Nappula: voi hitsi ku mä niin jo ajattelin et saan odotella sun aamuista testitulosta :( mutta joo hyvä päätös, hyvä että jollain edes on malttia kun itellä ei sitte pätkääkään :D

Mymosa: no siinähä se menis kätevästi samalla ;)

Ei auta itku markkinoilla. Uuteen kiertoon vaan. Vähä harmi ku miehelle keskesin jo aamulla iloita et saattaa tulla isäks ja nyt sit päivällä mureni neki unelmat. Tuli tosi surulliseks miekkonenkin :( eipä sille mitää maha parempi onni ens kerralla.

Nappula87
Voi rähmä poni :( onko nyt varmasti ihan oikeet menkat :D mymosalle edelleen peukut ja tsempit, oon hengessä mukana!
Joo en mää viiti alkaa niitä negoja tekemään useempaa niin kiltisti ootan ens viikkoon tai sit ihan sinne ku pitäs menkat alkaa.

mymosa
En mä usko raskauteen.. mä en vaan voi.. Onneks mulla on toi ipana mukana niin pakko pitää ittensä kasassa vaikka sais huonojakin uutisia.. Mulle niin riittäis se alkio, mutta en usko.. 3 yötä jouluun on..

Voi ponityttö :hug: Aivan on selviä nuo viivat, vaikkakin haaleita, mutta sulla on aika vähän vielä dpo.... Mikä tilanne? Älä luovuta vielä. Meillä monilla alussa plussanneilla oli nuita vuotoja ja yhdellä jopa enemmänkin ja raskaana silti oltiin. Voisiko sinunkin kohdallasi olla kiinnittymisvuotoa? Toivotaan ainakin! :heart:

Kovasti kaikille plussaonnea! Tuolla plussanneiden ketjussa ollaan aina niin iloisia uusista odottajista. :)

Yhteistyössä