Yrityksen odottajista yrittämään päässeet

Tylsää kun en pysty puhelimella noita kuvia katsomaan. Mä ostin tänään ekaa kertaa ovis testejä ja valmiiksi myös raskaustestin! Taitaa ens viikolla sit alkaa testailu, ois ihanaa jos ovis osuis ystävänpäivälle <3 :)

• Tykkää
Reactions: anni00
Miten on mahollista!! Etin pregchekcejä kahesta isosta kaupasta. Kummassakaan ei ollu muunkaan merkkisii testejä!! Apteekissa kävin kans ni siel myytiin vaan ja ainoastaa niitä glearblue kalliita!!! Mikä tätä kaupunkii vaivaa??

Ponityttö siinähän näkyy 2 viivaa :D väriäkin näkisin! Eikö viivanpaikat yleensä ole värittömiä.. testaa heti aamulla ja kuvan kanssa ehkä sitten voisi jo onnitella :) peukkuja vahvistumiseen. Toivottavasti ei ole mikään väärä plussa!

Voihan... Sentään! Vuoto se tyrehtyi kuin seinään sitten! Tuli sellaista ruskeaa tuhrua päivän ajan ihan minimaalisesti ja nyt ei mitään enää :O Eikä yhtään kipuja. Eka vuotopäivä on aina ollu mulla pahin niin kipujen kuin vuodon määrän suhteen. Ehkä nää käynnistyy vaan hitaasti jostain syystä nyt? En haluis nyt turhia toiveita enää elätellä, kun niitä negatestejä on jo alla aika monta :(

Voi miksi tän pitää olla tällästä piinaamista ja huomispäivien odottelua, eiks vois vaan kurkistaa tuonne kohtuun, että "on siellä" tai "ei siellä" :LOL:

SJ
Ja mä nään ponityttö edelleen viivan, nään kaikissa noissa sun testeissä ja tuossakin näkyy väriä ainakin kuvassa :))) ihanaa, koitappa huomenna saada uus ja kunnollinen testi ja tuut heti kertoon mikä oli tulos ;) täällä talletellaan päivittäin, huomenna periaatteessa alkais oleen kierto puoli välissä. Ovislaskurin mukaan mulla olis maanantaina ovulaatio. Viikonlopun oon tosiaan reissussa että vähän huono sauma mut jos huomenna ja sunnuntaina vielä ehtis niin olis ihan hyvät mahikset plussaankin :) ja niuski, tee huomenna vielä testi jos ei vuoto ala kunnolla!!

Iik!! mä jään tänne kohta yksin superpitkien kiertojen kanssa! :(

Mut oon kyllä niin onnellinen teidän plussaajien puolesta. Tästä ketjusta on kyllä plussattu aika nopeaa :)

En malta odottaa ponityttö sun huomisen testiä! Pidän peukkuja koko yön :D ja muillekin!!! Tää on nii jännää! Hih!

SJ
Toivontähti: mä pysyn aika visusti tässä ketjussa myös tän kiertoni kans ja jotenkin tuntuu että ei tärppää kovin helposti, kuitenkin yli puol vuotta jo ehkäsy ollu kuvioista pois vaikkka nyt pari kuukautta vasta on tosissaan yritetty.. :/ mutta en kyllä toivoo menetä, lisää vaan yritystä ja hyvällä fiiliksellä eteenpäin niin eiköhän mekin plussat saada :) toi testailuvaihe on vaan niin jännää et olis kiva jo itekki päästä! Oviksen testaaminen on ihan tylsää r-testailuun verrattuna :)

SJ
No en oo bongannu, tän aamunen testi oli haamumpi kun eilinen.. täytyy illalla vielä tehä. Limoja ei ainakaan oo vielä tullu.. en usko et se ainakaan vielä on ollu. Täytyy pitää peukut pystyssä et se ois vasta alkuviikosta niin pääsis kunnolla hyödyntään.

Taas keskustelun ohi kysyisin, ootteko jo lainannut kirjastosta (tai ostanut) jotain odottajan opasta tai vastaavaa kirjallisuutta? Mulla venähti eilen nukahtaminen kun luin innoissani mitä kohdussa tapahtuu milläkin viikolla :) mies varmaan pian hermostuu kun en osaa ajatella muuta kun vauvaa.. :)

Hurraa! Vuoto alkoi kunnolla yön aikana :) En siis turhaan tuhlaillut testejä tänä aamuna ja nyt voin huokaista helpotuksesta, kun mitään outoa tuskin on tekeillä. Aika pienet mahiksethan tässä kierrossa olikin, että ei siinä. Häntä pystyyn nyt eikä hitokseen romahella, kun mä en tässä nyt voi teille raskaaksi muuttua. Eli seuraavaa ovista odotellen, sattuu mukavasti vapaaksi viikonlopuksi :)

On kyllä ollut mahtava plussasaldo! Liityhän ponityttö vielä tähän aaltoon :D Ens kierrossa sitten minä ja kaikki muut eikö niin? :)

Wivi, mä oon kauhea faktaimuri, joten kaikki mahdolliset tiedot on hankittu mitä raskauteen liittyy :) Tosin en ole mitään kirjoja lainaillut, eiköhän sitten jos (kun) aika koittaa tule joku perusteos lukaistua.

Yhteistyössä