Yrityksen odottajista yrittämään päässeet

Niuski Miun menkkojen oletettu alkamispäivä on 3.3, aina kuukauden ensimmäinen vko on menkkojen vko jos päivät menee oikein eikä kierto sekoile <-- näköjään. Kiertopäiviä 30, tai ainakin nyt lasken sen mukaan :D

pieni toive welcome!

ponityttö onko ovistesti? Aika hailakkaista :( Mä jo tonne himotestausketjuun laitoinkin, että mulla kertyi tänä aamuna kaikki väri ovistestissä tuohon saumakohtaan ja testialueelle hädintuskin mitään! Tuntemattomia ovat tikkujen tiet...

Ja miksei mun hanat jo aukea? Pikku tuhrua vain. Herää vielä turha toivo tässä jos ei kohta ala kunnolla vuotamaan,

mymosa
Eilen olin ihan näin..

Tänään sitten taas

Soitin kaikkiin kolmeen tän paikan yksityiseen lääkäriasemaan ja tasan yhdessä oli ar-ultra mahdollisuus ja ensimmäinen aika vasta 19.2!! Eli ei auta kun vaan..

ponityttö, no johan nyt jättää tulkinnanvaraa! Mä näen... jotain? Harmahtavan viivanpaikan kenties.

Ja juu, tartteehan sitä testailla jos ei homma lähde käyntiin. Ehkä perjantaina sitten. Huomenna taidan kokeilla vielä ovistestillä.

mymosa
Joo siis mähän en vuotanut kuin sen 23-25.1 ja sen jälkeen tuli seuraavalla viikolla sitä kuivunutta vuotoa, ainakin gyne sanoi, ettei vuoda enää mistään. Ovisklimpin tapasta on tullut satunnaisesta ja vv noin muuten nyt.

12pvää.. teenkö aamukamman ihan :D

Nappula87
Sillon ois se dpo10. Tänään oli hajuaisti pikkusen herkkänä. Liianki kanssa. Tissit on edelleen jonku muun ku minun. Alamahassa vaan jotain pientä tuntemusta. Pari päivää oli kuivaa mut nyt taas kirkkaampaa limaa vähän. On ärsyttävää kun kaikki kuitenkin viittaa menkkoihin. Paitsi noi tissit on nyt joka päivä ollu muun ku mun :D

mymosa
Lasketaan vaan :D

En halua ees ajatella mitä neuvolan vaaka kertoo kun sinne meen.. mä oon vetässy tänään jo mehukeittoa, kana-tacosalaatin, ison pussin kananuudeleita, muroja.. ja arvatkaa.. mulla on taas nälkä :D

No jaaa eihän tossa kuvassa ees näy mitään :D :D Siis voi hemmetti tuntuu tyhmält koko touhu! Mietin vaan et mulla olis yks apteekin oma mut sitä ei kande varmaa viel testaa ku noi herkätki näyttää vaa viivanpaikkoi. Vai mitä ootte mieltä? Mite herkkä se apteekin oma on?

empuska <3 mä en kestä!! Mäki kyl nään livenä, mut en tossa kuvassa. Väriä tossa tikussa en kauheesti nää, mutta ehkä mä vaan oletan et ne haamut olis vähä räikeempii :D.
No pää vielä kylmänä kun kyseinen testihän on se mikää antaa noit vääriä plussia :(

Yhteistyössä