Yrityksen odottajista yrittämään päässeet

Ekat luomu menkat näyttää nyt olevan ohi :) oli kyllä runsaammat ku pillerin menkat.. Nyt vaan innolla odotan ovista! Päätin että tän kuun kuuntelen kehoa ja vasta ens kuussa tikuttelen.

Toivottavasti teijän ihanat plussat vaan vahvistuu <3
 
ujm
Katoin ujm uudestaan ton sun r-testin kuvan ja kyllä musta tuo on niin selkee plussa että en usko kemialliseen. Mulla oli paaaljon haaleempi!!
Joo mulla oli eka testi tosi hailukka, mut toka olikin sitten jo aika selkee viiva. Tänään oli suurinpiirtein samanlainen tai hiukkasen haaleampi. Mutta selkeä viiva kuitenkin. Eli onko niin että kemiallisessa tulee enemmänkin haamuja tai viivanpaikkoja kun ihan selkeitä plussia?

Muttajoo, ei se auta kun odotella ja testailla. Ainakaan menkat ei tänään alkaneet. Ens viikolla viimeistään soitan kyllä sitten neuvolaan vaikka viivat pysyis semihaaleina.
 
Täällähän on tapahtunut taas vaikka ja mitä!

Erityisesti mymosalle tsemppiä huomiselle!

Täällä alkaa menkat vedellä viimeisiään, kumman lyhyet olivat ainakin.. Lauantai päivästä tähän päivään.. päivällä laitoin tumpun sisään ja äsken kun vaihdoin oli melkein veretön, joten ihan viimeisiä viedään. Pakko oli varmuuden vuoksi laittaa vielä yöksi jos vaikka sattuisi lorahtamaan. Seksiä kyllä tekisi mieli jo kummasti -,-

Tänään oltiin kaupingilla siskon ja kummitytön kanssa, sisko sai katsella rauhassa asioitaan ja miä työntelin kummittttöä rattaissa. Muutama veikeä mummo tuli ihastelemaan kummitytön "juttuja" ja samalla luulivat sitten minua äidiksi, voi kun se oiskin niin. <3
 
Tuli empuskan kirjotuksesta mieleen et onks tääl muita ketkä ei pidä lapsista :D hienosti ilmastu. Tarkotan siis et muiden lapset ei saa aikaan mitää tunteita teissä. Mä en ainakaa oo ikinä ollu sillai lapsi ihmine et mä lässyttelisin muide lapsille. Yritän lähinnä vältellä kaikkia lapsia. Mutta ajatus omasta lapsesta saa kyllä tottakai sydämen tykyttää ja tiedän et sitä tuun kyllä rakastamaan. Mutta sama on koirissaki. :D et omat koirat on ihania mut iha kauheesti ei muide koirat kiinnosta.
 
Ei voinut testitikku mulle tässä nyt positiiviseksi muuttua. Noooooh, aletaan henkisesti valmistautua menkkoihin sitten.

ponityttö, riippuu niin lapsesta :) Jotkut vaan on luonteeltaan todella raivostuttavia, vaikka oman lapsen kohdalle jos sellainen luonne sattuisi, niin varmasti rakastaisi :D Että omat lapset ja muiden kakarat, niinku sanotaan.
 
Mä oon aina tykännyt tosi paljon lapsista. Hoidin aina naapureiden ja sukulaisten lapsia. Joskus kyllä bussissa lapset ärsyttää jos on ite väsynyt ja lapsi huutaa. Mulla on kaveri joka ei tykkää lapsista mutta haluaa kyllä oman, tosin ei kuulemma vielä.

Varmasti jokainen äiti rakastaa omaa lasta ehdoitta :)
 
Kääk! Mä en nyt tiedä mitä hittoa tekisin! Saisin kesäksi työpaikan ja se olis ihan omaa alaakin :O En kuitenkaan haluais olla sitten kovinkaan pitkällä raskaana jos tuleekin jotain kremppaa ja sit pitäis olla poissa sen takia. Antaisin huonon kuvan itsestäni :( Mulla ei tosiaan ole omalta alalta vielö kokemusta ja pitäis tulevaa varten saada jalkaa oven väliin.

Mietin, että pitäiskö laittaa yritys jäihin muutamaksi kuukaudeksi vai olisko syytä kuitenkin samalla yrittää jos sitä vauvaa ei alakaan kuulua? ARGH! Mies ei sanonut juuta eikä jaata, sanoi, että ihan mun päätös :( Kumpi tässä nyt on sitten tärkeämpää?
 
Niuski, mullakin on vähän sama tilanne. Tai siis lähinnä kun jään huhtikuun alussa työttömäksi jos en saa muita töitä ennen sitä. Silti ei tunnu oikealle pistää vauvantekopuuhia jäihin, kun tuntuu että se nytkään ei ole ihan niin helppoa ja itsestäänselvyyttä edes. Mutta silti, asioilla on aina tapana järjestyä parempaan päin.

En voi sano Niuski mitä teet tilanteessasi mutta teinä jatkaisin vain tjottailua ja katsoisin mihin se johtaa. Kun eihän sitä tiedä millon sitä raskautuu jne. :)
 
mymosa
Eli viime pe hormooni oli 159 ja nyt oli 1071.
17pvä neuvola ja ehkä ultra, mutta en tiiä ultrasta.. pelottaa se tuulimuna edelleen.

Mutta jos annatte niin pysyn täällä teidän seurana siihen asti kunnes varma ettei tuulimuna, pessimisti kun ei pety.
 
Oiiiii onneaaa mymosa!! Mahtavaaa!

Niuski: oon empuskan kanssa samoilla linjoilla. Työelämässä se jalka oven välissäkään ei vielä tarkota mitään oot sitte raskaana tai et. Toi raskautuminen voi kuitenkin kestää. Mäki jään työttömäks heti äitiysloman jälkeen kun ei ole vakkari paikkaa eli tiedän jo nyt että mun äitiysloma tulee olemaan työhakemusten laittamista. Tietenkin ymmärrän myös että haluat sen jalan sinne oven väliin eli vaikea päätös tulee olemaan. Tsemppiä!
 
Yrityksen odottajista yrittämään päässeet


Tiistai 4.2.2014



Nimimerkki......Ikä.....Kp...............Yk........Ya......Monesko

Ujm....................25........33/28.........2...........12/13.......1.
Ponityttö..............23.......24/25.......1...........01/14.......1.
Niuski.................31.........24/25-26....2.........12/13......1.
Katey.................24 .....21/39...........2.........12/13......1.
Nappula87...........26....... 20/28-35.....2.......1/14........1.
Minisport.............27........19/34.........6........08/13.......1.
Sonetti................31........18/25-29....2........12/13......1.
Kinkula-..............24.........14/28~30....2.....12/13.......3.
SJ.......................23........12/31..........2.... 12/13.......1.
Heranen..............23.........8/30.....3......12/13......1.
toivontähti...........27.........6/32-39.....2.......1/14.......1.
Wivi...................24.........5/29..............2 .....1/14........ 1.
Daagmar............29.........6/28-30...........4........11/13......?
empuska.............21........4/30.........4.......11/13......1.
SannaMarko..........26.........?/??.........1........01/14.......1.
tähtityttö89......24......?/??.............1...........1/14........1
mymosa..............31.........??/??.........3.....12/13.......4.






Piinailijat:


Ponityttö dpo 10
Ujm (menkkojen oletettu alk. pv. 3.2.)
SannaMarko




Plussanneet:

2013:
marraskuu kuukiuru (yk1), 5th (yk1), Haikulainen (yk1), mariet (yk2), nannaa (yk2)

2014
tammikuu nuorallatanssija (yk2), Sandri (yk3), Elviira86 (yk1), Annuski (yk5)

helmikuu Anni00 (yk1)



Plussanneiden ketju http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/odotusaika/2313211-yrittamaan-paasseista-plussanneet-3-a/




Blogeja:

kuukiuru come to mama
heranen The one I laugh with
ponityttö Multaa ja Timantteja
SannaMarko Vauvahaaveilua
 
Viimeksi muokattu:
Nappula87
Mymosalle varovaisesti onnea. Ei ole tilanne helpoimmasta päästä. Vieläkö vuoto on jatkunu ja sanottiinko siitä mitään? Olkoon myötätuuli puolellasi <3
Täällä ei uutta tai erikoista. Vähän nuhaa. Nännit vielä herkät mutta vähemmän kuin aikaisemmin.
 
ujm
Mihinhän mun kommentti oikeen katosi :O

No mutta ensinnäkin onnea ja lykkyä mymosalle!

Ja niuskille että ota työ vastaan vaan, koskaan ei tiedä millon raskautuu. Sitten jos tärppi käy niin miettii tilanteen mukaan, uskoisin että työn voi vielä peruakin jos se on liian hankalaa mahan kanssa. Itsellä on se tilanne että haen nyt lisätöitä, että saan max hyvän äitiysrahan. Oon siis osa-aikatyössä nyt. En aio haastatteluissa tilanteesta kertoa.

Ja sitten se tän päivän tikku: image - Aijaa.com

Vähän vahvistunut viiva ehkä? Dpo15 ja menkkoja ei oo kuulunut. Millonhan sitä uskaltaa soittaa neuvolaan? Pääseekö kunnallisen kautta varhaisultraan jos väittää ettei tiedä koska on saanut alkunsa? Ollaan lähössä reissuun sittenkun oon viikolla 9 ja haluisin jotenkin ennen sitä varmistaa että kaikki on ok.
 
Nappula87
Niuski onpa hankala tilanne :( ja varmasi ajatuksia puoleen jos toiseen. Mutta päätit mitä tahansa, voiko se päätös olla väärä? Minusta ei. Töitä tässä maassa kyllä ehtii tehdä. Minkä alan työstä kyse jos saa kysyä?

Pitäskö mun siirtyä piinailemaan? Dpo 7.. Miten musta tuli tällänen hätähousu.. :D äkkii nyt joko joko, miks päivät ei kulu :D
 

Yhteistyössä