Yrityksen odottajista yrittämään päässeet

mymosa
Minusta tuo on kyllä vahvistunut viimesestä samanlaisesta testistä, eri testejä ei kannata vertailla. Ja mullakin vasta muutaman päivän kuluttua tuli kunnon plussa :)

Mä mietin pitäskö ostaa vielä yksi digi.. kun haluis niin nähdä sen 3+, mutta onko se taas ihan rahan tuhlausta kun tietää, että hcg kasvaa..

On se ehkä hitusen vahvempi mut jotenki odotin jo kunnon viivaa, höh. Hyvä et mymosa sullaki tullu se kunnollinen myöhemmin, joten toiveikkaana odotan sitä. Vitsi on kyl outo fiilis. Tosi masentunu olo ku pitää elää ku raskaana oleva, mut ei uskalla viel iloita siitä. Tänää pitäis alkaa menkat, mut eipä näy. Oireina on menkka oloja masussa ja älytön jano kokoajan! (Mulla on kyllä aina yövuorojen jälkee kova jano et voi olla seki)
Ainiin ja rinnat on kipeet, mutta ihan samalla tavalla kipeet kun aina. Nännit on taas iha tunnottomat :D

Viimeksi muokattu:
SJ
Oi, varovaisesti onnea ponityttö! Minusta tuo on selvä haamu ja aika varmalta vaikuttaa kun oot joka testiin nyt jonkunlaisen viivan saanu :) kaikista varmintahan olis oottaa viikonlopun yli ja tehdä uusi testi mutta musta tuntuu että et malta odottaa (en malttais minäkään!) joten huomenna aamulla sitten laitat uutta kuvaa tänne ;) eihän se viiva välttämättä päivässä tai parissakaan vielä vahvistu, mut kyllä se ajan kans.

Nappula87
Wivi mä oon vaan lueskellu netistä ja lähinnä alkuraskaus juttuja. Jostain kävin myös läpi r viikot mitä millonki tapahtuu :) mutta ehkäpä sitten innostuu lukemaan enemmän kun SE on tapahtunu :) tällä hetkellä tyydyn lukemaan ja työstämään vanhusten hoitoon liittyviä asioita :D

Tulin eilen tuossa illalla miettineeksi, että josko pitäisin hiukan taukoa täältä. Missään nimessä vauvanyritystä ei aiota lopettaa eikä tauottaa, mutta ajattelin nyt hetken elellä ilman tätä kaksplussaa + vauvablogeja ynnä muita.
Yritän hiukan vähentää stressin määrää ja valitettavasti raskautuminen ja sen oottelu on yksi asia niistä. -.- Ajattelin kyllä käydä lukemassa teidän keskustelujanne ehkä vain vähän harvemmin vain..

Paljon onnea ponitytölle <3
..ja paljon onnea muillekkin tuleville plussailijoille ;)

Yrityksen odottajista yrittämään päässeet

Torstai 6.2.2014

Nimimerkki......Ikä.....Kp...............Yk........Ya......Monesko

Ponityttö..............23.......26/25.......1...........01/14.......1.
Katey.................24 .....23/39...........2.........12/13......1.
Nappula87...........26....... 20/28-35.....2.......1/14........1.
Minisport.............27........21/34.........6........08/13.......1.
Sonetti................31........20/25-29....2........12/13......1.
Kinkula-..............24.........16/28~30....2.....12/13.......3.
SJ.......................23........14/31..........2.... 12/13.......1.
Heranen..............23.........10/30.....3......12/13......1.
toivontähti...........27.........8/32-39.....2.......1/14.......1.
Wivi...................24.........7/29..............2 .....1/14........ 1.
Daagmar............29.........8/28-30...........4........11/13......?
empuska.............21........6/30.........4.......11/13......1.
Niuski.................31.........2/25-26....3.........12/13......1.
pieni toive..............24.......2/?-37.......1...........02/14.......3.
tähtityttö89......24......?/??.............1...........1/14........1
mymosa..............31.........??/??.........3.....12/13.......4.

Piinailijat:

Ponityttö dpo 12
Nappula87 dpo 9

Plussanneet:

2013:
marraskuu kuukiuru (yk1), 5th (yk1), Haikulainen (yk1), mariet (yk2), nannaa (yk2)

2014
tammikuu nuorallatanssija (yk2), Sandri (yk3), Elviira86 (yk1), Annuski (yk5)

helmikuu Anni00 (yk1), ujm (yk2), SannaMarko (yk2)

Plussanneiden ketju http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/odotusaika/2313211-yrittamaan-paasseista-plussanneet-3-a/

Blogeja:

kuukiuru come to mama
heranen The one I laugh with
ponityttö Multaa ja Timantteja
SannaMarko Vauvahaaveilua

ponityttö, aina vaan jännittävämpää :D

Mä joudun pitämään hiljaiseloa muutaman päivän, uhkaavasti lähestyy tärkeä tentti ja täytyy keskittyä nyt siihen. Jos joku päivittelee listaa, niin lainaa edellisen listan ja poistaa alusta ja lopusta vaan
-tagit :). Käyn varmaan välillä kurkkimassa miten täällä menee.

Tsemppiä empuska taukoon ja niuskille tentteihin! Mä meinasin alkaa itkee ku luin et pidätte taukoo :( tuli sellane olo et jään iha yksin ja mul on oikeesti aika kova paniikki ku mul ei oo ketää kelle puhua täst aiheesta paitsi mies! Mitä jos mä oikeesti oon raskaana ja enhä mä ees osaa olla raskaana.

Ponityttö Minusta näyttää siltä, että sinä olet jättämässä meitä :) Hihih. Nimittäin kyllä tuo punaväri jo siltä vaikuttaa, että raskaana olet! :D

Meinaatko tälle illalle vielä testata vai vasta aamulla lisää? :popcorn:

Tsemppiä Niuski tenttiin ja tässä kierrossa me kaikki loputkin plussaillaan! :) Koko ryhmä! Plussatsunami tulossa!:cool:

ponityttö Voi raksu, sinähän vaihdat ketjua jo ihan kohta. Miä luultavasti seurailen tätä ketjua päivittäin ja jos oikein kiperä tilanne tulee niin varmasti miusta kuullaan! :) Johan kohta alkaa oviksen tikuttelukin jne.. ;) (ehkä, jos otan siitä vielä yhden lisäressin, heh.)

No onneksi lauantaina on illanistujaiset kotona hyvässä seurassa niin voi parantaa maailmaa ihan urakalla siiderin ja viinin voimalla ;)

Kiitos tuesta arvon naiset <3 ootte ihania <3
Anni: en osaa olla raskaana ku en oo koskaa ollu :D hölmösti ajateltu mut ymmärrätte varmaa et on iha tuntemattomaan hyppääminen.

Toivontähti: en oikee nyt tiiä mitä tekis testaamisen kannalta ku mul olis viel yks david mikä pitäis testaa pois ku en siihe luota. Mut sitte taas en tiiä noide apteekin pregcheckin tarkkuuksia et jos ne on niitä ei niin tarkkoja ni tuskin niihi tulee huomenna vielä mitään kun kerta herkkäänki tulee vaan tollasta haamua.

Nappula: tsemppii ihan sikana! Odotan sun huomista testiä kovasti! Ja niin toivon et sinne jotain haamulaista vähintää piirtyis!

Empuska: tekee kyllä varmaan ihan hyvää tauko ja stressitekijöiden poisto. Hyvää tekee myös toi maailman parannus ja viini. Toivottavasti saat illanistujaisissa pään kunnolla tyhjäks niin on ens viikolla hieman stressittömämpi alku taas vauva asioissakin <3

mymosa :hug: Tsemppiä sulle nyt kovasti tuohon tilanteeseen! Jotenkin uskon, että siellä pieni pitelee tiukasti kiinni ja kasvaa pikkuhiljaa :) Olisko voinut käydä niin niinkuin joku aiemmin tuossa sanoi, että olisi ollut toinenkin kiinnittymisyritys mikä sitten tuli pois.. Kävi tuossa nyt mitenpäin tahansa niin täällä me ollaan sinun tukena!! Jaksamista vielä stressaavaan tilanteeseen ja pidän peukkuja, että saat niitä parhaimpia uutisia! :heart:

empuska Täällä ollu vähän samat ajatukset. Eli yritän nyt mahdollisimman vähän stressata kaikesta. Yritän vähentää vauvajutuista lukemista ja päivien miettimistä. Jos se nyt auttais ettei kierto ainakaan pitkittyis niinkuin viimeksi. Käyn silti tätä ketjua päivittäin seuraamassa, sillä tästä on tullu aika tärkeä ja pakko saada kuulla mitä tänne teille kaikille kuuluu! :) Ja varsinkin jos näkee hienoja plussakuvia niin eihän niitä voi olla kommentoimatta :)

Nappula87
Kiitos tsemppaajille ja multa kans tsempit kaikille kaikkeen! Oli pitkästä aikaa raskas iltavuoro, oon ihan kuitti eikä itkut oo ollu kaukana tänään. Valkovuoto lisääntyny..?! Miten sille oli tapana käydä ennen menkkoja?
Ja vithuu mun ranteessa on joku vika.. aika ulkosyrjällä on tosi tooosi kipee kohta, siinä menee suoni ja se on ihan kova. Taidan mennä aamulla työterveyteen. Plaaaaaah.

Nappula87, voihan se vielä positiiviseksi muuttua :)

ÄLLÖVAROITUS!

Mulla ei nyt ajatukset pysy kasassa, vaikka pitäis keskittyä ja keltäs muulta kysyisin kuin teiltä... :) Eilen oli ihan järkyttävät kivut niin kävin kuumassa suihkussa. Ja jotain karmivaa tapahtui :O Siis minusta tuli ulos kaksi ISOA limakalvolaattaa, jotain 5x4cm kokoista sellaista vaaleaa, sitkeää kudosta :O olivat ehkä parin millin paksuisia. Aina on ollu menkat ihan kirkasta vuotoa! Se kipu oli varmaan sitä, että nuo riekaleet pyrki irtoamaan, koska heti loppui kivut ja nyt ei enää vuodakaan mitään. Siis humpsahtiko mulla koko helvetin limakalvo kerralla pihalle?!

Onko kellään muulla ollut tuollaista?

Nappula: tsemppiä pidä pää kylmänä se oli vast dpo10 ja mäki sain sillon iha negan!

Niuski: hurjan kuulosta. Olisiko ollu joku varhainen keskenmeno? Seuraile nyt vuotoa. Itellä ei koskaan ole käyny noin, mutta menkkojen aikaan hyytymiä mulla kyllä tulee.

Mä en tiiä mitä pitäis ajatella kun toi viiva vahvistuu oikeesti älyttömän hitaasti. Mul ei oo vielkää mielenrauhaa ku pitää tsoomailla sitä viivaa. Jos oon raskaana ni ainakaa ei taida olla kaksosraskaus noista vahvuuksista päätellen :D

Viimeksi muokattu:
ponityttö, oliko sulla nyt dpo 14? Kyllä se kunnollinen plussa sieltä vielä putkahtaa :)

Ois kai testissä näkynyt jos ois kemiallinen ollut? Tai ehkä siellä on ollut kiinnittymisyritystä, mut limakalvo ei oo tarpeeks paksu ollu vastaanottamaan. Ja sit tullu rytinällä pihalle. Sen paksuushan voi vaihdella kierrosta kiertoon tietääkseni. En tiedä, nää on niin henkimaailman hommia joskus :D

Muoks: jaa 13! Ja tuon laskisin jo plussaksi :heart:

Viimeksi muokattu:
Nii mä meinasin et olisko just ollu kiinnittymisyritys mut niin pienellä hcg tasolla vielä ettei testeissä näkyny ja sit vuotanu pois? Mene ja tiedä. Toisaalt toivon et olis ollu koska sillo tietäs ainaki et jotai siel o tapahtunu ja eiks keskenmeno jälkee sanota et naine olis viel hedelmällisempi? :) toivotaan toivotaan <3

Yhteistyössä