Hakutulokset

1. E

Yrittämään päässeistä plussanneet <3

Hei kaikki! Olen käyny täällä lueskelemassa, mutta mitään en oo kirjotellu... Elämä on koetellut, lähisukulainen nukkui pois ja toisella diagnosoitiin syöpä. Onneks positiivisiakin asioita on, eli raskaus on jatkunut ongelmitta" :heart: Tissit on tosi kipeet ja turpeat, etovaa oloa...
  2. E

Niiiin ja hyvää viikonloppua minunkin puolestani kaikille! :heart:
  3. E

5th, noin minäkin sen olen aatellut :D Nuo laskurit ei ilmeisesti huomioi sit lyhyempää kiertoa, jossa ovulaatio tapahtuu aiemmin :) Noh, näillä mennään. Neuvola 28.2., silloin sitten kyselen, että mites tuota tarkistellaan. Vissii kuitenkii vasta ekassa ultrassa :)
  4. E

Yrityksen odottajat

Heippa! Tulinpa tännekin kurkkimaan... Minut on näköjään kokonaan tiputeltu listoilta. Menikö hermot mun soutamiseen ja huopaamiseen? :laugh: :) Listan mukaan kohta pääsee moni jo tositoimiin. :) Kommentoin ny tota pillerien lopettamista ja kumin käyttöä yrityksen aloittamista odotellessa...
  5. E

Yrityksen odottajista yrittämään päässeet

Ihanaa, paljon on tullut plussia, ja mä oon ollu vuorokauden käymättä! Onnea plussanneet!! :heart: Kohta saadaan uutta virtaa tonne plussanneiden ketjuun, kun tulee uusia :) Niin se diili sitten pidettiin - uusittiin plussatsunami, suurempana kuin alkuperäinen :) Ja toivotaan että ultyy...
  6. E

Kiitos ihanat vastauksista... Järki jotenkin on sanonut koko ajan, että tämä kaikki varmasti aivan asiaankuuluvaa... Kuitenkin se paniikki aina toisinaan nostaa päätään... Hassua, mulla häpykummun yläpuolella selvästi havaittava "kohouma". Tissit kipeytyy koko ajan enempi, etenkin iltaisin...
  7. E

Laskettuaika Lokakuussa 2014

Heippa! Täällä kans alavatsalla paineen tunnetta ja turvotusta. Häpykummun päällä ihan selvä "kohouma" jo.... Tissit on raskaat ja kipeät, etenkin iltaisin. Muuten olo on onnellisen oireeton :) Mulla lyhyt kierto (25pv), laskureiden mukaan siis tänään vasta 4+0, mutta epäilen...
  8. E

Heippa hei! Kiitos kaikille onnitteluista :) :heart: Kotitesti.fi -sivulla oli noita dopplereita aika edullisesti - oli tarjouksessa, alle 40€ muistaakseni. Sen saa kuitenkin sitten varmasti helposti myytyä eteenpäin, kun ei enää itse sitä tarvitse. Olen kanssa hyvin vahvasti harkinnut...
  9. E

MITÄ MÄ SANOIN?!?!!?!? Onnea mymosa!! :heart:
  10. E

Ei sovita, teet heti :D Sulla on jo monta päivää näyttäny tota... Ei täällä malta odottaa :D :popcorn: Mä haluan napata sut mukaan tonne plussanneisiin, pitämään keskustelua aktiivisena :)
  11. E

Mulla ei ollut oviksen, ei tärpin, ei minkään osalta mitään runsasta vuotoa. Ei vieläkään :D Jossain kohtaa oli hiivatulehdukseen viittaavaa vuotoa pari päivää, mutta hyvin vähäistä sekin...
  12. E

Kiitos kiitos paljon kaikille :heart: Kyllä toi nyt mymosa näyttää siltä, että ONNEA!!! :) :heart: NYT SIT SE DIGI! :D
  13. E

Mymosa, heti kun olen nähnyt kuvan ni jos hiukankin näyttää siltä, ni vaadin digiä :D
  14. E

Kiitos kaikille onnitteluista :heart: Jotenkin edelleen kovin epätodelliselta tuntuu ja vaikea ottaa onnitteluja vastaan, kun jännittää pysyykö pikkunen matkassa. ujm, mä en tiedä oviksen tarkkaa ajankohtaa. Arvelisin kuitenkin että lauantaina, jolloin sain siihen herkkään testiin haamun, oli...
  15. E

Nyt se digi kehiin, HET!! :popcorn: Mä uskon että tässä on nyt jostain muusta kyse ku oviksesta....
  16. E

Voiko raskaustesti näyttää ovulaation??

Olis voinu olla. Mutta ovista r-testi ei kyllä näytä.... Nyt kannattais melkee soittaa ja tilailla verikoe raskaustesti ja neuvolaan aikaa?!
  17. E

Laskettuaika Lokakuussa 2014

Heippa! Tulisinko minäkin listalle. Laskettu aika toisen laskurin mukaan 8.10., toisen taas 11.10. Mutta lokakuuta kuitenkin. Tein lauantaina jo ekan haamu+, neljä pv ennen menkkojen alkupäivää. Tänään uskaltauduin tekemään digin, "raskaana 1-2". :heart: Pinon pystyttäminen on mulle...
  18. E

No mutta hei! Uskaltaiskohan sitä sitten tänne jo... Tänä aamuna digi näytti "raskaana 1-2". :heart: Erittäin jännittävää. Hyvin hämmentyneitä tuntemuksia. Kun ei oikein ole mitään tuntemuksia. Raskaus on "vain" kaksi viivaa testissä, pientä menkkajomotusta ja tissien arkuutta - ei...
  19. E

Heippa! Eilen en sitten iltapäivällä enää kerinnytkään täällä "pyörimään"... Hirveen lupaavia oireita mielestäni aika monella - testejä testejä!!!! :popcorn: Digi sanoi minulle tänä aamuna "raskaana 1-2" :heart: Uskaltaisko tota jo plussanneisiin siirtyä. Jännittää, pelottaa - mitä jos...
  20. E

Pikainen tilannepäivitys... Viiva vahvistuu. Iltapäivällä voin taas laittaa kuvaa :) Mukavaa päivää kaikille :heart:

Yhteistyössä