Hakutulokset

  1. K

    YLI 35 v. KUUMEILIJAT vol 11

    Täällä huitele kierto taas ihan omissa lukemissaan eikä menkkoja kuulu eikä näy :mad: Ja joo en ole raskaana (on sen verran hartaasti pissitty tikkuun ja tihrustettu niitä). Oon kyllä ihan 100% varma oviksesta, sillä ei ne rinnat ihan itellään kipeydy kierron puolivälissä. Pakko varmaan vetää...
  2. K

    YLI 35 v. KUUMEILIJAT vol 11

    Pahoittelut tädistä Uniikki75 :hug: Mulle voisi päivittää YK 5 ja ikääkin taas tullut lisää eli 36v. olisi jo mittarissa :p Eipä paljon kummempia tänne. Ovis taisi olla tuntemusten mukaan sunnuntaina mutta pupustelut meni kyllä niin metsään kuin olla ja voi. Himpskutin vuorotyöt! Ei taida...
  3. K

    YLI 35 v. KUUMEILIJAT vol 11

    Onnittelut Blancitallekin :heart: Mitä mä sanoin että ei ne Davidit kyllä turhaan haamuile kenellekään! :D Ja Oodikkaalle tsemppihalit täältä ja kovasti täällä myös toivotaan että ihan harmitonta kipua sulla olis :hug: Kannattaa kyllä ottaa tosi rauhallisesti ja lepuuttaa paljon niin ei...
  4. K

    YLI 35 v. KUUMEILIJAT vol 11

    Blancita Kyllä mä nyt varovasti suakin kävisin onnittelemaan sillä en kyllä koskaan ole Davideihin turhia haamuja saanut! Päinvastoin! Tuntuu että ne näyttää sen plussan sit ihan vikana! Peukut täällä pystyssä sullekin! Uusi testausyritys huomisaamuna?
  5. K

    YLI 35 v. KUUMEILIJAT vol 11

    Ihanaa WcAnkka ja Oodikas :heart: Olipas hauska tulla pitkästä aikaa käymään täällä kun oli näin kivoja plussauutisia! Täällä bongattu ovislimaa, joten ukko kellistykseen illalla :p
  6. K

    YLI 35 v. KUUMEILIJAT vol 11

    Mulla oli ihan normaali raskaus joka eteni ihan normaalisti ja tällä hetkellä pieni reipas 1,3v. poika tästä tuloksena! Meillä kans poika oli hoidoilla alkunsa saanut. Kiinnittyminen ilmeisesti tapahtunut reilusti odotettua myöhemmin. Ja joillakin ilmeisesti nuo arvot vaan nousevat hitaammin...
  7. K

    YLI 35 v. KUUMEILIJAT vol 11

    Mulla vissiin tänään kp 9/32 meneillään! Oli ihan ennätyspitkät menkat kun jotain kiinnittymistä siellä vissiin oli yritteillä. Vielä eilen tuli tuhrua pyyhkiessä. Normaalisti 4-5 päivässä selviän. Oilista ei vielä mitään havaintoa. En aatellu alkaa tikkujen kanssa leikkimään, vaan kuulostelen...
  8. K

    YLI 35 v. KUUMEILIJAT vol 11

    Mä niin toivon parasta Nipsu :hug: Mulla noi alun hcg-arvot oli (sulkeissa mitä arvon kuuluisi olla): vko 4+0 = 36 (3-426 vko 4+2 = 114 (3-426) vko 5+6 = 968 (1080-56500)
  9. K

    YLI 35 v. KUUMEILIJAT vol 11

    Äkkiä vaan Nipsua tsemppaan että niin oli mullakin tuosta meidän esikoisesta tosi hidas tuo hcg nousu! Taisin käydä 3 kertaa mittauttamassa ja näytti tosi huonolle ne kaksi ekaa mittausta. Olivat lapsettomuusklinikaltakin melko skeptisiä. Mutta niin vaan tuo tuolla päikkäreitä parhaillaan...
  10. K

    YLI 35 v. KUUMEILIJAT vol 11

    Nega tänään testissä. Voehan kökkö! Nyt graavilohileipää ja punaviiniä sen kunniaksi ;)
  11. K

    YLI 35 v. KUUMEILIJAT vol 11

    Voi kamalaa Zuza :O Paranemisia teidän pienelle ja voimia myös vanhemmille :heart: Meillä kans 1v.3kk poitsu kotona ja noi sairastamiset on aina kurjia kun pitää arvailla että kuinkahan kipeä toinen mahtaa olla. Meillä kans keväällä takana Jorvin reissu kun keuhkoputket meni ihan tukkoon...
  12. K

    YLI 35 v. KUUMEILIJAT vol 11

    Kuulostaapa jännille teidän ovisbongailut! Jännityksellä ootellaan tuloksia taas parin viikon kuluttua ;) Sisko36 Voi miten kiva kokemus sulla ollut tuolla klinikalla! On muuten sama klinikka kuin mun kaverilla. Liekö sama lääkärikin, koska hänkin kehui lääkäriään kovasti! Voihan vitalis...
  13. K

    YLI 35 v. KUUMEILIJAT vol 11

    Oodikas :hug: Mä kans koitan jo henkisesti valmistautua tohon negatestiin. Mullakin jo useampia näitä kyydistä putoamisia taustalla. Tuo meidän esikoinen pysyi sitten kyydissä sellaisessa kierrossa jossa oviksesta aloitettiin Lugesteron -keltarauhasvalmiste ja käytin sitä vielä 2-3 viikkoa...
  14. K

    Hätähousut himotestaajat ja haamuviivoja osa 2

    Kissijäniksellä siellä oikeinkin selvä haamulainen testissä (noissa kahdessa alimmassa jo tosi selkeätkin)! Toivotaan viivalle vahvistumista :heart:
  15. K

    YLI 35 v. KUUMEILIJAT vol 11

    Oodikas :hug: Isot pahoittelut täältä! Kyllä se v*tuttaa vaikka ei muka mitään toiveita elätteliskään :( Tsemppiä Sisko36! Hyvin se huominen menee! Mun hyvällä kaverilla 2 ihanaa lasta lahjasoluilla ja siis yksinään molemmat tehnyt. Lilliputti78 En tiedä mistä riippuu tai roikkuu mutta...
  16. K

    YLI 35 v. KUUMEILIJAT vol 11

    Kääk! Pahoittelen omanapaisesta viestistä mut kuuppa on sen verran sekaisin ettei pysty nyt muuhun! Mä sain tänään haamun tai jotain sen tapaista testiin! Ihan päivällä testiin kusaisin parin tunnin pidätyksellä ja tälläinen tuli (kuvaa muokattu kun kännykällä ihan onneton tuo lähikuvien laatu)...
  17. K

    YLI 35 v. KUUMEILIJAT vol 11

    Peukut ja varpaat pystyssä sulle Oodikas :heart: Täällä kans testattu erittäinkin selkeä nega! No testileikit jatkuu ja empä uskonutkaan että tänään mitään testissä näkyiskään :p Tuosta esikoisesta sain haaleanvaalean haamulaisen apteeksin omaan testiin DPO12 illalla. Muistaakseni DPO11 oli...
  18. K

    YLI 35 v. KUUMEILIJAT vol 11

    Ei-no-ja Mulla vähän sama juttu eli ens pe varmaan liian aikainen testailla mutta en jaksais maanantaillekaan ootella. Pakko se on varmaan yks testi tuhlata perjantaina :D Tää kierto on NIIN kummallinen! Menkkoja siis oottelin kp 29/32 niin lykkäsi sit kunnon ovislimat ja tietty ainakin...
  19. K

    YLI 35 v. KUUMEILIJAT vol 11

    Sisko36 Kovasti tsemppiä sulle ja iso hatunnosto rohkeista päätöksistä! :hug: Onnittelut Oodikas ja WCAnkka :flower: Täällä kans peukut pystyssä että kaikki menee teidän kohdalla hyvin! (.) Täällä ollaan ihan pihalla oman kierron kanssa :kieh: Nyt munasarjoja ja kohtua on nippaillut 3...
  20. K

    YLI 35 v. KUUMEILIJAT vol 11

    Täällä edelleen ollaan ja kuumeillaan :D Koitan vähän pitää kuumeilua kurissa ja päätä kasassa ja taustailen ja lueskelen vaan enimmäkseen teidän juttuja. Kaveripiiriin on tupsahdellut tammikuun aikana uutta 2 vauvaa ja 4 plussauutista. Mulle voi päivittää kp 24/32 ja yk4. Katsotaan koska...

Yhteistyössä