YLI 35 v. KUUMEILIJAT vol 11

Ihanaa lisää plussia!!!
Paljon Onnea Blancita! Olen niiiin onnellinen puolestasi. Tuli hyvä mieli.:heart:

Paljon Onnea myös Wc Ankka ja Oodikas!!!:heart: plussajuna aukesi vihdoin.

olisko Tombatar seuraava!!:heart:

Mä sain kuulla verikokeiden tulokset. Kilppariarvo oli vähän korkea ja saan siihen lääkkeen. Ei siihen muuten tarvittas mun tämän projektin vuoksi tarvitaan. Tämä oli yllätys kun mitään vajaatoiminnan oireita ei ole...ei niin mitään. Pelkään et jos kilpparilääke lisää energiatasoa nykyisestä kuinka energinen musta tuleekaan...enempää energiaa ei kyl tarvittas kun koko ajan olen jo menossa...heh heh. No onneksi asia tulee kuntoon.:flower:
 
Heippa naiset :wave: Vihdoinkin täällä taas ja voi mitä uutisia, ihanaa :heart: :flower: :kiss:
Paljon onnea Wc Ankka, Oodikas ja Blancita :hug: :flower: :heart: :kiss:

Ihanaa!! Olen niin onnellinen teidän puolestanne :) :heart: Paljon tarrasukkia ja iloa matkaan :hug: Kylläpä tuli niin hyvä mieli, kun koneen aukaisi ja sai lukea näin monta plussauutista!

ON: Loma oli aivan mahtava ja helpotti kyllä kovasti testaushulluutta, kun oli niin paljon kaikkea touhua ja tekemistä, yhtään ei ehtinyt miettiä tikkuja :D Ja se oli kyllä hyvä, koska nyt mennään jo kp 5/26-31 :popcorn:

Enää ei edes harmita, silloin tiistaina olin vähän, että mitä nyt tapahtuu... Kierto jäikin yllättäen lyhyeksi, mutta niinhän taisi oviskin olla tuntemusten ja niiden muutaman tikun perusteella aikaisessa. Nyt kun luin näitä plussauutisia, olen ihan innoissani ja valmiina uuteen kiertoon, tahtoo teidän mukaan =)
Ovistikutukset aloitan jo hyvissä ajoin, eli huomenna ja katsotaan saanko oviksen tässä kierrossa kiinni! Oloja ja tuntemuksia en kyllä aio kauheasti oviksen jälkeen seurailla, niin paljon niitä oli tuossa menneessä kierrossa ja olin ihan väärässä... Ihmismieli on ihmeellinen! Nythän se on tosin helppo näitä miettiä ja vannoa :D

Peukkuja ja plussia kaikille :whistle: Ja aurinkoa :wave: :hug:
 
  • Tykkää
Reactions: Blancita
:wave: onnea plussanneille :flower:
en oo testaillu. ehkä tulevalla viikolla jos ei ferraria näjy :p mul on kyllä NIIN raskausoireet että... sitä vaan ihmettelen et kuitenki ollu negoja kaikki testit :confused:
jatkuva väsy,närästää/etoo,repäisykipuja ja oikee tissi ihan julmetun kipee...ja voi juma mikä turvotus!!!!!!
 
Onnea Blancita! <3 Mukavaa ku saatiin näin rytinällä useampi plussa. :)

Mä oon lapsenlikkana kun sisko lähti synnyttään. Pähkäilen tässä että olikohan ovis kun ei ainakaa tikkuun tarttunu... No kyllä se ainaki tuli hyödynnettyä jos oli. :D Tällä viikolla kp 11-16 vain pe jäi välistä talletuksissa. :D
Että on ainaki kylvetty siementä peltoon. ;D

Mää yhä testaan ovista, jos se onki myöhässä, limatki jatkuu. Ostin eilen hetken huumasa digitaalisen ovistestipakan. Hymynaamaa ei oo näkyny. Saako nuihin testeihin jostain niit tikkui, vai pitääkö aina ostaa uus pakkaus? Oli kuite aika kallis apteekissa, yli 40e... :eek:

Tylsää jos ei saa tikkuun ovista, sit ei tiiä kannattaako sitä piinaillakaan. Huoh.

Tsemppii kaikille! <3

Emo 17/28
 
  • Tykkää
Reactions: Blancita
2 päivää sitten koski niin kovasti alaselkään, etten voinut oikaista selkää ollenkaan. Sitten alkoi tätiä ennen tyypillinen tiputtelu. Nyt kun pitäsi olla hanat auki täydellisesti, niin veren määrä on tosi pieni. Viime yönä olin joh varautunut pahimpaan, kauhealla side ryöpyllä. Mutta ei mitään. Olisiko koko yön tulos ruokalusikallinen. Tavallisesti hukun joh yön aikana. Testiä en ole vielä tehnyt, kun ei ole mitään merkittäviä oireitakaan. Tavallinen pieni rintojen aristus.

Ota nyt selvä onko tää nyt mitä. Onko kellään joh plussanneilla ollut mitään vastaavaa?
 
Sunnuntai 2.3.2014





KUUMEILIJAT

Nimimerkki.......ikä .................kp ..................yk ..........toiveissa


Zuza...................36.............29/25-26...............7................4
Uniikki75..............38.............30/xx........................................
Kaneli-78.............35.............21/32....................4...............2
Takkutukka-76......37.............17/30...................13...............3
Ei-no/ja...............35..............19/29.....................................2
Xienna.................37..............27/28....................2.............2/3
Syystuuli74..........39..............32/28-30................2,5v............3
Nipsu74...............39...............29/28-30.................................2
lilliputti78.............35...............6/28.......................................2
Emotar.................35..............17/28-32.................6...............6
Muovikulho............36..............36/31.....................2...............2
Karhunvatukka.......39..............6/26/31....................2.............7
Tolleri77..............................................................................
Tombatar...............38..............30/25....................................6
Voila.....................37..............27/27-33................................4


DPO





RKTT




YRITYKSEN MYÖHEMMIN ALOITTAVAT
Ruutana




:wave:TAUSTALLA:wave:
Sisko36
Pippurihäntä
Carolina30+
Unelmatar
miltsu76
*Pinkku*
Pirpali
Väpä
Emppis
Rimpe1
Chokomom


:heart:PLUSSANNEET:heart:
Wc Ankka 2/2
Oodikas 2/2
Blancita 2/2

2014
tammikuu.....


2013
joulukuu.......Aada78, Vehnis
marraskuu....SuloinenSalaisuus, marjaorvokki
lokakuu........Tentsa yk5, Tinttu76 yk10, Alien_1
syyskuu.......Ollakovai...? yk 6, Kanervankukkanen yk 2, Minttumaari* yk3, Sipuriina-75
elokuu.........ei plussia
heinäkuu......Milk@ yk8, Selina76 yk 6, Suski28 yk 1
kesäkuu.......Blitzenrex, Pikkusukka yk7
toukokuu......ei plussia
huhtikuu.......PiipaKaa TJOT, Kolibrinkukka yk 5
maaliskuu.....ei plussia
helmikuu......Apatus yk 2, fenixlintu yv 1, PottuSäkki(PuskaJussi) yk 12(1v2kk), Äiskä3, Ms. Monepenny yk 2
tammikuu....Sohvi35 yk 1, Alissia yk 4, Kaktus-76 yv 1.5




:heart:SYNTYNEET:heart:

Pippurihäntä........21.8.2013, tyttö
Whiskey Peat.......12.4.2013 tyttö
jaahas................2.5.2013 tyttö
Dominique...........6.3.2013 poika
Ronja76..............24.1.2013 tyttö
Melanie75............2.12.2012 tyttö
Killi12..................10.10.2012 tyttö
äiskä-73..............20.8.2012 tyttö
Keskeneräinen......30.6.2012 poika
Barbamama.........12.6.2012 tyttö



Edelliset ketjut:
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/vauvakuume/1901061-yli-35-v-kuumeilijat-vol-9-a/

http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/vauvakuume/2226694-yli-35v-kuumeilijat-vol-10-a/




dpo (days past ovulation)
dpo 0 on ovispäivä
dpo -1 on ovisplussapäivä (ovistestillä saatu plussa)



Päivityspyynnöt korostetusti, kiitos!

Jos kiertopäiväsi ylittää 60, ilmoitathan siitä, muutoin sinut siirretään taustalle. Takaisin listalle pääsee huikkaamalla!
 
Blancita paljon onnea !!! Siirsin sinutkin plussanneisiin viime kuulle ;)
Ihana juna, kyytiin vaan loputkin !!

Sisko mulla on kilpirauhasen vajaatoiminta, todettiin ihan sattumalta vuosia sitten. Nyt en enää ilman lääkkeitä voi olla. Väsy iskee samantien, mut ei ne muuten mitään piristä ;D Ja raskautuminen on vaikeampaa jos niissä arvot heittelee, eli tosi hyvä kun sait heti lääkityksen !!!!

ON tätiä odotellaan joskus saapuvaksi. Vanhin tyttö nappas kans taudin, mut onneksi se on noilla isommilla lievä. Pieni alkaa olla jo hyvällä mallilla ;D
 
  • Tykkää
Reactions: Blancita ja sisko36
Kiitos kaikille onnitteluista :heart:

Ja kiitos zuza päivityksestä.

Uniikki mulla koski koko viikon alaselkään, mutta en osaa sanoa johtuiko lihaskivusta vai raskaudesta. Viime kierrossa mulla tuli 2pvää tuhrua, vaikka aiemmin ei ole tullut ikinä!

wc ankka en taida vielä uskaltaa odotuspuolelle :ashamed: Kävin kyllä lueskelemassa, mutta on ihan hirveen epäluuloinen olo, kun ei ole oireen oiretta! Paljon enemmän oli oireita noissa negakierroissa :ashamed:

Kävin myös katsomassa marraskuisten pinoa ja tuli olo, että plussailkaa nyt!! Ei siellä viitti vanhana kirjoitella, kun muut on tyyliin syntyneet vuonna -92. Mä olin jo silloin ollut eka kertaa kännissä :whistle:

Tein taas testin ja kyllähän se positiivista näyttää. Silti ainoa havaittu oire on finnit ja itkuherkkyys: eilen itkin Uniklubin biisille ja omalle puheelleni, jota harjoittelin :LOL:

Miten niissä Oodikkaan kemiallisissa, oliko oireetonta? Entäs tuulimuna? Oliko jollain kokemusta? Mä ihmettelen hirveesti, kun aiemmin on tyyliin ollu tissit räjähtämässä :O Muutenkaan ei mitään!!
Mahassa pistelee, mutta se on varmaan suolisto :kieh:
 
Kävin myös katsomassa marraskuisten pinoa ja tuli olo, että plussailkaa nyt!! Ei siellä viitti vanhana kirjoitella, kun muut on tyyliin syntyneet vuonna -92. Mä olin jo silloin ollut eka kertaa kännissä :whistle:
En mä vaan oo :O Siis syntynyt -92 :D
Meinasitko jättää mut sitten yksin vanhustelemaan vai?! |O

Kolmevitosissa odottajissa on kyllä niin hiljaista, että sinne vaan. Ja kaikki muutkin perässä!
 
Viimeksi muokattu:
Mie olen syksyllä kirjoittanut sinne yli 35-v ketjuun odotuspuolella ja varmaan sinne rantaudun nytkin. Ollaan sama ikäluokkaa kaikki, niin ei tule kääkkäoloa. :D Että sinne Blancitakin sitten kirjoittelemaan, niin kännitkin on suunnilleen samaan aikaan vedetty. :D

Mulla on kans vähän epävarma olo, kun plussa alkoi näkyä niin myöhään, vaikka viiva onkin koko ajan vahvistunut. Mitään ihmeellisiä oloja ei ole... Pissattaa vähän normaalia tiheämpään, mutta öisinkin käyn kuitenkin vain kerran. Syksyllä kävin parin tunnin välein. Mutta jotenkin mulla on tullut sellainen olo, että se syksyn raskaus lähti alusta asti menemään jotenkin väärille urille, kun oireet oli kaikki niin kauhean voimakkaita. Tai ehkä se sitten oli alunperin monikkoraskaus niin kuin sairaalassa meinasivat ja raskaushormoneja oli runsaammin aiheuttamassa oireita. En tosiaan mitenkään kaipaa sitä kauheaa vatsan kipuilua, mitä silloin oli alkuviikoilla. Ne sai pelkäämään keskenmenoa ihan koko ajan. Mutta nyt tietty huolettaa, ettei tuolla mitään tapahdu, kun vatsaa vihlaiseekin vain tyyliin kerran päivässä. Minun raskausoireet (?) on siis pissahätä, satunnainen vatsan juilinta + pieni paineen tunne, palelu etenkin iltaisin, väsymys ja nälkä. Tuo viimeinen ei kyllä välttämättä liity tähän asiaan yhtään mitenkään, kun olen muutenkin syöppö, mutta en ole ennen noussut aamukuudelta syömään nälän takia. Nyt en kuollaksenikaan muista, miten aiemmissa kierroissa oli oireita... Pissahätää taisi olla ja ehkä jotain tuntemuksia vatsassa. Jotenkin on sellainen olo, että oireita niissä oli jopa enemmän kuin nyt eli sama juttui kuin Blancitallakin. En tiedä... Ei kait tässä alkuvaiheessa ole oikein mikään hyvä. Voimakkaat oireet pelottaa ja oireettomuus samoin. Kai se pitää luottaa, että kaikki on hyvin, kunnes jokin asia toisin todistaa. Meitäkin toki täällä kumpaakin keskenmeno pelottaa, mutta sekin tulee, jos on tullakseen, pelkää sitä tai ei. Murehtiminen ei kuitenkaan mitään auta tai muuta. Sama iloita ja nauttia nyt raskaudesta.
 
No niin, joko saa aloittaa murehtimisen? Tovi sitten alkoi melko mittavat alavatsakivut. Samanlaisia kuin syksylläkin oli ja siis niin kovaa on kipu, että hyvä, kun sain itseni sohvalta ylös. Kävin vessassa ja paperiin jäi pieni veriviiru. Vaikka kukaan ei vielä luvannutkaan, että saan aloittaa murehtimisen, niin paniikki on jo päällä... Just päivällä sanoin miehelle, että jos tämä menee kesken, niin taidan heittää hanskat tiskiin asian kans, kun en kestä enää pettymyksiä. Sillä tielläkö tässä nyt sitten ollaan?! :'(
 
No niin, joko saa aloittaa murehtimisen? Tovi sitten alkoi melko mittavat alavatsakivut. Samanlaisia kuin syksylläkin oli ja siis niin kovaa on kipu, että hyvä, kun sain itseni sohvalta ylös. Kävin vessassa ja paperiin jäi pieni veriviiru. Vaikka kukaan ei vielä luvannutkaan, että saan aloittaa murehtimisen, niin paniikki on jo päällä... Just päivällä sanoin miehelle, että jos tämä menee kesken, niin taidan heittää hanskat tiskiin asian kans, kun en kestä enää pettymyksiä. Sillä tielläkö tässä nyt sitten ollaan?! :'(
Voi sentään :(

Toivottavasti olis vaan ihan normia kipua!!! Mulla koski esikoisen alkuvaiheessa niin paljon mahaan, että luulin alusta lähtien KU:ksi. Menin ultraan vko 4, 5 ja 6. Ja siis kivut oli tajuttomat! Voi olla, että johtuu noista kiinnikkeistä??
Toivon ihan hirrrrveesti, että sun kivut olis normaaliraskauteen kuuluvia!
 
Viimeksi muokattu:
Voi Oodikas !!!! Täällä ollaan sormet ja varpaat pystyssä, että on vaan alkuraskauteen kuuluvaa kipuilua. Rennosti et osaa ottaa, se on selvä, mutta koita hetkeksi aina rauhottua. Meet sohvalle pötkölleen ja silittelet masua. Koita jaksaa siellä, ihan kamala tilanne sun historialla.

Blancita älä sure oireettomuutta. Useasti oireet tulevat vasta vk 6 ja siitä eteenpäin !! Ja kuinka usein olen lukenut, että plussakierto oli se, jossa ei ollut oireita ;D Ehdit vielä tuskastua ..

Minä lähetän tarraliisteriä plussanneiden masuihin ja muille plussapuhuria!!!

Tolleri kiertoa aletaan laskea ekasta vuotopäivästä, tuhrusta, jos se kuuluu kiertoosi. Eli milloinkas sun tätis ilmestyi nurkille?? Lisäilen sit listoillekin ;D

Oikein mukavaa maaliskuista viikkoa kaikille. Täällä juuri loppui lumisade !!!???!!!
 
Onnittelut Blancitallekin :heart: Mitä mä sanoin että ei ne Davidit kyllä turhaan haamuile kenellekään! :D

Ja Oodikkaalle tsemppihalit täältä ja kovasti täällä myös toivotaan että ihan harmitonta kipua sulla olis :hug: Kannattaa kyllä ottaa tosi rauhallisesti ja lepuuttaa paljon niin ei sitten innostu vuotelemaan enemmän!

Emotar Suomesta ei kai noita digiovistestien liuskoja saa erikseen, mutta ite oon tilannut ebaysta.
 
heipat täältä lumisateen keskeltä!
mä se tein sellasen päätöksen,etten enää testaile. täti sit kurvaa paikalle kunhan suvaitsee. en nimittäin enää usko raskauden mahdollisuuteen. nää oireetkin vaan johtuu kierukan poistosta!!!!! aamulla oon tehny viimesen negan...
nyt siis kp 31/jotain
oodikas mä vuotelin tuon isomman aikaan 4vko (viikoilla 5-9) eikä syytä löydetty. arveluja vain et kohdunsuulta olis ollu lähtösin... nyt terve iso likka :heart:
 
Ihan mahdottomasti onnea ja tarrasukkia kaikille plussanneille :flower:. Ja tervetuloa tuonne +35 odotusketjuun, siellä kun on tooodella hiljaista. (Tosin eipä tässä raskaana ollessa sitä kirjoiteltavaa kauheasti ole, kun vaan olla möllötetään ja kasvatetaan vatsaa =))

Tinttu ja Tupu rv22+0
 
Kiitos tsempeistä. Kipu jatkui aamuyöhön asti, mutta on nyt loppunut. Oli kyllä tosi rajua ja mies meni huolesta kalpeaksi, kun minun ähinää ja vaikeaa liikkumista seurasi. Verta ei onneksi enempää tullut. Kipukin menee vielä, mutta veri on pahinta. Tosi monillahan sitä vuotoa on raskauden aikana ja kaikki menee silti hyvin, mutta oma kokemukseni on kaikkea muuta, niin veri pelästyttää heti ja kunnolla. Toivotaan nyt, ettei samanlaista kipuilua enää tule ja verta ei vuotaisi missään raskauden vaiheessa.
 
Tsemppiä siulle, Oodikas. Toivottavasti harmitonta kipuilua, ja jospa vuotoakaan ei enempiä tulis. <3

Mulla greippimehu on aiheuttanu kohtuuttomat limailut, ja siks luulinki ovista pukkaavan jo viikko sitten. Siis ollaan ihan turhaan körmyytelty 5 päivänä viime viikolla! ;D
Testailin ovista ja oletin sen olleen vaikka en saanu kovin tummaa viivaa tikkuun. No, viikonloppuna limat sitte lisäänty entisestään ja nippailut astui kehiin.
Vihdoin tänään, kp18 iltapäivällä sain tooosi vahvan testiviivan Rfsu:n ovistestiin ja heti perään hymynaaman digitestiin!!! Ja voitte uskoa että kyllä se hymy tarttui omaanki naamaan. :D Aamun testissä ei ollu vielä hymyä, eikä testiviivakaan ollu kovin tumma.
Aamulla vähän jo varuilta talleteltiin. Mies on onneks semmonen kone, ettei sitä tartte kahesti käskeä. <3 Illalla ja huomenna on pakko vielä varmistella. ;D

Plussakierrossa syyskuussa myös ovistesti näytti ovista kp18, tuolloinki olin latkinu greippimehua ja luulin oviksen olleen aiemmin. Plussasin silloin haamun kp27 (dpo9) ja selvän plussan kp30. Jospa sitä pian sais kokea plussan riemun uudelleen...

Ens viikolla testailen. Pitääki heti tilata herkkii testei.
Tsemppiä jokkaiselle! <3

Emo 18/28(-32)
 
Tiistai 4.3.2014





KUUMEILIJAT

Nimimerkki.......ikä .................kp ..................yk ..........toiveissa


Zuza...................36.............1/30....................7................4
Uniikki75..............38.............32/xx........................................
Kaneli-78.............35.............23/32....................4...............2
Takkutukka-76......37.............19/30...................13...............3
Ei-no/ja...............35.............21/29.....................................2
Xienna.................37............29/28....................2...............2/3
Syystuuli74..........39..............34/28-30................2,5v............3
Nipsu74...............39...............31/28-30.................................2
lilliputti78.............35...............8/28.......................................2
Emotar.................35..............19/28-32.................6...............6
Muovikulho............36..............38/31.....................2...............2
Karhunvatukka.......39..............8/26/31....................2.............7
Tolleri77..................................2/?.........................................
Tombatar...............38..............32/25.....................................6
Voila.....................37..............1/27-33.................................4


DPO





RKTT




YRITYKSEN MYÖHEMMIN ALOITTAVAT
Ruutana




:wave:TAUSTALLA:wave:
Sisko36
Pippurihäntä
Carolina30+
Unelmatar
miltsu76
*Pinkku*
Pirpali
Väpä
Emppis
Rimpe1
Chokomom


:heart:PLUSSANNEET:heart:
Wc Ankka 2/2
Oodikas 2/2
Blancita 2/2

2014
tammikuu.....


2013
joulukuu.......Aada78, Vehnis
marraskuu....SuloinenSalaisuus, marjaorvokki
lokakuu........Tentsa yk5, Tinttu76 yk10, Alien_1
syyskuu.......Ollakovai...? yk 6, Kanervankukkanen yk 2, Minttumaari* yk3, Sipuriina-75
elokuu.........ei plussia
heinäkuu......Milk@ yk8, Selina76 yk 6, Suski28 yk 1
kesäkuu.......Blitzenrex, Pikkusukka yk7
toukokuu......ei plussia
huhtikuu.......PiipaKaa TJOT, Kolibrinkukka yk 5
maaliskuu.....ei plussia
helmikuu......Apatus yk 2, fenixlintu yv 1, PottuSäkki(PuskaJussi) yk 12(1v2kk), Äiskä3, Ms. Monepenny yk 2
tammikuu....Sohvi35 yk 1, Alissia yk 4, Kaktus-76 yv 1.5




:heart:SYNTYNEET:heart:

Pippurihäntä........21.8.2013, tyttö
Whiskey Peat.......12.4.2013 tyttö
jaahas................2.5.2013 tyttö
Dominique...........6.3.2013 poika
Ronja76..............24.1.2013 tyttö
Melanie75............2.12.2012 tyttö
Killi12..................10.10.2012 tyttö
äiskä-73..............20.8.2012 tyttö
Keskeneräinen......30.6.2012 poika
Barbamama.........12.6.2012 tyttö



Edelliset ketjut:
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/vauvakuume/1901061-yli-35-v-kuumeilijat-vol-9-a/

http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/vauvakuume/2226694-yli-35v-kuumeilijat-vol-10-a/




dpo (days past ovulation)
dpo 0 on ovispäivä
dpo -1 on ovisplussapäivä (ovistestillä saatu plussa)



Päivityspyynnöt korostetusti, kiitos!

Jos kiertopäiväsi ylittää 60, ilmoitathan siitä, muutoin sinut siirretään taustalle. Takaisin listalle pääsee huikkaamalla!
 
Viimeksi muokattu:
Emotar mulla samaa limailua aiheuttaa noi jättihelokit ja vehnänalkioöljy. Pidinkin pientä taukoa niistä samalla kun taukoiltiin muuten.

Oodikkaalle rauhaisaa oloa !!

ON täti tuli vihdoin. En jaksanut kaivella kuinka pitkä viimeksi tuo kierto oli. Mut pidentynyt n 5 päivällä ja Oili bongattu molemmissa ihan kotikonstein.
Nyt mukavasti 30 päivää kierto. Josko sitä pääsis edes hiukan miettimään tässä kierrossa ;D
 
  • Tykkää
Reactions: Oodikas
Ja kp 1/28 täälläkin tänään.
Pääsin aloittamaan greippimehut ;) Ens viikolla starttaa projekti! :D

Nyt on niin hirveä viiltävä päänsärky, että pakko kömpiä peiton alle...lenssua pukkaa...

Nati nati.
 

Yhteistyössä