YLI 35 v. KUUMEILIJAT vol 11

Voi Oodikas nyt ei kyllä riitä sanoja sinulle !!! Toivottavasti löytyy jokin, mihin on sitten apuja !!!

Karhunvatukka eikä !!! Mulla on nyt kyllä sormet ja varpaat pystyssä, että sinne olis se yksi ja tärkeä eksynyt ja asiat menisikin näin !!
Iso voimahali, paljon sulateltavaa tuossa!!

Lilliputti äläpäs hättäile. Se huippu on saattanut jäädä testien väliin, etkä näin ollen saanut sitä bongattua. Limat ja nippailut ym nyt syyniin niin tiedät missä menet ;) Vällyjen väliin vaan niin siellä on joukko valmiina :LOL:

Sisko täällä odottelemme kuulumisia !! ;)
 
Voi kun tuli paha mieli Oodikkaan puolesta...:'( Minäkin olin jo varma että tällä kertaa kaikki menee hyvin! Nyt toivotaan että löytyy joku selvyys ja apuja asiaan :hug:

Posti toi tänään mun David-testit Raskauskeijulta. 18 kpl herkkiä, niillä meinasin pärjätä tän kierron :D Ja toista ei tietysti tulekaan, kun sitten on jo vauva tulossa :D Päättäväisellä asenteella etiäpäin ;)

Alkoi kummasti tuntua taas monta astetta todellisemmalta koko asia kun sai testit käteen...jotain täällä selvästi on meneillään! :LOL: Viikonloppuna mennään miehen kanssa "lemmenlaivalle" eli risteilylle ja katotaan saataisko sieltä jo joululahja mukaan. On tää niin ihanaa aikaa :heart:
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: Zuza
Kiitos Zuza :hug: Loppukuusta ollaan jo viisaampia! Jos joku pikkuinen on matkaan päässyt mukaan, niin se olisi varmasti miehellekin iloinen asia, sitä en epäile :) Aivan varmasti olisi rakas lapsi, vaikka ei nyt aktiivisesti lasta haluakaan.
Välillä tosiaan hiipii mieleen, että jos olisikin tärpännyt... järki sanoo, että ei se nyt todellakaan käy kuin elokuvissa ja sydän sitten taas uskoo, että kyllä se on voinutkin käydä :)

Ihanaa lomareissua Voila :) :wave:
 
Kiitos teille. :heart: En millään tahtoisi uskoa, että tässä kävi näin taas, mutta vuoto ja vatsakivut kyllä pitää huolen, ettei totuus pääse unohtumaan. Peruin tänään sen varhaisultran ja täti sieltä kehotti kokeilemaan Primaspania pienellä annokselle seuraavan raskauden tueksi. Onko kellään kokemusta asetyylisalisyylihapon käytöstä tällaisessa tilanteessa? Sen siis pitäisi ehkäistä alkion ja istukan infarkteja, jotka voi olla syynä toistuvissa keskenmenoissa. Kokeilen lääkettä, jos verikokeista ei paljastu mitään. Pitkä aika niitäkin tuloksia odottaa, mutta tässä kai se menee sivussa, kun odotellaan uutta yrityskiertoa... Milloin lie sekin sitten edessä. Jotenkin niin tympii ja masentaa tämä tilanne.
 
Piinapäivien lähestyessä hiivin taas takaisin... niin humpsahti muuttotouhuissa päivät, että jäi greippimehut ja ovistikut ostamatta - kiitti silti Voila, vaikka toivottavasti en tarttekaan sitä enää ensi kuussa ;)

Oodikas & Karhunvatukka :hug:

Ruutana: Mulla on aina ollut säntillinen 29 pv kierto, mutta nyt sekä joulukuussa (eli ennen kuparikierukan poistoa) vain 25 päivää. Eikä siinä vielä kaikki..

siirtyy ON-osastolle... heiluteltiin peittoja sunnuntai-iltana (noin muuten vaan siitä ilosta kun oli oviksen odottelu ihan kotia laittaessa unohtunut) ja eilisen aamupäivän joka kerran vessassa käydessä tuli ihan kirkkaanpunaista verta pyyhkiessä - ei kuitenkaan housuihin asti. Kerran tuli myös kaltaista verellä värjäytynyttä kuin ovislimaa ja sitten aattelin, että sitähän se olikin (kp 10). Vaan iltapäivällä vuoto oli ruskehtavaa niin, että pikkuhousunsuoja oikein kastui ja tänäänkin sitä on tullut vielä tippa. Sanokaa nyt viisaammat MITÄ tää nyt on - onko mun kroppani mennyt ihan sekaisin? :headwall:

Ai niin - täällä menossa yk 3
 
Viimeksi muokattu:
Voi itku, Oodikas. :,( Aivan kauhiata. :(

Muaki jo valmiiks pelottaa että jos plussaan, nii se ehkä meneeki kesken. :/ Aika kyynisesti tähän jo suhtautuu.

Ovis kyllä hyödynnettiin täysin. Ennen ja jälkeen ja sen aikana. Yrityksestä ei kyllä jää kii.
Nyt dpo7, ja testirumba on jo alkanut, Sofin herkillä testeillä. Turhan aikasin, mutta ko se vaan on nii jännää uittaa tikkua pissaan, ja jännätä että ilmestyykö minkälaista viivaa...

Viimeks plussasin dpo9. Ja kunnolla sit dpo11. Ettei siihenkää ois enää montaa päivää.

Tsemppiä jokkaiselle! Plussatuulia puhkun ja puhisen. <3

Emotar kp26/28-32
 
  • Tykkää
Reactions: Zuza
Oodikas, otan vielä täälläkin osaa!! En oo lääkäri, mut noita omia kiinnikeasioita tutkiessa törmözin siihen, että endomentrioosi aiheuttaa usein sitä, ettei alkio kiinnity tai kiinnittyy huonosti. Sulla kun on melkein joka kk testeihin joku haamu tullut, niin eikö lääkärit ole sitä epäilleet syyksi? Ajattelin vaan, että voisko saada hoitoa helpommin jos syy oliskin noin "yksinkertainen". Tarkoitus on siis olla kaannustava, toivon ettet ota pahalla.
ps. harmittaa sun puolesta niin vietävästi, etten haluu tuolla toisella puolella ees kirjotella
 
Huhuilen kuulumisia täältä taustajoukoista :wave: moni teistä ei oo ollut silloin mukana, kun itse olin aktiivi kirjoittelija, mutta olen kyllä listaa aktiivisesti seurannut ja elänyt mukana teidän jännityksessä, ilossa ja pettymyksissä. Itsellä syy miksi siirryin taustalle oli juuri ne pettymykset, kun yritystä oli lähes vuosi takana, kaiken maailman poppaskonstit kokeiltu, akupunktiosta homeopatiaan jne ja silti aina se täti saapui.... Tuntui, etten pystynyt enää niin aktiivisesti osallistumaan ketjun keskusteluun, kun joka kuukausi pettymys oli entistä pahempi.sitä eli ketjun myötä kiertoa jotenkin niin intensiivisesti, vaikka tosi paljon saikin voimaa muilta.

Taustalle jäämisen jälkeen yritin vähän höllätä yrittämisestä, mutta ei se helppoa ollut. Kun vuosi yrittämisen aloituksesta tuli täyteen päätettiin aloittaa hoidot ja ensimmäinen lääkärikäynti oli kolme viikkoa sitten. No, ja sit kävi se mitä en osannut aavistaa eli viikko sitten testasin plussan <3 se onni, ja se huoli.

Pelkään niin paljon että on tuulimuna, joka mulla on ollut kerran. Viiva nimittäin ei edelleenkään ole yhtä vahva kuin testi viiva, vaikka nyt on jo dpo 20. Digi onneksi näytti dpo 19 viikkoja 2-3, mutta miksi liuskoissa ei tuu tummaa viivaa? :( varhaisultra varattu, mutta pitkät 2,5 viikkoa odottamista jos nyt vaan pysyy matkassa. Se tuulimuna, mikä mulla aiemmin oli, vuosi pois vasta vko 10, just ennen ekaa ultraa. Jos jollain kokemuksia heikoista plussaviivoista, kuulisin mielelläni?

yritän kuitenkin toivoa parasta ja olla positiivinen. Uskaltaudun nyt myös pyytää siirtoa plussanneisiin saa nähdä miten käy....
 
Heippa Unelmatar ja suuren suuret onnittelut!

Piti tulla pikaisesti kommentoimaan sinun huoleesi liuskojen viivoista. Ne testiviivathan ei taida koskaan tulla noissa liuskoissa yhtä tummiksi kuin kontrolliviivat, joten niiden perusteella ei kannata mitään johtopäätöksiä vetää/murehtia :) Onneksi sulla on toi digi näyttänyt viikkojen nousua, älä nyt enää murehdi niitten liuskojen kanssa :)
 
Keskiviikko 12.3.2014





KUUMEILIJAT

Nimimerkki.......ikä .................kp ..................yk ..........toiveissa


Zuza...................36.............9/25-26...............7................4
Uniikki75..............38.............11/xx.....................................
Kaneli-78.............36.............34/32....................5..............2
Takkutukka-76......37.............24/30...................13...............3
Ei-no/ja...............35..............29/29.....................................2
Xienna.................37..............12/28....................3.............2/3
Syystuuli74..........39..............42/28-30................2,5v............3
Nipsu74...............39...............39/28-30.................................2
lilliputti78.............35...............16/28.......................................2
Emotar.................35..............27/28-32.................6...............6
Muovikulho............36..............46/31.....................2...............2
Karhunvatukka.......39..............16/26/31....................3.............7
Tolleri77.................................11/?..........................................
Tombatar...............38..............6/25..........................1.............6
Voila.....................37..............9/28.....................1.................4


DPO





RKTT




YRITYKSEN MYÖHEMMIN ALOITTAVAT
Ruutana




:wave:TAUSTALLA:wave:
Sisko36
Pippurihäntä
Carolina30+
miltsu76
*Pinkku*
Pirpali
Väpä
Emppis
Rimpe1
Chokomom


:heart:PLUSSANNEET:heart:
Wc Ankka helmikuu
Blancita helmikuu
Unelmatar maaliskuu
2014
tammikuu.....


2013
joulukuu.......Aada78, Vehnis
marraskuu....SuloinenSalaisuus, marjaorvokki
lokakuu........Tentsa yk5, Tinttu76 yk10, Alien_1
syyskuu.......Ollakovai...? yk 6, Kanervankukkanen yk 2, Minttumaari* yk3, Sipuriina-75
elokuu.........ei plussia
heinäkuu......Milk@ yk8, Selina76 yk 6, Suski28 yk 1
kesäkuu.......Blitzenrex, Pikkusukka yk7
toukokuu......ei plussia
huhtikuu.......PiipaKaa TJOT, Kolibrinkukka yk 5
maaliskuu.....ei plussia
helmikuu......Apatus yk 2, fenixlintu yv 1, PottuSäkki(PuskaJussi) yk 12(1v2kk), Äiskä3, Ms. Monepenny yk 2
tammikuu....Sohvi35 yk 1, Alissia yk 4, Kaktus-76 yv 1.5




:heart:SYNTYNEET:heart:

Pippurihäntä........21.8.2013, tyttö
Whiskey Peat.......12.4.2013 tyttö
jaahas................2.5.2013 tyttö
Dominique...........6.3.2013 poika
Ronja76..............24.1.2013 tyttö
Melanie75............2.12.2012 tyttö
Killi12..................10.10.2012 tyttö
äiskä-73..............20.8.2012 tyttö
Keskeneräinen......30.6.2012 poika
Barbamama.........12.6.2012 tyttö



Edelliset ketjut:
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/vauvakuume/1901061-yli-35-v-kuumeilijat-vol-9-a/

http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/vauvakuume/2226694-yli-35v-kuumeilijat-vol-10-a/




dpo (days past ovulation)
dpo 0 on ovispäivä
dpo -1 on ovisplussapäivä (ovistestillä saatu plussa)



Päivityspyynnöt korostetusti, kiitos!

Jos kiertopäiväsi ylittää 60, ilmoitathan siitä, muutoin sinut siirretään taustalle. Takaisin listalle pääsee huikkaamalla!
 
Unelmatar ihanasti olet siellä plussannut !!!!

Xienna johan kuullostaa oudolta vuodolta! Voiskos Oili tehdä sen??

Lilliputti
ai sie himotestaat ??!! ;D No sitten en tiiä miksei se oo testiin tarttunut. Tai yksi vaihtoehto on, että jäi tulematta. Eihän joka kk tule Oilia ollenkaan.

ON meillä rempan loppu/kamojen siirto menossa. Älkää huolestuko jos en ehdi tällä viikolla enää päivittämään. Hirmuinen loppurutistus alkanut. Sormet kipeenä jo pari pv hinkattu... Mut, ah, ilmat hellii mieltä!!

PLUSPLUSPLUSSAAAAA ;)
 
Unelmatar mä en koskaan saanut niihin testeihin mitään hirveän tummaa viivaa (tai lähellekkään kontrollin vahvuista), mutta vatsa kasvaa siihen malliin, että kyllä siellä joku on :D. (Rv 23+2 siis menossa). Nyt heti lakkaat murehtimasta ja nautit olostasi!
 
  • Tykkää
Reactions: Unelmatar
Eino pyytää siirtoa taustailijoihin!

Täällä sairausloma jatkuu taas kuukaudella ja lääkitys aloitettu (pelottaa kamalasti..) Lääkitystä ei voida edes aloittaa mikäli suunnittelee raskautta, tässä tapauksessa nyt oma terveys ja hyvinvointi meni edelle. Ehkä yritys jatkuu kunhan tässä kuntoudutaan :snotty:

Hirmusen iso kiitos teille kaikille! Olisi monta mukavaa hetkeä ja monen monituista lohdutuksen sanaa jäänyt sanomatta/kuulematta, olette ihan huippuja! :heart:

Oodikkaalle suuret pahoittelut, en osaa edes kuvailla kuinka pahoillani olen puolestanne :hug:

Ihanaa kevään jatkoa ja paljon plussatuulosia lyyleille Oooo oo :whistle: :flower:
 
Ei-no/ja Mie olen kans aikoinaan jonkin sortin loppuun palamisen kärsinyt. Sen ajateltiin menevän ohi, kun pääsin silloisesta työpaikasta pois eikä mulle määrätty mitään lääkitystä, vaikka oireet olivat samat kuin keskivaikeassa tai vaikeassa masennuksessa. Olin saikulla työsuhteen loppuun asti (2,5 kk) eikä loppuvaiheessa kukaan seurannut toipumistani. Muutamia kuukausia myöhemmin jouduin myöntämään, etten ole kunnossa ja minulla todettiin masennus, johon sain myös lääkkeet. Muutaman viikon jälkeen olo alkoi kohentua. Se, mitä tahdon tällä sanoa on se, että älä suotta pelkää lääkityksen aloittamista. Kannattaa ottaa vastaan kaikki avut, joita tarjotaan niin toipuminenkin on nopeampaa. Vauva-asiaan voitte palata, kunhan olet kunnossa. Hyviä vointeja ja pikaista toipumista!


Blancita Eipä ole endometrioosista ollut mitään puhetta. Mulla on gyne todennut, että kohdun limakalvo on endometrioottinen, mutta mitään tutkimuksia ei ole tehty eikä pesäkkeitä ole löytynyt. Ei niitä ole etsitykään kyllä. Munasarjat on useampi gyne katsonut eri yhteyksissä eikä niissä ole mitään normaalista poikkeavaa. En kyllä tiedä näkyisikö se limakalvokasvusto ultrassa... Mutta sehän näille keskenmenoille olisi yksi selitys. Olin taas vain niin sekaisin ultrassa, etten tajunnut kysyä endometrioosiasiasta mitään.


Kiitos vielä kaikille myötäelämisestä. Olen ihan kauhean peloissani, että jokin onkin pahasti pielessä eikä asialle voi tehdä oikein mitään. Piinaavat viikot menossa kaikin puolin, kun pitää odottaa labratuloksia ja uutta yritystä. Jos kokeissa ei selviä mitään, niin kokeilen sitä Primaspania seuraavan tärpin yhteydessä. Edelleen jaksan luottaa siihen, että tärppi käy varmaan heti, kun päästään yrittämään. Meidän ongelmahan on ihan muualla ja luulen, että se on minussa. Tietty meillä voi vain olla paska tuuri, mutta en jotenkin usko siihen. Muutaman viikon kuluttua ollaan viisaampia.
 
Karhunvatukka, olen pahoillani, voin vain kuvitella miten vaikea on luopua vauvahaaveista varsinkin kun niitä on ehtinyt jo elätellä :hug: Onneksi sinulla on selkeästi työ josta saat virtaa ja elämä muutenkin hyvällä mallilla. Sehän olisi mielenkiintoista jos joku sintti olisi siellä kuitenkin odottelemassa ;)

Me on miehen kanssa molemmat kuumeiltu, mutta itselläni on niin kova stressi kaikkien muitten asioitten kanssa, kuten työkuvioiden muuttuminen, opinnot, muutto toiselle paikkakunnalle ja stressi siitä miten lapset tähän muuttoon sopeutuu, siinä sivussa yhden asunnon myynti ja toisen remontti. Kuumeilu on kadonnut kaiken tämän stressin keskellä. En tunne uudelta paikkakunnalta ketään, joten mahdollisen vauvan kautta voisi saada hieman ystäviä, mutta jaksanko minä enää lähteä edes koko vauvatouhuun. Jännä huomata että vauvakuume voi stressin myötä kadota näin täysin. Minua stressaa myös työkuviot, koska työpaikan vaihdos olisi suunnitelmissa, mutta tällä hetkellä on hiukan voimat vähissä sen projektin suhteen. Työpaikan vaihdos ja vauva ei kuulosta kovin hyvältä paketilta, mutta sitten taas kun asiaa alkaa enemmän miettimään niin kyllähän sen vauvakuumeen pystyn itselleni kehittelemään ja uskon kyllä että niitä töitäkin aina löytyy, huokaus :D
 
Heipsan kaikille! Näköjään uusi ketju on alkanut sillä välin kun minä olen taustaillut :). Ehkä täällä on muutama sellainen vielä, joka muistaa minut viime syksyltä. NYT on se aika kun minä VIHDOINKIN pääsen mukaan :D. Voi luoja tätä hetkeä on odotettu! Eli, minut voisi poistaa taustalta ja päivittää listaan:

Chokomom, ikä 34, kp 6/27, yk 1, toiveissa 3. lapsi

Jep, meillä on alkuvuosi ollut melkoista aikaa. Vauvakuume oli pakko siirtää taustalle ja hiukan tasoittaa tilannetta. Minulla on töissä todella rankkaa ja vaihtelevasti jonkin asteisia työuupumuksen oireita. Tämä yhdistettynä yrityksen aloittamisen epävarmuuteen -> soppa on valmis.

Pari kuukautta on asioista keskusteltu, minä olen hiljalleen lopetellut migreenin estot ja vihdoinkin eka yk starttaa! :) Toivottavasti huolitte minut mukaan kuumeilemaan ja jännäämään.
 
Täällä tapahtuu nyt niin monella suuria asioita, ettei poissa olleena oikein osaa kommentoida muuta kuin :hug: kaikille.

Zuza: Oilin merkkinä mä sitä outoa vuotoa nyt pidän, limoja ja himoja kun siitä seurasi :LOL: Joka toinen päivä on nyt viikko varmisteltu, että loppukuusta olisi jännitettävää. Vaan ettei varsinainen ovispäivä olisi vasta tänään, kun niin kauheasti tekis mieli varmistella - eipä vaan oo mies kotona ennen aamuyötä... Miten teillä muilla halut vaihtelee oviksen aikaan ts. pidättekö sitä merkkinä hedelmällisimmästä ajankohdasta?

Kivaa Tolleri, että oot ihan samoilla päivillä. Voidaan piinailla oireita kimpassa ;) Minkäs mittainen sun kiertosi on?

Mulle voisi muuten kiertopäiviksi laittaa 13/25-29, niin on sitten koko vaihteluväli tallennettu muuallekin kuin omaan päähän.
 
Viimeksi muokattu:
Paljon onnea Unelmatar plussasta :flower: :heart:

Einolle :hug: Voimia ja tsemppiä! Kun pääset kuntoon, niin sitten taas uudella innolla, oma terveys nyt tärkeintä!

Oodikas tsemppihali :hug: Teidän aika koittaa vielä ja silloin tämä hetki ja ajanjakso tuntuu vain pahalta unelta! Pidän peukut ja varpaat pystyssä, että kaikki sujuu vielä loppuun asti hyvin :hug:

ruutanalle kiitos :hug: Paljon on muutoksia teillä, mutta varmasti vauva-aikakin siihen solahtaisi arkeen ihan hienosti :) Tsemppiä ja peukkuja!

Chokomomille tervetuloa :wave: :) Tsemppiä ja voimia!

Tolleri77 Peukut ja varpaat pystyssä, että nyt tärppää ;)

Xienna, peukkuja sinullekin :) Minulla ihan selvästi himot on kertaa sata, kun ovis on päällä :LOL: En muutama vuosi sitten edes tajunnut sitä, mutta mies siitä alkoi huomauttamaan, että mahtaako olla ovulaation aika :) Näinhän se menee tuolla luonnon kiertokulussakin :) Jotenkin viimeisen viiden vuoden ajan olen koko ajan selvemmin tuntenutkin ovulaation ja osannut yhdistää tuntemuksia kierron eri vaiheille.

Omaa napaa... Oma fiilis on vähän vaihteleva, välillä on ihan jees ja vauva-asia ei ole niin mielessä, sitten toisinaan taas on enemmän ja harmitus tulee isommaksi. Miehen kanssa asiasta ei ole oikeastaan sen enempää juteltu, sen aika varmasti tulee jossain vaiheessa.

Nyt taitaa olla DPO 3 tai 4 meneillään, suunnilleen. Mitään oireita en ole kehitellyt ;) Eikä niitä nyt oikeasti voisi vielä kai ollakaan. Viime päivinä olen ajatellut paljon sitä, miten asioilla on tarkoituksensa ja se tuo valtavasti lohtua. Kun en voi johonkin asiaan aktiivisesti itse vaikuttaa, niin ajattelen, että näin sen pitikin mennä ja koetan sitten suhtautua siihen positiivisesti. Ehkä jotain itsesuojeluakin on tuossa mukana.

Ensi viikkoa odotan innolla, jännitykselläkin. Ei siellä varmasti kukaan ole kyytiin ehtinyt tarrata, mutta kunnes toisin todistetaan, niin... Jos menkat alkaa, niin olen suunnitellut lähteväni tyttöporukalla tuulettumaan oikein pitkän kaavan mukaan! Jos taas ei ala... niin sitten se onkin ihan oma lukunsa :whistle:

Aurinkoisia kevätpäiviä kaikille ja paljon plussapuhureita :wave: Voikaa hyvin ja otetaan rennosti :)
 
Täällä on vuoto loppunut jo eilen ja odotellaan tätiä kylään, jotta päästään starttaamaan yk 7. Vai kasiko se jo on... Joka tapauksessa toivotaan, että täti tulisi pian. Mulla oli se hcg-arvo maanantaina vain 42 eli nyt jo varmaan melko lähellä nollaa. Siltä kantilta kierto voisi suht pian käynnistyäkin. Tuota arvoa mietin, että taisi tämäkin raskaus mennä vikaan heti alkumetreillä, kun kyllähän 5+3 viikoilla hcg:n pitäisi olla jo 700-900 pinnassa. Toki suurta vaihtelua on tässä, mutta siltikin... Ehkä alkio menehtyi jo silloin, kun tuhrua alkoi tulla. Tai ehkä jo silloin, kun eka kerran tuli verta. Mene ja tiedä...
 
Moi, minä taas..eli mulle tais käydä kuten sulle oodikas. Tänään piti olla jo yli rv 5, ja tein digin noiden haaleiden viivojen vaivaamana. No, se näytti sitten raskaana 1-2. Eli hcg on laskenut 5 päivän aikana, kun maanantaina digi näytti raskaana 2-3. Mä tietty purkin ne kapistuksest ja näin ihan konkreettisesti, että viiva oli enää ihan haalea:(
Se oli sitten toinen keskenmeno ja nyt vaan toivoo, että sais alkaa vuoto, ettei käy siinäkin niinkuin viimeksi, että jouduin kaavintaan.

Mä ajattelin, että voisin itse asiassa tulla takaisin listoille, jos vaan huolitte? :) sen verran tämä touhu taas nyppii, että vertaistukea kaivataan <3 mä kyl haluan vaihtaa ensin mun nimimerkin, se on ihan pelkkä vitsi, niin monta kertaa mun unelma on jo särkynyt....
 
Tsemppiä Unelmatar. <3 Toivotaan silti parasta.

Noloa ees sanoa tähän suru-uutisten keskelle, mutta mää plussasin eilen Pregcheckillä (dpo9) ja varmistin tänään PC:llä ja Sofilla. En jaksa liikaa innostua, mutta toki toivon että tää raskaus menis kunnialla loppuun asti. Ohan tää jo neljäs tärppi 9kk sisään. Ja greippimehut oli kuvioissa...

Emotar 3+3
 
  • Tykkää
Reactions: Zuza

Yhteistyössä