YLI 35 v. KUUMEILIJAT vol 11

Lilliputti, mä en ole varmaan paras vastaamaan oviksesta mutta oon ymmärtänyt että menkat tulee ovuloimattomassa kierrossakin. Siinä tilanteessa kierto venyy pitkäksi ja kohdun limakalvo paksunee kunnes lopulta vuotaa paksuuttaan pois. En siis ole asiantuntija, tämmönen on vaan jostain jäänyt mieleen. Korjatkaa jos oon väärässä :). Voisko muuten niiden testien kans olla niin, ettei ajoitus vaan ole ollut ihan oikea? Mä nimittäin tikutin kuopuksen aikaan yk1:n ja tärppikierron enkä kummassakaan saanut kun haaleita viivoja. Ovuloinut olen, kun poika on jo 5 v. :D.

Omia oloja: Päänsärky on helpottanut, ovistesti on taas hiukan vahvempi ja lupaavia limoja bongattu. Lempeä harjoitettu eilen ja huomenna taas houkuttelen. Ovisplussaa odotellessa :).
 
Viimeksi muokattu:
Toisilla se lutenisoivan hormonin huippu kestää pidempään kuin toisilla. Nyt keskenmenneen raskauden ovis näkyi aamupäivästä ainakin iltaan asti, kun tikutin kahdesti sinä päivänä. Tässä on tosiaan vaihtelua toisilla huippu voi jäädä bongaamatta, vaikka tikuttelisi aamua iltaa. Sitten toisilla taas tikut antaa plussaa monta päivää, jolloin pitäisi vaihtaa enemmän hormonia vaativaan testiin, jotta se oikea huippu tulisi bongattua.
 
Täällä huitele kierto taas ihan omissa lukemissaan eikä menkkoja kuulu eikä näy :mad: Ja joo en ole raskaana (on sen verran hartaasti pissitty tikkuun ja tihrustettu niitä). Oon kyllä ihan 100% varma oviksesta, sillä ei ne rinnat ihan itellään kipeydy kierron puolivälissä. Pakko varmaan vetää taas Teroja että saa menkat tulemaan :headwall:
 
Niin eikun vaan itse hämmästyin kun sain yk 1 niin selvän oviksen tikkuun ja digigin hymyili. niin sillä vaan kysyn että voiko ovis ola vaikka tikut haaleampia kuin aikaisemmissa kierroissa...No menkat pitäs alkaa viikonloppuna tai viim ma. Katsotaan kuinka käy....
 
Heippa! Onnea kaikille plussanneille!:flower:
Pahoittelut uuteen kiertoon joutuneille :hug:
Ja tervetuloa uusille!=)

Kuulumsia omalta osalta: Joudun odottelemaan Hysteroskopiaan pääsyä jopa ehkä 6kk eli ennen elo-syyskuuta ei tapahdu mitään ellei tässä Ihme tapahdu ja tuun luomusti raskaaks:p mitä vahvasti epäilen..mutta käyn täällä teitä kurkkaamassa ja toivon kaikille plussaonnea!:heart:
 
Hienoja uutisia Siskolla :). Onnea!

Ovistestiin piirtyi tänään toooodella vahva viiva, joten plussaa näytti. Eilen oli kehissä lemmen puuhat, tänään täytyy varmaan vielä houkutella ja sen jälkeen piinaillaan seuraavat 12 päivää :).
 
  • Tykkää
Reactions: sisko36
sisko36, paljon onnea hyvistä uutisista :hug: Mahtavaa, että kaikki sujui hyvin ja nyt peukkuja, että ajoitukset natsaavat :) Kaikkea hyvää kevääseesi :flower:

Minä tulin sanomaan teille nyt heipat ja toivottamaan paljon plussauutisia :wave: Voikaa hyvin ja nauttikaa perheistänne ja auringosta, pian se kesä tulee!
Täti ei ole vielä saapunut, mutta tänään (kp27/26-31) testasin puhtaan negan, joten eiköhän pian saavu!
Poistatko Zuza minut siis listoilta, kun päivittelet seuraavan kerran? Kiitos :hug:
Oli ilo jakaa kuumeilua kanssanne, olette mahtava porukka, pitäkää lippu korkealla ja uskokaa ihmeisiin :hug:
 
Jeee....Ovis tuli sittenkin...:rolleyes: Eilen aamulla oli jo tikussa vahvenemisen merkkejä ja illalla jo oli melkein vahvempi kuin kontrolli viiva.....Aamulla sitten alko testi viiva tulemaan ennen kuin kontrolli viiva ja vahvistui vain....JA DIGIKIN hymyili kivasta näin sunnuntai aamuna.....Voi että......:p Eilen peitto heilu eli ennakkoon on talleteltu myös ja sitten tietty tänä aamuna heti plussan jälkeen;)))) Ja jos huomenna laittas vielä varmistukset:D

Eli nyt on kp 27 ja ovis tuli vasta nyt. Helmikuussa ovis oli kp 15. Eli näin se vaan voi heitellä. Onneksi en luopunu vielä tikuista;)))

Nyt vaan sitten piinaillaan pari viikkoa;)))) Luulis että kun ajoitus oli näin hyvä, että tärppi kävisi, mutta eihän sitä tiiä;)))))))
 
Tsemppiä siskolle gradun kans puurtamiseen! Varmasti mielellään tekee töitä sen suhteen, kun tietää, mikä on seuraava proggis.

Karhunvatukalle hyvää jatkoa ja kiitos seurasta!

Lilliputille toivotaan tärppiä. "Pohjatyöt" ainakin on tehty huolella. :D


ON. Täällä harmaita hiuksia aiheuttaa tuhru, jota on nyt tullut siitä asti, kun luulin tädin vierailun koittaneen. Erikoista tässä on se, että tuhruttaa vain joka toinen päivä... Lievää kipuiluakin on ja minun villi veikkaus on kohtutulehdus. Huomenna soitan polille ja kysyn pitäisikö paikat tarkistaa...
 
ON: täällä maha on kauhean turvoksissa. Ihan kun olisin nielaissut jalkapallon. Ilma kiertää mahassa vimmatusti. Ehkä hieman öklötys olo. Jumppasin illalla ja kauhea öklö olo tuli heti. En kyllä usko raskauteen, kerta ovis meni ohi suun etelän reissun takia.

Voi oodikas. Toivon hartaati sulle kaikkea hyvää. Muille tarrasukkia ja limoja
 
Huh hei...
En oo käyny täällä kun välillä lukemassa...

Täällä kp 23 ja täti K:ta odotellaan. Ei mitään hajua koska se tulee kun kierto on vielä niin epäselvä. Maha on kyllä niin turvoksissa taas ja PMS pukkaa hullunlailla päälle eli ei täti varmaan niin kaukana ole. En ole pahoillani jos en tähän ekaan kiertoon tulut, tulen sitten kun on sen aika :)

Tsemppiä kaikille ja aurinkoista päivää :)
 
Olen tänä aamuna juonut kupin kahvia ja syönyt 2 pientä leipää. Maha on kuin pallo räjähtämis pisteessä. Siis ikään kuin olisin täynnä, mutta kuitenkaan en ole. Ruokaa ei tee yhtään mieli. Pakottaa jännästi, aivan kuin kiertäisi, muttei kuitenkaan. Hei kun syön alkaa kauhea turvotus. Tosi selvästi mungerrettu :p . Kolmena yönä olen nähnyt tosi selkeitä unia...

Äiti kertoi, että heidän mökin pihassa on ollut valkoinen jänis joh 3 päivää. Täti kertoi, että sukuun tuodaan vauva uutisia pian. Ja äiti oli nähnyt unessa lisää lapsia keväällä... Siis apua. Jokohan nyt olisi minun vuoro. Kaiken huipuksi mun ukki ei oikein hyvin voi...

Katotaas miten asiat etenee. Olo on tosiaan kuin ilmapallolla. Voi kun voisi poksauttaa sen "pötsin"
 
Maanantai 24 .3.2014





KUUMEILIJAT

Nimimerkki.......ikä .................kp ..................yk ..........toiveissa


Zuza...................36.............21/25-26...............7................4
Uniikki75..............38.............23/xx.....................................
Kaneli-78.............36.............46/32....................5..............2
Takkutukka-76......37.............36/30...................13...............3
Xienna.................37..............24/25-28..............3.............2/3
Syystuuli74..........39..............54/28-30................2,5v............3
Nipsu74...............39...............51/28-30.................................2
lilliputti78.............35...............28/28.......................................2
Muovikulho............36..............52/31.....................2...............2
Tolleri77.................................23/?..........................................
Tombatar...............38..............18/25..........................1.............6
Voila.....................37..............21/28..........................1.............4
Chocomom.............34..............17/27.........................1..............3
Kurki.....................35..............10/ ?............................12...........2
Oodikas.................35................6/28...........................7.............1


DPO





RKTT




YRITYKSEN MYÖHEMMIN ALOITTAVAT
Ruutana




:wave:TAUSTALLA:wave:
Sisko36
Pippurihäntä
Carolina30+
miltsu76
*Pinkku*
Pirpali
Väpä
Emppis
Rimpe1
Eino


:heart:PLUSSANNEET:heart:
Wc Ankka helmikuu
Blancita helmikuu
Emotar maaliskuu
2014
tammikuu.....


2013
joulukuu.......Aada78, Vehnis
marraskuu....SuloinenSalaisuus, marjaorvokki
lokakuu........Tentsa yk5, Tinttu76 yk10, Alien_1
syyskuu.......Ollakovai...? yk 6, Kanervankukkanen yk 2, Minttumaari* yk3, Sipuriina-75
elokuu.........ei plussia
heinäkuu......Milk@ yk8, Selina76 yk 6, Suski28 yk 1
kesäkuu.......Blitzenrex, Pikkusukka yk7
toukokuu......ei plussia
huhtikuu.......PiipaKaa TJOT, Kolibrinkukka yk 5
maaliskuu.....ei plussia
helmikuu......Apatus yk 2, fenixlintu yv 1, PottuSäkki(PuskaJussi) yk 12(1v2kk), Äiskä3, Ms. Monepenny yk 2
tammikuu....Sohvi35 yk 1, Alissia yk 4, Kaktus-76 yv 1.5




:heart:SYNTYNEET:heart:

Pippurihäntä........21.8.2013, tyttö
Whiskey Peat.......12.4.2013 tyttö
jaahas................2.5.2013 tyttö
Dominique...........6.3.2013 poika
Ronja76..............24.1.2013 tyttö
Melanie75............2.12.2012 tyttö
Killi12..................10.10.2012 tyttö
äiskä-73..............20.8.2012 tyttö
Keskeneräinen......30.6.2012 poika
Barbamama.........12.6.2012 tyttö



Edelliset ketjut:
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/vauvakuume/1901061-yli-35-v-kuumeilijat-vol-9-a/

http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/vauvakuume/2226694-yli-35v-kuumeilijat-vol-10-a/




dpo (days past ovulation)
dpo 0 on ovispäivä
dpo -1 on ovisplussapäivä (ovistestillä saatu plussa)



Päivityspyynnöt korostetusti, kiitos!

Jos kiertopäiväsi ylittää 60, ilmoitathan siitä, muutoin sinut siirretään taustalle. Takaisin listalle pääsee huikkaamalla!
 
LÖYTYYKÖ TOISTA PÄIVITTÄJÄÄ?????
Mie en millään muista/ehdi enää koneelle kuin pari krt viikossa. Ihan hillittömästi hommia ja askaretta joka suuntaan. Eli jos kerta viikkoon tulen tämän tekemään niin siinä se.En viitsi ressiä tästä ottaa ;D

Karhunvatukka poistettu listoilta. Oikein hyvää jatkoa !!

Sisko otahan rennosti gradun kanssa. Nythän siulla on asiat mallillaan. Tiedä vaikka kesä tois mitä eteen ;)

Miltsu pitkällehän tuo menee, mutta onneksi kesä tulee väliin. Siitä nauttii pakostikin. Josko vaikka ihme tapahtuis ;)

ON aika kamalaa, en edes muista milloin täällä on vällyjen välissä tehty muuta kuin nukuttu ;D
Remppa vie kyllä mehut niin totaalisesti, ettei vauvoja ehsi edes miettiä. Taustailen mielessäni näistä hommista !!!!! ;D ...samaa tekee mieskin ..
 
  • Tykkää
Reactions: sisko36 ja miltsu76
Moi, muistaakohan kukaan mua? Olin jonkun aikaa taustalla ja sitten jäin pois kun meidän parisuhdeongelmat meni huonompaan suuntaan..

Nyt mun on aivan pakko tulla tänne sillä mä olen ihan pöllämystynyt nyt.. Meillä on siis sekundääristä lapsettomuutta takana jo 3,5v, sinä aikana ei yhtä ainoaa plussaa.. Mun menkkojen piti alkaa viime viikolla, mutta ei vaan näkynyt. Mietin asiaa ja olin vaan että ei mulla oo ees mitään kunnon oireita.. Ja kun ei vielä viikonloppunakaan näkynyt, päätin että nyt maanantaina käytän pitkään kaapissa seisseen apteekin raskaustestin. Heräsin yöllä vessaan kun meidän koiranpennut rupes mekkaloimaan ja päätin tehdä testin.. Ja siihen tuli 2 viivaa.

Mä tuijotin sitä testiä pitkään enkä tiennyt että olisko pitäny itkeä vai nauraa. Menin takaisin nukkumaan enkä saanut heti unta. Sitten kun heräsin, olin aivan varma että olin nähnyt unta. Oli sitten pakko käydä tarkastamassa ja siellä se testi edelleen oli kaksine viivoineen kaapissa. Siis mä en pysty vieläkään käsittämään tätä.. Tein yhden davidin testin päiväpissasta ja siihenkin tuli haalea viiva. Kävin vielä apteekissa hakemassa cb:n digitestin jonka teen varmaan huomen aamulla ja s-marketista ostin pregcheckin testejä.. Sellasen teen varmaan vielä tänään jahka saan pidäteltyä hetken :LOL:

Että vähänkö olen epäluuloinen. Ei yhtään ole sellainen olo että olis raskaana mutta muistin että ei mulla kyllä silloin ollut pojastakaan.. Taitaa käydä taas niin että uskon vasta sitten kun näen lopputuloksen käsissäni, siihen asti olen skeptinen. Varhaisultraan on pakko mennä koska se pelko uudesta kohdunulkoisesta on aina niin suuri ja mun on vaan pakko päästä näkemään että siellä on joku olemassa..

Ihan pihalla :O en tiedä miten ja milloin kertois miehelle. Kavereille en halua kertoa, tiedän että eräs ystävä hyppis tasajalkaa kun kuulis mutta mä oon nyt niin epäluuloinen tän asian suhteen että haluan nyt hetken antaa tän ajatuksen muhia vaan oman pään sisällä.. Haluan nähdä että kaikki on hyvin ennen kuin uskallan kertoa kenellekään.
 
Oodikas toivottavasti ei ole kohtutulehdusta. Jaksamisia :hug:!

Uniikki75 Jaksamisia myös sinulle! Toivon todella, että ukkisi vointi kohenee :hug:!

Sirpa75 Ihania uutisia! Onnea!!!! :flower:

ON: Lauantaina ovistesti näytti plussaa. Testiviiva oli kontrollista hitusen vahvempi. Sunnuntaina testasin huvikseni olisko viiva jo lähtenyt haalistumaan mut ei. Testiviiva oli todella tumma :O! No, oletin plussan olleenkin vasta eilen, joten varsinainen ovispäivä on sitten vissiin tänään, kai. Mies ei pistä pahakseen oviksen pitkittymistä mutta mä aloin jo huolestua onko jotain vialla. Vatsaa ja selkää juilii jo neljättä päivää ihan kunnolla, vetistä vuotoa lorahtelee ihan pöksyihin saakka ja vatsan turvotus on jotain järkyttävää. Täytyy tänään taas testata josko viiva alkais haalistua. Jos vielä tänäänkin näyttää plussaa, niin tarvinnee harkita gyne-käyntiä : / .
 
Chokomom Mulla oli kans taannoin yhdessä oviksessa kipuja monta päivää. Varmasti 4 tai ehkä jopa 5. Mietin silloin, että mistä munasarjojen syövereistä sitä munasolua pitää kaivella, kun oli aika koviakin kipuja. :D Kyllä mulla on aina oviksen aikaan jotain kipuiluja, mutta noin monta päivää ei ollut koskaan aiemmin ollut. Itse en tee ovistestejä yleensä kuin yhden aamupäivällä, mutta edellisessä kierrossa tein myös illalla, kun ekaan testiin viiva tuli vähän oudosti. En siis tiedä, miten monta päivää mulla antaisi vahvaa viivaa, kun lopetan siihen ekaan plussaan. Kivut ja limat on sitten mittarina siinä tikun rinnalla. Olen aiemminkin sanonut siitä, että jos ovistikku näyttää plussaa monta päivää niin kannattaisi vaihtaa merkkiä ja etsiä sellainen, joka vaatii enemmän hormonia. Sillä tavalla se huippu olisi helpompi saada kiinni. Tokihan siinä on suurta vaihtelua, miten pitkään se huippu kestää, mutta ei varmaan päiviä sentään kenelläkään.

Sirpalle onnea! Toivotaan, että viivat pysyy loppuun asti!


ON. Tuhrua ei ole tullut tänään, joten en ole soittanut polille. Jos tämä on taas välipäivä vain ja kohta taas jatkuu, niin soitan sitten. Ärsyttää, kun en tiedä, missä mennään... Uuteen yritykseen haluttaisiin kuitenkin pian, vaikka pelko persiissä ollaankin.
 
Sirpa75 mä muistan sut :). Ihan mielettömäm ihanaa!! Onnea matkaan!

Chokomom mullakin oli plussakierrossa monta päivää ovisoireita (yleensä esim. limoja on vain päivän). En tosin testannut enää plussan jälkeen, joten testeistä en tiedä. Varhaisultrassa selvisi, että munasoluja oli irronnut kaksi (joista toinen oli vieläpä jakautunut, eli kolme alkiota oli kohdussa, mutta noilla kahdella ei koskaan alkanut sydän lyödä.) Eli jos sulla ei yleensä ole noin paljon oireita, niin tuokin voisi olla syynä.
 
Onnea Sirpa! Mahtavaa :)

Tuon oviksen kanssa tuntuu olevan ihmeissään moni muukin...aika ketale se onkin! :D Minäkin luulin kroppani tuntevani ja ihan pihalla olin viime viikolla, että millonka se ovis mahtoi olla :O Kahdesta vaihtoehdosta jos sen paremman valkkaan, niin tänään olis kaiketi dpo6. Ja toki oon kehittänyt jo liudan oireita... Menkkamaisia tuntemuksia on ollut jo muutamia päiviä, viikonloppuna oli palelua ja lämpö nousi 37c° yhdeksi päiväksi. Sitten on tietysti erilaisia viiltelyjä/juilintaa kohdussa...huono olo tulee aina kun on jotain syönyt....kyllä näitä löytyy :D Jospa loppuviikosta testais sen negan pois...hehe... ;)
 
Viimeksi muokattu:
Hei vaan kaikille!

Olen pitänyt vähän taukoa palstasta.. viime kierto keskenmenon jälkeen oli yllättäen vaan 26 päivää. Tänään kävin viemässä pissanäyteen ja kerrankin olin onnellinen negatiivisesta raskaustestistä. Nyt sitten voi suunnata katseet huhtikuuhun ja kunhan menkat tässä alkaa, niin soittelen lapsettomuusklinikalle.

Onnea kaikille plussanneille :heart: ja halaukset keskenmenon/ negatiivisen testin saaneille :hug:

p.s. minulle voisi päivittää kp 26/28-30, kiitos :)
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä