YLI 35 v. KUUMEILIJAT vol 11

Uusille tervetuloa :wave:

Oodikas tsemppiä ja tarrasukkia :hug: Toivotaan, että kipu ja pieni vuotelu on ollut harmitonta alkuraskauden juttua ja saat tästä eteenpäin nauttia rauhassa raskaudesta! Kyllä kaikki sujuu varmasti hienosti :heart:

Anteeksi omanapainen juttu taas: täällä päivät ja viikot huristaa hurjaa vauhtia eteenpäin... kipeänä ollaan oltu, joten vähän hiljaista täällä. Ovista olen tikutellut, nyt tosin vasta kp9, mutta viime kierrossa ovis taisi osua sinne kp11 seutuun. Haaleita on viivat olleet, tänään ehkä jopa haaleampi kuin eilen.. :confused: mitä lie tarkoittaa? Katsotaan miten viivat muuttuu loppuviikolle.
Viime kierrossa kaikki oireet oli niin voimakkaita heti oviksesta lähtien, että olin tosi varma tärpistä. Ja ihan kuviteltujahan ne oireet oli, joten nyt rauhallisempi mieli ja odotuksia ei juuri ole. Katsotaan miten käy!

Tsemppiä kaikille tärppeihin, voi kun päästäisiin taas useampi mukaan plussajunaan :)
 
Voihan kökkö. Oltiin lomalla, enkä tietysti päässyt koneen ääreen. Noh kuitenkin, täti tuli serkkunsa kanssa kylään. Eli mulle voi päivittää 5kp Jotenkin vain tuntuu, että ei tartu niin ei tartu. Multitabseja olen napsinut kyllästymiseen asti. Mutta jotenkin nämä tätipäivät olivat erilaiset kuin tavallisesti. Tavallisesti tulee hyytymiä ja tosi lorinalla, niin nyt ei tullut hyytymiä.

Onnea kauheasti plussanneille. Ihana oli kuulla, että jollain edes jotain tapahtuu..
 
Pahoittelut tädistä Uniikki75 :hug:

Mulle voisi päivittää YK 5 ja ikääkin taas tullut lisää eli 36v. olisi jo mittarissa :p

Eipä paljon kummempia tänne. Ovis taisi olla tuntemusten mukaan sunnuntaina mutta pupustelut meni kyllä niin metsään kuin olla ja voi. Himpskutin vuorotyöt! Ei taida simppaset jaksaa ootella keskiviikosta sunnuntaihin. Eli tätiä ootellessa vaan täällä mennään. Meillä olis miehen kanssa parin viikon päästä tiedossa oikein kahdenkeskistä aikaa ja toivon että menkat ehtisi sitä ennen loppua :p Ihanaa päästä kahdenkesken rentoutumaan ja pienelle lomalle :heart:
 
Piti tulla katsomaan taas teidän kuulumisia. Mullahan tuo tärppi kävi kierrosta, jossa ei ollut mitään vippaskonsteja käytössä. Ainoa ero oli, että kp11 puuhasteltiin, jota ei oltu tehty koko yrityksen aikana. Koska esikoinen on saanut alkunsa myös reilusti ennen ovista tapahtuneesta vahingosta, oon aika vakuuttunut että tuo oli se ratkaiseva juttu. Ne limatkin bongasin kp12 aamuna ja luulin et meni ohi koko juttu kun sinä päivänä ei ollu seksiä. Ovis siis tikkujen mukaan kp15.
Ei siis Kaneli ollenkaan mahdotonta, että simpat eläis su--> ke.

Tsemppiä kaikille, mä oon niiiin teidän hengenheimolainen edelleenkin!
 
Pikakäväisy, jotta pysyn listoilla mukana eli täällä kp 6/25-29. Kierto teki saman omatoimilyhennyksen kuin joulukuussa eli entistä enemmän syytä hakea ne ovistikut kaupasta.

Keinot käyttöön -osaston kysymys: Minkä verran te sitä greippimehua hörpitte?
 
Xienna, mä juon sellasen normi lasillisen joka aamu, eli n. 2 dl. Mitä oon aiheesta lueskellut niin tää on aika tavanomainen annos. Jotkut juo vaan desiäkin ja jotkut pari-kolmekin lasia päivässä. Vaikutuksesta ei oo vielä tietoa kun vasta tiistaina aloitin :D
 
  • Tykkää
Reactions: Xienna
Pahoittelut tädista Uniikki75, peukut pystyssä, että nyt tärppää :hug:

Kahdenkeskinen loma kuulostaa ihanalle Kaneli-78 :) Jospa menkat ei alkaisikaan, niin saisitte nauttia kaksinverroin lomasta! Peukkuja!

Xienna, toivotaan, että ovistikuista on apuja bongailuun!

tombatar, no voihan nyt menkkojen kanssa : / Toivotaan, että tilanne selviää!

Tsemppiä treeneihin Tolleri77 :)

Kiva kuulla sinusta Blancita :wave:

Omaa napaa sen verran, että mies jälleen työreissulla... Eilen talleteltiin ja sunnuntaina sitten seuraavan kerran, toivottavasti ;) Ovistikkuja olen käyttänyt päivittäin, parikin, mutta niin haaleaa tarjoaa, että terve. Limoja löytyy, himoja ei niin voimakkaita kuin aiemmissa kierroissa. No, vielä ehtii :whistle: Kp 11 tänään, niin ehkäpä ovis vasta tuloillaan ja ajoittuisi juuri tuonne viikonlopun lopulle tai alkuviikkoon!
Olisipa se vaan mahtavaa, jos nyt tärppäisi :heart: Yritän olla ajattelematta liikaa asiaa, mutta eihän sille mitään mahda, että asia pyörii päässä... Ajankohta olisi töideni kannalta aivan loistava! Toivoa täytyy olla :)

Aurinkoa ja plussatuulia kaikille puhaltelen täältä :whistle:
 
Lauantai 8.3.2014





KUUMEILIJAT

Nimimerkki.......ikä .................kp ..................yk ..........toiveissa


Zuza...................36.............5/25-26...............7................4
Uniikki75..............38.............7/xx.....................................
Kaneli-78.............36.............30/32....................5..............2
Takkutukka-76......37.............21/30...................13...............3
Ei-no/ja...............35..............25/29.....................................2
Xienna.................37..............8/28....................2.............2/3
Syystuuli74..........39..............38/28-30................2,5v............3
Nipsu74...............39...............35/28-30.................................2
lilliputti78.............35...............12/28.......................................2
Emotar.................35..............23/28-32.................6...............6
Muovikulho............36..............42/31.....................2...............2
Karhunvatukka.......39..............12/26/31....................3.............7
Tolleri77..................................................................................
Tombatar...............38..............2/25.......................................6
Voila.....................37..............5/28.....................1.................4


DPO





RKTT




YRITYKSEN MYÖHEMMIN ALOITTAVAT
Ruutana




:wave:TAUSTALLA:wave:
Sisko36
Pippurihäntä
Carolina30+
Unelmatar
miltsu76
*Pinkku*
Pirpali
Väpä
Emppis
Rimpe1
Chokomom


:heart:PLUSSANNEET:heart:
Wc Ankka 2/2
Oodikas 2/2
Blancita 2/2

2014
tammikuu.....


2013
joulukuu.......Aada78, Vehnis
marraskuu....SuloinenSalaisuus, marjaorvokki
lokakuu........Tentsa yk5, Tinttu76 yk10, Alien_1
syyskuu.......Ollakovai...? yk 6, Kanervankukkanen yk 2, Minttumaari* yk3, Sipuriina-75
elokuu.........ei plussia
heinäkuu......Milk@ yk8, Selina76 yk 6, Suski28 yk 1
kesäkuu.......Blitzenrex, Pikkusukka yk7
toukokuu......ei plussia
huhtikuu.......PiipaKaa TJOT, Kolibrinkukka yk 5
maaliskuu.....ei plussia
helmikuu......Apatus yk 2, fenixlintu yv 1, PottuSäkki(PuskaJussi) yk 12(1v2kk), Äiskä3, Ms. Monepenny yk 2
tammikuu....Sohvi35 yk 1, Alissia yk 4, Kaktus-76 yv 1.5




:heart:SYNTYNEET:heart:

Pippurihäntä........21.8.2013, tyttö
Whiskey Peat.......12.4.2013 tyttö
jaahas................2.5.2013 tyttö
Dominique...........6.3.2013 poika
Ronja76..............24.1.2013 tyttö
Melanie75............2.12.2012 tyttö
Killi12..................10.10.2012 tyttö
äiskä-73..............20.8.2012 tyttö
Keskeneräinen......30.6.2012 poika
Barbamama.........12.6.2012 tyttö



Edelliset ketjut:
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/vauvakuume/1901061-yli-35-v-kuumeilijat-vol-9-a/

http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/vauvakuume/2226694-yli-35v-kuumeilijat-vol-10-a/




dpo (days past ovulation)
dpo 0 on ovispäivä
dpo -1 on ovisplussapäivä (ovistestillä saatu plussa)



Päivityspyynnöt korostetusti, kiitos!

Jos kiertopäiväsi ylittää 60, ilmoitathan siitä, muutoin sinut siirretään taustalle. Takaisin listalle pääsee huikkaamalla!
 
Viimeksi muokattu:
Heissan naiset, tarkistelkaapa tietonne. Ed. listan päivitys oli viime su, eli pitkä väli tuohon tuli. Hiljeni ketju hieman plussien jälkeen niin en viitsinyt tiuhaan päivittää. Josko nyt hiukan useammin kuitenkin, kauhea laskeminen noissa ;)
Katsokaa ne YK myös, niitähän en muista päivittää ilman pyyntöä ;D

Täällä tädin visiitti oli extralyhyt!!! jei ! Ed. olikin niin pitkä, että jo kauhulla varauduin samanlaiseen savottaan. Tässähän vois miettiä jo vällyjen väliin pääsyä, kaikki tyttöset terveinä ja kesää kohti mennään (lunta tuprutti aamulla) !! ;D

Plussajunan kyytiin vaan kaikki !

Kanelille synttärionnittelut !!!
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: Karhunvatukka
tombatar, pahoittelut tädin saapumisesta :hug: Nyt vain tsemppiä uuteen kiertoon ja toivotaan, että päästäisiin hyppäämään plussajunaan huhtikuussa!

on: eilen oli ihme juilintaa munasarjojen ja alavatsan seudulla, selkääkin särki kuin menkkojen aikaan konsanaan. Viiltäviä tuikahduksia tuli myös, jos nopeasti vaihtoi asentoa. Ovistikkujen mukaan eilinen vielä aika haaleaa, tänään aamusta tuli jo selkeästi tummempaa viivaa, ei kuitenkaan lähelläkään plussaa. Kuitenkin vahvin viiva, mitä olen tähän mennessä saanut tässä kierrossa, kp nyt 12. Sieltä se ovis taitaa tulla aika ajallaan tässä kierrossa :) Testailen tosin ihan ihme aikoihinkin noita oviksia, ohjeissa taisi olla 10-20 väliin.
Olo on ollut ihan mielettömän levollinen, vaikka kiirettä ja säpinää riittää, niin mieli on todella onnellinen. Viime päivinä on sattunut läheisille ja itsellekin paljon pieniä, iloisia asioita ja moni asia on loksahtanut kohdalleen. Jospa vauvatoivekin tässä kierrossa!

Kaikille aurinkoista viikonloppua ja iloa päiviin :wave:

Muoks. Onnea Kaneli synttäreistä :hug: :flower:

Ja Zuzalle kiitos päivityksestä :) Ihanaa, että teillä tytöt terveinä! Nyt vain peukut pystyyn ja plussaonnea!

Meille voisi päivittää tuon yk 3 Kiitos :)
 
Viimeksi muokattu:
Hiljaista on ollut juu... Omalta osalta ei vielä ole paljoa kertomista ollut. Odotellaan tädin lähtöä ja sit alkuviikosta hiljakseen aletaan treenailla :D

Mulle sais myös päivittää kp 5/28 ja yk 1.
 
Heippa kaikille!
Mulle eksyny listaan väärä päivä eli tällä hetkellä mennään kp 21 ...

Tänne ei kuulu mitään ihmeellistä, tätiä odotellessa..meni noi peittojen heiuttelut ihan väärille päiville :( En ole miehelle maininnut missä mennään ja mikä päivä milloinkin menossa ettei tuu paineita..nyt hienosti sit osas hoitaa hommat ennen ja jälkeen oletetun oviksen :) Mutta ei se mittään..tulee jos on tullakseen :)

Ihanaa Zuza että teillä perheen pienimmät voi jo hyvin :)

Siskon Kuulumisia kovasti ootellaan ja jännäillään, mitä tapahtuu seuraavaksi :)
Ihan into piukeena ja ylpeenä siitä miten joku on rohkea isojen kysymysten äärellä :) Tsemppiä :heart:

Kaikille oikein aurinkoista viikonloppua :) Ja plussanneille isot onnittelut, me pitkän linjan tyypit tääl vaan viel roikutaan :) Nyt tehään me pitkälinjalaiset iso ryntäys sinne plussajunaan :)
 
Viimeksi muokattu:
Takkutukka. Voi kiitos takkutukka. :heart: Et tiedä miten kivan fiiliksen sait aikaan. Kiitos!! :hug:

Kilpparilääkkeiden syömisen aloitin keskiviikkona. Eipä noista toistaiseksi ole ollut havaittavissa mitään muutosta olotilaan. Tosin tuohon TSHn arvoon vaikuttaa erittäin paljon stressi,jota nyt on mm. Valmistumisjuttujen suhteen,erosta,yms eli epäilen sitä todellisen vajaatoiminnan astetta mutta pääasia et asia tulee kuntoon.

Maanantaina kävin aukiolotutkimuksessa,joka kohdallani kesti toimenpiteenä n. 5 min kuulemma heti näkyi nesteiden kupliminen toisesta päästä ulos. Samalla huomattiin 14mm johtofolli oli kasvamassa ja ovis oli nyt viikonloppuna. Seuraavaksi vuorossa on psykologin käynti ens viikolla ja jos läpäisee sen ok sitten tilataan simpat odottamaan ekaa toimenpidettä. Nyt kun valmistumisensa menee toukokuulle sitä ennen ei kannata toimenpiteisiin ryhtyä ja toisaalta tuo kilppariarvo on myös saatava kohdilleen sitä ennen.

Tässä on ehtinyt pientä ihastumistakin jo tapahtua ja pikkuhiljaa sitä alkaa miehiä katselemaan sellainen pilke silmäkulmassa. Mökkinaapuri miehelle joka eläkkeellä kerroin tilanteeni ja kyllä olen apuja saanut puuhommissa yms muuten.:LOL: ihanaa että ihmiset ovat avuliaita. Ihana tilanne on kun voi katsella miehiä ilman että tarvitsee tuntea ns tarvetta löytää joku. Tulee jos on tullakseen. :heart: Sen nyt tiedän jo minkälaisen miehen tarvitsen. Tarvitsen vahvan ja kypsän persoonan, kenties vähän itseäni vanhemman. Katsotaan mitä tämä suurten asioiden kevät tuo tullessaan.

Plussatuulia meille kaikille!!! Ja kiitos teille tsempistä elämäni ison päätöksen keskellä. Tuellanne jaksoin vaikeampien hetkien yli.:heart:
 
Viimeksi muokattu:
Moikka kaikille,
Olen ollut hiukan poissaoleva kun olen tässä ihmetellyt että haluanko minä vielä tosiaan tehdä lapsen. Useamman kuukauden ollut kova vauvakuume, mutta nyt se on yht'äkkiä hiukan hiipunut. Omat lapseni ovat jo 8 ja 11v ja sinänsä helpossa iässä, tosin toivovat kovasti saavansa pikkusiskon tai veljen vielä jonain päivänä. Avopuolison lapset jo teini-ikäisiä joten onhan tässä neljässä lapsukaisessa jo sinänsä urakkaa vaikkei kukaan heistä enää ihan niin pikkuinen olekaan. Mutta on myös ihanaa joka toinen viikonloppu vaan nauttia puolison seurasta ja tehdä jotain ihan kahdestaankin ja olen alkanut ihmetellä että miten pärjäisin ilman tuota kahdenkeskistä aikaa joka on ollut meille kiireisen arjen keskellä tärkeää. Puolison vauvakuume taas ei ole kadonnut minnekään, hän haluaisi kovasti yhteisen lapsen.

Toinen asia mikä on mietityttänyt on työkuviot. Työpaikan vaihdos tulossa ja tiedän ettei työnantajat katso niin hyvällä pienen lapsen äitiä (siis sillä oletuksella että lapsen joskus saisimme). On ollut hiukan haaveena myös keskittyä tulevaisuudessa työkuvioihinkin. Olen jättänyt työt ihan toissijaiseksi koska ex ei lasten kanssa juurikaan jaksanut olla joten nekin vuodet tein töissä minimalistisesti hommia ja keskityin lapsiin. Eron myötä keskityin töihin entistä vähemmän ja yritin tukea lapsia koko vanehmpien eroprosessin läpi. Nyt sitten mietityttääkin että osaisinko muka tehdä jotain toisin jos vielä saisimme lapsen tämän uuden puolisoni kanssa. Tunnen kyllä sinänsä itseni ja tiedän että keskittyisin ainakin seuraavat 3v vaan lapseen ja työt jäisi taas ihan taka-alalle. Tosin tuntuu ihan tyhmältä edes pohtia näitä, koska kaikkein laskelmien mukaan työuraa olisi senkin jälkeen vielä reilut 20v jäljellä, joten töissä ehtii aivan varmasti vielä olla. Mietityttääkö teitä muita nämä asiat?

sisko, sinulle on näimmä sattunut ja tapahtunut. Hienoa, millaisella tsempillä vaan menet eteenpäin! Itse erosin pari vuotta sitten ja yksin lasteni kanssa asuessani olin aivan hämmästynyt siitä avun määrästä jota sain jokapuolelta. Aina löytyi joku työkaveri, naapuri tai ystävä joka auttoi auto-ongelmissa, kantoi ostamani huonekalut asuntooni, tarjosi kahvikupillisen, hoiti lapsiani hetken tai vaikka vain kuunteli minua. Sukulaisia minulla ei asu monen sadan kilometrin säteellä joten heistä ei ole ollut sinänsä lastenhoitoapua, mutta oli aivan upeaa tajuta, että en välttämättä tarvitse mitään miestä vaan pärjään loistavasti yksin lapsienikin kanssa, apua kyllä saa aina. Tosin löysin sitten kuitenkin aivan ihanan miehen ja nyt tässä sitten ihmetellään että tulisiko meillekin vielä se yhteinen lapsukainen.

Kiertoni on muuten aina ollut 28pv, mutta parina kuukautena se on vaihdellut ja ollut jopa 30 päivää ja tässä kuussa se oli 23pv. Onko tämä nyt jotain iän mukanaan tuomaa veivausta vai mikä ihmeen ilmiö?
 
  • Tykkää
Reactions: sisko36
Sisko ihania uutisia sinulla!! Siellähän tapahtuu ja etenee hurjaa vauhtia.
Pilkettä silmään näin keväällä, aivan upea tunne ;)
Psykologisen testin hoidat varmasti vasemmalla kädellä!! Aika jännä fiilis kun ajattelee, että saat valita "simpat" ja sit ne laitetaan muhimaan!
Tulehan kertomaan vaiheita sitten ;)

Ruutana samat mietteet ne on pyörineet täälläkin. Kuopus on tosin vasta 1-v, mutta ehdin moneen kertaan kauhulla ajattelemaan asioita ja sitten kun testi näytti plussaa, häipyivät kaikki epäilykset. Nyt taas uusia ajatuksia ja mietteitä kun vauvavuosi on selätetty. Jaksaako sen VIELÄ KERRAN ?!! Ja sit olis kahden tarhaan vieminen ym tulevaisuudessa.
Uskon, että plussa veis kyllä taas kaikki epäilykset..

Ja täällä kans kierron pituus heitellyt n viikolla??!! Kai se ikäkin voi siihen vaikuttaa, samoin ressi ym.

Täällä päästään tällä viikolla rempan loppuhuipennukseen ja vkl saan kamat paikalleen. Sit alkaa normaali rennompi elämä. Hupia tuottaa kahden nartun juoksu ja uroksen ulvominen ;) Siellä kävis tärppi varmaan heti jos yhteen päästäis ;D

Kai sitä pitäis muistaa vkl tehdä myös talletuksia, Oili jossain siinä korvilla. En ole ehtinyt laskeskelemaan sitä enkä ajatustakaan antaa noille asioille. Saa pääkoppa relata kun ei mieti ja suunnittele !!

Plusasteiden kera plussaa kaikille masuihin !!!
 
Raskain mielin palaan kuumeilemaan teidän kanssa... Eilen alkoi verinen vuoto ja tänään oli kohtu tyhjä kun ultrattiin. Päivää vaille 4 kk edellisestä keskemenosta. Seuraavaa odotellessa päästiin kuitenkin jo tutkimuksiin. Käytiin molemmat verkokeissa jotain kromisomitutkimuksia varten ja lisäksi minusta tutkitaan liuta muita juttuja. Ei jäänyt mieleen mitä kaikkea.
 
Ei oo totta Oodikas :'( :hug: Ei voi olla totta.. Olen niin pahoillani! Nyt mua vain itkettää, tuntuu niin julmalta :'( Voimia ja olet mielessäni :hug:

ruutanan ja Zuzan tavoin myös täällä käyty samoja ajatuksia läpi... Meillä jo isot lapset, tosi itsenäisiäkin jo. Helppo mennä ja olla, jää aikaa itselle ja miehelle, saa nukkua yöt rauhassa jne. Paljon on asioita todella hyvin ja olen niin kiitollinen tästä isosta perheestä. Vahva tunne ja halu on kuitenkin vielä kokea vauva-aika. Ja viikonlopun keskustelujen jälkeen tunne on aikalailla yksipuolinen, mieheni ei olekaan niin kovin innoissaan vauvapuuhista :ashamed: Tämä tuli minulle vähän puun takaa ja olen asiaa kipuillut koko viikonlopun.
Ymmärrän miestäni ihan todella hyvin, meillä on iso perhe ja teemme paljon molemmat töitä, raskauteni eivät ole olleet ihan kaikkein helpoimpia, vauva-ajat toisaalta sitten taas ihania. Hän vain kokee, että nyt olisi hyvä näin. Haluaa kovasti tehdä minulle mieliksi ja sen vuoksi oli suostuvainen vauvapuuhiin. Siitä olin vähän pahoillani, että olisi nyt heti suoraan sanonut, että ei enää vauvoja, eikä vain minun mieliksi suostu hommaan.
Mieli on täällä vähän surullinen, koetan päästä vauvakuumeesta nyt tekemään surutyötä siihen, että pientä ihmistä ei meille enää koskaan tule... Tiedän, että asia helpottaa ajan kanssa, mutta monet itkut vielä varmasti saan asiasta itkeä.
Kuin kohtalon ivaa on sekin, että su aamuna tuli todella vahva plussa ovistestiin. Viimeiset peittojen heiluttelut oli torstai-iltana, ja sunnuntaina piti olla kiva jälleennäkeminen miehen kanssa. Ei ihan ollut :| Tänään vielä testasin ovista (oikein itsensä kiusaamista...) ja testiviiva oli ihan haalea. Tänään on nippaillut ja se tietysti harmittaa vielä enemmän, siellä se munasolu viilettää ihan yksin.
No, en minä tästä nyt niin kauhean masentunut ole, harmistunut enemmänkin ja vähän pettynyt miehen käytökseen. Kyllä tästä noustaan ja elämä menee varmasti ihan tosi hienosti eteenpäin tämän ihanan perheen kanssa :heart: Paljon on kivoja juttuja tulossa keväälle ja kesälle, työni on unelmatyötä ja linnut laulaa! Täytyy olla kiitollinen kaikesta hyvästä ja nöyrtyä. Elämä on ihan mallillaan :)

Jos sopii, niin roikun mukavassa porukassa menkkoihin asti, jättäydyn sitten pois palstalta. Mukavaa on ollut ja varmasti aina välillä tulen kurkkimaan kuinka porukka vaihtuu, toivottavasti pääsette kaikki plussajunan kyytiin mahdollisimman pian :wave:

Sitä en edes mieti, mitä tapahtuu, jos joku sintti olisikin torstailta jäänyt odottelemaan... Sen todennäköisyys olisi ehkä verrattavissa lottovoittoon :D Pidän teidät ajantasalla toki, jos jotain sen suuntaista tapahtuisi :popcorn:
 
Viimeksi muokattu:
Voi oodikas :'( tsemppiä sinne

Ruutana kyllä sitä välillä tulee mietittyä miten sitä jaksaa sen kolmannen kassa. Mun lapset on 7 ja 4, erittäin aktiivisia ja meneväisiä :) vähän jännittää miten jaksan sitten kun vauva syntyy. 4 vuotiaan syntymän jälkeen minulle todettiin masennus jota sitten lääkkein hoidettiin. Lopetin lääkkeet ja noin vuoden päästä oireet palasivat, nyt olen jälleen lääkkeiden kanssa saanut olon paremmaksi ja lääkäri näytti vihreää valoa vauvan hankintaan =) nyt ei olla aikeissa lopettaa lääkitystä vaan jatketaan ja seuraillaan mun vointia. Mutta mä olen päättänyt jaksaa, koska pää ja sydän sanoo että vielä 1 lapsi :heart:

kp 9
 
Voi Oodikas...Voimahali:hug:

Itse täällä yritän ovista bongailla..Jos yhtään kierto samanlainen kun edellinen niin ovis pitäs olla näillä näppäimillä, mutta KUN TIKUT ei vaan sitä näytä.... Ei ole yhtään tummenemisen merkkejä ilmassa.....MITÄ ihmettä...Tuleeko pidempi kierto vai.....Hmmmm.......Nippailee kyllä siihen malliin, että voiskin olla tulossa mutta tikut vaan sanoo toista...Viime kuussa kun sain niin hienosti bongattua........No voisis se vaikka päivän myöhästyä ja tulla vasta ke tai to ku mies tulee työmatkalta-...hehehehh

Jos olis ajoissa niin se olisi huomenna....No vkl talleteltiin kyllä ahkeraan.....Mutta toivotaan että tulisi ke, to tienoolla;)))))
 
Voi ei Oodikas :hug: jaksamista ja tsemppiä!!! Voimia!!!

Zuza. Toivotaan että läpäisen psykologin testin ok...olen ainakin tässä jo kartoittanut turvaverkkoa ja muutenkin valmistaudun tapaamiseen olemalla oma itseni. Joo,kyllä sitä miettii että suht pian ovat valitsemani simpat muhimassa. Silti tässä on vielä niin kovin paljon asoita,joiden pitää mätsätä jotta se vauva olisi sylissä. Toivottavasti kuitenkin joku päivä.:heart:

Ruutana. Kiitos tsemppauksesta. Ihana lukea muiden tarinoita selviytymisestä ja läheisten tuesta. Antaa uskoa itsellekin. Kiitos. :hug:

Tulen kertomaan kyllä etenemisestä prosessissa. Ja ehkäpä myöhemmin anon siirtoa piinailijoihinkin. :heart: ;) kunhan sen aika tulee...toivottavasti mahdollisimman pian.
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä