YLI 35 v. KUUMEILIJAT vol 11

Oodikas aamunaurut koneella. Sieluni silmin näin miehen pusseihin ja katselin rusinoita ;D

Nipsu juu juu, muistinkin kaiken muun, mutta tuo ultrahomma jäi epäselväksi.
Kyllä mie lähtisin sinuu jo ONNITTELEMAAN :flower:

Kiitokset onnitteluista :heart:

Listaa päivitellessä tajusin, että täällähän olis Oilin pitänyt käydä jo, mutta taitaa mennä kierto taas pitkäksi? Eilen käytiin taas Hyvinkäällä tuon pienen kanssa kun kuume nous. Kotiin sentään päästiin ja yritetään saada toinen kuntoon. Ressaan varmaan taas urakalla, kunhan se vyöruusu ei uusi, kestän kyllä kaiken muun.

Ihana ajatus, että vihdoin saatais ensimmäinen LUSSA tähän vuoteen !!!
Wc Ankka en ole koskaan dpo:a laskenut, mutta onkos oviksen jälkeinen dpo 0 ja siitä jatketaan (ovispäivä olis dpo -1)
Korjatkaa viisaammat ;)
 
Viimeksi muokattu:
Hmm, mie taas olen ajatellut, että dpo -1 on ovisplussapäivä, dpo 0 olisi ovispäivä ja siitä sitten lähtisi eteenpäin. Täällä jossain ketjussa asia on auki selitetty... Pitääpä etsiä.

Mie olen yksikseni hihitellyt rusinasimpoille ja mies on yrittänyt kysellä, mikä on hauskaa. En ole kertonut... Loukkaantuu vielä. :D
 
Onkohan sillä jotain väliä, missä kierron vaiheessa kohtua ultrataan? Tai missä vaiheessa tutkittaisiin esim. keltarauhashormoniarvot? Kohtu multa on ultrattu kahteen kertaan viimeisen n. kolmen vuoden aikana. Ennen pillereitä ja pillereiden aikana. Ikinä ei mitään poikkeavaa ole näkynyt. Sen gyne sanoi, että limakalvot oli paksut ennen kuin pillerit aloitettiin ja että on ohentuneet pillereiden käytön myötä. Mietin tässä siis jo tulevaa... Jos nyt ei tärppää tai tulee kolmas kiinnittymisyritys, niin suuntaan gynelle. Kohdussa tai hormonitoiminnassahan se vika lienee, jos alkiot ei matkassa pysy. Tokihan se voi johtua myös siitä, ettei kaksi rusinaa saa aikaiseksi tervettä alkiota. On vähän ristiriitaiset fiilikset, kun tavallaan sitä taas uskoo, että tärppäsi. Toisaalta sitten kuitenkin olen varma, että saan taas pari hailakkaa plussaa ennen kuin täti muutaman päivän myöhässä kurvaa tiluksille. Pitkät kaksi viikkoa taas edessä...
 
Heip!
Nyt taas pikaisesti kävin lukemassa teitä, en pärjää lomallakaan olla ilman ;)

Miltsu mahtavaa, että pääset hoitoihin jo pian!

Nipsu kyllä mäkin uskon, että mukana on! Varpaat ja sormet pystyssä!

Oodikas hyvä pointti tuo, että äijäkin rusinoituu! Sinänsä helpottavaa, ettei yksin oo tässä lisääntymiselimistön vanhenemisvitutuksessa. Muussa mielessähän tää ikä on pelkkää plussaa ;) Hyvä suunnitelma sulla tosta kiinnittymisestä. Käsittääkseni se tosiaan on pieni tukilääkitys, millä saa ton kiinnittymisen kuntoon. Sullahan kuitenkin aika hyvä tilanne kun munasolu jaksaa hedelmöittyä!
Tsempit tärppipäiviin (vai meniköhän ne jo..??)

Zuzalle iso kiitoks päivityksistä ja paranemista yksivuotiaalle!! :flower::heart:

ON ja limakysymys, sorry :ashamed: Siis kävikin nyt niin, että kp11 himot yltyi sellaseks molemmilla, että kalenteri petti. Seuraavana aamupäivänä mielestäni bongasin kananmunalimat (mistä tietää ettei ollu spermaa?? :x), siis kp 12, mutta illalla se ei ollut enää sellasta. Sillon ei ollu kyllä enää seksiä kun ei jaksettu millään, eikä huvittanut yhtään. Toisaalta, ei oltais pystytty ton liman an mitään tekemäänkään. Kp13 sitten lima "watery", kohdunsuu korkealla ja peitto heilui.. Samana aamuna pamahti ovisplussa ja oviskivut kovimmillaan. Ajoituksen kanssa olimme siis oikeassa, jos mulla vaan oli oikeenlaiset limat koska noi munalimat meni jo :O
MUTTA voiko olla, että nuo kananmunalimat kestää vaan jonkun 12h? Mä ilmeisesti ovuloin myös 12h:n sisällä ovisplussasta, kivuista päätellen ainakin. Ens kuussa mittaan kyllä lämpöjäkin ja aion myös noita limoja tutkia loppukierron ajan. Ja koska noudatetaan myös lkuperäistä suunnitelmaa, niin kp15 vielä varmistellaan :D
Mieskin on nyt messissä, aina valmiina kun sanon et vois olla oikee hetki. Ja kysyi multa äsken, et joko tunsin hedelmöittymisen :LOL: Mutta ei kyllä samanlaista innostusta kun monien muiden miehillä, hän on vaan "ihan jees"-meinigillä, mikä on kyllä meidän mittakaavassa parempi kun hyvä! Pyörtysin jos se rupeis vauvakuumeilemaan :D

Mun mies sanoi ite, et olisko sen siittiöt hapantuneet :kieh:
 
  • Tykkää
Reactions: Zuza ja miltsu76
Jospa sitä sitten taas palailisi tänne... Tädin tulon jälkeen on kiirettä pitänyt ja uusi oma kotikin löytynyt, joten vauvakuume ei ole ollut (koko ajan) se päällimmäisin asia.

Vaan kylläpä osasitte limakeskustelun ajoittaa oikein! Täällähän on menossa kp 12/28 (kierron voisi siis päivittää normaaliksi, kun näköjään 29 oli vain kerran poikkeus) ja hienot kananmunalimat ilmaantui eilen. Ne sitten hyödynnettiin tietenkin - ja ihan varmasti aion tänään vielä varmistella, että niiden kyydissä on tavaraa :D Ellei nyt sitten flunssainen mies ole liian väsynyt.

Voi vitsi - tästä se piinailu sitten taas alkaa... Koitan tavata reilun viikon kuulumiset ja päästä vähän jyvälle siitä, mitä kellekin on tapahtunut. Tsemppiä kaikille kuitenkin niihin asioihin mihin sitä kaivataan :hug:
 
Kysymys: Näyttääkö teille ovistestit plussaa useamman päivän? Mulla on testit edelleen huutaa ovista, siis ihan yhtä tummana kun edellinenkin. Jos lh huippu olis saavutettu, niin luulis jo haalenevan? Vai eikö mun ovis olekasn ollut vielä??
 
Blancita: Minulla ma luiskat tummia, mutta digiin ei hymiöö, tiistai aamuna luiskat tummempia ja digiin hymiö, tiistai ilta luiskat tummia, ke aamuna alkoi luiskat vaaleta, ke iltana ei enää digiin hymiötä ja liuskat ihan vaaleita. Joten minulla ainakin näytti vissiin oikein. Ja eikös se ovis tapahdu 24-36 sisään ku testi näyttää plussaa??
 
Mulla oli tummenevaa viivaa tasan yhden päivän, keskiyön paikkeilla tuli selkee plussa ja seuraavana aamuna sitten haalennut jo. Näin nyt yhden kerran kokemuksella :D Ja edelleen mietin onko siis se perjantai jolloin alkoi aamusta tummenemaan ja yöllä plussa, se dpo-1 vai häh? Miten se lasketaan kun on yöplussa :D
Ja Blancitan asiaan - voisko se näyttää raskautta????
 
Mie olen tikuttanut kaksi kiertoa, mutta en testaa enää sen jälkeen, kun yhden plussan saan. Tai no nyt viimeksi tein plussapäivänä kaksi testiä, kun aamuinen tikku oli salaa muuttunut plussaksi ja viivakin oli kumman ohut, niin testasin sitten vielä illalla uudelleen. Neljällä tikulla tuli ovis bongattua... Säästöä, säästöä. Voi sitten tuhlata raskaustesteihin enemmän. :D
 
Siis onkohan tää mun omaa kuvitelmaa ja oireiden keksimistä kun niin kovin haluaa että olis tärpänny...

Ovis siis oli Ti tai siis plussaa näytti.. Ja sen jälkeen tissit ollu todella kipeät ja tänään sitten ollut todella etova olo koko päivän. Ja lisäksi vatsassa sellainen outo tunne.......

Ei kai se nyt näin nopsaa mitään oireita voi tulla......jos oliskin tärpänny....
 
Blancita, mulla näytti ovistesti tummaa viivaa ma ja ti, ke oli jo haalea. Mullahan olisi ollut kalenterin mukaan ovis vasta nyt viikonloppuna, mutta tuntemukset oli jo viikko sitten niin kovat, silloin vasta kp 10/28... Sain raskaustestien mukana ilmaisnäytteitä ovistesteistä, niin päätin testata ja ma-aamuna pärähti tosiaan tumma viiva. Ti-aamuna sama juttu ja ke-aamuna sitten jo haalea. Ehkä meni tuossa jossain välissä ovishuippu, olettaisin niin. Nyt olen testannut ovista pe ja la, ja olleet ihan superhaaleita viivoja, joten uskon kyllä, että ovis oli nyt ajoissa tässä kierrossa.

lilliputti78, täällä myös ihan ihmeellisiä tuntemuksia! Mietin, että voisiko jo olla oireita, jotenkin tuntuu, että ei kai... mutta sitten taas toisaalta, ehkä hyvällä tuurilla voisikin :confused:

Oma napa siis vähintäänkin erikoinen nyt... Olen koettanut hillitä toiveita, sillä meillähän rakastelut ajoittui pe ja su-iltoihin ja ovis ollut mahdollisesti ti-ke-to akselilla, ehkä tuossa ke? Siellä on siis rusinat pyörineet ja koettaneet yhdistyä :popcorn:
Jotenkin oman mielenrauhan kannalta yritän ajatella, että ei ole voinut tärpätä ja sintit sinnitellä sunnuntailta, mutta sitten taas toisaalta, jos kuitenkin :D

Oireita on tosiaan jos jonkinlaisia! Jotenkin vaan mietin, että ei kait niitä vielä voi olla... Rinnat kipeinä ja "täysinä", kohdun seudulla erikoinen olo, sellainen puristava tunne tulee aika ajoin, välillä nopeasti asentoa vaihtaessa tulee terävä vihlaisu. Ja onhan näitä muitakin, kova väsymys, palelu... Varmaankin pelkkää kuvittelua, eikä oireita näin nopeasti voisi tullakaan :p
Ai niin, sitten vielä ne limahommat.. Oon niistä ihan pihalla, mutta nyt tuntuisi valkovuoto taas lisääntyvän, tässä oli noin neljä päivää ihan kuivaa, nyt sitten taas.

No mutta, nyt vain piinaillaan ja odotellaan! Tsemppiä kaikille piinailuihin, meitä taisi olla aika monta piinailijaa tässä parin viikon sisään! Milloinkahan tämän himotestaajan hermo pettää :LOL:
 
Viimeksi muokattu:
Mulla alkoi viime yönä taas tämä perinteinen pissalla laukkominen... Sitä vain mietin, että mikähän oviksen jälkimaininkeihin liittyvä juttu tämä on, kun ovis oli to-pe yönä niin eihän alkiokaan ole vielä kiinnittynyt eli ei tämä nyt tässä vaiheessa mikään raskausoirekaan voi olla. Mutta ihan jees, että puolen tunnin sisällä on pitänyt käydä kahdesti vessassa ja mulla on kohta töihin lähtö. Mitenhän pärjään illan, kun en pääse vessaan. Saatan olla lirissä. :D
 
Karhunvatukka: Ihan samoja fiiliksiä minulla kuin sinulla. Ja samoja ns oireita. Minulla vaan on jotenkin niin "varma" tunne, että olisi tärpännyt..Mutta ei pidä tietenkään liikoja odotella kun yk 1 on kyseessä, mutta korkealta ja kovaa tippuu kyllä jos negaa reilun viikon päästä näyttää...Mutta sitten vaan uuteen kiertoon.....

Mä vaan toivoisin, että olisi tärpännyt...Kukapa meistä ei sitä toivo....

Itse bongasin elämäni ekan ovikseni joka tosiaan oli plussaa tiistaina. Ja peitot heilu pe, la, su, ma ja ke. Eli aineksia "pitäisi" olla...Mutta eihän sitä tiiä...Kun ei ole kokemusta mistään tällaisesta......Eli just toi tiistai milloin testi oli plussaa niin jäi välistä.....:((((((((( Mies ei jaksanut;))))

Mutta toivotaan että ne simpat ovat eläneet joka satsista jonkun aikaan;)))))Voi elämä tätä....
 
oodikas mulla on oviksen jälkimainingit just sitä jatkuvaa kusella ramppaamista :kieh:

karhunvatukka jos noita mun parhaita limoja miettii, nii ne tuli ilmeisesti kolme pvää ennen ovista. Näin ollen ei mitenkään mahdotonta, et olis sulla ollut just paras aika. Meidän esikoisen raskaus on alkanut ihan täysin vääränä aikana, joten nähtävästi simpat elää miten sattuu.. siis silloin ehkäisy petti tyyliin kp7.

kaneli luota vaan oloihin, sama todrnnäköisyys se tärppiin on ekalla yrityskerralla! Ja jos ovistesti plussaa ti, niin ovis ollu ehkä ke, jolloin miehes on hyvin ladatulla aseella ammuskellu ;) Toivon tärppiä!

wcankka ei varmastikaan raskautta. Mulla on aiemminkin näyttänyt vahvaa plussaa kaks päivää.. ihmettelen vaan mihin väliin sattuu se oikee ovis.

ON: miten te saatte ladattua itsenne vireeseen just oikeena päivänä?? Meillä kivaa, spontaania seksiä kp11: halut kohdillaan. Kp13 kaipas virittelyä, mut oli sit ihan ok. Eilen, siis kp14 oli kyllä molemminpuolin sellasta pakkopullaa et |O Ollaan varmaan 2 viikkoa traumatisoituneita tosta, ei paljoo kp15 varmistelut innosta! =) Ei kumpikaan kyllä tosta kalenteriseksistä innostuta.. mies sano, et varmasti tulee häiriintynyt mukula kun pakkopanemisen seurauksena saa alkunsa ;)

Siispä taidan tarvita ens kuussa tarkat ohjeet täsmäiskuihin

Tsempit kaikille piinapäiviin, paitsi einoko odottelee vielä ovista? Ja entäpä zuzan tilanne?
 
Viimeksi muokattu:
Blancita: Meillä oli nimenomaan aivan väkisin tehty mukula tuo uusin tulokas :D Eikä se kauheen häiriintyneeltä vaikuta. Jos rehellisiä ollaan, niin meidän intiimielämä on hyvin tyydyttävää molemmista, mutta ei mitenkään tiuhaa. Laatu korvaa määrän, nääs...Täältä saa aika hyviä apuja, eli ei tartte montaa kertaa viikossa jyystää, kunhan osuu oikeeseen aikaikkunaan. Tuonne laskuriin voi syöttää oman ovulaatiopäivänsä arvion ja sit vaan kierron pituuden ja sit se antaa erilaisia rytmitysvaihtoehtoja harrastaa rakkaudentekoja siinä mielessä.

Intercourse Timing Calculator - When To Have Sex When Trying To Conceive | Countdown to Pregnancy
 
  • Tykkää
Reactions: Karhunvatukka
Maanantai 17.2.2014





KUUMEILIJAT

Nimimerkki.......ikä .................kp ..................yk ..........toiveissa


Zuza...................36.............16/25-26...............7................4
Uniikki75..............38.............17/xx........................................
Kaneli-78.............35.............50/32....................4...............2
Takkutukka-76......37.............29/30...................13...............3
Blancita...............35............15/25-33.................4...............2
Chokomom...........34..........................................................3
Rimpe1................37..............63/?......................................5
Ei-no/ja...............35...............6/29.....................................2
Xienna.................37..............14/28....................2............2/3
Wc Ankka.............37.............19/28.....................2................3
Syystuuli74..........39..............19/28-30................2,5v............3
Nipsu74...............39...............16/28-30.................................2
lilliputti78.............35...............21/?.......................................1
Emotar.................35..............4/28-32..................6...............6
Oodikas................35..............18/28..........................5..........6
Muovikulho............36..............23/31.........................2..........2
Karhunvatukka.......39..............18/28......................2..............7
Tolleri77...............................................................................


DPO





RKTT




YRITYKSEN MYÖHEMMIN ALOITTAVAT
Ruutana




:wave:TAUSTALLA:wave:
Sisko36
Pippurihäntä
Carolina30+
Unelmatar
miltsu76
*Pinkku*
Pirpali
Väpä
Emppis


:heart:PLUSSANNEET:heart:


2014
tammikuu.....


2013
joulukuu.......Aada78, Vehnis
marraskuu....SuloinenSalaisuus, marjaorvokki
lokakuu........Tentsa yk5, Tinttu76 yk10, Alien_1
syyskuu.......Ollakovai...? yk 6, Kanervankukkanen yk 2, Minttumaari* yk3, Sipuriina-75
elokuu.........ei plussia
heinäkuu......Milk@ yk8, Selina76 yk 6, Suski28 yk 1
kesäkuu.......Blitzenrex, Pikkusukka yk7
toukokuu......ei plussia
huhtikuu.......PiipaKaa TJOT, Kolibrinkukka yk 5
maaliskuu.....ei plussia
helmikuu......Apatus yk 2, fenixlintu yv 1, PottuSäkki(PuskaJussi) yk 12(1v2kk), Äiskä3, Ms. Monepenny yk 2
tammikuu....Sohvi35 yk 1, Alissia yk 4, Kaktus-76 yv 1.5




:heart:SYNTYNEET:heart:

Pippurihäntä........21.8.2013, tyttö
Whiskey Peat.......12.4.2013 tyttö
jaahas................2.5.2013 tyttö
Dominique...........6.3.2013 poika
Ronja76..............24.1.2013 tyttö
Melanie75............2.12.2012 tyttö
Killi12..................10.10.2012 tyttö
äiskä-73..............20.8.2012 tyttö
Keskeneräinen......30.6.2012 poika
Barbamama.........12.6.2012 tyttö



Edelliset ketjut:
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/vauvakuume/1901061-yli-35-v-kuumeilijat-vol-9-a/

http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/vauvakuume/2226694-yli-35v-kuumeilijat-vol-10-a/




dpo (days past ovulation)
dpo 0 on ovispäivä
dpo -1 on ovisplussapäivä (ovistestillä saatu plussa)



Päivityspyynnöt korostetusti, kiitos!

Jos kiertopäiväsi ylittää 60, ilmoitathan siitä, muutoin sinut siirretään taustalle. Takaisin listalle pääsee huikkaamalla!
 
Viimeksi muokattu:
Siinäpä sitä listaa taas.
Blancita se kananmunalima ri varmaan kauaa kestä. Mulla yleensä limaa riittää niin, ettei mitään hajua milloin se on enempi kananmunaa ;) Kipujen perusteella oon tiennyt oviksen. Enkä ole ressannut tuota oikeaa ajankohtaa, todisteena rusinoiden eliniästä tuo kuopus. 3 pv ennen ovista touhuttu ja tuolla se makaa !!

Täällä on Oilipäiviä ollut ja menossa nyt monella, joten IIISO puhallut jotakin sopivaa tököttiä nyt petipuuhiin !!

En enempiä jaksa kommentoida, nuorimmaisella kuume huitelee vieläkin 40 ja sen mukaan pyöritty yöt ja päivät ;(

ON sen verran, että Oili saattaa olla täälläkin, mutta jätämme tämänkin kierron väliin. Nyt ei jaksa/pysty/kykene paneutumaan-saati miettimään asiaa. Jos en tällä palstalla olis, olis jo varmaan unohtunut koko TJOTtailu ym....
 
Kiitos Pippurihäntä linkistä! Olipa mielenkiintoinen! Ja kun kokeilin, niin meidän rakastelut osui kyllä ihan kohdilleen, jos ovis olisi tosiaan ollut vähän aikaisessa, niin kuin se kipujen ja muiden oireiden perusteella olikin :)

Toivoa tärpistä siis on :) Jotenkin sitä yrittää vain itseään säästellä, ettei tipahtaisi niin korkealta, kun täti kurvaa paikalle! Ja yritän nyt suhteuttaa myös sitä, että kyseessä kuitenkin vasta yk2... Vaikka pikainen raskautuminen olisikin hienoa, niin olisihan se nyt vähän pieni ihmekin kyllä.

Plussatuulia ja iloisia oviksia kaikille :whistle: :wave:
 
Anteeksi omanapainen kirjoittelu taasen :ashamed:

Sain hcg tuloksen, se oli 1131. Kysyin, että miltä se vaikuttaa noin näppituntumalta, neuvolan terv.hoitaja sanoi, että on kyllä nähnyt korkeampiakin.. Aikoi laittaa viestiä lääkärille ja mahdollisesta jatkosta saan tietoa viimeistään huomenna aamusta.

Lapsettomuusklinikalle soitan klo 14, katsotaan mikä heidän mielipide asiassa on...

Itse olen kohdunulkoisen tai tuulimunan kannalla (viimeinen tuulimunaraskaus oli syksyllä, eikä siinäkään näkynyt ultrassa yhtään mitään).
 
Äkkiä vaan Nipsua tsemppaan että niin oli mullakin tuosta meidän esikoisesta tosi hidas tuo hcg nousu! Taisin käydä 3 kertaa mittauttamassa ja näytti tosi huonolle ne kaksi ekaa mittausta. Olivat lapsettomuusklinikaltakin melko skeptisiä. Mutta niin vaan tuo tuolla päikkäreitä parhaillaan vetelee ja kohta lähdetään muskariin! Kovasti tsemppiä ja toivotaan parasta :heart:
 
Kiitos Kaneli tsemppauksesta, mutta taitaa olla niin ettei tästä mitään tulekaan.. Lapsettomuusklinikan hoitaja oli sitä mieltä, että arvo on liian alhainen, että sen pitäisi olla 7000.. Alan henkisesti valmistautumaan kohdunulkopuoliseen/ tuulimunaan. Kun saisi äkkiä tämän vaan päätökseen.
 
Oi ihana Pippurihäntä - olet pelastanut mun loppukuun :heart: Että voi olla mahtava tuollainen kalenteri!!!

Täällä on ollut ihan eitästäsittentässäkuussatullutedesyritystä-melkeinmasennus, kun ensin satuttiin samaan osoitteeseen vain tositosiväsyneinä ja sitten tuo mies sai kauhian flunssan. Vaan ensin hokasin tänään töissä, että ovispäivähän tämä on, kun kirkkaan liman tilalla on nipistelyä ja kirkkaan valkoinen iso limalasti.

Ja kun vielä tuo ihana kalenteri näyttää, että viime viikon ainoa touhuilu sattui juuri "tytönyrityspäivälle", ja että tänään on täsmäpäivä pojan saamiseksi. Mies jo aamulla laittoi viestiä, että vaikka olis kuinka kipeä, niin tänään ei käy nukkumaan ennen kuin homma on hoidettu :LOL: Ja jos kunto paranee, niin huomenna ehtii vielä varmistella. Huikeeta - sittenkin on jotain jännättävää loppukuuksi!

Onneksi täällä saa myös jännätä ainakin Oodikkaan, Kanelin ja Karhunvatukan kanssa. Tarraa ihan rullakaupalla kaikille, jotta mahdolliset yritykset jäävät kyytiin!
 
  • Tykkää
Reactions: Pippurihäntä

Yhteistyössä