YLI 35 v. KUUMEILIJAT vol 11

Zuza Kiitos korjauksesta ja kiva kuulla, että siellä pikkuinen on vihdoin paranemassa. :) Mehän ei tosiaan olla yritetty vielä vuottakaan, mutta mulla on vain kauhea hätä/kiire oman iän takia. Ja onhan tässä vielä se, että ollaan ihan pirun kärsimättömiä, se myönnettäköön. :D

Karhunvatukka Eihän sillä ole mitään väliä monesko yk on menossa. Tietenkin, jos pillereitä on syönyt vuosia, niin ehkei ekasta kierrosta vielä kannata tärppiä odottaa... Mutta noin muutenhan sillä ei väliä ole. Miehän lopetin pillerit viime kesä-heinäkuun vaihteessa ja plussa pärähti testiin jo syyskuussa eli vain kahdet luomumenkat ehti olla tyhjennysvuodon jälkeen. Pidetään siis peukkuja, että tärppi on käynyt ja tsemppiä piinailuihin!

Omalta osaltani taidan lopettaa oireiden seuraamisen/tulkitsemisen/etsimisen... Tähän asti tainneet aina olla vähintäänkin mielikuvituksen ja suurien toiveiden tuotetta. En muista, että mulla olisi ollut mitään ihmeempiä oireita syksylläkään ennen kuin sain sen kaksi viivaa. Siitä muutaman päivän päästä alkoi alavatsakivut, väsymys tuli jossain vaiheessa, pahoinvointi ehkä vkolla 5 tai 6 ja rintojen arkuus vasta ehkä pari viikkoa ennen keskenmenoa. Pissahätä oli suunnilleen koko raskauden ajan, mutta en muista siitä alkoiko ennen plussaa vai ei. Joka tapauksessa nyt yritetään tämänkin osalta uutta taktiikkaa... Positiivista (ainakin enimmäkseen) asennetta ja ei mitään suurempaa itsensä tarkkailua (vaikka alavatsa "tuntuu" lähes koko ajan).
 
Voi että on kärsimätön olo.....:snotty:

Testit polttelee kaapissa.....Eilen aamulla oli niin oksettava olo että piti ihan töistä jäädä pois, ihan siltä varulilta jos se sattuu oleen mahatautia...Jota en tietenkään itse tässä tilanteessa toivo:saint: Vaan toivon sitä toista mahdollisuutta....

Eilen tosiaankin kun heräsin niin heti sängystä noustua alko etomaan, paleli:(((( Nukuin melkein koko päivän...Hmmmmm....Tänään huomattavasti parempi aamu..Ei ole niinkään etova olo....Hmmm...

Miten se Dpo nyt sitten lasketaan...Eli jos mie sain olvistestiin plussan Ti aamuna 11.2 niin monesto Dpo nyt sitten oikein on?

:LOL:
 
Tällä saralla hiljaiseloa, siis tietokoneen kanssa. Meiltä särky 1kk aikana 2 tietsaa, kuvitelkaa. Ette usko kun kävin hakemassa 17 aikaan tänään tietsat pois korjaamolta, mikä autuus koitti. Teitä on joh ollut ikävä. Mutta nyt toisiin ajatuksiin.

On: Ovulaatio oli ilmeisesti 16 päivä, ja kaikki tuota ennen ja jälkeen päivät käytettiin hyödyksi. En ole huomannut mitään erikoista. Ainut että eilen illalla paleleli kauheasti, mutta uskon sen johtuvan ihan tulevasta flunssasta.

Onnea kaikille joh plussanneille. Plussatuulia piinaaville ja limoja ja tarrasukkia matkaan..

Ps...En jaksanut lukea kaikkia postauksia. Luen ne kun kerkiän töitteni lomasta. Hieman on jäänyt rästiin asioita.
 
Plussatuulia, tarrasukkia ja kaikkea hyvää tulin vielä toivottamaan :wave:

Olen saanut näppini pidettyä erossa testeistä ja se on kyllä mahtava suoritus tällaiselle himotestaajalle :LOL: Jotenkin nyt vain tuntuu, että ei auta stressata, tulee plussa jos tulee!
En pakannut testejä edes mukaan reissuun... Jos täti kurvaa paikalle, niin ok, ellei, niin testaan heti, kun kotiudutaan. Aika levollinen olo on nyt, dpo taitaa olla noin 10, joten ei se plussa voisi vielä varmaan millään näkyä. Turhaan vain tulisi paha mieli negasta, jos nyt testailisi. Ensi viikolla ollaan viisaampia! Jännäksi menee kyllä lomailu ;)

Toivon, että saan lukea monta plussauutista, kun palaan, pidän hurjasti peukkuja kaikille :wave: Voikaa hyvin :hug:
 
Hei! :wave: Mahtuuko mukaan? :D
Eilen aloin lukemaan teidän juttuja ja tuli heti kotoisa olo :) Oon nyt täs parin viikon aikana hiukkasen katellu eri palstoja,mut kun ikää alkaa olla nii tää tuntu vaan just ku mulle nakutettu.

Taustoja vähän: vuosimallia -75 hoitovapaalla oleva mamma, 6.olisi tilauksessa :p 3 teiniä edellisestä avoliitosta ja nyt siis kolmatta haaveilen "uuden" miehen kans, lapset 3/11 ja 12/12.

Yhdessä oltu noin 10 vuotta ja naimisissa 4 vuotta.

Kotoo löytyy nelijalkaisiaki,2 koiraa,kissa ja 3 hevosta.

siinä kai ne tärkeimmät,pitää kirjotela sit lisää kun ehtii. noi taaperot kaipaa huomioo...
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: Tolleri77
Tervetuloa joukkoon sekalaiseen, tombatar! :wave: Meilläkin on tuota nelijalkaista sakkia viiden koiran verran. Äiti on vakuuttunut, että ne syö vauvan, jos/kun meille sellainen tulee. Ihanaa, kun se ei ole yhtään ylidramaattinen... :headwall:

Minun ei pitänyt oloja tarkkailla, mutta alavatsa pitää huolen, ettei sen olemassa olo unohdu. Illalla oli aika koviakin kipuja hetkittäin. Nyt taas tuntuu vähän niin kuin olisi pissahätä koko ajan, vaikka oikeasti ei olekaan. Ihan hämärää meininkiä. Mutta hämärähän mie olen muutenkin... :D
 
  • Tykkää
Reactions: Zuza
mä en oo ees kertonu kellekkää et oon poistattanu kierukan :LOL: mun mutsihan alkas varmaan päivitellä et miten mä selviän. ei siis muuuten,mut noi hevoset kun on mun vastuulla. ukko ei ruokikkaa niitä. osaishan se jos neuvosin,mut noi on mun henkireikä ja haluan ite hoitaa.
kaks mulla oli alunperin,mut luonto päätti toisin. ostin tamman viime maaliskuus ja joulukuus oliki yks kaunis aamu varsa karsinas. edes myyyjä ei tienny sen olevan kantava!
mut ihana se on enkä aio myydä vaan koulutan ittelleni ratsun siitä...

mulla oli vaikka kuinka paljo kirjotettavaa mieles aamulla ku lappasin paskaa,mut lahopää kun oon nii en sitte muista mittää :headwall:

ai joo... kiertopäivistä sen verran et listaan näin aluksi vois laittaa 20/25 sitte kun (jos) tasottuu,nii ilmottelen. meinaan pupuilu on ollu vauhdissa joka päivä :p eikä siittämistarkoituksessa,vaan mun halut ollu ihan taivaallisella tasolla :whistle:
on mulle itellekki ihan ihmeellistä tällanen olotila! vanhoilla päivillä vielä tämmönenki piti kokee...
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: Zuza
tombatar Ei varmaan kannatakaan sanoa. Mie aloitin just koulun, käyn osa-aikatöissä, on 5 koiraa, olen kohta 36-vuotias... Ja, jos tulee vauva, niin kuulema väsyn niin, että joudun pehmustettuun huoneeseen. Tämäkin äidin ihania ennustuksia. Se vissiin unohti, että äitiyslomakin on olemassa eikä minun tarvitse käydä töissä vauvan tultua. Niin ja että mulla on tosi osallistuva ja ihana mies, joka ei taatusti anna minun rehkiä liikaa.
 
Tervetulua Tombatar! :)

Plussatuulosia määki puhkun meille jokkaiselle.

Täällä täti oli ja meni. Onneks viihty vaan 6 päivää, eikä 23 niinkö viimeks!

Ovistestit ostin tähän kiertoon, ja greippimehuaki pittää hörppiä vaikka se maistuuki ihan hirviälle!

Ovisoireita alkaa jo olla. Tikutuksenki alotin jo eilen. Viivaa pukkaa tulemaan, mutta se kunnon viiva luultavasti tullee vasta viikon päästä. Mulla ruukaa kroppa tehä pitkään sitä ovista. Limaaki valuttelee toista viikkoa.

Talletukset alotettii heti ko täti häipy. Mää haluan vihdoinki sen vauvelin. <3

Kyllä pistää vituttaan ko oon sillo kesäkuussa plussattuani liittyny johonki Liberokerhoon ja sieltä tullee aina välillä mailia että mites raskaus etenee... Tänään tuli että joko tunnet potkut. Voi huohhh! Enhän mää ees oo ennää raskaana!!! Ja vaikka raskaus ois jatkunukki, nii tod.näk. vaavi ois jo syntyny ko laskettu aika ois tänään. :/

Mut ei kai siinä, pittää toivoa että jos tärppää nii pyssyy kans mukana. Vois neuvolasta pyytää apuja raskauden tukemiseen, jos vielä raskautuupi.

Emo 8/28
 
Emotar Mie just tuolta nelikymppisten ketjusta luin ruoka-aineista, jotka voisi edes auttaa raskauden kanssa. Huomenna ostan läjän parapähkinöitä, kun niiden pitäisi olla hyväksi kohdun limakalvoille. Ja jos nyt ei onnaa, niin sitten ostan macaa jossain muodossa. Sen pitäisi tasapainottaa hormonitoimintaa ja parantaa sukusolujen laatua. Listalla oli muitakin juttuja, mutta nämä jäi päällimmäisenä mieleen. Greippimehukin siellä oli ja tykkäisin siitä, mutta se alkaa närästämään ja mulla ei ole oviksen tai limojenkaan kans probleemia.


Mie olen tässä yrittänyt ottaa lungisti tämän oviksen jälkeisen ajan ja olla tutkailematta oireita. Se on hankalaa, kun alavatsa aina ja yhä edelleen muistuttaa olemassa olostaan joka välissä ja olen taas aloittanut vessassa juoksemisen. Tämän päälle mies totesi tänään, että meillä on nyt kyllä varmasti tärpännyt. Hän näkee sen kuulema minusta. No joo, mie olen samaa mieltä, että on tärpännyt. Niinhän tuo on tehnyt kahdessa edellisessäkin kierrossa, vaan kun se ei ole riittänyt. Nyt sitten täällä kovasti toivotaan, että tämä tärppi olisi nyt se, joka menee loppuun asti. Korkealta pudotaan molemmat, jos sitä plussaa ei tule tai täti tulee siitä huolimatta parin päivän viiveellä. Viikon kuluttua mulla on lupa testata. Toki saatan sortua luvattomuuksiin jo vähän aiemmin... :saint:
 
jos mun uroskissa eläis vielä nii tietäisin jo,et onko matkalainen kyydis. se on molempien pienien aikaan "kertonu" etukäteen...
viime kesänä jouduin lopettamaan sen,kun meni munuaiset :'( sen sisko on jäljellä,ikää 14v.
 
Olen saanut näppini pidettyä erossa testeistä ja se on kyllä mahtava suoritus tällaiselle himotestaajalle :LOL:
MITEN SÄ SEN TEET?!?! :O:D|O:saint:

Tervetuloa Tombatar :wave:

Hyvältä kuulostaa, Uniikki!

Oodikas, niin tuttua...viikko oviksesta ja mulla rinnat kipeet, alavatsaa nippaa, palelee, lämmöt koholla, flunssanen olo...eli oireita tai "oireita" on vaikka muille jakaa ja sataprosenttinen varmuus siitä että ollaan. Meillä myös mies just tunnusti että iso pettymys tulee olemaan jos menkat taas alkaa...! Toivotaan että teillä tuntemukset tärpistä pitäisivät paikkansa :hug:

).( Toisin kuin viime kierrossa jossa ovisaika on ilmeisesti ollut sitä kuivaa kautta, on ainakin nyt mahikset olemassa. Eli piinapäivät menossa.
Ei mulla muuta :kieh::vampire::rolleyes::|:snotty::cool:
 
Viimeksi muokattu:
miekii tunnustaudun himotestaajaksi :ashamed: tuota vanhempaa kun tehtiin 10kk ni ehti siinä ajassa MUUTAMA testi käytettyä. mut sit nuoremman kans oikeestaan en kerenny ees ajattelemaan koko asiaa kun jo nappas kii...
jos vanhan kierron mukaan mennään,nii viikon päästä pitäs viimestään menkat alkaa. ei kyllä oo vielä tullu PMS oireita. vaikka yleensä noin viikkoo ennen alkaa jo pinna kiristyä.
ei kyl ihan vielä oikeestaan tarviis. kesävauvaa kun oon suunnitellu :D
 
JOKO SAA TESTATA?! En kestä enää! :D :D Dpo 8 tai 9 menossa ja olen ihan varma, että torstain nippailut oli kiinnittymiskipua. Eli ei tässä kyllä oikeasti mitään kannattaisi vielä testailla ja ihan hyvin voisin odottaa vielä muutaman päivän tai perjantaihinkin. Siis voisin, jos voisin. Nyt tuntuu, etten voi. Mies lähti viikonlopuksi reissuun ja mie tuijottelen vessan kaapissa olevia testejä sormet syyhyten. :ashamed:
 
Siis mitä tää on? Voisiko tää nyt olla sitä? Mulla on maha ihan paisuksissa, ja pierettää aivan valtavasti. Kauhean kipeä finni on tullut ihan keskelle päälakea..En kyllä testaa ennen kun on menkat myöhässä..Pidetään hullua jännityksessä. :)
 
Voi miten ihanaa piinapäiviä täällä monella onkaan. :heart: Puhaltelen täältä plussatuulia ja tarrasukkia kaikille!

Lilliputti... Kyllähän tuo nega voi vaihtua plussaksi vielä...peukut pystyssä!=)

Oodikas. Tuo pe on ainaskin liian kaukana...en mä jaksaisi odottaa sinne asti.=) tsemppiä!!

ON. Tänään aukes hanat eli kp 1. Kierto oli siis OK mittainen jaa hyvä niin. Tässä törmäsin yllättäviin ongelmiin kun pähkäilin led-valojen vaihtamista kattoon. Miestä ois tarvittu nyt. No lamput tuli vaihdettua ja vain yksi haava sormeen. Tuli siinä tekniikkakin opittua kun ensin olin pyyhkinyt veritahroja katosta. No periksi ei hitsi vie anneta....

Ma pitää varata aika munatorvien aukiolotutkimukseen ja jos ens viikol pääsis verikokeillekin. Valmistumispäiväkin selviää kohta...menneen huhtikuulle. Ihanaa tämä elämä!

Tsemppiä meille kaikille!
 
Joo, perjantai oli liian kaukana ja sorruin uittaan tikkua :ashamed:, vaikka olen ravannut vessassa ja tuo nyt oli jotain ehkä maks. tunnin rakossa ollutta lirua. Maailman haalein viiva siihen tuli ja tämähän tarkoittaa sitä, että 3 päivän päästä pitää tarkistaa onko viiva vahvistunut. Voi vitalis, etten sitten pystynyt hillitsemään itseäni ja taas tämä testausrumba alkoi. Mutta toisaalta: testi kolmen päivän päästä = tiistaina ja siitä taas kolmen päivän päästä = perjantaina, jos tätiä ei silloin vielä näy. Eihän tuo nyt paha ole... Kolme testiä vain. Selittelen kuin paraskin riippuvainen. :D

sisko Tehdäänkö se aukiolotutkimus ultralla vai miten?


Lisäys. Olen toiveikas, että tällä kertaa menisi paremmin, kun on paljon vähemmän stressiä kuin kahden edellisen kierron aikana. Meillä on tehty remonttia ja sen piti kestää 8 vkoa niin meni 16 eikä vieläkään ole valmista. Täällä on siis remppamiehet pyörineet viikkokaupalla eikä mulla ole ollut arkipäivisin yhtään omaa rauhaa ja on ollut tosi raskasta välillä. Nyt remppamiehet ei ole enää tontilla eikä remontti ahdista yhtään niin paljon kuin vielä pari viikkoa sitten. Jospa tällä olisi jotain merkitystä... Eipä kyllä oikeasti taida olla, mutta toivoahan saa.
 
Viimeksi muokattu:
Koska ne menkat alkaa??? :cool: josta tuli mieleen kysymys: Miksi ne on täti? :D

Mut jos ei menkoja niin sitten hiiva... :mad: voi prkl mä sanon ja sit asuu täällä jossain missä apteekki ei oo ees huomenna auki...raaps raaps!!!

Tää on muuten aika hauskaa yrittää saada itseään tiineeksi. Tiineytystyötä teen nimittäin päivittäin, yritän saada vaan lehmiä tiineeksi ;)
 

Yhteistyössä