YLI 35 v. KUUMEILIJAT vol 11

Oodikas. Aukiolotutkimuksessa ruiskutetaan jotain vesi ilma seosta kohtuun ja molempiin munatorviin ja katsotaan ultralla miten ilmakuplat ja neste kulkevat munatorvissa. Tämä siis summittainen kuvaus...periaate tuo. Termit saattavat olla vähän sinnepäin. Siis tähystystutkimus emättimen kautta kuitenkin kyseessä. Hui nyt rupesi jännittämään...|O:O
 
sisko Mietinkin, ettei taida pelkällä ultralla onnistua. Varmaan vähintäänkin mielenkiintoinen kokemus tuo tutkimus. Tsemppiä siihen ja toivotaan, että röörit :D on auki!

Tolleri Jostain englannin kielisestä lausahduksesta tuo täti on väännös/suomennos. En nyt vain muista, miten se meni. Toivotaan pikaista visiittiä sinun suuntaan, jos kyläily on tervetullut. :D



Siinä minun testissä taitaa olla sittenkin vain viivan paikka... Minimaalinen se viiva oli märkänäkin, mutta kuivana ei näy senkään vertaa. Toisaalta en kyllä ole ennen noissa testeissä viivan paikkoja bongannut, vaan negat on olleet ihan täysin valkoisia ilman mitään viiruja. Mutta oli, miten oli niin kirves ei lennä vielä kaivoon, kun on näin aikaista. Tiistaina sitten uusiksi.
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: sisko36
Heippa!

Täällä ois 37 v. uusi kuumeilija ilmoittautumassa porukkaan! Yrityksenä olis mulle neljäs ja miehelle ensimmäinen ja mieluummin HETI :D Yritys starttaa ensi kierrosta, alunperin piti tähdätä syntymä alkuvuoteen, mutta mies sanoi ettei hälle ois niin väliä vaikka lopuuvuonnakin jo syntyis...:) Ja kun tota ikääkin alkaa olla molemmilla niin otetaan varman päälle ja aloitus het ko mahdollista :) Mulla on nuorin kohta 7v ja tähän asti olen tullut aina helposti raskaaksi ekalla yrittämällä, mutta nyt jännittää alkaako tässä jo ikä painaa... Keväällä pamahtaa mullakin 38 v mittariin, mies täytti jo tammikuussa. Nyt menossa kp 20/27-33 ja tämän kuun ovis just missattiin, mutta tätiä odotellessa ja sitten se alkaa :) Jännittävää ;)

Voila
 
  • Tykkää
Reactions: Zuza
Sunnuntai 23.2.2014





KUUMEILIJAT

Nimimerkki.......ikä .................kp ..................yk ..........toiveissa


Zuza...................36.............22/25-26...............7................4
Uniikki75..............38.............23/xx........................................
Kaneli-78.............35.............14/32....................4...............2
Takkutukka-76......37..............8/30...................13...............3
Blancita...............35............25/25-33.................4...............2
Ei-no/ja...............35..............16/29.....................................2
Xienna.................37..............20/28....................2.............2/3
Wc Ankka.............37.............25/28.....................2................3
Syystuuli74..........39..............25/28-30................2,5v............3
Nipsu74...............39...............22/28-30.................................2
lilliputti78.............35...............27/?.......................................1
Emotar.................35..............10/28-32.................6..............6
Oodikas................35..............24/28.......................6.............1
Muovikulho............36..............29/31.........................2..........2
Karhunvatukka.......39..............24/28......................2.............7
Tolleri77..............................................................................
Tombatar...............38..............22/25....................................6
Voila.....................37..............20/27-33................................4


DPO





RKTT




YRITYKSEN MYÖHEMMIN ALOITTAVAT
Ruutana




:wave:TAUSTALLA:wave:
Sisko36
Pippurihäntä
Carolina30+
Unelmatar
miltsu76
*Pinkku*
Pirpali
Väpä
Emppis
Rimpe1
Chokomom


:heart:PLUSSANNEET:heart:


2014
tammikuu.....


2013
joulukuu.......Aada78, Vehnis
marraskuu....SuloinenSalaisuus, marjaorvokki
lokakuu........Tentsa yk5, Tinttu76 yk10, Alien_1
syyskuu.......Ollakovai...? yk 6, Kanervankukkanen yk 2, Minttumaari* yk3, Sipuriina-75
elokuu.........ei plussia
heinäkuu......Milk@ yk8, Selina76 yk 6, Suski28 yk 1
kesäkuu.......Blitzenrex, Pikkusukka yk7
toukokuu......ei plussia
huhtikuu.......PiipaKaa TJOT, Kolibrinkukka yk 5
maaliskuu.....ei plussia
helmikuu......Apatus yk 2, fenixlintu yv 1, PottuSäkki(PuskaJussi) yk 12(1v2kk), Äiskä3, Ms. Monepenny yk 2
tammikuu....Sohvi35 yk 1, Alissia yk 4, Kaktus-76 yv 1.5




:heart:SYNTYNEET:heart:

Pippurihäntä........21.8.2013, tyttö
Whiskey Peat.......12.4.2013 tyttö
jaahas................2.5.2013 tyttö
Dominique...........6.3.2013 poika
Ronja76..............24.1.2013 tyttö
Melanie75............2.12.2012 tyttö
Killi12..................10.10.2012 tyttö
äiskä-73..............20.8.2012 tyttö
Keskeneräinen......30.6.2012 poika
Barbamama.........12.6.2012 tyttö



Edelliset ketjut:
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/vauvakuume/1901061-yli-35-v-kuumeilijat-vol-9-a/

http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/vauvakuume/2226694-yli-35v-kuumeilijat-vol-10-a/




dpo (days past ovulation)
dpo 0 on ovispäivä
dpo -1 on ovisplussapäivä (ovistestillä saatu plussa)



Päivityspyynnöt korostetusti, kiitos!

Jos kiertopäiväsi ylittää 60, ilmoitathan siitä, muutoin sinut siirretään taustalle. Takaisin listalle pääsee huikkaamalla!
 
Viimeksi muokattu:
Tervetuloa Voila !
Uudet "siskot" lisätty listoille. Rimpe ja Chokomom siirretty taustalle. Listoille pääsee takaisin huikkaamalla ISOON ÄÄNEEN :LOL:

Täällähän alkaa olla jännät paikat monilla!! Koittakaahan jaksaa jännäillä !!

ON pienin otti takapakkia ja kuumeessa ja kauheessa yskässä ollaan. Pidän vähän pienempää ääntä täällä siis..
 
tervetuloa uudet kuumeilijat :)

Kertokaa nyt tälle hermoilijalle, kuinkahan kauan pillereiden (minipillerit) oton jälkeen ois mahdollisesti se "täti" tulossa kylään? huomenna on 2 viikkoa siitä kun lopetin. En yhtään muista koska viimeksi oli, kerto oli vähän sekava just niitten pillereitten takia :O
 
Tolleri: itse söin cerazette merkkisiä minipillereitä ööö kymmenen vuotta. Menkkoja ei oikeestaan niiden aikaan tullu juur ollenkaan. Satunnaisesti jos olin unohtanut ottaa samaan aikaan niin tuhruttelua tuli. Mutta muuten sai olla huoleti. Lopetin niiden syömisen 6.1.2014 ja ns kutsuttu tyhjennyvuoto alko 28.1 ja kesti 4 päivää. Oviksen bongasin tikuttamalla kp 15 eli 11.2. Ja tottakai heti hyödynnettiin päivät ja nyt menossa kp 27 ja dpo 11 omien laskujen mukaan eli nyt jännätään tärppäskö jo het ekalla. Oireita olen kyl bongannu vaikka muille jakaa mainittakoon niistä kipeät rinnat ja etova olo dpo7-dpo10.... näin siis mulla... testiä ehdin jo tänään tehdä ja nega. Mutta eihän se mitään meinaa vielä..eihän?? Heh...
 
Voi jee, mistähän sitä alottas.. No vaikka siitä että MORJESTA :wave:

En oo yhtään kärryillä mitä täällä on tapahtunu sitte viime käynnin, mutta monta sivua oli tekstiä tullu. Uusille ainaski isot morot! :D

Oodikas/Lilliputti, vielä äne kerkiää muuttua positiivisiksi, peukkuja hirmusesti!

Siskolle tsemppiä kans tuleviin, mä olen kans sen tutkimuksen käyny :kiss:

Ja Zuzalla on riittäny murehtimista, hui kamala. Onneksi on järjestyny asiat ja lapsi kunnossa, jos tuommonen flunssa jättäis teät kohta rauhaan :hug:

Uniikille ja toki muillekin plussatuulosia kovasti!! Meinasitko testailla (ajoissa) vai pystytkö sinnittelemään..? :p

Karhunvatukka, tänäänkö testailet, jännittää mullaki!

Jospa Emotar täsätä kierrosta?! Ooo :whistle:

ON: MÄ oon tarkotuksella ollu pois linjoilta tovin, ihme kyllä onnistu (kun tietää kuka kirjottelee nuin..)
Olen sairaslomalla väsymisen/uupumisen takia, ja nyt tuntu pitkästä aikaa siltä että lähempä katteleen mitä "siskoille" kuuluu.
Vauva-kuumetta ei ole unohdettu eikä toivetta haudattu, nyt vaan ei ole niin päällimmäisenä mielessä.. Joka päivä joutuu kovasti pinnistelemään ihan arkisten asioiden kanssa, peiton heilutus ei yllättäin ole ensimmäinen aktiviteetti johon virtaa riittäisi :ashamed:

Kyllä tämä ihan puskista tuli, nyt on asiat älyttömän hyvin ja olen mahottoman onnellinen, mutta kuitenkin mielettömän väsynyt. Tohtorin mielestä hyvinkin klassinen kaava aivoinfarktien jälkeen, mulla vaan sattu kestään tämän tuleminen vähän pidempään. Mutta siis hengissä ollaan ja hengessä mukana! En mä teitä unohtanu ole :kiss:

Keväisiä plussatuulosia hirmusesti tänne, kyllä niitä iloisia uutisia olis siskot jo ansainneet :heart:
 
Tervetuloa uusille! Niin kuin Zuza sanoi, poksumista olisi kiva kuulla :)

Tässä kierrossa kun piti ottaa rauhallisesti ilman toiveita (vain harvakseltaan seksiä oviksen aikaan) niin kissanviikset... Viimekuisia oireita ei ole, mutta uusia oiskonäänytsitä-vaihtareita kyllä. Vai mitä sanotte: Flunssasta jäi tukkoisuus ja nenän limakalvot on niin kuivat, että niistäessä paperi on aina punainen (eikös sekin ole raskausoire :p). Viikonlopun aikana naama alkoi kukkia vaikkei koskaan tähän aikaan kiertoa ja mikä oudointa, päänahkaan on ilmestynyt kipeitä näppylöitä ts. aivan uusi tuttavuus (hormonejahormoneja!) :O Lisäksi halut on kovat mutta miestä on pakko jarrutella, kun muuten sattuu (kohdussa tapahtuu?).

Ja juu, varmaan taas kuvittelen kaiken. Voi elämän kevät, että taas on viikko piinaa edessä.

Samoja mietteitä muilla? Entä samanlaisia (tai erilaisia) oireita?
 
Viimeksi muokattu:
Tervetuloa Voila! :wave:

Eino, ihana kuulla susta! Poissaolon kyllä huomasi :) Kovasti jaksamista ja lepää luvan kanssa! :hug:

Zuza, kovasti paranemista pienelle :hug:

Xienna, joo.....tuttua. Niin piinaviikko kuin oireet, oli sitten samanlaisia tai ei! :D

Mulle tuli ihan kunnon keuhkotauti. Ilman tulehduskipulääkkeitä ei pysty edes yskäisemään, kipu on niin hirveä. Aamuyöstä heräsin nyt sitten myös pahoinvointiin, palelen kuin horkassa ja keuhkotauti päällä edelleen. Ja siis myös mahatauti.

Pahoinvoinnin innostamana tein aamulla testin vaikka aikaista onkin(dpo 9), sillä mullahan on lauantaista asti ollut ihan selkeitä oireita; rinnat kipeänä, nippailua vatsassa, sekä niitä viiltomaisia kipuja mitä noista tytöistäkin on ollut. Pahoinvointi siis nyt tuskin oli yhteydessä mahdolliseen raskauteen kun tää ihan selkee mahatauti kyllä on, mutta pc antoi kuitenkin haamun. Arvatkaapa vaan kuka pissii tikkuun päivittäin nyt sitten...! :snotty:
Toiveet on korkealla nyt kun tuli se ovis bongattua ja todellakin hommailtua oikeaan aikaan ja enemmänkin, toisin kuin ekassa kierrossa. Mulla on kyllä niin varma olo raskaudesta, mutta sehän voi olla vain toiveajattelua. Noin selkeä haamu kyllä nosti toiveita entisestään...!
 
pitääkö halavattu käydä ostamas testi :p huomenissa/keskiviikkona pitäis täti kurvata ferrarilla paikalle mut ei niin minkäänlaisia oireita siitä oo.
tissit kyl tuntuu "täyteläisiltä" mut muuta ei... ja samoin ku Xiennalla,sattuu jos tuuppaa liian lujaa :confused:

jaahas,mun nettiaika keskeytyy,nuorempi huutelee sängystään. ja tamma ja varsaki oottaa sisälle pääsyä ;)
 
Huoh... siis on käytävä ostamassa säästöpakkaus testejä tai päätettävä odottaa viikko. Nyt on vähän sellainen kutina, että kääntyy ensimmäiseen - saatan tunnistaa itsessäni asuvan pienen hätähousuhimotestaajan :LOL:
---
3 tuntia myöhemmin...
Voisko nyt sanoa, että kohtalo puuttui peliin :stick: Ekalla kauppareissulla en löytänyt meidän S-marketista yhden yhtä testiä ja totesin sitten, että ei oo mun testipäiväni. Vaan myöhemmin kuopus kaipasi kyytiä ja ajattelin poiketa isompien hyllyjen väliin Prismaan. Vaan eikös esikoinen soittanut ja kysynyt missä oon - ja paukahti viereen ennen kuin edes ehdin oikeaa hyllyä ihailemaan. 14-vee pojan kanssa en sitten viittinyt niitä etsiä, joten lähdin sieltäkin tyhjin käsin kotiin :p
 
Viimeksi muokattu:
Xienna: Hehe..... Eli et päässy testaileen;))

ON: Mun jännäilyt taitaa ihan piakkoin loppua:( Äsken vessassa käydessa tuli paperiin hiukan ruskeaa tuhrua eli TAITAA SE SAAMERIN TÄTI olla kylään tulossa.:mad:

Mie olin ihan 100% varma, että oli tärpänny...No ei voi mitään...Masentaa hiukan, mutta eihän tää ole vasta kun eka yritys kerta ja pillerit jätetty pois tammikuussa joten dont worry be happy vai miten se olikaan;))))

Eiku vaan TIKKUJA tilaileen ja kohti uutta kiertoa;)))
 
mä on tässä tehny sotasuunnitelmaa et saan salaa ostettua testin. mun 16vee likka ku on aina kaupas mukana ja sekään ei tiiä,et yritetään...
mulla on apteekkiin asiaa ja se saa sit jäädä pienten kans autoon oottaa :kieh:
siis huom. jos ei ala keskiviikkoon mennessä
 
  • Tykkää
Reactions: Xienna
Pikaisesti:

1. Ei-no/ja On ollut ikävä sinun juttuja. Jatkossa sitten enemmän Rento-Einoa ja vähemmän Stressi-Einoa, jookoskookos? :heart:

2. Huomenna posti tuo testejä ja pääsee tupperi käyttöön. Olen yrittänyt nyt ajatella niin, etten ole raskaana, jotta pettymys olisi pienempi. Silti pissattaa koko ajan, alavatsa/kohdun seutu juilii mitä moninaisimmilla tavoilla... Toiveet siis kaikesta huolimatta ehkä liiankin korkealla.
 
Tätiä ei vielä näy. Ilmaa on kauheasti mahassa. Aivan kuin olisin rantapallo. Tissit jotenkin ihmeellisesti tuli kipeäksi äsköisen saunareissun jälkeen. Hieman yököttävä olo, mutta en ole kovin uskovainen, että olisi tärpännyt. Näitä oireita on ollut niin monesti, että uskon sitten vasta, kun menkat ei tule ja testi näyttää ++++

Kaikille plussatuulia.
 
No huih !! Täällähän tapahtuu vaikka mitä ;D Nyt lähetän tarraa ja liimaa täältä sylikaupalla.
Itse ollaan menossa 13 takas sairaalaan. Päästiin eilen tsägällä kotiin. Korvatulehdus molemmissa korvissa, rs-virus positiivinen ja kauhea astmakohtaus. Mä niin EHKÄ pääsen ens kuussa edes miehen lähelle ;D
 
Ei, se ei ole helpompaa. Se se vasta pistää miettimään :D "Ei vaan oo tarpeeksi hormonia vielä, teen huomenna uudestaan" :D
Just näin, itse testailin viime kierrossa kolmeenkin otteeseen ja täti tuli sitten kuitenkin ihan ajallaan. Hiukan turhauttavaa tehdä niitä testejä kun aina sitä kuvitteli että nyt on testattu liian aikaisin, yritänpä huomenna uudestaan.

Wc Ankka: hyvältä kuulostaa tuo sun haamu, ihquu :)
 
Wc Ankka: hyvältä kuulostaa tuo sun haamu, ihquu :)
Ja vielä paremmalta näyttää, on ihan selkeesti vahvistunut eilisestä! :heart: Meillä mies on ihan täpinöissään jo. Oli niin selkee viiva hänen silmiin että suunnittelee töissä jo vaikka mitä...
*muoks*En ihan yhtä intona uskalla vielä itse olla, vaikka livenä onkin tosiaan ihan selvästi nähtävä vaaleenpunanen viiva. Kai tässä täytyy jatkaa tikkuun pissimistä, kunnes itsekin uskoo..! :D
 
Viimeksi muokattu:
Täällä epäonninen testaaja, moro. Kahden tunnin pidättelyn jälkeen One steppiin ilmestyi VAAKASUORA viiva testialueen läpi ja se pysyi siinä ties miten pitkään. N. 30-40 min testaamisen jälkeen liuskassa on nähtävillä haaleista haalein haamu, mutta eihän se mitään mistään kerro, kun reilusti testiajan ulkopuolella tuli ja testi käyttäytyi muutenkin vähintäänkin omituisesti. Aiemmin uittelin ovistikkua, jossa oli testialueella jotain painaumia eikä siihenkään tullut kuin ihan onneton haamu. Ikinä ole ovistestiin niin haaleaa viivaa saanut... Selvästi tänään ei ole se päivä, jolloin minun kannattaa testailla. Huomenna uusiksi, vaikka olen kyllä melko valmis heittämään kirveen kaivoon tämän kierron osalta.


Wc Ankka Toivotaan, että viiva jatkaa vahvistumistaan! Olisipa ihanaa, kun saataisiin tännekin se pysyvä plussa vihdoinkin.

Zuza Toivottavasti teillä pikkuinen paranee pian! Kunhan kerkeät taas päivittelemään, niin on mulla on väärä kp. Varmaan itse ilmoittanut sen väärin... Nyt siis menossa kp 26. (Eikä testeissä näy oikein mitään, byäääääh. :'( )
 

Yhteistyössä