YLI 35 v. KUUMEILIJAT vol 11

Kääk! Pahoittelen omanapaisesta viestistä mut kuuppa on sen verran sekaisin ettei pysty nyt muuhun! Mä sain tänään haamun tai jotain sen tapaista testiin! Ihan päivällä testiin kusaisin parin tunnin pidätyksellä ja tälläinen tuli (kuvaa muokattu kun kännykällä ihan onneton tuo lähikuvien laatu):
testi - Aijaa.com

Tietty sit ruskeaa tuhrua näkyi heti seuraavalla vessareissulla että ei tässä kyllä uskalla yhtään tuuletella :|
 
eino/Blancita: Itse ollaan tässä tätä keskeytettyä harrastettu ja touhutipassa tosiaan on jonkun tutkimuksen mukaan noin 40% miehistä siittiöitä, joten ei tämä kovin luotettava ehkäisymenetelmä taida olla. Yhdistettynä varmoihin päiviin tämä voisi ollakin jo ihan suhtkoht luotettava. Koska meillä ei ole varmoja päiviä katseltu, niin sen vuoksi itsellä tässä on vähän kummallinen fiilis, että voisiko sitä tulla raskaaksi ihan tälläkin ehkäisymuodolla. Viimeksi kyllä bongasin oviksen ja noin neljä päivää sen jälkeen tuli tuhrua. Oliko merkki sitten mistä, joittenkin teorioitten mukaan voisi olla jopa kiinnittymisvuotoa :confused:

Minun esikoinen syntynyt 2003 ja tulin silloin ekasta tai tokasta yrityskierrosta raskaaksi. Toinen lapsi syntyi 2005 ja sama juttu, taisin tulla toisesta yrityskierrosta raskaaksi. Sen takia tässä kovasti pohdinkin olenko edelleen "hedelmällinen", mieskin on toki vaihtunut, joten silläkin on varmaan osuutensa asiaan. Täti olisi tulossa kylään 5 päivän päästä, jokohan sitä uskaltaisi taas testailla?

Kaneli: Tsemppiä! hyvältähän tuo näyttää =)
 
kaneli kyllä varmaan vois jo onnitella!!

Voihan touhutippa, eino! uskomaton ukko kyllä.

Mullakin on elämäni eka vauvakuume. Mä olin melkein joskus kateellinen niille, jotka saa kuumeilla, jännäillä ja toivoo kun ite tuntu pamahtavan paksuks ennen kun ehti kissaa sanoo.. no, enpä oo enää! Mut kyllä mä tätä vähän karmana pidän: ei näköjään kannattais omalla hedelmällisyydellä henkseleitä paukutella. Ihan oikein mulle.
No, jospa nyt ens kierrossa tärppäis jo!

Plussatuulia kaikille muillekin! Tulehan kaneli ja oodikas varmistelee plussat!
 
Onnea Kaneli-78 :flower: Hyvältä näyttää :)

Anteeksi heti aamuun omanapainen viesti... Sain niiden raskaustestien mukana näytteitä ovulaatiotesteistä ja aamulla sitten ajattelin sellaisen tehdä. Ja hienosti piirtyi kaksi viivaa, vasemman puoleinen aavistuksen kontrolliviivaa haaleampi! Eli tulossa lienee :) Eilen heilui peitot, joten odottajia pitäisi olla valmiina ;) :popcorn:
Ovistestejä on vielä kaksi, josko huomenna ja sitä seuraavana vielä testaan ne ja saisin jopa yhtä tumman viivan kuin kontrolliviiva. En ole ovista koskaan tikuttanut ja kovasti koetan hillitä itseäni, etten testejä ryhdy tilailemaan... sitten se on yhtä testeihin kuseksimista aamuin illoin :LOL: :ashamed: :snotty:

Mahtavaa maanantaita kaikille ja paljon plussia :wave:
 
ON: Oili on vissiin sittenkin tuloillaan..Tänään ovistesteissä huomattavasti tummempi viiva kuin aikaisemmin....Postissa vielä tulossa digitaalisia testejä...Toiv jo tänään niin saisi varmistuksen...

Hyvää alkanutta viikkoa kaikille;)))
 
Ihanaa Kaneli, varovaisesti onnittelen :heart: Toivottavasti viiva lähtee vahvistumaan.
Lilliputille ja Karhunvatukalle onnea tikutukseen, peitot heiluun vaan :p

blancitalle hirmusesti plussatuulia OOoo:whistle: Kyllä se vielä meille onni suodaan, onneksi on tällänen paikka jossa saa avautua luvan kanssa kaikesta :D

ON: dpo12, valtakunnassa kaikki hyvin, ei mitään uutta. Testi nega, ei siis uutta sekään Ei sieltä kyllä positiivista ole odotettavissakaan..
Royal Geleet hain, en vaan tienny millon ne pitää alottaa ni on nyt sitte pari päivää napsittu, mä ja toi :D
Va haisihan se purkki pertiltä! Huh.. Meninki nuuhkaseen, ihan akvaariokalojen ruualta tuoksahti. Ettei vaan oo sisus vaihtunu :x

Nyt loppu testit, höh. Mitä mä nyt sitte huomenaamuna uitan!?

T. KaappitestaajavälinputoajamummotestinistiRessiEino -78
 
Outoa....Omasta mielestä PR ovis testi näyttää plussaa, mutta clear bluen digitaalinen ei vielä näytä mitään:(((( Hmmm........Onko se siis vasta tulossa että noi liuskat näyttää ennakkoon vai mitäh ihmettä;))))) Mie romahan kohta;)))
 
Pakko sitä on itsekin huudella taustalta...
Oodika ja Kaneli. Ihanalta vaikuttaa...toivon parasta...ja plussien vahvistumista ja tarrasukkia.:heart:

Olen lueskellut teidän juttuja koko ajan..eli hengessä täällä on koko ajan oltu mukana.:flower:

ON. Mulla on klinikalle ensikäynti HUOMENNA!!! Hui...vähän alkaa jo jänskättämään. Ei siis mitään psykologia mutta suunnittelukäynti tehtävistä hoidoista. Ihanaa. Ajattelin et vaikka sinne jo menekin ei se ole yhtään liian aikaisin...kun tämä prosessi voi kestää...

Niin,olen siis muuttanut vuokralle...hyvissä väleissä miehen kanssa mutta hänen eilinen vierailu vahvisti päätökseni oikeaksi. Olen siis onnellinen eikä päätös kaduta yhtään. Hyvä näin. Asiat ovat selkiytyneet. Ja niin...ööh eilen Harrastimme keskeytettyä yhdyntää kun hän tuli (oli pakko...:kieh: ja rehellisesti kerroin vaaran olevan suuri). Nimittäin nyt ovistestit huutaneet palokunnan punaisia viivoja pari päivää ja tuntemukset ovat viitanneet väh. Triplaovikseen. En ole koskaan kokenut mitään tälläistä ovisaikaa. Taitaa tämä päätös tämänkin perusteella olla oikea... Edellispäivänä miehen puute oli sanoinkuvaamaton ja haaveilinkin kunnon panosta...hyvä ettei tullut kiskottua ensimmäistä vastaantulijaa kämppään...|O niin ja miehetkin flirttailleet mukavasti eli täällä pyyhkii hyvin. Tosin olen vannonut ettei miehiä enää ikinä...:LOL: no joo...mutta huomenna siis tiukka paikka.
 
Oodikas :hug: Isot pahoittelut täältä! Kyllä se v*tuttaa vaikka ei muka mitään toiveita elätteliskään :(

Tsemppiä Sisko36! Hyvin se huominen menee! Mun hyvällä kaverilla 2 ihanaa lasta lahjasoluilla ja siis yksinään molemmat tehnyt.

Lilliputti78 En tiedä mistä riippuu tai roikkuu mutta esimerkiksi mä en saa ikinä niillä CB-testeillä hymynaamaa vaikka olis ihan varmasti ovis.

Einoja Vielä on Dpo12 mahdollisuudet vaikka mihin! Mä kävin tänään apteekkireissulla täydentämässä varastot. Pakko tunnustaa että en kehdannut ostaa niin paljon testejä niin oli pakko käydä kahdessa eri apteekissa :D

ON Kiitti onnitteluista mutta pahalta kyllä näyttää tuon tuhrutuksen kanssa : / Eilen tuhrutti vaan ruskeaa, mutta tänään jo reilummin ja tummaa punaista. Lievää kuvotusta on kyllä havaittavissa ja kokoajan janottaa ja väsyttää. Kusaisin tänään Predictorin pois kuleksimasta tässä illalla ja näytti kyllä vahvempaa viivaa kuin eilinen Sofin herkkä 10iu/ml liuska. Pakko varmaan ootella pari päivää ja testata sit taas että pysyikö kyydissä vai tuhruiliko pois...
 
  • Tykkää
Reactions: sisko36
Oodikas :hug: voi kurjuus, olen tosi pahoillani!

Kaneli-78
, pidetään peukkuja, että viiva vahvistuu ja kaikki olisi ok!

sisko36, mukava lukea kuulumisiasi ja sulla on jännät paikat tänään! Kuulosti niin hauskalta tuo miehen kaipuu, mulla on oviksen aikaan ihan sama juttu :p Tsemppiä :)

ON: Tänään tein jälleen ovistestin, mutta ei hitsin vitsit, en tajua niistä viivojen vahvuuksista mitään :ashamed: Vaikeeta verrata, onko nyt vahvempi kuin eilen ja onko yhtä vahva kuin testi jajajaja... hitokseen vaikea homma!

Jos pitäisi arvailla värejä, niin minusta eilen oli vahvempi... mutta tänäänkin oli aika vahva, eli ota näistä nyt selvää :stick:

Ja nythän on ihan todellä ärsyttävä tilanne, koska mies lähti eilen työreissulle ja palaa sunnuntaina :kieh: :headwall: |O Eilen meni päivä tätä yllärityömatkaa järjestellessä ja hän joutui lähtemäänkin sitten jo illasta, että ei siinä paljon peitot heiluneet :( eli nyt olisi siis viimeinen heiluttelu ollut sunnuntai-iltana... ja jos ovis vasta tulossa niin voihan itku vaan. No näillä mennään, muuta ei voi...

Nippailut alavatsalla/munasarjoissa jatkuu ja eilen oli alaselkä oudon kipeä/poltteleva, ei ole ollut sellaista aiemmin. Nyt siis lähtee taas nämä oirearvailut :LOL:

Päivitykseen tulisi mulle kp 12/28 jos oikein katsoin :)
Voi kun saataisiin nyt plussia tähän pinoon! Niitä kovasti toivon kaikille :)
 
  • Tykkää
Reactions: sisko36
Oodikas :hug: Oliko sulla tälle päivää jotain suunniteltuna, lääkäriä tms.? Vai oliko se testipäivä..? Tsemppiä ja jaksamista päiviisi :flower:

Jos se Karhunvatukka on testien välissä ollu plussa?! Osahan tekee aamulla-päivällä-illalla bongatakseen oviksen, mä tein aamulla ja illalla ja silti en tikkuun asti saanu.. Sehän voi hyvässä lykyssä riittää se sunnuntainen mambo :D

GO Sisko GO! Mukava kuulla että elo sujuu :heart: Tiedän tunteen kun voi paneskella kaikkia kaksjalkasia, tikapuita lukuunottamatta :snotty:
Tuuhan kertoon mitä keksitte tänään! Ja hirmusen mukavaa sinkku-kevättä sulle :flower:

MÄ: Onko nyt sitte dpo13 ja kp28, jos siis mun kalenterit kulkee mun kans samalla vauhilla. Ei mitään, vieläkään. Tympäsee... Alkais nyt se tätin oireilu edes, kun ei sitä "tunnetta" raskautumisesta ole. Oireista puhumattakaan.

Viimestä vapaata viedään, nopiaan meni 6 päivää. Yritän täällä miettiä, miten yllättäs tuon Rakkauden Ystävänpäivän kunniaksi, on se sen ansainnu :heart:

Hirrrrrveesti plussapuhuria tasapuolisesti kaikille! Ja vaikka vähä mulleki :D
 
  • Tykkää
Reactions: sisko36
Koska se yksi viiva raskaustestissä näyttää niin kauhean kivalta, niin tein aamulla vielä varmistustestin. Täydellisen puhdas nega. Mies on ihan maansa myynyt... Illalla ja aamulla vain hyhkinyt pettyneenä. Itselläkin kyllä melkoinen matalapaine päällä, mutta uusi ovis ja uusi mahdollisuus on taas ihan käsillä, joten yritän piristyä. Mulla on jotain lieviä kiputuntemuksia munasarjojen liepeillä ja tänään taisi tulla niitä kuuluisia limojakin, vaikka oviksen pitäisi olla lauantaina. Pitää tikutella nyt aamua iltaa, ettei vain mene ohi. Aamun ovistesti antoi vahvan viivan, mutta ei vielä positiivista. Saa nähdä tuleeko Oili etuajassa tässä kierrossa, kun jotenkin nyt tuntuu siltä.

Ai joo, lääkärissä oli tarkoitus käydä, jos vielä tällä viikolla tulee hailakka plussa r-testiin, mutta koska tuli selvät negat niin eipä tässä sitten varmaan mitään häikkää ole eikä tarvista lääkärille. Varmaan vain tädin jälkeen vielä näkyi se plussa kiinnittymistä yrittäneen alkion jäljiltä. Minua jotenkin niiiiin masentaa tuo, että oikeasti lähes joka ovulaatiossa tapahtuu hedelmöittyminen, mutta alkio ei vain pysy matkassa... Tässä kierrossa ei taida enää ehtiä ihmeitä tehdä, mutta seuraavaan hankin jotain superhyper limakalvonvahvistajia. Kertoisiko joku mulle, mitä ne voisi olla? :D

Sisko saa sitten tiuhempaankin kertoilla, missä mennään. Ja tuosta klinikkakäynnistä odotetaan tietenkin täyttä selontekoa. :D

Kaneli
Pieni tuhruhan ei vielä mitään tarkoita. Tosin itselläni tuli pientä tuhrua ja parin päivän päästä täti, MUTTA ei kaikilla tarvitse olla näin paska tuuri. Toivotaan, että sulla viiva vahvistuu ja kaikki menee hyvin!


Tasavahvoja viivoja, hymynaamoja, tarrasukkia, oireita johonkin suuntaan ja kaikkea sen sellaista tarpeen mukaan itsekullekin!! :)
 
Oodikas :hug: Mä kans koitan jo henkisesti valmistautua tohon negatestiin. Mullakin jo useampia näitä kyydistä putoamisia taustalla. Tuo meidän esikoinen pysyi sitten kyydissä sellaisessa kierrossa jossa oviksesta aloitettiin Lugesteron -keltarauhasvalmiste ja käytin sitä vielä 2-3 viikkoa plussatestin jälkeen. Lääkärin mielestä mulla ei ollut ongelmaa luteaalivaiheen kanssa mutta itse en kyllä muuta selitystä keksi miksi nuo kyytiläiset eivät pysyneet matkassa ja sitten raskaus eteni kun luteaalivaihetta tuettiin lääkityksellä. Oisko Lugeista apua sullekin?
 
Viimeksi muokattu:
Pakko tulla pikaisesti kommentoimaan noita ovistestejä. Mä en oikeastaan koskaan saanut "oppikirjaplussia" niihin (eli siis kontrolliviivaa vahvempia). Muutaman kierron jälkeen kuitenkin hoksasin, että jos sitä väriä alkaa kertyä heti sen tikun kastelun jälkeen (ja siis "heti" melkein kontrollin vahvuiseksi) niin se on plussa. Jos tulos oli melkein kontrollin vahvuinen vasta 10min. kastelun jälkeen niin miinusta oli. Mulla tosin ovis oli tuosta plussasta vasta kahden päivän päästä (ja siis limat ilmestyi tuosta plussasta seuraavana päivänä), joten reogointiaikaa oli runsaasti. Kannattaa panostaa noiden testien lisäksi itsensä tarkkailuun (lähinnä limoihin) ja jos oikein epäilyttää, niin suosittelen lämpimästi aamulämpöjen mittaamista. Niiden avulla tämä mun toukka on saatu aikaan (eli siis tajusin, että mun ovis on vasta kaksi päivää ovisplussan jälkeen :eek:). Mä siis olen hyvä esimerkki siitä, että massiivisella stressaamisella ja itsetarkkailulla on täysin mahdollista tulla raskaaksi :D.

Valtavasti plussatuulia koko porukalle OOOooo:whistle:.

Tinttu ja Tupu rv 19+1
 
Kaneli Pitääpä kysyä tuosta sitten, jos/kun gynellä käyn. Puhuttiin miehen kanssa, että tämä kierto vielä katsotaan ja jos taas tulee plussa, mutta raskaus ei jatku, niin sitten menen gynelle kyseleen, missä vika ja mistä apuja. Mulla on tosiaan lievää endometrioosia ja siksi kohdun limakalvot ilman pillereitä aika paksut. Mutta ilmeisesti tämä paksuus on vääränlaista tai limakalvoissa ehkä jotain muuta vikaa, kun kiinnittyminen ei tunnu onnistuvan kunnolla. En tiedä... Turhauttaa ja ärsyttää taas.
 
Viimeksi muokattu:
Wiuu... elämäni eka ovis tikutettu ja hymynaama bongattu digitestissä tänä aamuna...vitsimie olen onnellinen...

nyt kysyisinkin neuvoa... viikonloppuna peitto heilu ahkerasti ja vielä eilenkin... eilen alko ovis tikut olla tummia ja digi ei viel eilen hymyä näyttänyt vaan tänä aamuna vasta. Eli kantsiiko tämä päivä pitää peittojen heilutuksessa taukoa ja huomen sitten...vai tänäänkin heilutella... kertokaa ..
 
Jippii lilliputti78, nyt vaan peitot heilumaan, tärppionnea :)

Meillä on aikaisempia lapsia yritetty aikalailla joka toinen päivä peittoa heiluttamalla ja sillä systeemillä on tärpännyt. Raskaudet ovat alkaneet 2-6 yrityskierrosta, väliin mahtuu valitettavasti myös kolme epäonnisempaa raskautta.

Nyt pyörii tämä oma napa aika voimakkaasti mielessä... Anteeksi! Vihlontaa/jomotusta on taas tänään ollut enemmän, vuorotellen molemmilla puolin. Samoin sellaista vihlontaa alapäässä, mitä en muista, että aiemmin olisi ollut. Tänään nämä vihlomiset on ollut huomattavasti voimakkaampia kuin sunnuntaina ja maanantaina. Sellaisia tuikkauksia, viiltävää ja vihlovaa. Aina aivastaessa vihlaisee vielä kovemmin. Hmm...

No, sen verran innostuin nyt noista ovistestailuista, että aloin jo miettiä, pitäisikö ensi kiertoon hankkia niitä. Iso kasa, jotta saisi testattua aamuin illoin :LOL:
Olen henkisesti jo ensi kierrossa, kun se mies kotiutuu työjutuista vasta sunnuntaina ja pahoin pelkään, että tämä ovis on täydellisimmillään loppuviikosta : / :( Ei ne sinttiraukat voi elellä sunnuntailta kovin pitkään..
Juu, ja katotaan vaan, niin ensi viikolla jo testaan raskaustestejä :ashamed: Että voikin ihminen hurahtaa tällaisesta asiasta!

Tsemppiä naiset, nyt toivotaan, että tämä ryhmä alkaa raskautua :wave:
 
Oodikas : / voi harmi :(

ON, omat kuulumiset, eilen en enää ottanut minipilleriä. Ma jo alkoi pieni vuoto, ei mitään maata mullistavaa tuskin edes lasken menkoiksi. Nyt alan vaan odottamaan niitä oikeita.

Tsemppiä kaikille :)
 
kp 1/29 YK 2

Osaa kyllä olla pitkä pätkä tuo 29 päivää, mahtuu jos jonkin näköstä juttua :snotty:
Mutta siis ihan oireetta mentiin ja vieläkään ei mitään.. Pelkäänki et jos oireettomuus viittaa mahottomiin menkkakipuihin ja uskomattomiin vuotopäiviin. Saa nähä..

Uutta yritystä kohti! Etiä päin sano mummo lumessa. Nyt on Geleetä, greippimehua ja tikkuja!

Karhuvatukka Mähän oon ihan kaulaa myöten näissä testeissä! Sanoinki eilen Tuolle Ukolle et tää on mun harrastus, kaikki maksaa :D
Nyt joudunki ootteleen pari viikkoa taas. Noh, kiillottelen ja huollan Tupperin mahtikuntoon!

Annahan Lilliputti mennä, houkuttele ja höynää, joutaa levätä senki jälkeen :kieh:

Millon Kaneli meinaa testin tekasta?! Jännittää :popcorn:

Missä Zuza?! Hei hei mitä kuuluu? :wave:
 

Yhteistyössä