YLI 35 v. KUUMEILIJAT vol 11

Kyllä tuo Oodikas näyttää positiiviselta tuo sun testi :wave:

Joko Xienna meinaa tänään testailla?! :popcorn:

ON: Oiskohan tuo ovis voinu olla nuina tummina päivinä..? Kohtahan se selviää, ja viimestään seuraavaa kiertoa tikutellessa :)
Mä täällä yritän olla ajattelematta ja laskematta mitään (dpo 5) :snotty: Tää on niiiiiin pitkästyttävääääää!! Vaikka kuinka yrittää olla suunnittelematta ja toivomatta, joka välissä se putkahtaa mieleen. Vähä niinku yrittäs viikon olla paskantamatta; se tulee kuitenki jossain välissä :D

Viikonloppuna ei voi testata kun on aamuvuorot, enkä kykene töihin negan jälkeen. Enkä toisaalta tahdo että mies näkee kuinka pettynyt olen, joten yksin pitäs olla..
Perjantai on liian aikasi ja maanantai liian myöhään, siis mulle testinistille :whistle:

Ressaan millon voi testata vaikka siihen on vielä viikko, että mä en kestä mua!! :snotty:

T. Eino The Malttamaton joka haluaa tupperiin kusasta ja tekasta positiivisen testin mahollisimman pian -78
 
  • Tykkää
Reactions: Emppis
Siis kertokaa hyvä ystävät.Kun mä en ole mitään testilöitä ikinä käyttänyt...Niin milloin se ovulaatesti sitten on positiivinen..Kun eilen siihen tuli kaksi viivaa mutta toinen oli haaleampi kuin toinen...........Kääks.....
 
Ei-no/ja Joo, plussaltahan se nayttaa mutta mitas se tallainen on etta ensin tulee haamuja ja suht selva plussakin mutta sitten viivat haalenee ja tulee digilla nega mutta sitten parin paivan kuluttua taas plussa ja tatikin... Ei tasta ota selvaa itse Erkkikaan. Kai se taytyy viela testi tehda kunhan tati poistuu tiluksilta. Mie taisin testata eka kerran dpo7 tai jotain... Olisihan tuota voinut hieman pidempaan odottaa. Mielenkiinnolla odotan mita tikut sulle nayttaa sitten kun tupperi paasee kayttoon. Toivotaan plussaa ja selkeita savelia!
 
lilliputti Raskaustestiin ei pitaisi tulla toista viivaa jos pissassa ei ole istukkahormonia. Eli periaatteessa 2 viivaa on positiivinen. Raskauden edetessa hormonimaara kasvaa ja viiva tummenee. Mehan taalla sujuvasti tiiraillaan nk. haamuja eli oikein haaleitakin viivoja. Naita tuppaa meille malttamattomille tuleen kun testataan liian aikaisin. Haamut ei viela mitaan takaa kun usein varsinkin "vanhemmilla" alkio tipahtaa kyydista heti alkumetreilla ja tati tulee ajallaa tai vahan myohassa. Siksi kantsis malttaa testaamisen kans niin ei tulis turhia pettymyksia. Taalla paras neuvomassa kun just vissiin paattyneen kierron aikana meni ehka 8 testia... :D
 
Lilliputti raskaustestiin tulee 2 viivaa vain jos olet raskaana, muuten vain 1. ;)
Ovistestiin tulee 2 viivaa oikeastaan aina. Se toinen viiva alkaa tummumaan kun ovis lähestyy. Testaile rauhassa niin huomaat kun se yhtäkkiä onkin tumma. Ei se välttämättä tummemmaksi mene kuin testiviiva, saattaa siellä testien välissä olla huippu.
Mutta samalla nippailut ja limat saattavat voimistua. Kun limailu loppuu, ovis on ohi. Eli seuraile itseäsi niin opit yllättävän paljon ;D
Mukavia tikkuhetkiä sinne !!

Einoja hah hah haa. Kävikös hätähousuilujan mielessä, että voit testailla ihan mihin aikaan päivästä vaan??!! Eihän sen aamupissaa tartte olla. Rakossa muutama tunti ja jos on kyytiläinen, kyllä se testi sen nappaa ;)
Täällä odottelemme milloin aloitat, tulee puhtia ketjuun ;D

Oodikas pitäiskös sun käydä otattamassa verikoe niin pääset selvyyteen. Aloitit testaamisen niin aikasin, että onhan se saattanut kiinnittymistä yrittää..
Siksihän noita testejä ei kannattais kauhean aikasin tehdä, pettymyksiä tulee kun ensin näyttää plussaa ja sit ei. Nainenhan saa monta km tietämättään...
On varmasti hermoja raastavaa, eli verikoe, muutaman pv:n odotus ja uus testi ??!!
Tsemppiä ja rutistus, oma pää olis takuu hajalla jo..

ON TÄTI TULI TÄTI TULI :LOL: En tiedä missä kaukana oli käväissyt, kivut olivat hyvin minimaalisia, mutta vuoto onkin sitten ihan muuta. Kävi mielessä kuopuksen pampersit kun ennen ylösnousua jo lorahteli niin, etten tiennyt ehdinkö vessaan !!!!
Mutta IHANAAA, nyt ollaan edes "pelissä" mukana.
Jännityksellä seurailen kroppaani ja Oilin ilmestymistä. Minkälaista kiertoa se tälle erää pukkais !!

Kyllähän leudon kelin pukkas !! Ihanaa vaihtelua..
 
Ei-no-ja Mulla vähän sama juttu eli ens pe varmaan liian aikainen testailla mutta en jaksais maanantaillekaan ootella. Pakko se on varmaan yks testi tuhlata perjantaina :D

Tää kierto on NIIN kummallinen! Menkkoja siis oottelin kp 29/32 niin lykkäsi sit kunnon ovislimat ja tietty ainakin yritettiin ne hyödyntää. Tissit ja nännit alkoi sit kipeytyä kuten ihan normaalistikin oviksen jälkeen (joten kyllä se varmaan ovis oli) ja tätiä ei näkynyt vaikka kierron päivät täynnä. Oliskohan mulla sitten tänään joku DPO7 tuosta ovislimoista laskien. Laskin että limapäivä olis DPO-1 ja seuraava DPO0 jne. Tämä kierto on siis se eka ilman teroluteja ja siks varmaan nämä päivät näin sekaisin.
Hirveen toiveikkaana en kuitenkaan ole sillä oireita ei normaalia oviksen jälkeistä tissikipua ja mahan nippailua lukuunottamatta juurikaan ole. Edes lämmöt eivät ole nousseet :(
Esikoisen plussakierrossa lämmöt huiteli 37,5 oviksesta alkaen. Tosin sillon kyllä oli melkoinen lääkearsenaali inssin tukena sekä loppukierrossakin.
 
No siis kyllähän se KÄVÄS mielessä, että testin voi tehän MYÖS muuna aikana, mutta mies on kytiksellä oven takana kuitenki koko viikonlopun kun on kerta vapaalla. Enkä mä saa unta JOS se on NEGA enkä jos se on POSITIIVINEN :LOL:
Miten sitä töihin jaksaa..?

Kaneli tulee sitte kertoon tuloksen kun testaat! Mä luulen että en kuitenkaan voi olla uittamatta... Musta tulee varmaan sellanen "kaappitestaaja", en sano kellekään mitään, kuseksin yksin ja pidän vastauksen itellä :whistle:
 
Ja uusi ihmislaji on syntynyt: kaappitestaaja. :LOL: Siis miehän toki testaan mieheltä salaa... Se kai lähettäisi minun pöpilään, jos tietäisi, miten monta testiä olen nytkin tehnyt. Kerron sille testistä ja tuloksesta, kun katson, että on tarpeeksi iso asia kerrottavaksi. Alun plussatesteistä kerroin ja näytin vain sen, missä oli jo aika vahva viiva. Sitten näytin digin, jossa luki sydäntä lämmittävästi "ei raskaana". Ja eilen sitten pälllisteltiin yhdessä varmistustestin viivaa. Vähän vieläkin ihmetyttää, kun 10 ja 25mlU/ml näyttivät viime viikolla negaa. Tein siis torstaina viimeisen testin. Ja sitten sunnuntaina 25mlU/ml antaa taas ihan näkyvän viivan. Mutta koska täti tuli ja viivat on tulleet ja menneet, niin en usko olevani raskaana. Odottelen nyt, että täti lähtee ja teen vaikka sitten vielä yhden herkän testin kotona. Sen tuloksen perusteella sitten mietin soittelenko terveyskeskukseen verikoeaikaa tai jotain. Mie olen niin varma varhaisesta km:sta, etten jaksa kauheasti stressata tämän kans. Lähinnä vain ihmetyttää. Nyt on pitkästä aikaa kolme työpäivääkin edessä niin on vähemmän aikaa miettiä ja pissailla tikkuihin. :D


Vähän pitää vielä pähkäillä... Mulla oli se jatkuva pissahätä viime viikolla just testipäivinä niin mietin, että olisiko pissa vain voinut olla niin laimeaa, ettei testit hormonia bonganneet? Kun kävin tosiaan välillä puolen tunnin välein vessassa enkä testaamista vartenkaan saanut pidäteltyä kuin maks. tunnin, jos sitäkään. Edelleenkin käyn vessassa tuhkatiheään, mutta sentään vain tunnin välein. Toisaaltahan se on ihan sama, miksi tuli negoja, kun nyt on täti käymässä... Seuraavasta oviksesta taas uusi yritys ja sillä tsipuli.


Seuraavaa päivitystä silmällä pitäen: täällä menossa kp 2.
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: Zuza
Heippa kaikki ihanaiset!

En ole mihinkään kadonnut, vaikka Zuza niin luulikin, täällä vähän taustemmalla olen vaan pyörinyt. Olen pitänyt itseni kiireisenä, jotta en ehtisi ihan niin paljon tätä asiaa mielessäni pyöritellä... Pikkuista flunssan tynkää on yrittänyt päälle ja sitä olen yrittänyt pitää tämän torpan ulkopuolella. Ja onhan tässä toinenkin asia pyörinyt mielessä, kun tuli vihdoin sovittua hääpäivä ensi kesään, niin on jo alustavia suunnitelmia ja varauksia sitä silmällä pitäen täytynyt tehdä :).

Tänään tuli sitten käytyä siellä klinikalla niitä tuloksia kuulemassa... Minussa ei ylipainon lisäksi mitään vikaa... värkki siis toimii kuten pitääkin. Miehen simpoissa normaalia vähemmän liikkuvia ja normaalimuotoisia kavereita, joten se saattaa olla syynä ettei uutta tärppiä ole kuulunut. Tämän ylipainoni takia, heti ei toimenpiteisiin ryhdytä, vaan tuli määräys tiputtaa 10 kiloa painoa. Tätä vähän kyllä osasin odottaakin, joten se ei tullut yllätyksenä. Aikaa annettiin 3 kuukautta (tosin sain itse olla tätä aikaa määrittämässä) ja tsekkaus tehdään puolessa välissä, mihin suuntaan on menty. Lääkäri ei tosiaan poissulkenut sitä, ettenkö voisi tulla raskaaksi ihan kotikonstein. Painon tippuminen edesauttaisi siis myös sitä mahdollisuutta. Kohti kevyempää minää siis nyt toden teolla!

Täällä tapahtuu niin paljon, etten tähän kyllä saa muisteltua mitä piti kenellekin sanoa, kun en laittanut mitään ylös paperille. Mutta onnea piinailijoille, joko se plussa-aalto vihdoin alkaisi?! Pahoittelut uuteen kiertoon joutuneille. Erityistsempit Nipsulle :hug:.

Musta tuntuu, että mulla alkaa olla tätä kaikkea muuta tällä hetkellä niin paljon, että siirryn hetkeksi aikaa taustailemaan. Käyn varmasti säännöllisesti lukemassa juttujanne ja monesti niistä saakin päivän naurut, pitäkää asenteistanne ja persoonistanne kiinni, olette ihania! Tulen varmasti välillä huutelemaan jotain väliin, mutta aktiivisesti en nyt tänne repeä. Mutta tulen takaisin, heti kun kolme kuukautta on mennyt ja paino tippunut sovitun määrän ja päästään tositoimiin :).

Zuza: Kiitos päivityksistä. Tässä pieni vinkki vielä (jos sitä et satu tietämään)... Elikkäs, kun olet julkaissut uuden listan ja huomaat siinä jokin virheen tai puutteen, pääset muokkaamaan listaa helposti painamalla oikeasta alakulmasta muokkaa painiketta (tällöin listan pitää olla sinun julkaisema, toisen tekeleeseen tämä ei toimi). Näin pääset korjailemaan/täydentämään samaista listaa, eikä uutta listaa silloin tule ja lista pysyy paikallaansa, samahan pätee myös omiin viesteihin.

Yksi asia vielä, mitä miltsu76 sinulle kuuluu? Pääsit painotavoitteeseen, entä kuvaukseen?

Kiitos ja anteeksi tämä omanapainen höpinä. Nyt vaikenen taas ainakin vähäksi aikaa...
 
  • Tykkää
Reactions: Zuza
Einoko kyseli... juu, testattu on puhdas nega :'( Ja kuin kohtalon ivaa - tikun kastelun päätteeksi tuli paperiin häivähdys punertavaa. TIKKUUNHAN sen piti!

Vaan silti pieni epäusko vaivaa. Rinnat on isommat, nännipihat kasvaneet ja väri erilainen (myös mies väkevästi todistaa tämän :kieh:) ja huonoa oloa sekä yletöntä väsymystä on ollut useampi päivä.

Joten pieni toivo-niminen tyyppi nostaa päätään... jos sittenkin pitää vaan odottaa vielä muutama päivä - viime kerrallahan täti poikkesi perin oudosti ja jos sen tulvapäivän laskee ekaksi, niin perjantaille vasta osuisi. No juu, en usko itsekään. Nyyh.

Plussatkaa te muut, niin saa yhtyä edes siihen iloon :heart:
 
Xienna no voihan perskule! Niin kauan on toivoa kun öö.. on toivoa? Vai miten se meni! Joka tapauksessa tsempit!

Eikö me nyt millään saada plussia tähän sakkiin=?? Meiät väliinputoajamummot on unohdettu ihan kokonaan, ja nelikymppisiäkin muistetaan paremmin :D

ON: Mulla siis KP1 tai onkohan se 2 kun viime yönä tuli täti? Mun pyhä kirjani ovuview ennusti vuodon alun oikein, mutta siitten kertoi, että paras tärppipäivä on se päivä, kun ollaan reissun päällä koko päivä. Kymppikerhoon siis pitäis liittyä ja jättää muksu yksin odottelemaan.. Voihan vee. Pitää nyt sit vaan luottaa, että miehen simpat elää mahdollisimman pitkään!
Tämä siis tapahtui juuri, kun armaani itsekseen mietiskeltyään hiffas, että pitäis ehkä vähän tarkemmin osutella noita lemmenpäiviä. No, ei mulla nyt taas oo hätäkään kun teidän kanssa on niin mukava täällä olla =)
 
  • Tykkää
Reactions: Zuza ja Ei-no/ja
Repesin Väliinputoajamummoille :D :LOL:

Kai tästä plussaamattomuudesta jotain hyötyäkin oli; oppari on ainakin valmis :D Tuskinpa olisin malttanut siihen keskittyä muuten. Vielä kun jaksaisi loppurutistuksen.
Ja rutistuksista puheenollen, semmoset kaikille teille ihanille :hug: Tuokaahan se vuoden eka plussa sitten :wave:
 
  • Tykkää
Reactions: Zuza ja Ei-no/ja
Kävin muokkaamassa tuota edellistä listaa nyt Emppiksen ohjeilla ;)
Teen huomenna sitten taas uuden, joten jos on muutettavaa, laittakee ylös !!

Emppis hyvä että jotain tietoa saitte. Nyt sitten vaan toivotaan, että pieni saa pian alkunsa !!

Xienna oireiden perusteella toivoa on, paljonkin ;)

ON hahaa, tää vuoto onkin ollut ihmeen maltillista. Ekojen lorahdusten jälkeen rauhottui.. Vanhuusko se siellä iskee tähänkin ??!!
 
Varoitus: tämä teksti sisältää vain omaa napaa.

Kiitos te ihanan positiiviset Blancita ja Susa - vaan Toivo laskeutuu nyt narua pitkin alas... ja päivitettäköön mulle kp1 yk2.

Huonovointisuus menee siis liian työstressin piikkiin ja tissien tutkiminen saa vähäksi aikaa riittää. Mieleen jäänee se pieni mahdollisuus, että kiinnittymisyritys sai sen kaiken aikaan.

---
10 sekunnin miettimisen jälkeen: Ei se nyt oliskaan voinut näin helppoa olla... Ei kun reenaamaan :p
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: Ei-no/ja
Keskiviikko 5.2.2014





KUUMEILIJAT

Nimimerkki.......ikä .................kp ..................yk ..........toiveissa


Zuza...................35.............4/25-26...............7................4
Uniikki75..............38.............5/xx........................................
Kaneli-78.............35.............38/32....................4...............2
Takkutukka-76......37.............17/30...................13...............3
Blancita...............35.............3/25-33.................4...............2
Chokomom...........34..........................................................3
Rimpe1................37..............51/?......................................5
Ei-no/ja...............35...............22/?......................................4
Xienna.................37..............2/29......................2............2/3
Wc Ankka.............37..............7/28.....................2................3
Syystuuli74..........39...............7/28-30................2,5v............3
Nipsu74...............39...............4/28-30..................................2
lilliputti78.............35................9/?.......................................1
Emotar.................35..............31/28-32..................7.............6
Oodikas................35..............5/28..........................5...........1
Muovikulho............36..............11/31.........................2..........2
Karhunvatukka.......39..............5/28......................2...............7
Tolleri77...............................................................................


DPO





RKTT




YRITYKSEN MYÖHEMMIN ALOITTAVAT
Ruutana




:wave:TAUSTALLA:wave:
Sisko36
Pippurihäntä
Carolina30+
Unelmatar
miltsu76
*Pinkku*
Pirpali
Väpä
Emppis


:heart:PLUSSANNEET:heart:


2014
tammikuu.....


2013
joulukuu.......Aada78, Vehnis
marraskuu....SuloinenSalaisuus, marjaorvokki
lokakuu........Tentsa yk5, Tinttu76 yk10, Alien_1
syyskuu.......Ollakovai...? yk 6, Kanervankukkanen yk 2, Minttumaari* yk3, Sipuriina-75
elokuu.........ei plussia
heinäkuu......Milk@ yk8, Selina76 yk 6, Suski28 yk 1
kesäkuu.......Blitzenrex, Pikkusukka yk7
toukokuu......ei plussia
huhtikuu.......PiipaKaa TJOT, Kolibrinkukka yk 5
maaliskuu.....ei plussia
helmikuu......Apatus yk 2, fenixlintu yv 1, PottuSäkki(PuskaJussi) yk 12(1v2kk), Äiskä3, Ms. Monepenny yk 2
tammikuu....Sohvi35 yk 1, Alissia yk 4, Kaktus-76 yv 1.5




:heart:SYNTYNEET:heart:

Pippurihäntä........21.8.2013, tyttö
Whiskey Peat.......12.4.2013 tyttö
jaahas................2.5.2013 tyttö
Dominique...........6.3.2013 poika
Ronja76..............24.1.2013 tyttö
Melanie75............2.12.2012 tyttö
Killi12..................10.10.2012 tyttö
äiskä-73..............20.8.2012 tyttö
Keskeneräinen......30.6.2012 poika
Barbamama.........12.6.2012 tyttö



Edelliset ketjut:
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/vauvakuume/1901061-yli-35-v-kuumeilijat-vol-9-a/

http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/vauvakuume/2226694-yli-35v-kuumeilijat-vol-10-a/




dpo (days past ovulation)
dpo 0 on ovispäivä
dpo -1 on ovisplussapäivä (ovistestillä saatu plussa)



Päivityspyynnöt korostetusti, kiitos!

Jos kiertopäiväsi ylittää 60, ilmoitathan siitä, muutoin sinut siirretään taustalle. Takaisin listalle pääsee huikkaamalla!
 
Viimeksi muokattu:
Hyvää Runeberin päivää kaikille !!

Voi täti, taas tuli ihan vääriin osoitteisiin näköjään. Pitäiskö ostaa sille navigaattori ja laittaa valmiiksi osoite vaikka sinne kiinaan !!!!!!!

ON hyvin pliisua vuotoa, aikas kivaa.
Mun nuorimmainen (s 32+6 viikoilla) täyttää tänään 1-v ja mä olen pakahtua rakkaudesta täällä. Herkäksi vetää mielen kun muistelee vuoden takaisia tapahtumia :heart: Mä oon täällä ihan iik, ääk, uuh !!
Pian lähdetään neuvolaan kuulemaan miten tyttö on kasvussa saavuttanut ja ikävät 3 piikkiä reisiin, joten illan ohjelma on taattu .. Syliä, syliä ja syliä ;)
 
  • Tykkää
Reactions: Ei-no/ja
Moikka,

Tämä ketjuhan näyttää olevan juuri minulle tehty. Eli täällä 38-vuotias kahden lapsen (8 ja 11v) äiti vauvakuumeilemassa. Olin kyllä ajatellut että ei minulle lapsia enää yhtään, mutta toisinhan tässä taitaa käydä. Uuden miehen myötä on tullut ajatuksiimme myös yhteisen lapsen "väsääminen". Miten sitä jaksaisi tässä iässä ja saako sitä lasta edes enää, onkin sitten ihan toinen juttu.

Minulla on ollut kuparikierukka, mutta se oli lähtenyt paikaltaan ja poistettiin sen vuoksi pari viikkoa sitten, muuten olisin pitänyt sitä vielä muutaman kuukauden. Lapsentekohaaveiden aloitus ajoittuu meillä siis tuonne huhtikuun paikkeille, mutta koska ehkäisyä ei varsinaisesti ole, eihän sitä oikesti tiedä miten tässä käy vai käykö mitenkään.

Olen tässä jo alkanut kuulostelemaan oireitani. Bongasin melko varmasti oviksen vajaa viikko sitten. Koska kuumeilua on jo selvästi ilmassa olen tässä tietysti kuulostellut oireitani hiukan liikaakin ja löytänytkin vaikka sun mitä raskausoiretta. Tosin uskoisin että ne oireet ovat korvieni välissä :) Vauvakuumetta siis pukkaa ja pahemman kerran...

Minut voinee siis laittaa kohtaan YRITYKSEN MYÖHEMMIN ALOITTAVAT
 
  • Tykkää
Reactions: Zuza
Minnekäs kaikki on kadonneet?? Mä täällä yksin päivystän ;)
Täti on juurikin asettelemassa kenkiä jalkaansa. Täytyypi sanoa, että oli mukava käynti :)
Pääsee pian tutkailemaan limoja ym. Josko se Oili tulis tällä kertaa normaalisti. Tämmöset megapitkät kierrot on aika tylsiä.. Kivahan se on, ettei hanuri vuoda koko ajan, mut säännöllisyys olis kuitenkin mukavempaa !!

Plussapuhuria odotellessa !
 
Mie olen nyt taas jossain pohjamudissa, vaikka täti tekeekin just lähtöä täältäkin... Kp 5 muuten menossa. Listalla taisi olla väärä luku. Jotenkin minusta tuntuu, ettei me saada ikinä vauvaa ja meille ei vain sellaista onnea ole tarkoitettu. Ei katsokaas makeaa mahan täydeltä... Monta haavetta on toteutunut, kun mieheni näin "vanhoilla päivillä" löysin. Meillä on oma talo, jota just rempattiin (ylimääräinen makkarikin olisi nyt) ja on iso piha, joista molemmista olen ikäni haaveillut. Ollaan hirmuisen rakastuneita, onnellisia ja sopuisia. Mulla on vain oikeastaan työkuviot perseellään ja sekin tilanne ehkä paranee, kun aloitan koulun kohta ja sitten voin vaihtaa alaa. Muuten siis kaikki paremmin kuin hyvin. Vain se vauva puuttuu... Ehkä se on sitten liikaa toivottu? Ehkä pitäisi olla onnellinen tästä kaikesta, mitä on saanut eikä aina haluta lisää... En tiedä. Aamuyöstä heräsin omaan itkuuni, kun unessa puhuin vanhan ystävän kanssa vauvan saamisen vaikeudesta. Mies oli jo lähtenyt töihin, niin ei ollut ketään lohduttamassa ja on edelleen kummallinen ja masentunut olo. Kaipa tämä tästä taas... Oilia kohti mennään. Pitää varmaan ostaa tikkuja, kun ei ole kuin pari ja epäilyttää taas onko kierto ennallaan, kun täti tuli myöhässä.

Plussia tikkuihin kaikille ja jos joku tätiä kaipailee, niin täältä olisi nyt lähdössä hyvä ja tehokas yksilö.


Lisäys: Mulla on yhtäkkiä alkanut pyörimään mielessä se, kun ennen keskenmenoa kätilö sanoi sairaalassa mulle, että ehkä oli kaksoset tulossa ja toinen meni ensin kesken ja aiheutti sen vuodon (sekä hyytymän). En voi tajuta, miksi tuollaista sanotaan... Eikö siinä tilanteessa ollut ihan sinänsäkin tarpeeksi kestämistä ilman arvailuja kaksosista.. Kätilö oli siis varma, että olin saanut keskenmenon ja sehän se oloa parantaakin, kun annetaan ymmärtää, että on oikeastaan menettänyt kaksi vauvaa...
 
Viimeksi muokattu:
Morjesta ruutana :wave:

Voi Oodikas, elä vielä luovuta! Niinku sanoit, kyllä se siitä. Jännä miten näissä kierron eri vaiheissa tunteet myllertää; surusta odottamiseen, ilosta jännittämäseen, toivosta pettymiseen. Iso halaus sinne, ehkä jo seuraavasta kierrosta?! :hug:

Meinasko Zuza tikutella!? Sano sille tätille ku on oven rivassa roikkumassa, ettei TARVI tulla tänne!! Jookosta? :D

Ja Xienna pontta reeneihin, ja peukut pystyyn!

Onnea Wc Ankka opparin valmistumisesta :flower:

Blancitalle peukut kans pystyssä! Kymppikerho kuulostaa muuten oikeen hyvältä, toteutus ei niinkään.. Sinne pikkuvessaan ähöstään, huoh :LOL:

MINÄ: Eino on nyt vähä väsyny. Niin väsyny että haki vkonlopun palkattomaksi, nyt ois viikon "lomanen". Meinaa olla sellasta että ei oikeen nukkuminen auta. Ei siis tää vauvakuume tai minkään siihen liittyvän takia, lähinnä varmaan töistä johtuvaa. Valmistuin muutama kk sitte ja melkosta haipakkaa ollu sen jälkeen.

Ja oloja ei MITÄÄN, MiIHINKÄÄN suuntaan. Ei ees sitä " tunnetta" että olis mikään hedelmöittyny ja kiinnittyny. Ja tuppereita on sen verran jo ikävä et testaan huomenna (dpo9) vaikka ois mikä! Testataan se nega alta ni ei ehkä se saapuvan tätin kengän kopse niin häiritse :whistle:

T. Eino The Uupunut
 

Yhteistyössä