YLI 35 v. KUUMEILIJAT vol 11

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Emppis
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
pp on piinapäivästä lyhenne :D

Jos ei kierrosta oo oikeen hajua, kannattaa kyllä olla ajoissa liikenteessä. Tai näin mä järkeilin ainaki.. 10-11 kuulostaa oikeen hyvälle, ite taisin tupperin kusasta kp 8 :D Mullakaan ei tosiaan mitään hajua kierron pituudesta ni ihan sillä, menkatki oli niin omituisen niukat.
Nyt sitte oottelen tätiä kaffelle 12.2. Tai plussaa testiin.. Luulette vaan että jaksan sinne asti oottaa!! kuitenki jotain herkimmistä herkintä uittamassa dpo 7.. :snotty:

Lilliputti seuraile kehoasi samalla. Aloita vaan ajoissa niin osaat homman kun viivat pärähtää ;) Limojen lisääntyminen on hyvä merkki. Kaikilla niitä ei tuu, eli älä siitä hätäile. Ja halut saattaa lisääntyä ja tuntua nippasuja joko jommalla kummalla puolen alavatsaa tai sit selässä. Ja kaiken "jälkeen" kun ovis on ohi, lämmöt nousevat hiukan. Eli samalla kun tikuttaa, voi myös mittailla lämpöjä. Itse mittasin illalla, kun aamulämmöt oli aina sairaan alhaalla..
Kivaa että pääset leikkimään ;)

Einoja
testaile vaan ajoissa niin meillä on täällä seurattavaa ;)

Kiitos kaikille myötäelämisestä ja tsempeistä. Täällä voi onneksi rehellisesti kertoa kaikki tuntemuksensa ja tukea löytyy aina. Eilen illalla itkeä tuhersin miehen olkapäätä vasten, kun olen niin turhautunut, pettynyt ja epätoivoinen. Eihän tässä toki kauan ole yritetty vielä, mutta ei tämä helpommaksi ainakaan muutu... Viisi kiertoa, joista yksi keskenmeno ja kaksi kemiallista. Eli hedelmöittyminen tapahtuu kyllä, mutta meikäläisen kroppa ei hoida hommiaan. Pitää nyt katsoa käynkö lääkärillä itkemässä, jos tosiaan olisi joku lääke, millä voisi kohdun limakalvoja vahvistaa. Mulla tosin on lievää endometrioosia ja siksi paksut limakalvot ilman pillereitä. Toisaaltahan sitten juuri tuo endo voi haitata raskaaksi tulemista. Mene ja tiedä nyt sitten minkään kanssa... Tätiäkään ei vielä näy, vaikka maha tuli kipeäksi yöllä. Luulisi, että tätsykin olisi tullut ajallaan, kun jo ennen virallista vierailupäivää testit alkoi näyttämään negaa. Miksei mikään nyt suju niin kuin pitäisi?! Plaaaaah.

Voi Oodikas, kyllä nyt koetellaan sua :hug: Ehkä lääkäriltä saisi tosiaan apuja, että pikkuinen pysyisi kyydissä! Jaksuja!

Nipsu74lle iso :hug:

Wc Ankka, voi höh! Olin kanssa ihan varma, että teillä on tärpännyt, kun viestejäsi luin. Tsemppiä uuteen kiertoon!

Blancita, voi kurjuus... mutta älä tosiaan töistä murehdi! Asioilla on tapana järjestyä ja työkuviot on sitten lopultakin vain niitä työjuttuja. Vaikka ison osan päivistämme ja elämästä viekin, niin murehtia niitä ei kannata.

Ei-no/ja, sä olet niin ihana hassu :heart: Nauran sun jutuille aina ääneen ja saat ainakin mut, varmasti meidät kaikki, niin hyvälle tuulelle :) Testaile taas ajoissa, niin jännätään porukalla! Mä oon ihan samanlainen, ajoissa kun aloittaa, niin ei vaan mee mikään ohi :D

Zuza, kiitos päivityksestä! Jos muokkaat tuota, niin mulla olisi tänään kp 1/28 :)

ON: eli tosiaan, jippii, jee, hurraa!! :wave::cool: laav juu täti :flower::kiss::heart::flower: Tänään alkoi menkat! Oon siis tosi iloinen nyt, kun vihdoin suvaitsivat saapua! Pettymykset on nielty jo muutama päivä sitten ja nyt innolla uutta kiertoa kohti! Vielä naurattaa ja intoa riittää ;)
Kun ei nyt tultaisi sitten ryminällä taas ensi kuussa alas... No, sitä ei mietitä vielä!

Paljon plussatuulia ja hyvää mieltä kaikille :wave: Ihanaa viikonloppua, nauttikaa läheisistä ja auringosta, jos sitä on luvassa... itselläni viikonloppu vierähtää työpainotteisesti :)

Kiitos Zuza taas päivittelystä :wave:

Ihana Karhunvatukka :D Todellista menkkaonnea!

Eino, oot kyllä semmonen tapaus että :D Uita ihmeessä, me jännätään sua sitten mukana!

Ei tää nyt maailmanloppu ole, mutta ihmettelen kyllä edelleen sitä arkaa tunnetta. Se on todellakin ollut vain raskauksissa ja vielä hetkittäin tuntuu edelleenkin :O Mutta siitä viis, nyt sai ainakin kuukauden lisäaikaa koittaa keskittyä kouluhommiin. Sitähän silloin tuli stressattua että jos heti tärppää, jaksaako/kykeneekö hoitamaan hommia kunnialla :D Voin ainakin toteuttaa sitä puolta nyt sitten.
Että kyllä tästä noustaan! Nyt vaan sitten helmikuulle paaaaljon plussia :wave:

Mä aloin kahta testiä per pvä tekemään kp13, kp14 aamupäivällä (12 aikoihin) oli se viittä vaille + ja illasta (21 maissa) toinen samanlainen. kp15 aamulla 10 aikoihin jo haaleeta hailakkaa.. Ja niinku täälläkin joku neuvo, vahvistumista on varmaan turha toivoa, läjähtää plussa kun läjähtää :)
Eli mullakin meni testien väliin jos se siis oli, tai sitten jäi varttia vaille plussaksi koko kierto.. Ohjeita kannattaa noudattaa kyllä tikitilleen, ettei siitä jää kiinni!

Mutta nuita muita merkkejä oviksesta tuli kunnolla tarkkailtua! Ennen en siis ole mitää rekisteröiny ainakaan; limat muuttu matkan varrella, oikealla ihan aavistuksen nippailuja, helppoa oli tosiaan huomata kaikki kun tikutteli samalla :D

Einoja en mää päästänyt sitä tätiä Kiinan asti, mut tais karata ;D
Sais kyllä jo kolkutella ovea niin pääsis edes ihan hiukan jännäämään, vaikka TJOTtaillen aiotaankin mennä !!

Nipsu
voi harmistuksen harmistus !!
Karhunvatukka päivitellään su tai ma uudestaan niin ei veny tämä ketju ;)

Nyt kyllä puhallellaan kunnon plussa-aalto helmikuulle.

ON pari päivää oksettanut ja huipannut ihan kamalasti. Niskat vissiin kiukkuaa !! Hiukan kävi jo muukin mielessä, mutta ei ole omalla kohdalla ollut raskausoire ;)

Raskaustesti tehty ja nega, kuten arvata saattoi. V*%#uttaa
Vuotoa tulee niukasti, mutta kunhan tässä lopetan lutinukset niin eiköhän se sieltä ala. Ottaa rankasti päähän, se että jos siirto tehtiinkin liian myöhään. Eli 2 päiväinen alkio 5 päivää ovis plussasta. Eli 10 päivää ennen menkkoja. Per%#le, mitä enemmän sitä ajattelen, sitä vakuuttuneempi olen, ettei alun perinkään voinut olla mitään mahdollisuutta. Lääkäri tuhlasi yhden top alkion.
Ja jottei liian helpolla pääse, vauva/raskaus uutisia tulee joka puolelta, siis kaverit ja tuttavat... Niin ja mies on sitä mieltä, että enää ei yritetä, vaikka huuruneniä pakkasessa onkin. Että eipä enää paremmin voisi mennä. ...vetti!

Anteeksi purkautuminen :(

Nipsu voih! Anna tilanteen rauhoittua ja jutelkaa sitten uusiksi miehen kanssa. Saattaa purkaa omaa pettymystään sanomalla noin !! Iso hali, voi vietävä. Todellakin, jos se liian myöhään laitettiin, eihän siinä ole mitään järkeä !!

Lilliputti ÄLÄ HÄTTÄILE ;) Sitten kun ovis on tulossa, ne viivat ovat yhtä tummat. Se viiva siis tummenee oviksen lähestyessä. Ja KYLLÄ, ovis voi tulla heti tädin jälkeen. Tikuttele rauhassa niin huomaat kun viiva muuttuu ;) Mä saan kuun aikana milloin vain kaks viivaa niihin, eli se ei vielä sano mittään !!
Relax, relax :laugh:

Voi nipsu :hug: Ei ole nyt oikeita sanoja lohduttamaan :(

eino ja karhunvatukka kiitos tuesta. Kyllä tää taas tästä. Ja asiat tosiaan järjestyy, tavalla tai toisella: ilman vauvaa tai sen kanssa.

pahoittelen siis sitä aiempaa purkausta. Oli epätoivoinen olo ja jotenkin oon aina saanut asiat jörjestymään ns. kovalla työllä. Eli kun riittävästi tekee hommia, niin mennään vaikka läpi harmaan kiven.. nyt sit olo aika voimaton, kun ei tahtomalla ja kovalla työllä asia hoidukaan.. varmasti tiiätte mitä tarkotan?
Mulle on kyllä ennustettu joskus sinkkuaikana, et tulee 2 lasta 6 vuoden välein, kahdelle eri miehelle. Eli jospa tää on kohtaloo: tän vuoden aikana vaihtuu mies ja tuun uudelle miehelle heti raskaaksi :kieh:

ainiin eino jospa se sun ovis olikin sillon tummahkojen viivojen aikaan? Mun eka tikuttelu meni niin, että viiva muka ei ihan tummunut, mut seuraavassa kierrossa tajusin et oli se sittenkin plussa. Joissakin testeissä se plussa on vaaleempi: kannattaa googlailla;)

Väärä hälytys. Tätiltä tulikin eilen vain sähke, jossa ilmeisesti ilmoitti vierailupäivän muuttuneen, mutta en saanut siitä tuhrusta selvää. Eli siis täällä ei olekaan menossa kp 1, vaan kp 30/28. Vatsa kipuilee tuon tuostakin, mutta vuoto ei vain ala. Mietin tuossa, että jos maanantaina vielä tätiä odotellaan (tuskin), niin vien pissanäytteen terveyskeskukseen. Mulla on siellä sisällä lähete raskaustestiin. Enhän mie raskaana ole, mutta jos menkkoja ei kuulu, niin testihän varmaan täytyy tehdä ennen kuin muuta tutkitaan. Noin muuten sitten mietittiin miehen kans, että jos seuraavassakin kierrossa käy näin, että plussa muuttuu negaksi, niin varaan ajan vakkarigynelle niin voidaan lähteä miettiin olisiko jotain keinoa tukea alkion kiinnittymisen onnistumista ja onko jotain selvää syytä, miksei se onnistu.

Voi kääk! Tulin tänne lueskelemaan omaa stressiäni pois eli aattelin saavani virtaa teidän muiden hyvistä uutisista. Miksei voi miksei niitä plussia nyt voisi putoilla :attn:

Oodikas, Nipsu, Lilliputti, Blancita, WC Ankka, Väpä, Syystuuli, Sisko ja ne kaikki jotka unohdin mainita - ISO :hug:

Täällä on edelleen oireita, joista kaikki voivat olla mielikuvitusta, työstressin aiheuttamaa tai tädin saapumisen enteitä. Jostain syystä arkailen testin hakemista ja tekemistä, kun olen niiiiiin varma, että ei se mitään kuitenkaan näytä ennen kp 28-29, jos sittenkään.

Siltä varalta kuitenkin, että täti ei saapuisi ajallaan (koska silloin kärsivällisyys kyllä loppuu) - auttakaa te ennenkin testailleet: mikä testi on herkin ja varmin?

Siivota pitäis vaan ei huvita... edes silti, että kiinteistönvälittäjä tulee huomenna ottamaan kuvia ;-/

Sunnuntai 2.2.2014

1243995cwwt6s28hx.gif

229248abu3e9v4w9.gif

KUUMEILIJAT

Nimimerkki.......ikä .................kp ..................yk ..........toiveissa

Zuza...................35.............1/25-26...............7................4
Uniikki75..............38.............2/xx........................................
Kaneli-78.............35.............35/32....................4...............2
Takkutukka-76......37.............14/30...................13...............3
Blancita...............35..............2/25-33.................4...............2
Chokomom...........34...........................................................3
Rimpe1................37...............48/?......................................5
Ei-no/ja...............35...............19/?......................................4
Xienna.................37..............27/29......................1...........2/3
Wc Ankka.............37..............4/28.....................2................3
Syystuuli74..........39...............4/28-30................2,5v............3
Nipsu74...............39...............32/28-30.................................2
lilliputti78.............35................6/?........................................1
Emotar.................35..............25/28-32..................7..............6
Oodikas................35.............3/28...........................5..........1
Muovikulho............36...............8/31...........................2..........2
Karhunvatukka.......39..............2/28......................2................7
Tolleri77...............................................................................
229248abu3e9v4w9.gif

DPO

229248abu3e9v4w9.gif

RKTT

229248abu3e9v4w9.gif

YRITYKSEN MYÖHEMMIN ALOITTAVAT

229248abu3e9v4w9.gif

:wave:TAUSTALLA:wave:
Sisko36
Pippurihäntä
Carolina30+
Unelmatar
miltsu76
*Pinkku*
Pirpali
Väpä
Emppis
229248abu3e9v4w9.gif

:heart:PLUSSANNEET:heart:

2014
tammikuu.....

2013
joulukuu.......Aada78, Vehnis
marraskuu....SuloinenSalaisuus, marjaorvokki
lokakuu........Tentsa yk5, Tinttu76 yk10, Alien_1
syyskuu.......Ollakovai...? yk 6, Kanervankukkanen yk 2, Minttumaari* yk3, Sipuriina-75
elokuu.........ei plussia
heinäkuu......Milk@ yk8, Selina76 yk 6, Suski28 yk 1
kesäkuu.......Blitzenrex, Pikkusukka yk7
toukokuu......ei plussia
huhtikuu.......PiipaKaa TJOT, Kolibrinkukka yk 5
maaliskuu.....ei plussia
helmikuu......Apatus yk 2, fenixlintu yv 1, PottuSäkki(PuskaJussi) yk 12(1v2kk), Äiskä3, Ms. Monepenny yk 2
tammikuu....Sohvi35 yk 1, Alissia yk 4, Kaktus-76 yv 1.5

229248abu3e9v4w9.gif

:heart:SYNTYNEET:heart:

Pippurihäntä........21.8.2013, tyttö
Whiskey Peat.......12.4.2013 tyttö
jaahas................2.5.2013 tyttö
Dominique...........6.3.2013 poika
Ronja76..............24.1.2013 tyttö
Melanie75............2.12.2012 tyttö
Killi12..................10.10.2012 tyttö
äiskä-73..............20.8.2012 tyttö
Keskeneräinen......30.6.2012 poika
Barbamama.........12.6.2012 tyttö

229248abu3e9v4w9.gif

Edelliset ketjut:
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/vauvakuume/1901061-yli-35-v-kuumeilijat-vol-9-a/

http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/vauvakuume/2226694-yli-35v-kuumeilijat-vol-10-a/

229248abu3e9v4w9.gif

dpo (days past ovulation)
dpo 0 on ovispäivä
dpo -1 on ovisplussapäivä (ovistestillä saatu plussa)

229248abu3e9v4w9.gif

Päivityspyynnöt korostetusti, kiitos!

Jos kiertopäiväsi ylittää 60, ilmoitathan siitä, muutoin sinut siirretään taustalle. Takaisin listalle pääsee huikkaamalla!

Viimeksi muokattu:
Siinäpä listaa taas ;)

Xienna mä luulen että mikä vaan testi näyttää jos raskaana oot. Sofin testejä on haukuttu kovasti kun antavat viivanpaikkaa turhaan. Siihen älä siis koske ;)

Blancita ohhoh, eihän sitä koskaan tiedä mitä elämä tuo ;) Jos vaikka...

Nipsu en oikein saanut selvää päivittelenkö sulle vielä mitään, joten vanhoilla tiedoilla roikut tuolla. pp seurannan otin pois ;( Kovasti toivon, että testi ei vielä näyttänyt oikein !!

Voi murmelit, nyt kerätään oikein plussa-aalto tälle rakkauden kuukaudelle.;)
Helmikuu on mun kuu, kuopus tulee vuoden, mulla synttärit ystävänpäivänä: eli rakkauden kuu ;D Mä puhallan täältä keuhkot tyhjäksi !!!

ON päivittelin jo kp 1 itselleni. Yöllä alkoi nipsailut tutusti ja pientä tuhrua tekee. Nykyään mun vuoto on alkanut kesken päivän, eli ennakoin hienosti. Hirveä hihkaisu kuulu yöllä kun vessassa kävin. Voikin olla innoissaan tädistä !!:laugh: Ja samalla totesin, että Oili oli kylässä juurikin silloin vkl kun hiukan sitä mietin. Hyvä minä, tunnen sentään kroppani edelleen !

Sitä vain, että kävin ostamassa apteekin halvimman testin... Hermot menee, kun tätiä ei näy ja toiveikkaana kuvittelen, että ehkä kuitenkin olen raskaana, vaikka testit menikin negoiksi. En tietenkään ole raskaana, mutta varmistetaan nyt vielä. Jos sitä tätiä ei kohtsilleen näy, niin missä vaiheessahan sitä pitää lääkäriin mennä? Että ketuttaa, kun kierto meni nyt sekaisin ja tässä tuhraantuu aikaa odotteluun... Nyt tosin taas tuli vatsa kipeäksi siihen tyyliin kuin tädin vierailun yhteydessä, että jokohan se nyt tulee, kun just kävin testin hakemassa. Olisi just sitä minun tuuria, mutta näitä kipuiluja on ollut vissiin neljä päivää eikä mitään ole tapahtunut.

Muoks. Ekan 5 minuutin aikana ei tullut näkyviin yhtään mitään ja 10 min jälkeen näkyi jotain haaleaa, jonka tulkitsen olevan viivan paikka vain. Jos olisin raskaana niin kyllähän tässä vaiheessa pitäisi tulla jo kunnon viiva. Eli tädin odottelu jatkuu...

Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä