YLI 35 v. KUUMEILIJAT vol 11

[BÓodikas[/B] mä niin ymmärrän tunteen, ettei tiedä saako edes toivoa lisää kun on jo niin häpi. Mutta kyllä saa, ja teille mä vahvasti uskon sen vauvan tulevan, ihan piakkoinkin! Minä kyllä sinuna kävisin lääkärissä, jos testiin vieläkin tulee viiva. Tulee mieleen oma KU, jossa kuukautiset oli 5päivää myöhässä ja pitkään etsittiin missä raskaus on. Lopulta meni koko munajohdin.. Ja voihan se olla raskauskin, ei kai se eka kerta olis kun kuukautiset tulis vaikka olis raskaana.

Eino kyllä mä jo tänään mietinkin, että etkö sä muka meinaa testata etuajassa :LOL: Tulehan kertoilemaan sitten!

Tervetuloa joukkoon sinä, jonka nikkiä en muista :wave:

ON:tänään luin Annaa, jossa nainen kerto et tuli helposti raskaaksi yli nelikymppisenä.En oo yleensä ikinä kateellinen, mutta nyt tuli sekin koettua. Meidän koira perkelekin tuli tiineeksi heti eka yrittämällä, mutta minä en vaan millään :headwall: Nyt on kyllä yllättävän positiivinen olo. Mies on sitä mieltä, että yritetään "oikeesti" - en kyllä tajua mitä hän on tähän asti tehnyt! Nyt pitäis siis tietää, että pitääkö simppoja pantata ennen h-hetkeä, miten usein pitäis lempiä (joka toinen päivä?? Joka päivä??) Arvelin, että heitän jalot periaatteet roskiin ja teen kaiken, mitä nyt vaan voin tullakseni raskaaksi. KOSKA mun työkuviot on nyt niin ärsyttävät, että haluisin näyttää persettä koko paikalle. Ja parhaiten se kävis tulemalla sopivasti raskaaksi :kieh: Ja kyllä mä haluan vauvan!!!! Haluaisin olla kotona kun esikoinen menee eskariin ja mies olis kotona kun se menee kouluun..

• Tykkää
Reactions: Zuza
Blancita sit vaan pupuilemaan peiton alle. Eikös se joka toinen päivä riitä. Ehtii simpat uusiutua.
Sitten foolihapot, helokit ja öljyt käyttöön.. Peppu seksin jälkeen ylös..
Mitähän muuta??!! ;D Laittakaahan kanssasisaret kuulemianne hommia ylös niin saadaan plussapalleroita liikkeelle !!

Mä en nyt päivitä listaa kun täällä ei ole tapahtumia, tulee vaan turhan piiiitkä muuten.

Ei liian tihiään ettei oo liian laimeeta ja liian harvakseltaankaa oo hyvä, melekosta säätämistä tämä homma :snotty:

Arvatkaapa mitä!? Tekasin aamulla NEGAN!! Yllätyyyyyys.. Oli jo tuppereita ja tikkuja ikävä ni pakkohan se oli. Nyt on ilmeisesti dpo9 että ompa kumma :whistle:
Ei edelleenkään mitään oloja mihinkään suuntaan, että sinänsä ei kauheesti harmita.. jos olis hulluna oireita ja muuta ni vois olla eri juttu. Nyt jo seuraavaa kiertoa suunnitellaan, ne Geleet meinaan hakia ja syötän kyllä tuolle ukkelilleki :kieh:

• Tykkää
Reactions: Zuza
Lohtuhalit Oodikas, Xienna ja kaikki muutkin uuteen kiertoon joutuneille/ negan testanneille :hug:

Mites Kaneli-78 testi?

Tervetuloa ruutana

Zuza mulle voi päivittää kp 6/28-29

Omaa napaa:
No niin, juteltiin miehen kanssa, muutaman päivän riitelyn jälkeen. Mies kuvitteli minun syyttävän häntä negatuloksesta. Kerroin, että en todellakaan ole syyttänyt negasta häntä vaan että loukkaannuin siitä, mitä mies sanoi negatuloksen jälkeen. Ja siitä, että ei enää kokeiltaisi pakastealkioita. Miehen mielestä se olisi kuulema ihan rahan tuhlausta, kun ne ei onnistu kuitenkaan. Minun mielestä on tyhmää jättää kokeilematta, koska minulle ainakin tulisi myöhemmin katkeruutta siitä ettei olla kokeiltu. Summa summaarum, keskustelun tuloksena oli se että kokeillaan vielä, mutta minulle tuli sellainen tunne, että olen pakottanut miehen hoitojen jatkamiseen, joten hirveästi en hurraa hoitojen jatkumisesta :(
Soitin klinikalle ja hoitaja sanoi, että ovis plussan jälkeen soitan uudestaan ja annetaan siirtoaika. Ihmettelin, etteikö ultrata ennen sitä, niin hoitaja oli sitä mieltä ettei tarvitse, kun ei ole ollut kohdun limakalvon kanssa ongelmia ja oviskin on löytynyt tikuttamalla.. Ja kun meillä on niin pitkä matkakin klinikalle... ööö.. olen ihan että jaaa.. näinköhän tämäkään yritys onnistuu :(
Tammikuussa sulatetuista alkioista se toinen oli jätetty jatkoviljelyyn (oli ykkösluokan kaksi soluinen) ja alkio oli jatkanut jakautumista ja oli ollut pakastettaessa 1 luokan nelisoluinen. Eli pakkasessa nyt kaksi 1 luokan nelisoluista ja yksi kolmosluokan nelisoluinen. Mutta saapa nähdä tuo toinen (tammikuussa uudelleen pakastettu), voisiko siitä edes onnistua raskaus, kun on hidas alkio. Eli oli kaksi päiväisenä kaksi soluinen... oli kuitenkin sulatuksen jälkeen jakautunut nelisoluiseksi. Pakastettu sulatusta seuraavana päivänä, eli ilmeisestikin sitten kolmipäiväisenä...
Eli tässäpä sitä taas kuumeillaan (vaikkakin vähän varauksella, kun mies on ollut vastarannankiiskenä)

Nipsu

No sais alkaa niitä plussapalleroita tosiaan tälle porukalle tulla... Ei ainakaan kellään tunnu olevan yrityksen puutetta:LOL:

Itse täällä olen tikkuleikkejä leikkinyt jo useamman päivän, mutta testit vaan haaleaa näyttää. No nyt Kp 11 elikkä kohta pitäs alkaa tapahtumaan jos yhtään ns normikierto olisi....;))) Noo jatketaan tikuttelua...;)))

Ja peitto on siitä huolimatta heilunut säännöllisesti;))

Itsellä käytössä tosiaan helokit, foolihapot, vehnis öljy ja greippimehu, joka on muuten karseaa;)))))

Mie soitin teekoohon tästä epämääräisestä tilanteesta. Hoitajan mielestä tilanne ei ollut yhtään epämääräinen, vaan onnittelujen paikka. Tingattiin tovi asiasta ja täti oli vain sitä mieltä, että olen raskaana ja voin tehdä maanantaina uuden testin asian varmistaakseni. Raskaus kuulema niin alussa, ettei sitä hormonia voi kauheasti vielä ollakaan ja jos viivan värillä on kauheasti väliä niin tarkoittaako se vahva viiva sitten kaksosia... Mokoma viisastelija. Lupasi se sitten minun soittaa vielä neuvolaan ja kysyä sieltä, mutta kovin oli varma, että kaikki on kunnossa ja olen raskaana. En usko ennen kuin näen. Perkele. :D

Kiitos kaikille tervetulotoivotuksista. Voisin sanoa että "pientä" kuumeilua täällä on havaittavissa. Onnistuin jo tekemään raskaustestiä vaikka tätin tuloon on vielä viikko aikaa. Sitä alkaa kuvittelemaan kaikenlaisia oireita, vaikka ei ihan varsinaisesti olla edes vielä aloitettu yrittämään. Tai no miten sen ottaa jos ehkäisynä on keskeytetty. Jonkin tutkimuksen mukaan noin 30% raskautuu vuoden sisällä tällä ehkäisymenetelmällä.

Blancita:
Yks kaveri kokeili lempiä joka päivä muutaman kierron ajan, ei se tullut raskaaksi sillä keinolla. Mutta sitten vuotta myöhemmin olikin yhtäkkiä raskaana, joten nämä raskaaksi tulemiset vaikuttaa toisinaan jokseenkin henkimaailman asioilta : /

Minullakin on töissä niin tylsä tilanne, että ihan senkin vuoksi todellakin toivon että pikkukääpiö saataisiin alulleen muutaman kuukauden päästä niin pääsisin pois tästä työtuskasta.

Tsemppiä kaikille ja lemmentäyteistä viikonloppua ;)

Nipsu muokkasin ke listaan oikeat päivät, huomenna päivittelen koko homman uusiksi.. On tuo hiukan kurjaa, että pääset jatkamaan, mutta mies tuollaisella fiiliksellä mukana !!
Toivotaan että siellä on valioyksilö kaikesta huolimatta, ottaa ja tarraa matkaan ja pysyy kiinni loppuun asti !!

Einoja no johan ;D Se oireettomuus saattaakin olla hyvä ;)

Oodikas varovaiset onnittelut !! tee nyt maanantaina uus testi. Nuo hormonitasothan nousee vissiin joka toinen päivä, että sitten pitäis kyllä näkyä jo paremmin!!

Lilliputti varmaan alkaa Oili olla hollilla jos normi kiertoon vertaa ;) hyvä hyvä, tikuta ja touhua !!

Ruutana no sielläkin päästy heti testaamisen alkuun ;)

Neuvolasta sanoivat, että tehdä uusi testi ma ja sitten sen mukaan katsotaan jatkotoimia. Voin olla raskaana tai sitten en ole. Ei voi tietää. Testin jälkeen katsotaan sitten otetaanko verikokeet ja tarvitaanko jotain muita tutkimuksia. Miehän en maanantaina kerkeä mitään testaamaan, kun olen mulla on kouluun meno ja se viekin sitten sellaiset 16 tuntia vuorokaudesta... Mutta tiistaina uitetaan tikkua pissassa ja toivotaan vähintään nelosiin viittaavan vahvaa viivaa. :D Sitä ennen toki saan hermoromaduksen tämän epätietoisuuden takia, mutta ei takerruta nyt siihen. Ja edelleen en usko raskauteen, vaikka tokihan pieni toivonkipinä on taas herännyt.

Peukut ja varpaat pystyssä sulle Oodikas :heart:

Täällä kans testattu erittäinkin selkeä nega! No testileikit jatkuu ja empä uskonutkaan että tänään mitään testissä näkyiskään :p Tuosta esikoisesta sain haaleanvaalean haamulaisen apteeksin omaan testiin DPO12 illalla. Muistaakseni DPO11 oli ihan selkeä nega vielä. Oireita on ja sit ei oo. Puolet varmaan kuviteltuja :D No toivotaan että edes se täti kaartaisi paikalle sovitusti eikä tulis mikään megapitkä kierto!

Oodikas usko nyt vaan hoitsuun!!! Mä kovastikovasti toivon että on oikeessa! Sitä en tajuu miten maltat viikonlopun yli elää!!

Eino vasta dpo9, vielä on kuule ylo 30%mahis saada plussa testiin!

Ruutana onpas iso prosentti keskeytyksellä onnistuneita! Mä tiiä lääkärin sanoneen, että nuorelle säännölliskiertoiselle naiselle ihan toimiva ehkäisy on varmat päivät ja keskeytetty yhdyntä. Mahto olla se valelääkäri :kieh:

ON: mitäs se helokki on? Greippimehu ja vehnis on jo, mun bvitamiineissa onkin foolit, kun kasvissyöjänä yritän pitää niistä huolen..
Ja mille päiville toi joka toinen yhdyntä pitäisi sijoittaa? Jos ovis on perjantaina, niin ma, ke, pe? Vai ti, to, la? HELP! Miten peppu ylös, pitääkö tässä alkaa päälläänkin seisoo??
Mä oon kyllä ihan hämilläni, kun mies on niin tosissaan laittamassa mua mammalomalle. Ei puhettakaan et "tulee jos on tullakseen", vaan "nyt meille tulee lapsi ja sä jäät kotiin" :D Mä kyllä tykkään työstäni kovasti, mutta tuo tilanne on niin ärsyttävä että mielelläni vetäsin henkee välillä.

Oodikas ymmärrän täysin sun fiilikset. Vaikeehan sitä on iloita kun on tuollaista kissa-hiiri leikkiä viivoilla!! Tiistaihin siis ;)

Blancita jättihelokkikapseleita ;) Tekee hyvää kierrolle, iholle ja hiuksille .. Kaikki käyttöön vaan.
Sitä peppu ylös-jalat seinälle hehkuttaa jotkut. Menee kuulemma lasti paremmin perille ja ei kannattais nainen-päällä olla Oilin aikaan, valuu kuulemma "tavarat" helpommin pihalle.. Näitä uskomuksiahan löytyy, mut kautta aikojen vauvoja on tullu ja asentoja on niin monta kuin vaan ihmiset on keksineet ;D

Kaneli vielä voi viivaset muuttua ;) Ootellaan ootellaan..

Lauantai 8.2.2014

KUUMEILIJAT

Nimimerkki.......ikä .................kp ..................yk ..........toiveissa

Zuza...................35.............7/25-26...............7................4
Uniikki75..............38.............8/xx........................................
Kaneli-78.............35.............41/32....................4...............2
Takkutukka-76......37.............20/30...................13...............3
Blancita...............35.............6/25-33.................4...............2
Chokomom...........34..........................................................3
Rimpe1................37..............54/?......................................5
Ei-no/ja...............35...............25/?......................................4
Xienna.................37..............5/29......................2............2/3
Wc Ankka.............37.............10/28.....................2................3
Syystuuli74..........39..............10/28-30................2,5v............3
Nipsu74...............39...............7/28-30..................................2
lilliputti78.............35...............12/?.......................................1
Emotar.................35..............34/28-32..................7.............6
Oodikas................35..............8/28..........................5...........1
Muovikulho............36..............14/31.........................2..........2
Karhunvatukka.......39..............8/28......................2...............7
Tolleri77...............................................................................

DPO

RKTT

YRITYKSEN MYÖHEMMIN ALOITTAVAT
Ruutana

:wave:TAUSTALLA:wave:
Sisko36
Pippurihäntä
Carolina30+
Unelmatar
miltsu76
*Pinkku*
Pirpali
Väpä
Emppis

:heart:PLUSSANNEET:heart:

2014
tammikuu.....

2013
joulukuu.......Aada78, Vehnis
marraskuu....SuloinenSalaisuus, marjaorvokki
lokakuu........Tentsa yk5, Tinttu76 yk10, Alien_1
syyskuu.......Ollakovai...? yk 6, Kanervankukkanen yk 2, Minttumaari* yk3, Sipuriina-75
elokuu.........ei plussia
heinäkuu......Milk@ yk8, Selina76 yk 6, Suski28 yk 1
kesäkuu.......Blitzenrex, Pikkusukka yk7
toukokuu......ei plussia
huhtikuu.......PiipaKaa TJOT, Kolibrinkukka yk 5
maaliskuu.....ei plussia
helmikuu......Apatus yk 2, fenixlintu yv 1, PottuSäkki(PuskaJussi) yk 12(1v2kk), Äiskä3, Ms. Monepenny yk 2
tammikuu....Sohvi35 yk 1, Alissia yk 4, Kaktus-76 yv 1.5

:heart:SYNTYNEET:heart:

Pippurihäntä........21.8.2013, tyttö
Whiskey Peat.......12.4.2013 tyttö
jaahas................2.5.2013 tyttö
Dominique...........6.3.2013 poika
Ronja76..............24.1.2013 tyttö
Melanie75............2.12.2012 tyttö
Killi12..................10.10.2012 tyttö
äiskä-73..............20.8.2012 tyttö
Keskeneräinen......30.6.2012 poika
Barbamama.........12.6.2012 tyttö

Edelliset ketjut:
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/vauvakuume/1901061-yli-35-v-kuumeilijat-vol-9-a/

http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/vauvakuume/2226694-yli-35v-kuumeilijat-vol-10-a/

dpo (days past ovulation)
dpo 0 on ovispäivä
dpo -1 on ovisplussapäivä (ovistestillä saatu plussa)

Päivityspyynnöt korostetusti, kiitos!

Jos kiertopäiväsi ylittää 60, ilmoitathan siitä, muutoin sinut siirretään taustalle. Takaisin listalle pääsee huikkaamalla!

Täällä käydään karmeaa tahtojen taistoa, kun tekisi mieli käydä ostamassa edes yksi pienenpieni raskaustesti... :ashamed: Onneksi mies vei auton ja täällä pyryttää lunta, niin en jaksa lähteä kävellen apteekkiin. Testejä on postitse tulossa ja muutenkin pitäisi nyt vain malttaa sinne tiistaihin. Sitten kyllä pitäisi viivojen olla selvät, jos raskaana olen ja kaikki on kunnossa. Vaikka tekisi mieli testata ja toivon kahta kunnon viivaa seuraavan testiin, niin en edelleenkään usko, että olen raskaana. Miehellekin ilmoitin, että ovis on ens viikon lauantaina ja perjantaina täytyy peiton heilua, kun lauantaina ei sitten onnistu. Tosin enhän nyt voi olla varma tuleeko se Oilikaan ajallaan... Sitäkin mietin, että nyt kahdessa kierrossa ollut menkat kolmisen päivää myöhässä niin onkohan minun kierron pituus vain muuttunut? Ovis tosin ollut kp 14, mikä viittaisi edelleen siihen 28 päivän kiertoon, mutta eihän se oviksenkaan aikataulu ihan kiveen hakattu ole. Jos/KUN nyt ei ole tärpännyt, niin näkee, mikä tämän kierron pituudeksi tulee.

Mulla ei ole käytössä yhtään mitään kikkoja... Meillä ei ole edes vasaraa tai kirvestä sängyn alla, kun mies toivoisi poikaa. :D Keskenmenon jälkeen kyllä totesi, että kunhan terve vauva joskus saataisiin niin sukupuolella ei ole minkään valtakunnan väliä ja näinhän se tietenkin on. Nyt olen parina päivänä ottanut raskausajan monivitamiinitabuja varmistaakseni, etten sitten olekaan raskaana ja turhaan söin niitäkin. Luin tuosta greippimehustakin ja sain sen käsityksen, että auttaa lähinnä oviksen bongaamiseen. No tiedän sen ajankohdan ilman mehuakin niin en sitten alkanut närästyksen uhalla sitä juomaan. Limakalvojen ja ihon parantaminen ei toki koskaan haitaksi ole eli jotain sellaista valmistetta voisin kyllä ostaakin. Mie uskon, että meillä kaikilla tärppää, kun on sen aika, vaikka seksin jälkeen olisikin peppu vaakatasossa. :D

HELP! Miten peppu ylös, pitääkö tässä alkaa päälläänkin seisoo??
:kieh:

Oodikas mahtavaa :)

ON itselläni 4 pilleriä jäljellä... :$

Kysymys:
En tiedä onko täällä ollut puhetta aiheesta, mutta miten nopeasti olette aiemmin tulleet raskaaksi? Itsellni molemmat aikaisemmat ovat tulleet melko nopeasti. Nyt mietityttä kuinkahan nyt käy. Aikaa on kuitenkin kulunut ja ikää tullut. Miten paljon iä jne vaikuttaa nyt raskaaksi tulemiseen? Olen kyllä valmistautunut ettei se heti onnistu...

Viimeksi muokattu:
Mie olen lukenut ehka liikaakin siita, miten raskaaksi tuleminen vaikeutuu ian myota... Solujen laatu heikkenee ja kiinnittyminen on toinen ongelma. Varhaisia keskenmenoja siis tulee. Meilla tarppasi kolmannesta yrityksesta ja ehdittiin jo iloita, ettei niin vaikeaa ollutkaan, vaan keskenhan se raskaus sitten meni.

Niin ja sita viela, etta illalla jatkui alavatsan nippailut ja oli repaisykipujakin. Muuten laittaisin kaiken mielikuvituksen piikkiin, mutta repeilytuntemukset haittasi lemmenleikkejakin niin kaipa se todellista oli. En tieda... Tulisilla hiililla ollaan.

Nipsulle :hug:

Tolleri Mä oon oikeestaan ensimmäistä kertaa edes kuumeilemassa. -97 olin teini ja suunnittelematta raskaaksi, -00 jätin pillerin pois ja heti nappas, -09 sai alkunsa "touhutipasta" :D
Nyt todellakin takaraivossa kukkuu että tässä menee ja kestää tooooodella kauan kun kerran näin halutaan ja toivotaan, huoh.

Oodikkaalle plussatuulia huomista testiä varten!

On: dpo11 ja NEGA testattu, ylläripylläri. Eikä edelleenkään ole oloja lainkaan, kumpaankaan suuntaan. Ei siihen että plussa tulisi, ei siihen että täti tulisi..

Vapaista nautittu ulkoilun, syömisen ja leffan lomassa eli kaikin puolin äärettömän hyvään saumaan otetut vapat hyödynnetty tarkoituksenmukaisesti :D "ei huolet paina eikä rasitu polla"
Varmaan täällä jo jonkinlaista sisäistä hyväksymistä havaittavissa tätin seuraavaa vierailua kohtaan. Ehkä seuraavalla kierrolla sitte! Testaan kyllä vielä tiistaina, kuitenki luulitta että lopettaisin :snotty:

Mahtavaa kevättä kohden ihan selvästi -päivää kaikille! Ootta ihan ykkösiä :heart:

T. RessitönEino jolla kevättä jo toisessa rinnassa -78

Mä oon kans esikoisesta tullut raskaaksi ilman sen kummempaa yrittämistä, sitä ennenkin pari epäonnekkaasti päättynyttä raskautta, jotka siis ovat alkaneet heti kun on vähänkään ollut tilaisuutta.
Nyt siis vaikee uskoo et maaginen 35 vaikuttaa noin pahasti :headwall:

Viimeksi muokattu:
Tervehdys pitkästä aikaa kaikille :wave: ja tervetuloa mukaan Ruutana :)

Ehdin pikaisesti lukea teidän kuulumisia ja paperia ei tietenkään lähellä, niin ehdin jo unohtaa mitä piti sanoa... liittyy sekin varmaan tähän ikään, että alkaa jo kaiken unohtaa :whistle: :D

Peukkuja pidän kovasti kaikille, erityisesti Oodikas, tsemppiä tiistaille ja luotetaan siihen, että kaikki ok ja plussa pärähtää oikein kunnolla :flower: Ymmärrän tosi hyvin tunteesi siitä, että voisiko vielä toivoa lisää hyviä asioita, kun elämä sujuu jo onnellisissa merkeissä... Kamppailen aika usein samojen tunteiden kanssa. Välillä tunnen itseni ihan rikolliseksi, kun rohkenen toivoa vielä uutta perheenjäsentä :ashamed: Elämä tuntuu nyt tosi hyvältä ja jotenkin koen eläväni elämäni onnellisinta aikaa. Varmasti moni ajattelee, että meidän pitäisi ymmärtää, ettei tarvitse koko maata täyttää ja onko uskonnollisia taustoja jne. Elämässä tarvitaan kuitenkin haaveita ja jokaiselle soisin sen omanlaisen elämän. Nautitaan siis kaikki siitä onnesta, mitä elämä tarjoaa, iloitaan lähimmäisistä ja uskalletaan haaveilla ja unelmoida :) Voi kun niin toivon sinulle pientä kääröä :heart: Ja kaikkien vauvahaaveiden toki soisin toteutuvan :hug: :)!

ON on nyt vähän kiireinen. Töitä, kotihommia, töitä, kotihommia jne. arki rullaa täällä, ei paljon ehdi vauvoja miettiä, vähän heikosti sitä tekopuoltakaan :ashamed: Toki nyt vasta kp 9/28, joten ovis vasta tulossa, kai? Miten yleistä on, että ovulaatio tapahtuisi jo aiemmin kuin noin kierron puolivälissä? Eilen oli nipistelyä ja vihlontaa vasemmalla, tänään taas oikealla. Tunnen aika selvästi noita vihlaisuja ja nipistelyjä kuvitellun ovulaation aikaan, mutta en ole oikein koskaan testannut ovista, niin enhän varmasti tiedä onko sitä vai jotain muuta... Peitto onneksi heilui nyt tässä vaiheessa, jos jotain olisi jo voinut tapahtua ;)
Minähän olen ihan mestari näiden oireiden kuvittelussa, joten sen puolesta koetan nyt vain hillitä itseni :headwall:

Paljon plussatuulia kaikille :)

Siis sai alkunsa tästä "liukasteesta" jota erittyy kun mies kiihottuu, kerran pari sisään ja ajateltiin et laitetaan kumi kuitenki ettei käy huonosti :D Siinä on sitte ollu joku sinnikko tyrkyllä.. Ihme tämä oli; mulla on vanha murtuma tuolla sisällä ja sillon kerrottiin että saattaa olla esteenä jos joskus lapsia haluaa. Sitte nuin ettei edes montaa kertaa sisällä käy.. En edes tajunnu heti että voisin olla raskaana. Hyvinhän siinä kuitenki kävi :heart:

Ei tapaa olenkaan, poistui vähin äänin maisemista enkä alkanu metästään. Vaihto siis numeroa ja paikkakuntaa, wau..

Viimeksi muokattu:
Alkuperäinen kirjoittaja Ei-no/ja [B:
Tolleri[/B] Mä oon oikeestaan ensimmäistä kertaa edes kuumeilemassa.
Samma här...:D eka lapsi -07 heti kun pillerit jäi pois, toka lapsi-10 lähes sama homma. Nyt nuorin on siis neljä ja mulla on vauvakuume :whistle: ei oikeestaan ollu kahden ekan kanssa tätä tunnetta ja nyt mä vaan odotan koska vatsassa alkaa kuplimaan (muukin kuin pieru:LOL: )

ps. ke loppuu pillerit :cool:

Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä