YLI 35 v. KUUMEILIJAT vol 11

Nn se vaan jännää..Kun me täällä tikutellaan ovista ja tarkkaillaan limoja että ajoitus peiton heilutukselle olisi otollinen ja toisaalla jotku tulee raskaaksi vahingossa kerta laakista. Ajoitus kai se sitten tärkein on.

ON: Nyt on eilen illalla vielä talletukset tehty ja TOIVOTAAN että siellä olisi simppoja nyt tarpeeksi;)))) NYT sitten alkaa kauhea ODOTTAMINEN ETTÄ saa testata ja oireiden metsästys JOSKO olis tärpänny...

Maanantaista lähtien on ollut molemmillä puolillä musarjojen kohdalla nippailua, tiistaina ovis plussa päivänä se oli pahimmillaan. Nyt myös sellaista paineen tunnetta alavastsalla ja TISSIT äärettömän kipiät;)))))

:snotty:
 
Tinttu: Loistava limatietouspaketti! Mulla kävi jokseenkin samalla tavalla tätä uusinta tulokasta yritettäessä, että luulin aina oviksen olevan aiemmin kuin se olikaan ja sitten meni parhaat päivät ihan hukkaan. Limoja mulla on riittänyt aina ihan runsaasti, mutta niitä siis erittyy monta monta päivää, aloittelee jopa viikkoa ennen ja sitten kuivahtaa niin että itse ovispäivänä ei enää limaile. Luulin, että limaa tulisi vain päivänä kahtena, ja siksi hätäiltiin petipuuhien kanssa ja ainakaan meillä ne simpat eivät mitään viittä päivää missään kierrossa eläneet, päivää ennen piti olla passissa. Niin ja mähän en siis saanut joka kierrossa ovisplussaa ollenkaan, eli oviksen tapahtumisen kanssa oli epäsäännöllisyyttä, limat saattoivat tulla kahteen otteeseen kierron aikana, kun eka yritys oviksesta tyssäs syystä tai toisesta. Vasta lämmönnousu todisti oviksen tapahtuneen, kun keltarauhashormonia alkoi erittyä.

Plussa saatiin lopulta täsmäiskulla, simpat siis valmiina odottelemassa päivää ennen ovista. Seksihommat olivat menneet jo pakkopullan puolella ja joka toinen päivä olisi ollut meille ihan liikaa. Eli sain digihymiön torstaina (ei seksiä), pe iltana humpattiin ja lauantaina (ei seksiä) illalla huomasin, että aloin palella kunnolla ja sunnuntaiaamuna lämmöt olivatkin selvästi koholla. Mulla tuo palelu liittyi joka kierrossa keltarauhashormonin erittymiseen ja lopahti juuri ennen menkkoja, vaihtuen hikoiluksi, ehkä päivää kahta ennen niiden alkua. Paitsi plussakierrossa palelin vaan ja siitä sitten uskalsin menkkojen alkamispäivänä dpo14 testata :) Mistään muusta en sitten raskautta uskaltanutkaan toivoa, kun mitään normikierrosta poikkeavia oireita ei ollut, lämpökään ei ollut niin paljoa koholla, kuin mitä palelusta olisi voinut luulla.

Nyt olen huomannut, että kroppa on heräilemässä imetyskoomasta, kun imetyskerrat ovat vähenemään päin. Juurikin siitä, että valkovuoto on ajoittain ollut vähän taas limaisempaa, mutta ei millään muotoa semmoista ovislimaa vielä, mitä sitten ilmestyy, kun hedelmäiset päivät ovat käsillä. Eli täällä uotellaan vielä kropan heräämistä ja mieluusti tässä vielä annan kropan palautuakin ennen seuraavaa kunnon yrityskautta. Toivo on kuitenkin herännyt pikkuhiljaa, että ehkä kesään mennessä päästään kunnon yritykseen täälläkin :)

Paljon plussaonnea kaikille, olen seurannut myös sisko36:n tarinaa ja nostan hattua! Ei tätä elämää voi kuitenkaan elää kuin itselleen, joten rohkeasti vaan sydäntä seuraten eteenpäin. Asioilla on tapana mennä niin kuin niiden kuuluikin mennä... Se on mun motto.

PH
 
  • Tykkää
Reactions: sisko36
Pippurihäntä vähän oli sama homma meillä. Olin netistä lukenut, että on tärkeää tallettaa ennen ovista ja koska luulin päivät väärin, niin lopetin aina kaksi päivää ennen. Sitten kun hoksasin tuon ongelman olin toisesta kierrosta raskaana =). Sen tähden yritän jakaa tuota ajoittamisen ilosanomaa, vaikka tämä ei tietenkään aina ratkaise ongelmaa ja toki muuttaa projektin aika kliiniseksi.
 
Tinttu76: Vielä noista ihanista limoista. Siis ymmärsinkö oikein, että limaa voi tulla vain yhtenä päivänä, ja silloin juuri pitäisi tehdä talletus, mutta itse ovulaatio voi olla vaikka siitä limasta 1-2 vrk. Tuo lima kuitenkin "säilyy" siittiöineen jossakin odottaen munasolua.

Ja jos tuota limaa ei ole, vaikka olisi ovulaatio, todennäköisesti ne siittiöt kuolee parissa tunnissa... ja silloin ei ehdi munasolu hedelmöittyä, vaikka olisikin siellä odottamassa??
 
Juu, siis kananmunalimaa voi hyvin tulla vain yhtenä päivänä (mulla oli juuri näin, vaikka "märkä olo" oli kyllä useamman päivän.), mutta sitä voi tulla montakin päivää (ja iän myötä tuo määrä yleensä vähenee, yksi teoria siihen miksi nuorempana tulee helpommin raskaaksi.) Yleisesti ajatellaan, että ovis tulisi liman loppumisen jälkeen nopeasti, mutta en tiedä voiko tulla vasta parin päivän päästä. Jonkinlaista limaa tosiaan tarvitaan, että ne simpat pääsee perille, mutta kaikki ei välttämättä huomaa koko limaa ja tulevat silti raskaaksi, eli ilmeisesti sitä voi siellä jossain olla, vaikka ei päälle päin näkyisikään :).

Tässä olisi tietoa ihan kuvien kanssa:
luomupimu: Ovulaatiolima ja muita valkovuodon ihania/ällöjä olomuotoja

Unohdin, eli lisätään vielä: Kirjallisuuden mukaan paras talletuspäivä on viimeinen limapäivä.
 
Viimeksi muokattu:
Zuzan pikkuiselle ja tietenkin vanhemmille tsemppiä! Toivotaan, että pieni pian paranee.

Ja kiitos limatietopaketista. :D Mulla tosiaan valkkari lisääntyy ennen ovista, mutta limaa ei näyttäisi tulevan kuin yhtenä päivänä. Ovis on oireiden ja yhden aiemman tikuttelukierron perusteella säännöllisesti kp14. Mulla on nyt ne kipuilut hellittäneet, mutta vielä seksi kiinnostaisi... Irtoamisen olen yleensä tuntenut, joten toivottavasti nytkin. Eilen laitoin miehelle töihin viestin, että tärppipäivät on käsillä. Ei tullut mitään vastausta ja olin vähän kummissani. Kotiin tultuaan se sitten kysyi, että tikutko kertoo tärppipäivien olevan nyt... :D Peittoa on heiluteltu toissa iltana ja tietenkin sitten eilen. Homma meinasi mennä plörinäksi, kun koira haukotteli superäänekkäästi taustalla. Vissiin se oli sitä mieltä, että tylsältä näyttää. :LOL: Kunnon röhönaurujen jälkeen saatiin kuitenkin lopulta simpat matkaan. Kunpa nyt vielä sitten tärppäisi ihan kunnolla. Mies aikoo haastaa oikeuteen sen tyypin, joka on tehnyt laulun vauvantekopuuhien helppoudesta. Onhan se sekstailu toki kivaa ja helppoakin, mutta ei sitä vauvaa noin vain alulle kuitenkaan saada. Harmillinen juttu.
 
Kiitos tinttu76 ja Pippurihäntä vinkeistä ja infoista, olipa hyödyllistä ja selkeää!

ON: tänään tuli testit, kun eilen tilasin. Ihan supernopea on kyllä ainakin tuolla mammaksi:lla toimitus! Tein äsken ovistestin ja kesti aika pitkään ennen kuin alkoi viiva alkoi edes näkyä ja jäi kovin haaleaksi, kontrolliviiva kyllä tuli nytkin ihan normaalisti heti. Silloin maanantaina ja tiistaina viivat tuli tosi nopeasti ja olivat heti tummia, keskiviikkona jo haalea viiva, nyt tänään vielä haaleampi kuin eilen. Noiden pohjalta sanoisin kyllä, että ovis on varmaan jo tässä vaiheessa ollutta ja mennyttä. Ja hyvä niin! Jospa ne siimahännät nyt olisi jaksaneet sinnitellä. Tai voihan olla, että se on just nyt meneillään...

Aivan oireetonta päivää olen viettänyt, ei kipuja minkäänlaisia, ei haluja, ei limoja... Ihan hullua, kun ajatukset pyörii nyt vain tässä asiassa. Mikä ei tietenkään ole kovin järkevää, mutta minkäs teet :ashamed: :snotty: :D
 
Ultrassa käyty, kohdussa eikä munasarjoissa näkynyt mitään. Kohdun limakalvo oli n. sentin. Huomenna hcg testi verestä. Mutta taidan tehdä vielä kotona r-testin ennen sitä, mietin että oliskohan digitaalinen r-testi parempi kuin liuskatesti.. No huomenna ehkä viisaampia.
 
Kiitos limainfosta! Luin kaiken ja olette ajatuksissa, mut en ehdi mitään kommentoimaan. Sorry!

Meillä on reissuun lähtö käsillä joten pikaisesti tulin terkut laittaa! Hirveesti onnee kaikille yritykseen! Mulle ovuview väittää et ovis ti, itse uskon että su. Siispä meillä touhuillaan pe, su, ti. Totisesti toivon että onnais noin. Yritän rentoutua ja palata asiaan kun taas pääsen koneelle. Yritän kyl lueskella välillä.
Ps. Mähän en periaatteessa tikuttele, mut ostin kuitenkin ovistestejä ja jopa puolitin ne et riittäis paremmin.. raskaustestin teen aikaisintaan kp28.. tai sit dpo8 :D :D
 
Vielä piti sanoo, et voi v*ttu mikä ressi tuli noista limoista. Eiköhän sitä meikäkin vessassa kyykkyile sormet kohdunsuulla et mikä limapäivä on. Onneks ootte te, ei viitti muille kertoo kun hulluna pitävät :D

Mutta jos on tuo creamy-vaihe nyt, niin ei kai se mene ohi se parempi vaihe jos joka toinen pvä touhuaa?? Voi persaus, pitääks tässä koko panokalenteri laittaa uusiks??!! Just kun sain miehen ylipäätään suostuu siihen et kalenteria käytetään ;)
 
Täällä jatkuu nippailu oikean munasarjan kohdalla ja tänään on vielä limojakin näkynyt. Valitin miehelle työpaikastani ja kuinka toivoisin tulevani raskaaksi, että pääsisin sieltä pois. Miehen ehdotus oli, että varmistellaan tänään ja mullehan monen passaa vallan hyvin. Oppivainen tapaus tuo ukko, kun on tikuttelut ja varmistelut jo puheissa mukana. Kun nyt vielä tärppäisi ennen kuin se tunnistaa kaikki valkkarin olomuodotkin... :LOL:
 
Oodikas. Voi kun sun jutut täällä saa mut nauramaan. Ihana asenne sulla.:flower:
Joo mun piti tietää minkä mittaisen miehen toivon,hiusten väri, silmien väri ja haluanko käyttää tanskalaista vai suomalaista spermaa. Huh että oli vaikea yhtäkkiä miettiä. Mutta suomalaista tottakai toivoin.

Zuza. Tietenkin parasta laatua toivoin tavaran olevan :LOL: mun ystävä jolla villi poika sano et rauhallista luonnetta hän ois toivonut.=)

Pippurihäntä. Kiitos tsempeistä. Tuo on juurikin totta että asioiden kuuluu mennä kuten on tarkoitettukin...:hug: se on juuri lohdullista ajatella noin. Kyllähän sitä lasta tietenkinparisuhteeseen mieluummin tekisi,mutta tähän asiaan on jo kasvanut ja se alkaa olemaan hyvin luontevan oloinen ratkaisu. Miehenkin kanssa hyvissä väleissä joten näin hyvä. Katkeruutta ei ole mikä on hyvä asia.

Plussatuulia puhaltelen kaikille! :heart:
 
  • Tykkää
Reactions: miltsu76 ja Oodikas
Tämän aamun CB digi r.testi näytti raskaana 2-3. Eikö sen pitäisi näyttää enemmän, jos raskaus alkanut 20.1. siirretystä alkiosta..? Piinaavaa. Pelko sen kuin lisääntyy..

Anteeksi oma napaisuus, en nyt oikein pysty keskittymään muuhun..
 
Mä en oo aikoihin kirjotellu ku mitään ei oo tapahtunu. Täti kyläili viimeks kemiallisen jälkeen 23 päivää. :eek: Vihdoin tänään, kp 37 täti taas tuli, ja yk8 pyörähti käyntiin. Ihanaa ku taas tiiän missä mennään. Ja voin alkaa ootteleen ovista. :)

Emotar kp1/28 yk8
 
Nipsu74, ei kai sen enempää tarvikaan vielä näyttää..? Mulla näytti negaa nuo digit tytöstä vielä kun apteekin oma kertoi raskaudesta :D ONNEA, saatiinhan se plussa tännekin! :flower:

Käyn lukemassa päivittäin, mutta jotenkin ei oo saanut kirjoitettua. Vähän sellanen alavireinen olo ollut tän vauvaprojektin suhteen :| Eikä mulla mitään asiaakaan ole, kuten tavallista.
Ovista oon yrittänyt laiskasti bongata ensimmäistä kertaa elämässäni, mutta eipä ole näkynyt. Joko se on ollut superaikaisin, tulossa vasta tai sitten oon missannut sen. Eipä siinä, kai sitä ehtii noiden tikkujen kanssa leikkiä jos ei tästäkään kierrosta nappaa...
Tosin mun on pakko tunnustaa että meillä mies on ollut tähän asti enemmän innoissaan tästä vauvanteosta. Siis muutenkin kuin harjoitteluosuudesta :D Mullahan oli omat pelkoni, mutta ne on alkaneet hälvetä nyt joten oli todella parempi ettei heti tärpännyt, ehdin lämmetä paremmin ajatukselle itsekin :) Nyt ehtisin sitten tehdä sen puoli vuotta töitäkin(jos töitä saan :D ) ennen äitiyslomaa valmistumisen jälkeen, joten hyvä näin. Yritän kuitenkin hillitä itseni vielä tikuttelun sun muun suhteen, vaikka tällä menolla oon varmasti taas viikkoa ennen menkkoja hihkumassa täällä kuinka en malttanut oottaa. Saa nähdä minkälainen tikkuhirviö musta vielä kehkeytyy, jos olin sellainen jo ennen kuin olin tosissani vauvahommissa mukanakaan :O

Semmosia mietteitä. Ai niin, Sisko :hug: Kuulosti tosi hyvältä, positiivisuus ja usko tulevaan välittyi kaikesta kirjoittamastasi :heart: Oon täällä peukut ja varpaat pystyssä, teidän kaikkien puolesta tietysti!
Hyvää Ystävänpäivää :heart:
 
  • Tykkää
Reactions: sisko36
Hyvää ystävänpäivää kanssasisaret !!
Täällä paukahti vuosi lisää ikääkin ;)

Nipsu varovaiset onnittelut ! En nyt oikein ymmärtänyt että olitko tuolla ultrassa varmistaaksesi raskauden vai katsottiinko siellä muuten sitä ovista??
Olishan se nyt ihanaa jos kaikki menis hyvin ja siellä pieni tarrasorminen olis pötköttelemässä !!

Sisko hyvä hyvä. Asiat rullamassa ja hyvä "iskä" valittuna ;)

Emotar päivittelen huomenna listaa. (jos vaan ei tule äkkilähtöä)

WcAnkka haha, tiedä tosissaan. Täällä tulee aina välillä ihan sekopääksi, mutta se on sallittua. Kaikkia näitä päässä pyöriviä juttuja kun muualla ei kehtais kertoakaan ;D

Kaneli :hug: Paa herkutellen vaan !!

Oodikas ihana sun mies ;)

Blancita minkäs sitä nainen mielelleen tekee. Pitää tutkia ja hutkia jotta tietää missä mennään :D Muutaman kierron kun seurailee, on varmaan viisaampi kuin 20 vuotta sitten..

ON tädin vierailu oli nihkeä vuodoltaan, mutta saamarin pitkä. Jotain ruskeaa valutteli vielä keskiviikkona.. Yäks! Meinas jo hermoa kiristää kaiken muun ohella kun toosa lorautteli ja lorautteli.
Nyt sitten kiltisti taas helokit ja muut säämmölliseen napsimiseen, josko keho ri tykkää kun välillä unohtunee.. Tai sit mun kroppa vaan VANHENI kerta rykäyksellä:LOL:
 
  • Tykkää
Reactions: sisko36
Zuza Eli tilanne on se, että minulle siirrettiin 20.1. alkio ja siitä negatiivinen r-testi 1.2. ja vuotokin alkio 2.2. Lopetin samalla tukilääkityksen. Vuoto oli kuukautisia muistuttavaa, ei kuitenkaan tavanomaisen runsaat, mutta kirkasta verta tuli kuitenkin sen verran, etten osannut epäillä yhtään. Uutta pas alkion siirtoa ajateltiin tähän kiertoon ja alkoin tikuttamaan ovista kp 11 (yleensä plussa tullut kp 13 tai 14) ja ovistesti olikin yllättäen vahva plussa. Uusin testin seuraavana päivänä ja testiin tuli vieläkin vahvempi viiva. Siitä hölmistyneenä tein r-testin ja se oli positiivinen. Ultraan pyysin päästä just sen takia, että tarkastetaan onko kohdussa ketään tai onko kohdun ulkopuolinen. Neuvolan lääkäri ei löytänyt kohdusta eikä munasarjoista mitään, kohdun limakalvo oli 1 cm. Lapsettomuus klinikalta onniteltiin ja oltiin sitä mieltä, että ei välttämättä näy vielä, kun on niin alussa vasta.
Se, minkä vuoksi olen huolissani, on se, että viime syksynä minulla oli tuulimuna ja olen saanut pelkopeikon takaraivoon rypäleraskaudesta (että se tuulimuna olikin rypäleraskaus, eikä lääkäri huomannut sitä, tyhmää tiedän. Mutta en voi itselleni mitään). Ja pelkäänkin nyt, että hcg:n nousu johtuukin nyt siitä, että minulla on kasvain joka erittää tuota hcg:ta... Normaalisti olisin onnellinen tässä tilanteessa, mutta nyt vaan pelottaa....
 
Blancita varmasti tuolla "joka toinen päivä" tekniikalla tulee ennen pitkää osuma, joten älä mahdottomasti stressaa =). Lähinnä yritin noilla mun jutuilla varotella siitä, ettei lopeta tallettelua liian aikaisin (kun siis luulee, että ovi meni jo). Ja tietysti jos on jo pidemmän aikaa yrittänyt eikä ole napannut, niin silloin voi pohtia vähän tarkempia täsmäiskuja.

Nipsu Toivotaan niin kovasti, että on tärpännyt :heart:.
 
Nipsu74, uskon kyllä, että lääkärit olisivat nähneet rypäleraskauden jo aiemmin. Se kudos mikä siinä kasvaa on sellaista, että en usko sen hevillä jäävän huomaamatta. Tuosta hurjasta jutusta on nimittäin omakohtaista kokemusta. Minulla se vaati kaksi kaavintaa ja vuoden verran seurattiin hcg-arvoja, ettei jäänyt kudosta mihinkään. Ensin kävin kerran viikossa verikokeissa, sitten joka toinen viikko, sitten kerran kuussa, aina sen myötä harvennettiin, kun nähtiin, että hcg-arvo ei nouse. Siinähän tuo hcg-arvo on ihan järisyttävän korkea heti alusta lähtien. Ensimmäisen kaavinnan jälkeen oli kontrolli viikon päähän ja kun lääkäri aloitti ultraamisen, sanoi hän heti, että jaahas, tänne on jäänyt viedä kudosta. Ja siltä seisomalta jäin toiseen kaavintaan. Uskoisin, että saat sen puolesta olla ihan rauhassa, eikä tarvitse pelätä tuota vaihtoehtoa. Toivotaan, että pikkuinen on pysynyt kyydissä ja raskaus on totta!

Blancita hyvää reissua teille :)

Kaneli-78, voi höh :hug: Mutta kippis punkulle :)

Emotar, tsemppiä uuteen kiertoon!

Wc Ankka, minustahan on kehkeytynyt varsinainen kanta-asiakas jo tikkufirmoille, vaikka on vasta toinen yk menossa :ashamed: :D Että tervetuloa vain tikuttelija joukkoon :) Onneksi saa täällä teille asioita purkaa ja myöntää olevansa ihan mielettömän huono odottamaan...

Paljon onnea Zuza :hug: :flower:

ON: eilen illalla jomotti nukkumaan mennessä vasenta puolta hetken aikaa ja sellainen paineen tunne oli ylipäätään alapäässä. Nostelin aika painavia kasseja vielä iltapuhteina, niin siinä tuntui jotenkin ikävältä alapäässä. Rinnat olivat jo eilen aika kipeät, tänään vielä kipeämmät ja jotenkin "tosi täydet". Ihan ihmejuttuja, jotka todennäköisesti saan kuviteltua itselleni. .
Ovistestin tein tänäänkin ja se on niin haalea, kuin ylipäätään voi olla! Nyt vain sormet ja varpaat ristissä, että ovis olisi ollut alkuviikosta ja siimahännät olivat odottamassa!

Ihanaa ystävänpäivää kaikille :wave: :flower:
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: sisko36
Zuzalle synttärionnea ja Blancitalle hauskaa reissua!

Nipsulle varovaiset onnittelut täältäkin. Pidetään peukkuja, että kaikki on just hyvin ja että plussa on ja pysyy.

Sisko Kiitos kauniista sanoistasi. On mulla hyvänkin asenteen hetkiä, vaikka kaikenlainen synkistely onkin minun leipälaji. :D Muille yritän tietenkin aina olla kannustava ja sitten, jos olen itse samassa tilanteessa, niin räpiköin jossain pohjamudissa ja olen ihan varma, ettei mikään muille sanomani päde minuun tai minun tilanteeseen. :D

ON: Illalla ennen nukkumaan laittamista vitsailin miehelle, että pitäisi olla oviaukossa sellainen poikkipuu, johon voisin mennä roikkumaan pää alaspäin. Miehellä ei heti välähtänyt ja kun vihdoin välähti, niin nauroi katketakseen ja haukkui minut pöhlöksi. Sitten se aamulla kuitenkin ensimmäisenä kysyi nukuinko peppu tarpeeksi korkealla, että simpat varmasti meni perille asti. Että samanlainen pöhlö kai se on ja ilmankos me ollaankin niin hyvä pari. :D

Mulla oli vielä eilen yöhön asti sitä polttelevaa kipua oikean munasarjan kohdalla. Aamuyöstä se vihdoin oli loppunut ja heräsin siihen, kun paleli. Että päättelisimmekö tästä oviksen olleen aamuyöstä? Autuasta, kun monen päivän kipuilun jälkeen on normaali olo. On tämä naisena oleminen lystiä, kun ensin on kammottavat kuukautiskivut ja niistä parin viikon kuluttua muutama päivä pitää kärvistellä oviskipujen kanssa. Toki oviskivut siitä kivemmat, kun muistuttavat raskauden mahdollisuudesta... Positiivista kipua siis. Vaan tänään nyt siis dpo 0 ja alkaa piinaava odotus. Kuun viimeinen päivä voisi odotella tätiä, mutta todella toivon, että visiitti jäisi tällä kertaa kokonaan väliin. Jotenkin odotukset taas niin korkealla, kun ovis tuli kunnolla bongattua ja talletteluja tehtiin kolmena iltana ennen sitä. Pitäisi olla freesejä kavereita liikkeellä eikä mitään kiveksissä rusinoiksi hikoilleita yksilöitä, kun ollaan aktiivisia oltu. Luin siitä, että vanhempana tuotetaan huonompia soluja ja käsittääkseni siittöidenkin laatu huononee, jos kauan joutuvat odottelemaan... Sieluni silmin siis näen rusinan näköisiksi rutistuneita munasoluja ja siimahäntiä. :LOL:

Hyvää ystävänpäivää ja plussia tikkuihin kaikille meille!
 
  • Tykkää
Reactions: Zuza
"Laiska" testailija täällä hei :D:rolleyes::wave:
Pikainen kysymys tietäville - ovisplussa tuli viime yönä, mutta miten dpo:t nyt sitten lasketaan? Plussasta vai siitä kun se oletettavasti tapahtuu, päivän-kahden sisään? Ja jos jälkimmäistä niin mistä sitten tietää kuinka nopeesti se juuri itsellä tapahtuu plussan jälkeen? :D
Joo, huomaa etten ole näiden asioiden kanssa ollut tekemisissä koskaan :D Tulipa kokeiltua, vihdoin!
 
Lauantai 15.2.2014





KUUMEILIJAT

Nimimerkki.......ikä .................kp ..................yk ..........toiveissa


Zuza...................36.............14/25-26...............7................4
Uniikki75..............38.............15/xx........................................
Kaneli-78.............35.............48/32....................4...............2
Takkutukka-76......37.............27/30...................13...............3
Blancita...............35............13/25-33.................4...............2
Chokomom...........34..........................................................3
Rimpe1................37..............61/?......................................5
Ei-no/ja...............35...............4/29.....................................2
Xienna.................37..............12/29......................2............2/3
Wc Ankka.............37.............17/28.....................2................3
Syystuuli74..........39..............17/28-30................2,5v............3
Nipsu74...............39...............14/28-30.................................2
lilliputti78.............35...............19/?.......................................1
Emotar.................35..............2/28-32..................6...............6
Oodikas................35..............16/28..........................5..........6
Muovikulho............36..............21/31.........................2..........2
Karhunvatukka.......39..............16/28......................2..............7
Tolleri77...............................................................................


DPO





RKTT




YRITYKSEN MYÖHEMMIN ALOITTAVAT
Ruutana




:wave:TAUSTALLA:wave:
Sisko36
Pippurihäntä
Carolina30+
Unelmatar
miltsu76
*Pinkku*
Pirpali
Väpä
Emppis


:heart:PLUSSANNEET:heart:


2014
tammikuu.....


2013
joulukuu.......Aada78, Vehnis
marraskuu....SuloinenSalaisuus, marjaorvokki
lokakuu........Tentsa yk5, Tinttu76 yk10, Alien_1
syyskuu.......Ollakovai...? yk 6, Kanervankukkanen yk 2, Minttumaari* yk3, Sipuriina-75
elokuu.........ei plussia
heinäkuu......Milk@ yk8, Selina76 yk 6, Suski28 yk 1
kesäkuu.......Blitzenrex, Pikkusukka yk7
toukokuu......ei plussia
huhtikuu.......PiipaKaa TJOT, Kolibrinkukka yk 5
maaliskuu.....ei plussia
helmikuu......Apatus yk 2, fenixlintu yv 1, PottuSäkki(PuskaJussi) yk 12(1v2kk), Äiskä3, Ms. Monepenny yk 2
tammikuu....Sohvi35 yk 1, Alissia yk 4, Kaktus-76 yv 1.5




:heart:SYNTYNEET:heart:

Pippurihäntä........21.8.2013, tyttö
Whiskey Peat.......12.4.2013 tyttö
jaahas................2.5.2013 tyttö
Dominique...........6.3.2013 poika
Ronja76..............24.1.2013 tyttö
Melanie75............2.12.2012 tyttö
Killi12..................10.10.2012 tyttö
äiskä-73..............20.8.2012 tyttö
Keskeneräinen......30.6.2012 poika
Barbamama.........12.6.2012 tyttö



Edelliset ketjut:
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/vauvakuume/1901061-yli-35-v-kuumeilijat-vol-9-a/

http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/vauvakuume/2226694-yli-35v-kuumeilijat-vol-10-a/




dpo (days past ovulation)
dpo 0 on ovispäivä
dpo -1 on ovisplussapäivä (ovistestillä saatu plussa)



Päivityspyynnöt korostetusti, kiitos!

Jos kiertopäiväsi ylittää 60, ilmoitathan siitä, muutoin sinut siirretään taustalle. Takaisin listalle pääsee huikkaamalla!
 

Yhteistyössä