Hakutulokset

  1. M

    Turun äidit II

    Tässä tämä: http://www.turku.fi/public/default.aspx?contentid=21502 Meille sopisi vaikka heti 16.30. Miten muille sopii? ps.Kiitos kahvi- ja puistoseurasta! :)
  2. M

    Turun äidit II

    No, olipas kiva kuulla teidän kuulumisia. Meillekin tuo tiistai sopii oikein hyvin. Ajalla ei väliä. Meillä on nyt tällainen "lyhyt" 3,5vko joululoma opinnoista ja hoidosta. On kyllä ihanaa! :) Mennäänkö taas kupittaalle?
  3. M

    Turun äidit II

    Voi, miten ihanaa!!! Onnea onnea Pinkeelle! :flower: Ja tietysti onnea myös tulevalle isosisko-Kertulle!! :D Olipas hyvä, kun tulin tänne kurkkaamaan!!! :) :heart:
  4. M

    Turun äidit II

    Heipat kaikille uusille ja vanhoille! Meidän pino on aivan mahdottoman hiljainen. :( Nyt KAIKKI kuulumisia kertomaan. Meillekin tuo syksy toi aivan uudet kujeet ja vanhat tutut kiireet. :) Pimu aloitti kolmiperhepäivähoidossa syyskuun alussa ja kovasti ollaan pidetty meidän hoitajasta...
  5. M

    Turun äidit II

    Heippa kaikille! Missäs olette? Onko syksyn kiireet vieneet? Meillä ainakin noita kiireitä tuntuu riittävän. Pimu aloittaa ensi maanantaina aiemmin kertomastani poiketen päivähoidon kolmiperhepäivähoidossa. Saatiin peruutuspaikka. Ihan mukavalta ratkaisulta vaikuttaa... Itsellä...
  6. M

    Turun äidit II

    Onnea nimpparisankarille!! :flower: =)
  7. M

    Turun äidit II

    Heippa! Nähdäänkö ensi viikolla? Meille ei sovi maanantai, mutta muut päivät sopivat puolen päivän jälkeen. Loppuviikosta mennään Pihlan päiväkotiin tutustumaan ja perjantai aamulla meillä on hammashoitaja. Onko kukaan muu menossa 14.8. (eli to) babybioon? Itse ajattelin mennä ellei mitään...
  8. M

    Turun äidit II

    Valtaisat onnentoivotukset tyttösestä!! :heart: :flower: Ihanaa... :) Onnittelut myös isoveljelle!! :) Tulikin sitten tasan vuosi ikä eroa meidän typyyn! :) ONNEA ONNEA!! :flower:
  9. M

    Turun äidit II

    Heippa! Mekin varmaan tullaan. Tiistai ja keskiviikko sopivat molemmat. Torstaina meillä vietettään synttäreitä, mutta perjantai taas sopii. t.mansikka ja Pihla, josta on tullut hieman ujo ja arka
  10. M

    Turun äidit II

    Pimu on tänään ottanut ensiaskeleensa!! :heart: Vähän yli metrin matkan käveli äidiltä isille ja taas takas ja uudestaan!! Typy oli aivan innoissaan! Ja tietty oli äiti ja isikin! :whistle: Me tultais kyllä huomenna, jos vaan päätettäis, missä nähdään. Meille käy mikä vaan ja milloin vaan. :)
  11. M

    Turun äidit II

    Me ei huomenna tulla, kun on sovittuna muuta menoa. Tuo hoitopaikka-aihe herättää kiinnostusta täälläkin. Hain tästä läheltä perhepäivähoitopaikkaa. Muuten olisimme sellaisen saaneetkin, mutta meidän isi on kovasti allerginen kissoille ja tällä alueella lähes kaikilla pph:illa on lemmikkejä...
  12. M

    Turun äidit II

    Mekin varmaan tullaan mukaan tapaamiseen. Taitaa olla melkein kaksi kuukautta mennyt viime näkemästä, ja viestistä. Torstai käy myös meille. Kiva kuulla, ettei meitä olla ihan unohdettu. :) Ja meeryläinen, ota aurinkolasit mukaan, jos teillä vielä on sellaiset ylimääräisinä. Voidaan niitä...
  13. M

    Turun äidit+ tulevat sellaiset

    Onko joku menossa keskiviikkona viittomia harjoittelemaan? Kokeneemmat kävijät; oliko hauskaa tai hyödyllistä? Kannattaako mennä?
  14. M

    Turun äidit+ tulevat sellaiset

    Heipat kaikille! Tämä meidän pino oli tippunut hurjan alas. Täytyy varmaan kunnostautua oman aktiivisuuden osalta. On tullut laiskoteltua, taas. :ashamed: Meille kuuluu oikein hyvää. Pimulle on tullut kaksi hammasta ja hiukset on kasvanut huimasti. Pitää varmaan käydä ostamassa pinnejä. :)...
  15. M

    Turun äidit+ tulevat sellaiset

    Me ollaan tulossa elokuviin. Tulen tosin yhden ystäväni kanssa enkä tiedä vielä tulenko/tullaanko me kahville sen jälkeen. Flunssasta ollaan vihdoin päästy eroon, mutta ohjelmaa on kovasti kasaantunut reilun viikon ajalta. Pimulta näkyy "jo" ensimmäinen hammas ikenen alta. Nyt vaan...
  16. M

    Turun äidit+ tulevat sellaiset

    heips! Me ei tulla huomenna. Mä aion mennä yliopistolle oikeen käymään. Viimeksi olen poikennut siellä lokakuussa. :) Lisäksi olen itse ollut kunnon flunssassa melkein viime tapaamisesta lähtien. :( Tätä taitaa olla aika paljon liikkeellä. Toivottavasti muut eivät "flunssaantuneet" Myllyn...
  17. M

    Turun äidit+ tulevat sellaiset

    Onnea, onnea Sanna!!! :) :flower: Meillä on mm. tuo Nova rengasliina. Koitan muistaa ottaa mukaan, jotta saat sitä testailla. :) Mekin oltaisiin voitu kyyti tarjota... Jos joku vielä kaipaa matkaseuraa,niin täällä olisi muutama autonpenkki vapaana. :) Tulen vielä aamupäivällä kurkkaamaan...
  18. M

    Turun äidit+ tulevat sellaiset

    Me tullaan myös. Sama paikka kuin viimeksi on varmaan paras eli siinä Pentikin edessä. :) Ostettiin perjantaina uusi (käytetty) auto ja mä olen vieläkin aivan innoissani. Se on niiiin paljon parempi kuin meijän vanha auto. (Joka oli kyllä parhaat päivänsä nähnyt jo ajat sitten) :) :) Jos joku...
  19. M

    Turun äidit+ tulevat sellaiset

    Meillä on luultavasti tiistaina menoa, joten jos kellään ei oo mitään sitä keskiviikkoa vastaan, niin tavattaisko mielummin silloin. Yritin lukea aiempia viestejä läpi eikä silmiini ainakaan heti osunut keskiviikko vastaisuutta. :) Meille sopii kaikki kellon ajat. Myllykin sopii, kunhan vähän...
  20. M

    Turun äidit+ tulevat sellaiset

    me ollaan myös tulossa huomenna kahville! :)

Yhteistyössä