Hakutulokset

1. M

Turun äidit+ tulevat sellaiset

Neidin korvissa ei ollut mitään vikaa ja nuhakin on jo melkein kokonaan poissa. :) Päiväunet on nukuttu jo kahteen kertaan ja nyt olisi sit energiaa vaikka mihin. Pitäisi varmaan alkaa siivoamaan huomisia vieraitakin ajatellen. :) Pihlalle oli painoa tullut ihan kivasti lisää. Nyt siis kokoa oli...
  2. M

Ei me tullakaan. :( Meidän neuvolantäti oli unohtanut meidän ajan ja jouduttiin odottamaan kauan ennen kuin päästiin hänen luokseen ja aikaa meille jäi huomattavasti normaalia vähemmän. Nyt väsyttää ihan kauheasti ja vielä pitäis jaksaa mennä Pihlan korvia näyttämään terveyskeskukseen. Voivoi...
  3. M

Meinasin unohtaa, että meillä on neuvola huomenna heti aamusta 8.30. Jos ollaan vähemmän terveitä ja väsyneitä aikaisesta herätyksestä, niin ei ehkä tullakaan. (Yleensä herätään 9-10.30 aikoihin.) Yritän tulla vielä huomenna kertomaan, mihin me päädytään. Hyviä öitä iltavirkuille!
  4. M

nyt katosi mun viesti, jonka ihan äsken kirjoitin.. Se ehti ilmestyä kyllä kertaalleen. hassua! :p
  5. M

tekeepäs tämä pino kummallisia temppuja! :)
  6. M

Heips! Mekin tullaan mielummin ihan vaan kaupungille huomenna. Sinne myllyyn on hankalampi kulkea, eikä meillä ole autoa huomiselle... Sign voisi olla taas hyvä paikka, kun kerran ei olla uusia paikkoja keksitty. Kello 12 sopii meille. Pihla on ollut hieman nuhainen, mutta todennäköisesti...
  7. M

Hei, meinasin unohtaa meidän ensi viikon neuvolan! Eli meille sopii torstai vasta kahden jälkeen... Miten siis olis taas perjantai?
  8. M

Kiitos kahviseurasta! Oli taas oikein poikkeuksellisen mukava nähdä. Koskas nähdään seuraavaksi? Meille sopii ens viikolla näillä näkymin kaikki päivät. Tai maanantai hiukan huonommin ja tiistaikin on vähän huono, jos mennään sinne jumppaan. Toivottavasti, Pinkeärouva ja K, teidän matka meni...
  9. M

Me tullaan kans perjantaina ja kello 13 sopii hyvin. Voidaan muuten kurkata sinne Marakattiin samalla, kun se on siinä ihan vieressä.
  10. M

Turkulaisia äitejä

Mulla on myös hauska juttu kerrottavaksi tähän liiannuorennäköinenäidiksi -keskusteluun. Viime talvena olin nousemassa linja-auton kyytiin ja tarjosin kuskille 2euron kolikon, kun en tiennyt hintojen nousseen. Sain rahasta takaisin ja menin istumaan. Jäin miettimään kuviteltua hintojen laskua ja...
  11. M

Turkulaisia äitejä

Me ei tulla huomenna kahville. Meihin kaikkiin iski inhottava flunssa ja sitä koitetaan saada nyt kuriin. Pihla on ihan kipeä ja todella surkeana. :( Sssalla: hyvä, kun teidän neidin kipeilyn syy selvisi. Kohta sekin on jo ohi. :)
  12. M

Hei! Meillekin on Tripp Trapp -tuoli tulossa. Tuo syöttötuoli on kyllä todella kannattava hankinta ja ehdottomasti hintansa arvoinen laadukkuutensa ja pitkän käyttöikänsä ansiosta. Välillä istun siinä itsekin. :) Perjantai sopii meillekin ja kellon ajalla ei ole väliä. Marakattiinkin...
  13. M

Vib: Sinun tekstisi olisi voinut hyvin olla minun kirjoittamaani. :) Tosin meillä ei kyllä vielä pottailla! ;) Meidän päiväjärjestys: 9.00 herätys, aamupesut ja päivävaatteet leikkiä, touhuilua 11.00 aamupäivän unet (1-2h) lounas (maistellaan uusia makua)...
  14. M

Turkulaisia äitejä

Meillä on myös kestovaipat käytössä. Tosin ollaan vasta hiljattain tosissaan aloitettu, kun alku ei meinannut onnistua. Ehdin jo melkein luovuttaa niiden kanssa. Liinailtu ollaan myös kovasti syntymästä lähtien. Se on kyllä aivan mahtava väline. Muuten olisi kädet/selkä kipeät ja moni kotityö...
  15. M

Meille sopii mikä päivä vaan. Mut valitaanko joku toinen kuin tuo keskiviikko, jos kerran mama-84-:lle ei sovi. Testataan vaan se uusi kahvila. Joku kerta olis kyllä kiva käydä Marakatissakin... Ja minä ainakin haluan ehdottomasti elokuviin! :) Meillä oli viikolla 5kk neuvola. Pihla painoi...
  16. M

Turkulaisia äitejä

Heips kaikille! Täältä löytyy myös yksi turkulainen. Olen Raitapaidan ja Pinkeänrouvan tapaan tuolta 20-30-vuotiaiden puolelta. Itse olen 21-vuotias, 5kk vanhan pimun äiti. Pihla on syntynyt 2.8.07 rv 40+2. Painoa oli syntyessä 3115g ja pituutta 48,5cm. Huomenna tai siis tänään on neuvola ja...
  17. M

Meillä on tällä hetkellä käytössä Fuzzi Bunzeja (ovat niiiiiin helppoja), taskuvaippoja ja hahtuvia/villiksia. Paras yövaippa on haussa... Joko on liian vähän imua tai vaipalla niin paljon kokoa, että nukkumisasento huononee.. :( Talvikukka: Me pidetään pimun kanssa peukkuja pystyssä ja...
  18. M

Meilläkin itse joulu meni ihan kivasti. :) Tapanin päivänä iski tännekin vatsatauti; ilmeisesti kyseessä oli noro-virus. Pihla oli ainoa, joka sitä ei saanut. Kaikki muut eli minä, mies, minun vanhempani, siskoni ja mammani sekä miehen vanhemmat sen sitten saivatkin. :( Meillä mennään vielä...
  19. M

Kiitos kahviseurasta! Kiva kun mama-84- tulit mukaan! :) Me käytiin kuitenkin Sinisessä Onni(/e)ssa. Liike oli kivan oloinen ja palvelu ylitti odotukset! Toinen myyjä-äideistä vahti Pihlaa tämän nukkuessa ikkunan alla kaupan ulkopuolella vaunuissaan. Pihlan herätessä, tämä myyjä-äiti huolehti...
  20. M

Mekin voitais taas tulla kahville. Onko se 13.00 taas hyvä aika? Meillä ei ole ajalla mitään väliä. Missä nähdään?

Yhteistyössä