Hakutulokset

1. M

Turun äidit+ tulevat sellaiset

Ai niin, Pitäiskö meidän sopia jokin tapaamispaikka torstaiksi? Mieluiten sisäpuolelta ja näköetäisyydellä ulko-oveen. Jos sovitaan, että nähdään heti siinä aulassa. Jos uusia on tulossa, niin voin laittaa esimerkiksi yv:n tuntomerkkejä... Ketäs pääsee tulemaan? Sovittiinko, että nähdään 10.30...
  2. M

Meidän Pihla kääntyi eilen illalla ensimmäistä kertaa! Kaunis käännös tuli tehtyä mahalta selälleen. Itse olen vauvana kääntynyt ekan kerran 4kk ja 2vk. Eli ihan samoissa mennään. =) mansikka ja Pihla 4kk 1vk 10pv ps. Pikkumyy: sulle on postia! :)
  3. M

Olin jo kokonaan unohtanut tuon teidän reissun. :ashamed: Onko kukaan muu huomannut oman pään pehmenneen? Musta ainakin tuntuu, ettei ajatus läheskään aina kulje kuten toivoisi, sanat katoavat ja muisti pätkii. Onkohan pienellä univajeella merkitystä? Vai onko musta vaan tullut aivan toivoton? :/
  4. M

Me tullaan kans elokuviin. Odotetaan sitä jo innolla!! Tiiättekö, kävin äsken ihan vahingossa harhailemassa odotus puolella ja siellä oli toinen vähän vastaava ketju kuin tämä. Osa nikeistäkin oli tänne jo kertaalleen ilmoittautuneita. Hekin ovat tulossa/menossa torstaina elokuviin. =) Aika...
  5. M

Tottakai, mukaan mahtuu hyvin. Tuutteko jo huomenna meidän kanssa Myllyyn? =) Toivottavasti moni pääsee mukaan. Jos nähdään siinä alakerrassa, Sokoksen kulmilla, marimekon läheisyydessä. Eiköhän me toisemme siitä löydetä. Me tullaan vaunuilla. Otetaan kuitenkin liina mukaan, jos iskee neidille...
  6. M

Me ollaan ainakin tulossa. Tosiaan auto saadaan luultavasti vasta hieman yli kaksi isukilta, mutta koitetaan silti ehtiä 14.30 paikalle. Miten olis esimerkiksi sokoksen kulma tapaamispaikaksi? tai Siitä vielä hieman sivummalla, marimekon vieressä? Mennäänkö ensin kahville ja sitten vasta...
  7. M

Tänään oltiin sit neuvolassa. Aamulla nukuttiin tosin pommiin ja herättiin vasta puoli tuntia ennen neuvola-aikaa. Ehdittiin silti ja oltiin muutama minuutti etuajassakin. Eikä meidän ulkonäöstä edes olisi osannut arvata tällaista äkkilähtöä. (Olen kyllä ylpeä nopeasta lähdöstä.) Hienosti oli...
  8. M

Vib: Tuolla odotuspuolen sivulla neljä oli keskustelu aiheesta. Otsiko oli Taas Haamu... Käy kurkkaamassa, jos et ole jo sinne löytänyt. Tuntuu olevan monilla tullut vain haamuja ja kuitenkin ovat aivan varmasti raskaana. Eli viiva kuin viiva!! :)
  9. M

Mylly olis kyllä hyvä paikka nähdä. Meilläkin on vielä muutama lahja hankkimatta ja niitä vois sieltä etsiä. :) Meidän mummi ehdotti Wiklundin kahvilaa kahvittelupaikaksi. Hän on kuulemma siellä itse kahvitellut aikoinaan vauvakamujensa kanssa. En ole itse kyseisessä kahvilassa todella pitkään...
  10. M

Kiitos seurasta! :) Kotiin ehdittiin just sopivasti ja kerettiin kahville sit mummilaan. Huomenna mennään toisien isovanhempien luo syömään. Huoh... On se rankkaa, kun on paljon sukulaisia, jotka kaikki asuvat 10 kilometrin säteellä. ;) Olin taas tosi tyytyväinen kirppisostoksiin...

Yhteistyössä