Alkuperäinen kirjoittaja taaperotx4:
itseäni jännittää että olenko vai en kun menkkoja ei vaan kuulu,eilen ois pitäny alkaa mut ei ees tunnu siltä että alkas
Mulla vähän samaa, tosin onhan tuo kierto heitelly alun säännöllisyyden jälkeen ja nyt turvottaa melkosesti. Alkais varmaan heti, jos kävisin ostaan testin.
Mä luulen, että me tullaan torstaina vaan kahville. Leffa ei erityisesti kiinnosta, tuotekassi ei o ajankohtanen ja poika on sen verran aktiivinen, että rauhassa istuskelusta tuskin tulee mitään. Menee rahat hukkaan, jos en ite kerkee seurata leffaa olleskaan... Eli rentouttavampaa tulla vaan kahvittelemaan.
Onko se nyt sit sovittu, että kirjaston terassille mennään sään salliessa? Olisko Sign hyvä sateella? Täytynee tarkistaa leffan kesto, että osaan tulla paikalle oikeeseen aikaan.
Pojan eka poskihammas tuli viimein ikenestä läpi... Eilen huomasin. Nyt sit vaikuttais punkevan ne kuultavat kulmikset. Jännä nähdä minkä aikaa menee, kun ne rupee poksumaan ja tuleeko ihan perätysten.
Missä Sarbe? Olis kiva nähdä, joten vauveli kainaloon ja tapaamiseen mukaan. =)
Niin juu... Pitääpä vielä hehkuttaa viikonlopun pihakirppistelyn saldoa. Jäin voitolle n. 95?, joten taidan päästä ostaan alusvaatteet hääpuvun alle. =) Ennestään oli jo säästössä hieman, joten luulis jotain kivaa löytyvän. Nyt sitten kun sais vielä kasaan rahat uusia rillejä varten... :kieh: