Turun äidit+ tulevat sellaiset

Heips!
Mekin tullaan mielummin ihan vaan kaupungille huomenna. Sinne myllyyn on hankalampi kulkea, eikä meillä ole autoa huomiselle... Sign voisi olla taas hyvä paikka, kun kerran ei olla uusia paikkoja keksitty. Kello 12 sopii meille. Pihla on ollut hieman nuhainen, mutta todennäköisesti tullaan kuitenkin. En usko, että pieni nuha tarttuu tuollaisessa kahvittelussa. Varsinkin kun jo pois menossa :)

Kiva Wiiksu, kun löysit meidät!! :heart: :)

Käytiin äsken katsomassa penkkariajoja kaupungilla koko perheen ja isovanhempienkin voimin. Pihlan kummitäti oli rekan kyydissä. :) Samalla mies yritti hakea lindexiltä sitä ilmais-lahjapakettia. Sai nimen kuitenkin vain varauslistalle... Nyt äsken tuli viesti, että pakettinne on saapunut. Höh!! :/ Just kun ehdittiin kotiin...
 
Palsta on prakannut oikein urakalla uudistuksen jälkeen, eilen piti painaa kyllästymiseen asti "lähetä"-nappia ennen kuin viesti lopulta näkyi kaikelle kansalle.
Me ollaan edelleen tulossa huomenna, vaikka Myllyyn ei kyllä mielellään lähdetä.Sinne on jotenkin niin "vaikeeta" lähteä, vai teenkö mä siitä vaikeaa???
Julian kummitäti lähti justiinsa, on niin piristävää kun joku käy meilläkin kylässä vaikka asunto vielä hiukan pommin jäljiltä onkin.Suurin syy siihen on kirjahyllyn tukiraudat jotka ovat hukkuneet muutossa/pakattu johonkin, joten ei saada kirjahyllyä kasaan ja kirjalaatikoita on pitkin olohuonetta.
Jos ei kellään nyt tule mitään muuta paikkaa mieleen niin nähdäänkö vaikka siinä Signin edessä huomenna kahdeltatoista ?
Ärsyttävää kun mulle tulee koko ajan mieleen paikkoja johon mahtuu muutamat vaunut tai sitten paikkoja johon kyllä vauvoja mahtuisi mutta ei vaunuja/ne pitäisi jättää ulos.Pitää aina muistuttaa itseään siitä että kaikki ei tosiaan kantoliinaile ja vaunut on suurin este käydä monissa kahviloissa. Henk. koht. en ainakaan luota kanssaihmisiin tarpeeksi että jättäisin 500? vaunut kahvilan ulkopuolelle vartioimatta ...
Meni paatokseksi taas, jutellaan lisää huomenna :wave: !
 
No onpas täällä temppuilua uudistuksen jäljiltä! :eek: No, jospa se pian alkais pelittää taas, niin ei tartteis kirota. Saatas rauhassa palstailla. :LOL:

Pinkee... En mä usko, että jätkä K:lta flunssaa sai. Sitä kun näkyy olevan liikkeellä, niin veikkaan tulleen, kun monesta suunnasta oli pöpöjä tulossa. Miehelläkin vähän flunssan poikasta ollu ja nyt mull aitelläkin. Mulla tosin varmaan paljolti siitä, kun jätkän poskia oon muiskautellu ja ne on kin sit välillä ollu vähän räkäset. :/

Me ei tulla huomenna... Jätkä ei o tarpeeks toipunu ja mä itekin tosiaan nyt vähän kipeenä. Harmittaa, mut parempi jäädä kotiin. Pitäkää te hauskaa. =) Siskolla on joku meno iltapäivästä... En tiä kerkeevätkö tapaamiseen.

Jokos mietitäs seuraavaa miittiä? =) Siihen mennessä olis toiveita toipua riittävästi.

*Kiroaa yritettyään lähettää viestiä kymmenettä kertaa tuloksetta*
 
Meinasin unohtaa, että meillä on neuvola huomenna heti aamusta 8.30. Jos ollaan vähemmän terveitä ja väsyneitä aikaisesta herätyksestä, niin ei ehkä tullakaan. (Yleensä herätään 9-10.30 aikoihin.) Yritän tulla vielä huomenna kertomaan, mihin me päädytään. Hyviä öitä iltavirkuille!
 
Ei me tullakaan. :( Meidän neuvolantäti oli unohtanut meidän ajan ja jouduttiin odottamaan kauan ennen kuin päästiin hänen luokseen ja aikaa meille jäi huomattavasti normaalia vähemmän. Nyt väsyttää ihan kauheasti ja vielä pitäis jaksaa mennä Pihlan korvia näyttämään terveyskeskukseen. Voivoi... Pitäkää hauskaa! :)
 
Neidin korvissa ei ollut mitään vikaa ja nuhakin on jo melkein kokonaan poissa. :) Päiväunet on nukuttu jo kahteen kertaan ja nyt olisi sit energiaa vaikka mihin. Pitäisi varmaan alkaa siivoamaan huomisia vieraitakin ajatellen. :) Pihlalle oli painoa tullut ihan kivasti lisää. Nyt siis kokoa oli jo 9,6kg ja 69cm. +18 käyrällä mennään. :)

Koskas nähdään seuraavaksi? Meille taitaa sopia kaikki päivät ensi viikolla.

t.mansikka ja Pihla 6,5kk
 
Heippa!

Pahoittelen että ensin kinuan mukaan porukkaan, ja sit en edes ilmoittele etten ilmesty treffeille. Eilen illalla yritin, mutta en päässyt koko netti sivuille. Varmaan korjailivat josko uudet sivut pahasti tökkivät.

Meillä oli kanssa tänään Elsan 3kk neuvola ja perjantait muutenkin aina vähän sellaisia että en välttämättä pääse mukaan. Se viikon ainut päivä kun meillä yleensä ohjelmaa.

Mutta ensi viikolla mihin päivään sit päädytäänkään yritän päästä tutustumaan mukaan =)

Pitäisi siivota myös, tai edes kerätä lelut ympäri asuntoa. Mut kun molemat tytöt kerrankin nukahtivat ajoissa. En taida jaksaa. Joskus niin kiva vaan olla, tekemättä mitään. Tai vaan mylläillä netissä.

Mukavaa vl kaikille. Varmasti vielä tavataan B)

 
Moro,
ei varmaan kukaan ota itseensä jos vauvallisilla aikataulut äkkiä muuttuu eikä pääse treffeille... tuttua kaikille! Kiva Mansikka että teillä asiat jo kunnossa, ensi viikolla tosiaan taas varmaan treffit. Meille tuo perjantai on oikein sopiva päivä, mutta myös esim. tiistai tai keskiviikko sopii hyvin. Perjantai on sellanen kiva viikonlopun lähtölaukaus... Itse asiassa viikonloppuna meillä on monesti kaikkein vähiten ohjelmaa K:n kanssa, mutta monilla on tietysti isi silloin vapaalla. Meillä nuo aikataulut on vähän mitä milloinkin. Maanantaina taas jäädään kaksistaan K:n kanssa melkein kahdeksi viikoksi, hohhoi. :|

Oltiin sitten kolmestaan eilen Vibin ja Raitapaidan kanssa ja tietysti beibit myös. Kiitos kahviseurasta, oli rattoisaa! Ensi kerralla sitten taas varmaan isommalla jengillä?
 
Viikonloppua! =)

Meillä vissiin aletaan toipua... Mulla on vähän kuivaa yskää ja aamunuhaa, jätkä on pirteä vaikkakin hieman räkäinen. Mies tuli nyt flunssaan, :( mut se ei varmaan rajota meidän tapaamiseen pääsyä. Ehkä me jo tiistaina - keskiviikkona voitas tulla... Näillä näkymin ei o mitään menoja ens viikolla.
 
Meilläkin oli oikein rattoisaa, kiitoksia vaan seurasta! Ensi kerralla sitten isommalla porukalla, voisi vaikka keksiä jonkun uuden paikan missä kahvitella.
Isi ja tyttö lähti vaunuilemaan keskustaan, mun pitäisi saada jotain hyödyllistä aikaan eikä vaan notkua täällä. Yö meni taas kääntyilyksi ja kitinäksi.Hammas taitaa vielä vaivata ja eroahdistustakin kaupan päälle.Onneksi kainaloon nukahtaa ilman nukuttamistakin, selkä vaan menee äitiltä kun ei saa yhtään asentoa muutettua... Kaipa tuo tuosta ohi menee vaan ajan kanssa.
Ensi viikollako tavataan taas, meillä ei ohjelmaa koko viikolle !
 
Hei,
mitä jos tavattaisiinkin sitten jo alkuviikosta, vaikka tiistaina? Edelleenkään mulla ei ole ehdottaa mitään kivaa uutta paikkaa, mutta kuten Raitapaidan kanssa pe juteltiin, kunhan tässä kesä saapuu iloksemme niin sittenhän sitä voidaan mennä vaikka minne! Koetetaan siihen saakka kestää vaan. Kolmisen kuukautta, arvelisin! :)
 
Heissan hei..

Mulle sitte iski pe kuume ja tänään kävin lääkärissä ja antibiootit anto.. Jos huomenna ei enää kuumetta ole ja Ella nyt ei mitään tautia saa niin voitas kans ehkä jo ti uskaltautua ihmisten ilmoille kun olen sit jo ehtiny muutaman pvän vetää lääkkeitä ja siis sain varmuuden vuoks ton kuurin kun miehellä keuhkoputkentulehdus, mulla ei..

Olispa jo kesä, olis niin kiva.. Ja vois ilmat pysyy tollasina aurinkoisina ku tänään oli..
 
Heippa!

Kirjoitelenpa muutaman rivin taas minäkin. Olette siis treffaillut siellä Kertussa ja Cafe Sing? vai mikä se oli. En itse ole moisessa paikassa käynytkään.

Aboa Vetus Arts Nova museossa siinä jokirannassa on kanssa ihan kiva kahvila. Siellä ei kyllä kun muutama syöttuoli mutta onko niitä missään? Siellä herkulliset pullat.

http://www.aulacafe.fi/

Sit on siellä Julian alakerrassa se ravintola

http://www.panini.coderum.com/

siellä tietty lounasaikaan monesti ihmisiä ihan syömässä. Ja vähän vaikea paikka sekin on, niin melkeest kaikki on monien vaunujen ja kitisevien lapsien (mitä omani ainakin ovat joskus ;) Mut siellä hoitopöytä mikä aina kiva. Mitäs muita paikkoja olis...

Nää aina niin vaikeita. Kiva pieni kahvila mihin mahtuis paljon vaunuja. Vaikeeta vaikeeta...

No mutta tiistai olis kuitenkin meillekin hyvä, niin päästäisiin mukaan. Pikaista parenemistta kaikille sairasteleville. Toiv. nähdään :)

 
Ai hitsi, tuo Aula Cafe onkin kyllä hyvä! siis se Aboa Vetuksen kahvila. Olin unhottanut kokonaan sen olemassaolon. Mitä jos nähdään siellä? Ei tietty ole ihan siinä torin laidalla mutta jos huomennakaan ei vielä tule tiskirättejä taivaalta niin ei kai se mikään ongelma ole. Julian alakerran ravintolasta en tiedä ollenkaan, kai sitäkin voisi testata. Mutta omasta puolestani ehdotan huomiseksi tuota Aboa Vetuksen cafeeta! Käykö kello 13 sitten? Sillä ei taida olla väliä että syöttötuoleja ei ole montaa, ei yleensä olla kauheasti tarvittukaan. Toki nyt alkaa yksi jos toinenkin olla niin iso jo... varusteluvaatimukset muuttuu koko ajan! :D
 
Meillä näyttää hieman epävarmalle tapaamiseen pääsy, jos tiistaina nähdään... Jätkä on sen verran räkänen, että välillä pitää imutella ja itelläkin hieman puolikuntonen olo. Kuumetta ei o kummallakaan, mut kuivaa yskää ja vähän nuhaa. On varmaan parempi jäädä pois, mut seuraavalle kerralle sitten toivottavasti päästään. Pikaista paranemista myös muille sairasteleville.

Otanpa nyt tässä puheeks, kun oli mesessä Raitapaidan ja Nitskun kans jo puhetta... (jos nyt ei sit tosiaan päästä seuraavaan tapaamiseen aiheesta jutteleen) Eli sellanen idea olis, että tavattas joku kerta ilta-aikaan ilman lapsosia ja suunnattas johonki anniskeluravintolaan kahvilan sijasta. Siis pieni viihteilymiitti. mä en yökerhoista välitä, mut joku sellanen mukava siisti pubi olis varmaan kiva. Mitäs ootte mieltä? Olisko kuinka moni halukas iltatapaamiseen?

Nyt roikkuu poika jalassa ja sisko huhuilee mesessä... Pakko siis lopetella. Mukavaa viikkoa kaikille!
 
Aula Cafe sopii meillekin hyvin, jos vaikka sitten siellä huomenna yhdeltä ? Me ollaan ainakin messissä!
Ah, 3-pyörärattaat kotiutuivat meille eilen, vuoden 2006 Brio Tridemit.On ne niin kevyet, etupyörä ei ole kääntyvä eikä heittoaisaa ole mutta lahjoitetusta ei parane valittaa.Meille kelpaavat oikein mainiosti!
Ja kantoliinoista Hoppediz kotiutui meille tänään, on se niin tukeva ja hyvä!
Ikävää että kaikki tuntuu nyt sairastavan, meille ei vaan kotiudu mikään tauti.Pikaista paranemista kaikille potilaille ja muille : huomenna nähdään :wave: !

PS. Siitä iltatapaamisesta vauvatta, tosiaan minä olen ainakin kiinnostanut kunhan soovitaan aika hyvissä ajoin että saan isin puhuttua ympäri :D .Paikasta voidaan keskustella vielä myöhemmin!
 
Me ei tulla huomenna. En ole nyt kolmeen päivään syöny juuri mitään, maha ihan sekasin ollu ja tietty heikko olo, ku ei pysty syömään. Kuumetta ei enää ole, ainakaan nyt just.. JA Ella edelleen terve, ihanaa.

Tollanen ilta-tapaaminen sopii kyl mullekin, kunhan tietää hyvissä ajoin. Meillä ku toi mies on 2-vuorotyössä ja joka toinen vko iltaa, joka toinen aamua. Ja iltavuorovkolla pääsee siinä vasta klo 22-23 aikaan pois.
 

Yhteistyössä