Hakutulokset

  1. H

    ~~The Esikoisesta Haaveilevat~~<3<3

    Onnea susanna85 :flower: Mut voi pudottaa kans listalta pois, jos joku sitä päivittelee. Täällä kp 1 ja yk 12, tuntuu ettei ilman apuja saada tulosta aikaseks, joten saatan siirtyä tuonne lapsettomuuspuolelle. Hyvää jatkoa kaikille ja paljon ++++++++++++++++++++++++++++++++ :whistle:
  2. H

    ~~The Esikoisesta Haaveilevat~~<3<3

    Tervetuloa mukaan uudet. :flower: Pikkis82, täällä myös kokemusta epävarmasta miehestä. Nyt meillä menossa jo yk 11. Mutta pitkän "käännyttämisen" se vaati, että tähän pisteeseen on päästy. Meillä meni yli 4 vuotta siitä kun minä aloin vauvaa tosissani toivomaan, ennen kuin mies näytti...
  3. H

    ~~The Esikoisesta Haaveilevat~~<3<3

    yöperhonen, :hug: Sieltä se täti sit paukkas eilen illalla ovesta sisään. Eli tänään ois sit kp 2 ja lähtee yk 11. :'(
  4. H

    ~~The Esikoisesta Haaveilevat~~<3<3

    Onnittelut Niiskuneiti- :flower: :heart: Oli jo aikakin saada plussa tähän pinoon pitkästä aikaa. :) Täällä kp 30 ja tätiä odotellaan saapuvaksi hetkenä minä hyvänsä. Oireet ollu jo muutaman päivän sen suuntaiset että täti jo ovella koputtelee. On vain ajan kysymys, koska se paukkaa ovesta...
  5. H

    ~~The Esikoisesta Haaveilevat~~<3<3

    Onnittelut jeip. :flower: Ansku-82 ja muille tarvitsijoille ISO :hug: Täällä kp 19 tänään ja ei oikeastaan mitään odotuksia tämän kierron suhteen. Mies sairasti flunssaa just kriittisten päivien aikaan, joten vähiin jäi peiton heilutukset. Seuraavaa kiertoa odotellessa.
  6. H

    ~~The Esikoisesta Haaveilevat~~<3<3

    Täälläkin tunki se täti sit kylään. Eli se ois kp 1 ja lähtee yk 10. :'(
  7. H

    ~~The Esikoisesta Haaveilevat~~<3

    Tervetuloa uudet. :) :hug: tippuneille. Perässä tultiin, tänään kp 1 ja lähtee yk 9. :'(
  8. H

    Päivän tekemissaldot tänne!

    Aamupäivällä kävin pyöräilemässä 30km ja iltapäivällä käytiin juhlistamassa miehen kummisedän 50v. juhlia. B)
  9. H

    ~~The Esikoisesta Haaveilevat~~<3

    Tervetuloa mukaan uudet. B) Saana07, tuo kp tarkoittaa kiertopäivää ja yk yrityskiertoa. Täällä ei uutta, odotellaan ja toivotaan parasta. Uus fillari on ollut ahkerassa käytössä. Eilen kävin illalla polkemassa 20km ja tänään ois tarkoitus tehdä pitempi lenkki. :)
  10. H

    ~~The Esikoisesta Haaveilevat~~<3

    Täällä on oletettavasti ovis takana ja kovasti on yritetty peittoja heilutella joka toinen päivä tahdilla. Nyt ei taas auta kuin odottaa ja katsoa että miten käy. Täällä vasta yk 8 ja meinaa jo usko loppua koko touhuun. Kovaa kuumeilua takana jo 5 vuotta, kun oli tuo miehen käännytys vähän...
  11. H

    ~~The Esikoisesta Haaveilevat~~<3

    BabyHope, onnea plussasta. :flower: Paljon :hug: :hug: tippuneille. Täällä odotellaan menkkojen loppumista, että pääsis taas siihen kierron mukavimpaan vaiheeseen. :whistle: :D Harmitti nuo menkat niin paljon, että hemmottelin itseäni ja kävin vähän shoppailemassa. 560? meni, mutta...
  12. H

    Mitähän sitä leipois?

    No et säkään mun kysymykseen vastannut. :whistle: :D
  13. H

    Mitähän sitä leipois?

    Oikein hyvää päivää vaan sullekin. B)
  14. H

    Mitähän sitä leipois?

    Nyt vinkit kehiin, mitä hyvää sitä leipois kahvin seuraks? :p
  15. H

    ~~The Esikoisesta Haaveilevat~~<3

    Ansku-82, kuulostaa kyllä lupaavalta noi sun oireet. Toivottavasti pääset testaamaan ja se plussa sieltä tulis. :D Niiskuneiti-, siellä kans jännät paikat, toivotaan sitä plussaa sinnekin. :D Täällä ois kp 1 ja lähtee yk 8. :'(
  16. H

    ~~The Esikoisesta Haaveilevat~~<3

    Pudonneille :hug: Perästä tullaan varmaan ihan lähipäivinä. Testattu tänään nega, joten menkkoja odotellessa. :(
  17. H

    ~~The Esikoisesta Haaveilevat~~<3

    Me on oltu yhdessä lähemmäs 6 vuotta. Kihloissa viime karkauspäivästä lähtien eli meillä meni niin, että minä kosin tuota miestä. :D Joskus kauan sitten ajattelin, että ensin kihlat ja naimisiinmeno ja vasta sitten lapset. Mutta on ajatukset muuttuneet, kun ikää tullut lisää. Tällä hetkellä...
  18. H

    ~~The Esikoisesta Haaveilevat~~<3

    Mä voisin tehdä paluun tänne, jos vaan otetaan takaisin. :D Mun työkuviot selkeni, jatkan syksyllä samassa työpaikassa. Kesän siis oon työttömänä. Yritystäkin päätettiin jatkaa. Toivon mukaan tulostakin saatais aikaseks. Jatketaan laskua siitä, mihin viimeks jäätiin eli se ois nyt kp...
  19. H

    Ääh, masentaa, vauva-asiaa.

    Tiedän tunteen. :hug: Ei ollenkaan järjetön tuo sinun purkauksesi. Täällä tuota vaihetta kesti reilu 4 vuotta, ennen kuin oli miehenkin mielestä sopiva hetki yritystä aloittaa. On äärimmäisen turhauttavaa odotella. Varsinkin kun täällä ei ainakaan tuo mies pystynyt selkeitä raameja kertomaan...
  20. H

    Kuinka hyviä olette sänkypuuhissa?

    Nukkumisessa mä oon ihan ykkönen. :saint:

Yhteistyössä