~~The Esikoisesta Haaveilevat~~<3

butterFly88
LillaMy83 No ihan varmana jännittää, muaki jännittää sun puolesta :D
Muista tulla sitten kertomaan kaikki ultara kuulumiset tänne, mä haluun aineki kuulla kaikki :D

Siniviuhka Onneks olkoon tapahtumien edistyksestä, mäkin odotan mun aikaa sinne gynenpolille jos sieltä selviäis jotakin.
Mä en noita vaunuja oo vielä tutkaillu mut turvakaukaloita oon ja löysin yhen niin ihanan netistä jostakin mutta en muista mistä. Mä kun tykkään väreistä myös ja sitten vaaleasta enkä siitä perus mustasta tai tummasta niin kun yleensä kaikki...
tää turvakaukalo oli sellanen kermanvärinen se oli niiiiiin ihana!
 
Ultrassa on nyt käyty. Ottivat samalla papat sun muut varalta. Ultrassa näkyi 2mm pussukka ja oli kohdussa eli siinä mielessä kaikki hyvin. Oli aivan ihana gyne :) Sanoi ettei vielä raskauden onnistumisesta voida sanoa ku niin alussa mutta nauroi että toivoa meillä on :D Sanoin noista lääkeasioista et oon ollu huolissani ja sanoi et olla ihan huoletta. Riski on hyyyvin pieni :p Eli siellä meidän pirpana kasvaa. Uusi kontrolliultra kahden viikon päästä. Täytyy sanoa et keskussairaalasta on meille annettu ihanaa hoitoa ja huolehtivat kyllä viimeisen päälle :heart:
 
Heippa kaikille! Saisko liittyä joukkoon? Olemme reilu vuoden yrittäneet esikoista ilman minkäänlaista tulosta... keväällä söin yhden kuurin clomeja tuloksetta... nyt olis menossa kp 18/ 28 mut viime kierto venyi 37 päivän mittaiseksi... jotain ovistuntemuksia oli aika pian menkkojen jälkeen mut aloin tikutella vast kp 11 ja en oo saanu kahta viivaa tikkuun... ihmettelin kun tos kp 15-16 tuli hiukan ruskehtavaa vuotoa... mitähän mahtoi olla? viime menkat oli tosi niukat eikä kestäny ku 2 päivää... ens kuussa viemme miehen simppanäytteen ku labra on kesän kiinni... toivottavast tärppi käviski sitä ennen =) Plussatuulia kaikille B)
 



Keskiviikko 15.07.09



Tinami..............................kp 72/28...........................yk 1



Hukkapätkä......................kp 58/29...........................yk 4
mely..................................kp 52/30-39



Haaveileva-85...................kp 36/26-33......................yk 6
Louvre...............................kp 32/32-45......................yk 14
butterFly88........................kp 32/?..............................yk 0



Elviir-a................................kp 23/26-31......................yk 5
LauraAnnika.......................kp 23/30-37......................yk 6
Ibu.....................................kp 21/33............................yk 13
EtanaLilli............................kp 20/26-31.......................yk 7



Kilu09.................................kp 19/29............................yk 6
kaz.....................................kp 18/24-34.......................yk 13
Zande................................kp 18/28.............................yk ?
hippopotamus80................kp 15/26-29........................yk 8
niiskuneiti-..........................kp 15/30.............................yk 4
HaLLeBeRRy.......................kp 13/23-28........................yk 20
kiharapää...........................kp 12/28-35........................yk 22
Pipopi.................................kp 12/26-39........................yk 13
murppa86...........................kp 11/24-28........................yk 49
HayLina..............................kp 10/29.............................yk 8?
yöperhonen-......................kp 10/28.............................yk 19



Cladoceran............................kp 9/37-42 (-51)...............yk 6
Ansku-82...............................kp 8/30-35........................yk 8
Siniviuhka..............................kp 8/27-32........................yk 19
HappyFeet.............................kp 5/**.............................yk 9
anu84....................................kp 5/30-**........................yk 19





 
Tervetuloa Zande :flower: monesko yk sul on? vai ootko ollenkaa laskenu? b:)d

Siniviuhka mä haluisin Ora Saagat..punaset, mustat tai vanhemmat punamustat, vaik ne onki vissii markkinoitten suurimmat vaunut ja minä olen pienen pieni tyttö..tai sit ostan ystäväni Emmaljungat (vai miten se kirjotetaan) voi, kun se olisi pian edessä oikeasti toi vaunujen ostaminen...hyvä, et saitte ajan sinne keskussairaalaan..meil on aika elokuun lopussa..toivotaan, et ei tarviis mennä sinne ja voisin antaa teille sen ajan..:D

LillaMy toivotaan, et kaikki jatkuu hyvin..:)
 



Torstai 16.07.09



Tinami..............................kp 73/28...........................yk 1



Hukkapätkä......................kp 59/29...........................yk 4
mely..................................kp 53/30-39



Haaveileva-85...................kp 37/26-33......................yk 6
Louvre...............................kp 33/32-45......................yk 14
butterFly88........................kp 33/?..............................yk 0



Elviir-a................................kp 24/26-31......................yk 5
LauraAnnika.......................kp 24/30-37......................yk 6
Ibu.....................................kp 23/33............................yk 13
EtanaLilli............................kp 21/26-31.......................yk 7
Kilu09.................................kp 20/29............................yk 6
kaz.....................................kp 20/24-34.......................yk 13



Zande................................kp 19/28.............................yk ?
hippopotamus80................kp 16/26-29........................yk 8
niiskuneiti-..........................kp 16/30.............................yk 4
HaLLeBeRRy.......................kp 14/23-28........................yk 20
kiharapää...........................kp 13/28-35........................yk 22
Pipopi.................................kp 13/26-39........................yk 13
murppa86...........................kp 12/24-28........................yk 49
HayLina..............................kp 11/29.............................yk 8?
yöperhonen-......................kp 11/28.............................yk 19
Cladoceran........................kp 10/37-42 (-51)...............yk 6



Ansku-82...............................kp 9/30-35........................yk 8
Siniviuhka..............................kp 9/27-32........................yk 19
HappyFeet.............................kp 6/**.............................yk 9
anu84....................................kp 6/30-**........................yk 19





 
Onnittelut siniviuhka asioiden etenemisestä :D Samoihin aikoihin jännätään, meillä vaan hoito lokakuussa..

Tervetuloa Zande :wave:

Nyt ku meillä miehen kanssa on menossa nämä välikierrot, niin voisi huvikseen laskeskella mahdollisen oviksen aikaa ja sitte pupuilla silloin. Kun nythän se on vaan pakko odottaa sinne lokakuulle niin eipä tässä oikein muutakaan voi.. Eihän sitä ikinä tiedä mitä tapahtuu, vaikken kyllä usko luomumahdollisuuteen meidän kohdalla... :ashamed:

Täälläkin alkaa olla meitä vähän pidempään yrittäneitä suhteellisen monta.. Jospa se joku meistäkin kohta plussaisi... Antaisi toivoa tällaiselle konkarille, joka *uskokaa tai älkää* aloittaa jo viidettä lapsettomuusvuottaan :ashamed: Pitkä on odottavan aika.
 
butterFly88
LillaMy Tarrasukkia ja niihin pikaliimaa pohjiin lähetellään mukaan :)

Tervetuloa zande :wave:

Haaveileva mä olen kuullut että jos kierto venyy tosi pitkäks niin ei välttämättä tapahdu ovista ollenkaan, mutta tästä en ole ihan 100% varma, mutta näin muistaisin sen olevan.
Tottakai siihen voi ehkä olla joku muukin syy... Koska oot lopettanu ehkäsyn?? Minä sinuna kysyisin lääkäriltä tarkemmin tietoa.

murppa :hug: ihanaa että joku kuitenkin jaksaa noin pitkän ajan jälkeen vielä yrittää ja olla positiivinen!!! onneks siihen lokakuuhun ei kuitenkaa oo niin pitkä aika vaikka odottavan aika tosiaan onkin välillä toooosi pitkä, mutta jos teillä kerkeis sitten oikeesti tärppäämään luomuna ennen sitä...TOIVOTAAN ainakin niin!!!

On: juuh eli mulla menossa kp33, ei kiva ollenkaan!!! viimekuussa kierron pituus oli 31.
Mä niin toivon, että tää mun kierto saadaan tasaseks jollakin konstin, kun ei terolut eikä primolut ainakaan auttanut asiaa yhtään, ärsyttää kun ei ikinä tiedä missä ja milloin alkaa vuotamaan ja sidepaketti pitää aina olla laukussa mukana.
Ja ois kyllä niin ihana pistää eka yk käyntiin :p
Tänään ajattelin mennä käymään yhden ystäväni luona jolla on kuukausi enää laskettuun aikaan, on se niin söpön näkönen se maha, sitä kun niin toivois että itelläkin ois, mä olisin kyllä tosi ylpee siitä pallosta tossa etupuolella :D Niin olis täällä luultavasti moni muukin!!
No ehkä meille pärähtää kohta kunnon +++++ tuulet tänne :heart:
 
En oo yk:t laskenu... ihmettelen kyl jos toi oli jotai ovisvuotoo ku en oo saanu minään päivänä positiivista tulosta ovistestiin.. jos se vuoto kerran on oviksen jälkeen ni eiks plussa pitäis just ennen tulla??? alkaa jo käymää hermoil tää odotus =)
 
Ibu
minusta tuntuu, että olen syönyt itseni raskaaksi.. vatsa pömpöttää ihan siitä hyvästä kun ruoka on niin hyvää.. sitä vaan kuvittelee niin varmaksi että nyt ja no nyt mä oon raskaana. Vatsan olo on toki outo, mutta johtunee varmaan jännäämisestä.. miksei kaikilla vois olla raskautuminen yhtä helppoo!!! :|
 
Täällä on oletettavasti ovis takana ja kovasti on yritetty peittoja heilutella joka toinen päivä tahdilla. Nyt ei taas auta kuin odottaa ja katsoa että miten käy. Täällä vasta yk 8 ja meinaa jo usko loppua koko touhuun. Kovaa kuumeilua takana jo 5 vuotta, kun oli tuo miehen käännytys vähän pidempi projekti. Jotenkin sitä toivoi, että kun miehen käännytykseen meni niin kauan, niin sit sais suht nopeasti sen plussan. Vaan eipä mee tasan nallekarkit taaskaan. :/

Ei auta kuin yrittää pitää lippu korkealla ja toivoa parasta. Vähän jo tuota miestä uhkailin, että jos tästä kierrosta ei tuu tulosta, niin ens kiertoon sit mennään joka päivä tahdilla. :whistle: :D

Plussatuulia kaikille, mutta erityisesti teille pitkään yrittäneille. +++++ :whistle: :)
 
Täällä ollut havaittavissa lievää tuhrua, mutta menkat ei ole kuitenkaan vielä alkaneet. Lämmöt on puol astetta koholla, mut sekin voi johtua tämän hetkisestä räkätaudista :snotty: Toivoa siis on vielä =)
 
Tasan eivät mene nallekarkit juu..
Tänne ei mitään uutta auringon alle. Ovistestitkin on jäänyt tekemättä, vaikka aikomus oli niitä tasaseen tahtiin tässä kuussa tehdä. Peitto on kyllä heilunut ja ovistuntemuksia seurailtu. Nyt nautitaan kesästä!
 

Saisikos tähänkin pinoon ujuttautua joukkoon? Oon lueskellu palstoja ja nyt vasta uskaltaudun mukaan....

Eli siis meillä esikoinen haaveissa, juuri pärähti yk2 käyntiin elikkäs kp1/40tai jtn.. Ehkäisyn lopettamisen jälkeen siis kierto vielä aikas hakusessa. Oon kyllä onnellinen että täti tuli nyt, sillä alkoi jo olemaan aika ällö olo! Minulle ei ole koskaa sopinu esim.kahden pill.laatan/renkaan käyttö peräkkäin, elimistö ei todellakaan tykkää hyvää! Sormet turpoaa ja olo on kaamea... NYT helpottaa pikkuhiljaa:) Ihanaa viikonloppua Kaikille tasapuolisesti!! AURINKOA luvassa :D
 



Perjantai 17.07.09



Tinami..............................kp 74/28...........................yk 1



Hukkapätkä......................kp 60/29...........................yk 4



mely..................................kp 54/30-39



Louvre...............................kp 34/32-45......................yk 14
butterFly88........................kp 34/?..............................yk 0



Elviir-a................................kp 25/26-31......................yk 5
LauraAnnika.......................kp 25/30-37......................yk 6
Ibu.....................................kp 24/33............................yk 13
EtanaLilli............................kp 22/26-31.......................yk 7
Kilu09.................................kp 21/29............................yk 6
kaz.....................................kp 21/24-34.......................yk 13
Zande................................kp 20/28.............................yk ?



hippopotamus80................kp 17/26-29........................yk 8
niiskuneiti-..........................kp 17/30.............................yk 4
HaLLeBeRRy.......................kp 15/23-28........................yk 20
kiharapää...........................kp 14/28-35........................yk 22
Pipopi.................................kp 14/26-39........................yk 13
murppa86...........................kp 13/24-28........................yk 49
HayLina..............................kp 12/29.............................yk 8?
yöperhonen-......................kp 12/28.............................yk 19
Cladoceran........................kp 11/37-42 (-51)...............yk 6
Ansku-82...........................kp 10/30-35........................yk 8
Siniviuhka..........................kp 10/27-32........................yk 19



HappyFeet.............................kp 7/**.............................yk 9
anu84....................................kp 7/30-**........................yk 19
Haaveileva-85.......................kp 2/26-33(-36).................yk 7
Jeip........................................kp 1/40..............................yk 2




 
murppa kyllä teille sen pikkuisen todella "jo" soisi..koitahan jaksaa ja uskoa, että vielä teillekkin pikkuinen tulee..:hug:

butterFly se etu niissä ovistesteissä on, et tietää suurin piirtein millon tätiä odotella kylään..

Haaveileva :hug: tädistä

Tervetuloa Jeip

oli vähän hassua, kun ystäväni kertoi odottavansa toista lastaan, ni mä olin ihan, et wau! "ai tapahtuuko sellasta ihan oikeesti? mä oon kyl lukenu, et sellasta joillekkin tapahtuu, mut en oo tajunnu, et ihan oikeessa elämässä niin vois käydä! :eek: " :LOL: :LOL: mä oon niin onnellinen sen ystävän puolesta! saan seurata masun kasvua yms..:D
 
Moi,

huikkaan vaan pikaisesti et hengissä ollaan! :LOL:

Seuraavat viikot tulee olemaan kiireisiä muuton takia ja sit alkaa kesäloma josta vietän osan ulkomailla aurinkoa palvoen joten en kerkeä kirjoittelemaan tänne varmaan hetkeen. Mut älkää unohtako, kyl mä palailen jahka kiireet hellittää ja kotiin matkoiltani kerkeen! :)
 
Halle :LOL: Hienoa, että jaksat iloita ystävän puolesta. Musta tuntuu, että tuo on jotenkin kausittaista. Jotenkin varsinkaan täysin tuntemattomia raskaana olevia on välillä tosi vaikea nähdä. Etenkin sillon ku itellä on kauheet pms:t tai menkat menossa....

Tutut on tietty eri asia... Niistä osaa joka tapauksessa iloita. Toisaalta (tietääkseni) ainoa lähipiirin raskaus on parilla, joiden edellinen raskaus päättyi täysiaikaisen vauvan kohtukuolemaan ja niille oon kyllä enemmän kuin toivonut uutta raskautta, joka menisi hyvin loppuun asti.

Anskulle ihanaa lomaa! Muista sitten, että meillä oli se diili siitä plussasta... ;)
 
Heippa ! En oo käynyt taas hetkeen kirjoittelemassa, mutta hengissä ollaan myös ! :) Teeeerrrrrrvetuloa uusille ! :)

Mulla ei oikeastaan mitään uutta, tädin pitäis aikasintaan tulla tänäään mutta nyt ei ainakaan tunnu just siltä. Pari päivää oon ollu hemmetin kiukkunen ja valkovuoto on ollu runsasta. Etovaa oloa ollu, mutta musta tuntuu että se johtuu vaan tästä kuumuudesta eikä mistään muusta ! Oon nyt päättäny etten ala kuvitteleen noita tuntemuksia heti raskausoireiks, uskon sen vasta sitten kun siihen testiin ne kaks viivaa tulee !

:LOL: Pitää nyt kattoa joko se kierto pysyis tossa 31 sisällä eikä lähtis siitä enään venymään mutta katsotaan katsotaan ! :)

No mitäs muut, onkos mitään uutta? :p :whistle: Plussa tuulia nyt vaan !! :):)
 
Hmmm.. mielenkiintoista.. olin ihan varma, että tää kierto venyis ainaki 35 päivän mittaiseksi, koska en ovuloinut, mutta tänään tulikin sitten täti paikalle ihan ryminällä :eek: Ja nyt siis kp 26! Hyvä tietysti, että kierto jäi lyhyemmäksi kuin koskaan ennen, mutta taita mun kroppa olla sekaisin kuin seinäkello.

Eli nyt kp 1 ja yk 7 :(
 
Heippa kaikille =) uusi olisi joukkoon halukas liittymään..

Jätimme e-pillerit reilu viikko sitten pois käytöstä, eli meidän taipaleemme on vasta alussa, mutta nyt sitten alkaa se jännittäminen... mutta te rakkaat vauvakuumeilijat! Kertokaa mulle tietämättömälle mitä tarkoittaa kp ja yk... kuukautiskierron pituutta?.. tuntuu typerältä kysymykseltä... :) mutta kaikille onnea tulevaan!
 
Tervetuloa mukaan uudet. B)

Saana07, tuo kp tarkoittaa kiertopäivää ja yk yrityskiertoa.

Täällä ei uutta, odotellaan ja toivotaan parasta. Uus fillari on ollut ahkerassa käytössä. Eilen kävin illalla polkemassa 20km ja tänään ois tarkoitus tehdä pitempi lenkki. :)
 

Yhteistyössä