~~The Esikoisesta Haaveilevat~~<3

Tää tippu taas. Vika kierto ennen ku tulee vuosi täyteen... Meinas alkaa itkettää töissä ku menkat alko. Koita siinä sitte hymyillä asiakkaille ja olla niinku ei mitää... :headwall:

Nii ja nyt en sit enää niitä teroja syö ku 3kk niitä oon popsinu jo.. Saa nähä pysyykö kierto minkä pitusena..
 



Sunnuntai 12.07.09



Tinami..............................kp 69/28...........................yk 1



Hukkapätkä......................kp 55/29...........................yk 4



mely.................................kp 49/30-39



Haaveileva-85...................kp 33/26-33......................yk 6



Louvre...............................kp 29/32-45......................yk 14
LillaMy83............................kp 28/25-30......................yk 3
Elviir-a................................kp 20/26-31......................yk 5
LauraAnnika.......................kp 20/30-37......................yk 6



Ibu.....................................kp 18/33............................yk 13
EtanaLilli............................kp 17/26-31.......................yk 7
Kilu09.................................kp 16/29............................yk 6
kaz.....................................kp 15/24-34.......................yk 13
hippopotamus80................kp 12/26-29........................yk 8
niiskuneiti-..........................kp 12/30.............................yk 4
HaLLeBeRRy.......................kp 10/23-28........................yk 20



kiharapää.............................kp 9/28-35........................yk 22
Pipopi...................................kp 9/26-39........................yk 13
murppa86.............................kp 8/24-28.......................yk 49
HayLina.................................kp 7/29.............................yk 8?
yöperhonen-.........................kp 7/28.............................yk 19
Cladoceran............................kp 6/37-42 (-51)...............yk 6
Ansku-82...............................kp 5/30-35........................yk 8
Siniviuhka..............................kp 5/27-32........................yk 19
HappyFeet.............................kp 2/**.............................yk 9
anu84....................................kp 2/30-**........................yk 19






moumou, Tinami mikä tilanne?

 
Tippuneille tännekin :hug:

Täällä on yritetty noudattaa tuon australialaisen tutkimuksen tulosta: http://www.mtv3.fi/helmi/ihmissuhteet/artikkeli.shtml/908967?uusimmat_ihmissuhteet. Ovista tikutellaan sitten myöhemmin tällä viikolla.
 



Maanantai 13.07.09



Tinami..............................kp 70/28...........................yk 1



Hukkapätkä......................kp 56/29...........................yk 4



mely.................................kp 50/30-39



Haaveileva-85...................kp 34/26-33......................yk 6
Louvre...............................kp 30/32-45......................yk 14
butterFly88........................kp 30/?..............................yk 0



LillaMy83............................kp 29/25-30......................yk 3
Elviir-a................................kp 21/26-31......................yk 5
LauraAnnika.......................kp 21/30-37......................yk 6



Ibu.....................................kp 19/33............................yk 13
EtanaLilli............................kp 18/26-31.......................yk 7
Kilu09.................................kp 17/29............................yk 6
kaz.....................................kp 16/24-34.......................yk 13
hippopotamus80................kp 13/26-29........................yk 8
niiskuneiti-..........................kp 13/30.............................yk 4
HaLLeBeRRy.......................kp 11/23-28........................yk 20
kiharapää...........................kp 10/28-35........................yk 22
Pipopi.................................kp 10/26-39........................yk 13



murppa86.............................kp 9/24-28.......................yk 49
HayLina.................................kp 8/29.............................yk 8?
yöperhonen-.........................kp 8/28.............................yk 19
Cladoceran............................kp 7/37-42 (-51)...............yk 6
Ansku-82...............................kp 6/30-35........................yk 8
Siniviuhka..............................kp 6/27-32........................yk 19
HappyFeet.............................kp 3/**.............................yk 9
anu84....................................kp 3/30-**........................yk 19








 
anu :hug: tädistä..voimia uuteen kiertoon!

LillaMy laitanko sut plussanneisiin?

Ibu toivottavasti on kiinnittymisvuotoa..:)

Pipopi meillä sama teksniikka..:D viime kierto oli varmaan ensimmäinen, jossa peuhattiin vain joka toinen päivä..
 
Ibu
kai oon niin epätoivoinen, kun en haluaisi välttämättä hoitoihin (siis toki jos ei muuten lasta saa, mutta jännittää ne..) niin tutkin itseäni nyt ihan älyttömästi. Toisin sanoen kuvittelen itseni raskaaksi kuten on ajemminkin käynyt.. vatsan nippailuja ym. Itkisin varmaan onnesta kaikille kertoessani jos olisin raskaana.. raskasta tämä yrittäminen on.
 
Voimahalit tippuneille :hug:

on: Ovista en löytänyt tässäkään kierrossa :'( Viime kierrossa tuli oikein ultrassa varmistettua, että ovulaatiota ei tapahtunut. Gyne suositteli hakeutumaan Väestöliittoon jatkotutkimuksiin, vaikka ei olla yritetty kuin "vasta" puoli vuotta, mutta mitä sitä turhaan enää yrittämään luomusti, jos kerta mun kroppa ei toimi niin kuin pitäisi :headwall:
Mun mieshän kävi jo aikasemmin Väestöliitossa antamassa sperma-näytteen, jonka tulos oli loistava. Joten vika siis löytyy minusta, ei miehestä.
Päähän ei mahdu taaskaan mitään muuta kuin vauvat, raskaus, odotus, äääää. Työnteko, sosiaalinen elämä ja kaikki muukin kärsii, mutta en mahda ajatuksilleni mitään..
 
butterFly88
heippa kaikki...

Saako liityä seuraanne.

Mulla ollut vauva kuumetta reilu vuoden verran mutta yritystä ei olla vielä käynistetty mun todella epäsäännöllisen kierron vuoksi ajateltii ensin tutkituttaa mut ennen ku laitetaan hommat käyntii, ja ajan pitäisikin tulla gynen polille lähiaikoina.
sovimme että eka yrityskerta laitetaan käyntiin ensi kuussa.
Ja jännittää ihan pirusti!! :p
minä olen siis juuri täyttänyt 21 ja mieheni on 22-vuotias ollaan seurusteltu kohta 5-vuotta j a kihloissa oltu reilut 3-vuotta kotoisin olen itse päijät-hämeestä mutta mieheni on pohjois-karjalasta ja sielä siis asumme.
Tällähetkellä kp30/?

Puhaltelen nyt oikein runsaat plussa tuulet ja isot hcg-arvot teille tänne! :D :heart:
 
Ibu toivottavasti ei tarviis hoitoihin turvautua..:)

LauraAnnika :hug: älä vielä luovuta..vauvakuumeiselle on turha sanoa, että "älä ajattele asiaa" tai "älä stressaa"..kun toive omasta pienestä on niin suuri, että sydän pakahtuu..

Tervetuloa butterFly88 :flower:
 
Kiitos tsempityksestä HaLLeBeRRy! :hug: Tuo on ihan totta, mitä sanoit sydämen pakahtumisesta.. Kuvaa hyvin tätä olotilaa, ihan kirjaimellisestikin. Tänäänkin sydämeen ja rintaan pisti ihan kunnolla ja ahdisti, kun taas miehen kanssa puhuttiin tästä vauvaprojektista.

Jotain positiivista sentään, saatiin tänään varattua vihkikirkko :heart: Ja juhlapaikkakin on jo varattuna ensi kesälle!

Tervetuloa mukaan joukkoon butterFly88!!
 



Tiistai 14.07.09



Tinami..............................kp 71/28...........................yk 1



Hukkapätkä......................kp 57/29...........................yk 4
mely..................................kp 51/30-39



Haaveileva-85...................kp 35/26-33......................yk 6
Louvre...............................kp 31/32-45......................yk 14
butterFly88........................kp 31/?..............................yk 0



Elviir-a................................kp 22/26-31......................yk 5
LauraAnnika.......................kp 22/30-37......................yk 6
Ibu.....................................kp 20/33............................yk 13



EtanaLilli............................kp 19/26-31.......................yk 7
Kilu09.................................kp 18/29............................yk 6
kaz.....................................kp 17/24-34.......................yk 13
hippopotamus80................kp 14/26-29........................yk 8
niiskuneiti-..........................kp 14/30.............................yk 4
HaLLeBeRRy.......................kp 12/23-28........................yk 20
kiharapää...........................kp 11/28-35........................yk 22
Pipopi.................................kp 11/26-39........................yk 13
murppa86...........................kp 10/24-28........................yk 49



HayLina.................................kp 9/29.............................yk 8?
yöperhonen-.........................kp 9/28.............................yk 19
Cladoceran............................kp 8/37-42 (-51)...............yk 6
Ansku-82...............................kp 7/30-35........................yk 8
Siniviuhka..............................kp 7/27-32........................yk 19
HappyFeet.............................kp 4/**.............................yk 9
anu84....................................kp 4/30-**........................yk 19






 
butterFly88
Huomenta vaan kaikki...

tänään aamu alkoi sitte kaikkea mahdollista lastentarviketta kyttäillen...
ja äitiyspakkaustakin kävin vilasemassa ekan kerran nyt, itse en oikein pitänyt tän vuoden paketista...
Näkyy sitte vissiin että aika vahvasti tuo kuumeilu lähtee jylläämään ku sovitaan tarkemmin miehen kanssa vauva projektista en oo ennen uskaltanu kyttäillä mitään vauva juttuja netistä kun oon aina ajatellu et tä nyt jos meen katsomaan jotain ja etenki jos tilaan jotain ni en saa koskaa omaa ruttusta vauvaa.
Mutta nyt tässä just harkitsen vakavasti tuota dopplerin ostoa...ns. valmiiksi jo toivottavasti tulevaa pientä varten ja raskaustestejäkin varman pitäis harkita tai sitten mä vaan kiirehin liikaa =)

Mutta nyt minä poistun paistamaan pullaa.... :p
 
tervetuloa Butterfly! :flower:
mäkin kyttäsin vauvatarvikkeita alkuhaaveilussa hirveästi, vaunuja suunnittelin ja muuta..nyt sekin on sit jääny vähemmälle ajan kuluessa. ja voin kyllä todeta, et onneks ei tullu ostettua mitään sillon kun niitä tavaroita kyttäsin, ois vaan ollu komeroiden täytteenä turhaan. :p
 
butterFly88
siniviuhka ok kiitos vinkistä... :LOL:
mä kun niin fiksuna ja filmaattisena ajattelin että sit kun tulee raskaaks niin ei tarvii osta kaikkee ku osa on jo valmiina... :D
Mut ehkä tää laantuu ajan mitaa...
 
Tänään on palattu kotia kun käytiin molempien vanhempien luona viettämässä yötä sadan kilometrin päässä. Tänään sain sit vahvistusplussani eli apteekin omalla selvän plussan =) Soitin aamulla keskussairaalaan omalle reumalääkärilleni ja sit alko kauhee rumba ku mul on joku lääke ollu vaan vuosi ja 7kk poissa käytöstä ja sen ois pitäny olla vuosi jotta varmuudella voidaan sanoa ettei sitä enää kehossa ole. Tottakai määrä on pienentyny koko ajan ja voi olla ettei sitä enää kehossani ole. Lääke on kylläkin todella voimakas epämuodostumien ja kehityshäiriöiden aiheuttaja joten stressi on tänään ollu kova.

Huomenna meen sit verikokeeseen jossa ottavat lääkepitoisuuden, et onko sitä kehossa. Vastausta saa odottaa pitkään ku menee muistaakseni belgiaan tutkittavaksi. Todennäköisesti kaikki on ok mut kyl se vähän kolkuttelee tuolla takaraivossa... :/


Nyt kuitenkin uskallan siirtyä jo plussanneisiin, ja yritän ilman stressiä alkaa nauttia raskaudesta :wave:
 
LillaMy onnea plussasta! :flower:

jos jotain tavaroita ostais, ni vois olla et ei pitäiskään niistä enää sit, ku niitä tarviis..mul on ainaki muuttunu 100 kertaa esim. millaset vaunut haluan..kotimaiset Orat ne kuitenki olla pitää ja käytettynä aijon ostaa lähes kaiken..:)
 
butterFly88
HaLLeBeRRyniin mäki oon samaa mieltä kyllä vaunuista yms...mut sellasta mitä ei katuis, kuten se doppler sais aina kuunella sydän ääniä kotona, kun haluaa sitä ostosta tuskin katuisin, mutta sen tiedän että isompia ostoja ei ehkä kannata vielä edes harkita =)

En meinaa saada millään unta kuulin tänää hyvältä ystävältä että hänen ystävänsä synnytti pienen pojan mutta vain 30% mahdollisuus selvitä koska munuaisissa vikaa ja keuhkot eivät ole kehittyneet, tällä hetkellä poika on hengityslaitteissa, vielä ei tiedä kuinka käy :'(
Niin surullisia tapahtumia tällaset että mä menetän oikeesti yö unenikin ku mietin aina omalle kohalle kaikkea.
Toivon koko sydämestä että se pieni mies selviää ja toivokaa te mun mukana niin ehkä se auttaa edes vähän :|

LillaMy83 Paljon onnea plussasta :hug: :heart: :flower:
Tule aina kertomaan kuulumisia tänne....
 
Tänään on ollu härdellipäivä. Aamulla soitin ajan varhaisultraan ja neuvolaan. Ultra 7.8 eli rv 7+4. Neuvola tais olla 12.8. No sit yllättäen soittivat sairaalasta äitipolilta et mun oma lääkäri reumalta oli laittanu lähetteen ultraan ja ultraavat jo tänään :p Luulen et ku viikkoja on 4+2 niin ei kai siel mitään näy :p Mut kai siel sairaalalla on kunnon vehkeet.. Lähinnä kattovat kuulemma et ei o kohdun ulkopuolinen ja et kaikki muutenki ok.. klo 13.00 pitää sinne mennä ja jännittää aivan törkeesti :D
 
JEEEEEEE!!!!!!!!!!!

vihdoinkin meidän asiat alkaa mennä eteenpäin! saimme kutsun tutkimuksiin lokakuulle! ihan mahtava fiilis nyt....

Halle ja Butte on keskustellu vaunuista, itsekin oon miettinyt millaiset vaunut sitä joskus tulevaisuudessa haluais ja vaikkakin pitkään oon ajatuksia pyöritellyt, niin edelleen mun ykkösvaihtoehtona on Ora Taigat, mutta mielellään vanhempaa mallia kun niissä ois niin herkulliset värivaihtoehdot :D
 

Yhteistyössä