Jos kahvin kanssa pitää jotain mussuttaa, niin parasta on ruisleipä ja tomaatti. Tiedoksenne läskit.Alkuperäinen kirjoittaja hippopotamus80:Nyt vinkit kehiin, mitä hyvää sitä leipois kahvin seuraks?
Oikein hyvää päivää vaan sullekin. B)Alkuperäinen kirjoittaja Marilii:Jos kahvin kanssa pitää jotain mussuttaa, niin parasta on ruisleipä ja tomaatti. Tiedoksenne läskit.Alkuperäinen kirjoittaja hippopotamus80:Nyt vinkit kehiin, mitä hyvää sitä leipois kahvin seuraks?
Mä sulle mitään päivää ole sanonut....Alkuperäinen kirjoittaja hippopotamus80:Oikein hyvää päivää vaan sullekin. B)Alkuperäinen kirjoittaja Marilii:Jos kahvin kanssa pitää jotain mussuttaa, niin parasta on ruisleipä ja tomaatti. Tiedoksenne läskit.Alkuperäinen kirjoittaja hippopotamus80:Nyt vinkit kehiin, mitä hyvää sitä leipois kahvin seuraks?
No et säkään mun kysymykseen vastannut.Alkuperäinen kirjoittaja Marilii:Mä sulle mitään päivää ole sanonut....Alkuperäinen kirjoittaja hippopotamus80:Oikein hyvää päivää vaan sullekin. B)Alkuperäinen kirjoittaja Marilii:Jos kahvin kanssa pitää jotain mussuttaa, niin parasta on ruisleipä ja tomaatti. Tiedoksenne läskit.Alkuperäinen kirjoittaja hippopotamus80:Nyt vinkit kehiin, mitä hyvää sitä leipois kahvin seuraks?
Aijaa, musta on kyllä ihan mukava välillä syödä kahvin kanssa pullaa (kuten äsken, empä muista millon viimeks olisin pullanpalan kahvin kaveriksi tuoltapakkasesta lämmittänyt)Alkuperäinen kirjoittaja Marilii:Jos kahvin kanssa pitää jotain mussuttaa, niin parasta on ruisleipä ja tomaatti. Tiedoksenne läskit.Alkuperäinen kirjoittaja hippopotamus80:Nyt vinkit kehiin, mitä hyvää sitä leipois kahvin seuraks?