~~The Esikoisesta Haaveilevat~~<3

Elviir-a, onko täti tullut? Ellei ole niin ihan mahdollistahan raskaus olisi, joten toivoa on yhä.. ;)

On: Eilen tuli pupuiltua ja tänä aamuna ovistikutin plussaviivat. Tänä iltana kun vielä vähän varmistelisi niin johan tulisi jännät kaks viikkoa.. :)

Lähdetään mökkeilemään juhannukseks, ja luultavasti tulee pari siideriä ainakin juotua ja vähän viiniä. Mitään perskännejä en tietenkään vedä jos vaikka tällä kertaa kävisi tärppi!

Paljon plussatuulia teille naiset ja viettäkää mukava juhannus missä sitten olettekin :)
 
Ai tänne on ehtiny tulla jo uus pino. Kiva :)

En oo taas kerenny käyä täällä, mut eipä tälle rintamalle mitään sen ihmeellisiä kuulu. Menkkoja taas odotellaan. Ei keretty tässä kierrossa hommailla oviksen aikaa. :/

Hyvää Juhannusta!! :)
 

HYVÄÄ JUHANNUSTA!

Lauantai 20.6.09

Nanakuu........................kp 78/28-29......................yk5
susku79.........................kp 78/26



MyPoodles......................kp 69/28-58......................yk11
moumou..........................kp 60/29-31......................yk6



Haaveileva-85.................kp 49/26-33......................yk5
Tinami..............................kp 47/28..........................yk1



LillaMy83..........................kp 36/25-30.......................yk2
LauraAnnika.....................kp 36/30-37......................yk5
Hukkapätkä......................kp 33/29............................yk4



elviir-a..............................kp 28/26-31.....................yk4
mely.................................kp 27/30-39
EtanaLilli..........................kp 26/26-31.......................yk 6
kaz...................................kp 23/24-34.....................yk12
Kilu09...............................kp 23/29............................yk 6
Cladoceran.......................kp 23/37-42 (-51)..............yk5
Ansku-82..........................kp 21/30-35......................yk7
niiskuneiti-........................kp 21/30...........................yk3
hippopotamus80..............kp 21/26-29......................yk 7
BabyHope.........................kp 20/33-41......................Yk 5



Pieniminä..........................kp 19/28..........................yk3
Pipopi................................kp 16/26-39......................yk 12
Dreaming86.......................kp 16/27-29.....................yk 4
HayLina.............................kp 15/29............................yk7?
kiharapää..........................kp 14/28-35......................yk21
HaLLeBeRRy......................kp 13/23-28.....................yk 19
Siniviuhka..........................kp 11/27-32......................yk18



Yöperhonen.........................kp 9/28............................yk18
anu84..................................kp 9/30-**......................yk 17
HappyFeet...........................kp 8/**...........................yk 8
Louvre.................................kp 7/32-45......................yk 14





 



Sunnuntai 21.6.09



moumou..........................kp 61/29-31......................yk6



Haaveileva-85.................kp 50/26-33......................yk5



Tinami..............................kp 48/28..........................yk1



LauraAnnika.....................kp 37/30-37......................yk 5
Hukkapätkä......................kp 34/29...........................yk 4



elviir-a..............................kp 29/26-31.....................yk 4
mely.................................kp 28/30-39
EtanaLilli..........................kp 27/26-31......................yk 6
kaz...................................kp 24/24-34.....................yk 12
Kilu09...............................kp 24/29...........................yk 6
Cladoceran.......................kp 24/37-42 (-51).............yk 5
Ansku-82..........................kp 23/30-35......................yk 7
niiskuneiti-........................kp 22/30...........................yk 3
hippopotamus80..............kp 22/26-29......................yk 7
BabyHope.........................kp 21/33-41......................Yk 5
Pieniminä..........................kp 20/28...........................yk 3



Pipopi................................kp 17/26-39......................yk 12
Dreaming86.......................kp 17/27-29.....................yk 4
HayLina.............................kp 16/29...........................yk 7?
kiharapää..........................kp 15/28-35......................yk 21
HaLLeBeRRy......................kp 14/23-28......................yk 19
Siniviuhka..........................kp 12/27-32......................yk 18
Yöperhonen.......................kp 10/28...........................yk 18
anu84................................kp 10/30-**......................yk 18



HappyFeet..........................kp 9/**...........................yk 8
Louvre................................kp 8/32-45......................yk 14
LillaMy83.............................kp 7/25-30......................yk 3




 
Hellou pitkästä aikaa! Mulla on menossa jo sellainen ku kp 7 eli täti kävi kylässä, ja samoin oksennustauti joten en o oikein jaksanu käydä ilmoitella itestäni :ashamed: nyt alkaa pikkuhiljaa ruoka maistuu kun tuli tiistai-torstai ensin oksennettua. Täti tuli maanantaina :'( Mut nyt on siis täti jo pakannu tavarat ja uutta yritystä putkeen. Alkaa jo mielikin olla parempi vaikka kyllä siinä itkua tuherretiin ja mieskin oli niin pettyny.

Mut seuraavassa kierrossa plussataan kaaaaikki

:kieh:
 
LillaMy :hug: tädistä! ja kiitti, ku kävit ilmottamassa oikeet tiedot!

mä kohta poistan noi, jos eivät käy mitää ittestään ilmottelemassa! saavat sit uudestaan ilmottautua, jos takasin haluavat..


Nanakuu........................kp 79/28-29......................yk5
susku79.........................kp 79/26
MyPoodles......................kp 70/28-58......................yk11
 
Nonniin, mitä mahtavin juhannus takana. Oli tosi kivaa, kavereita kylässä, mölkkyä, saunomista ja runsaasti grilliruokaa ja ylipaljon juomaa kohtuudella nautittuna. Ei voisi parempaa olla. Nyt ehkä jaksaa viimeiset 3 työpäivää ennen kesälomaa.

Kaiken kukkuraksi bongasin tänään testeillä oviksen. Jes! Jumppatuokio siis illalle tiedossa :D
kovin on hyvä mieli nyt. Toivottavasti muillakin.
 
Ajattelin viritellä gallupia... Oletteko kihloissa/naimisissa? Miten teitä kosittiin? Miten suhtaudutte aviottomiin lapsiin, eli siis onko joukossamme perinteisiä ensin kihloihin, naimisiin ja sitten vasta lapsia -tyyppejä vai ennemmin teitä, joilla järjestyksellä ei oo niin väliäkään tai että kihlaus/avioliitto ei ole ohjelmassa lainkaan nyt tai tulevaisuudessa?

Itse olen perinteisesti ajatellut, että ensin kihlat ja häät, sitten vasta joskus lapsia. Nyt kuitenkin haaveilen kaikesta kolmesta yhtä aikaa, eikä järjestyksellä tunnu olevan niin suurta väliä... Liekö ikä tehnyt tehtävänsä? (Mittarissa siis kohta 30). Kotona on kyllä puhuttu naimisiin menosta ja kihlat vaihdetaan kaiketi lähiaikoina, kenties lomalla... :heart: Homman oon antanut miehen tehtäväksi, vaikka tavallaan kai ollaan jo "kihloissa" kun kerran on päätetty että joskus naimisiin mennään...
 
Kihloissa olemme tällä hetkellä. naimisiin menossa heti kun maistraattiin jaksetaan varata aika. miehen pyynnöstä sama sukunimi pitää olla ennen lapsen tuloa. hänelle ihan sama tuleeko sama sukunimi vuoden ennemmin vai päivän ennemmin kun lapsi syntyy kunhan on. minulle yks ja sama kihloissa naimisissa vai "vain" avoliitossa kun lapsia tulee. alunperin en halunnut ollenkaan naimisiin. kuitenkin miehen pyynnöstä ja innostuksesta haluan naimisiin. ei ole kosittu eikä tulla kosimaan varmaankaan. kerta naimisiin pian ollaan menossa miksi enää kosiskelemaan.

sormuksia ei olla ostettu en tiedä tuleeko edes kun maistraattiin mennään. tarkoitus olisi siunata liitto kirkossa joskus sitten kun on rahaa. sitten hankin kunnon morsiuspuvun ja kalliit sormukset.

meillä menee näin koska lapsia toivomme nyt mutta ei ole rahoja hankkia kaikkea isompii juhliin eikä kukaan muu häitämme maksa kun me. meille sopii paremmin kun hyvin näin.
 
Me ollaan varattu kirkko ja juhlapaikka ensvuoden kesäkuulle...kihloissa ollaan oltu syksyllä kaksi vuotta..mies kosi ihan meidän näkösellä tavalla..häät piti olla tänä kesänä, mutta siirsimme niitä, kun luultiin, että raskautumisessa ei näin kauan menis..meille on ihan sama kumpi on ensin häät vai lapsi..se mikä tuntuu hyvältä..lapset ja minä otamme miehen sukunimen..minusta tämä on tätäpäivää eikä lainkaan paheksuttavaa..:) meillä on ollu jo reilu parivuotta yhteinen asuntolaina, joka jo itsessään sitoo aika paljon..
 
Me ollaan oltu kihloissa 3 vuotta (mies kosi kaupan pihassa :D) ja naimisiin menosta ollaan puhuttu mutta ei olla sovittu mitään :) Eli ei väliä vaikka lapsi tulisikin ennen naimisiin menoa ! Minä ja lapset otetaan myös miehen sukunimen :)

ON: Ei mitään tuntemuksia et täti tulis, eikä tuntemuksia että olisi raskaana. Tätiä ei vaan näy. Kai mä huomenna TAAS testaan.
 
Me ollaan vielä ihan avopari oltu kohta 2,5 vuotta.. Kihlat ja naimisiinmeno on suunnitelmissa.. Olemme päättäneet, että naimisiin mennään jos lapsia tulee.. Mutta ei väliä.. Mutta olemme siis molemmat sitä mieltä, että jos lapsia tulee niin on aikanaan mentävä naimisiin..
Ja haluamme kaikkille saman nimen.. Voi olla, että jos mies haluaa, niin mulle yhdysnimi.. Mutta kaikki aikanaan.. Meillä on kuitenkin kohta kaksi vuotta yritystä täynnä.. Mutta siinä järjestyksessä kun tulee, niin on ihan ok..
No kaikki aikanaan.. Ei meilläkään ole varaa mennä naimisiin nyt.. Mutta joskus aikanaan..
Kyllä me olemme sitoutuneet toisiimme, kun autolainaa otettiin juuri ja auto saapuukin viikon päästä.. Asuntoa ja kesämökkiä mietitään joskus aikanaan..

KP
 
Me ollaan ihan vain avopari ilman sormuksia tällä hetkellä. Ollaan puhuttu kihloista ja häätkin on suunniteltu jo mutta ei meillä kiirusta niitä sormuksia ole hankkia. Hankitaan ku keretään. Lapsi/lapset tullaan ristimään Isän sukunimellä. Tämä ihan molempien halusta. Mun mielestä se vain menee niin. Tässähän ollaan jo vähän niinku naimisissa ku melkein 200 tuhatta on yhteistä lainaa! :LOL:

 
Me ollaan miehen kaa oltu kohta kymmenen vuotta yksissä ja kihloihin mentiin äitienpäivänä eli about kuukausi sitten. Häät todennäköisesti parin vuoden päästä. Mies ehdotti et mennään sit maistraatissa kohan oon paksuna mut mie en siihen suostunu :LOL: joten järjestetään sit ihan kirkkohäät jossain vaiheessa, ei kiirettä. Tosiaan lainaa meilläkin ku talo rakennettiin viime kesänä joten se on erittäinkin sitovaa :kieh: Tulevien lapsien sukunimestä ei olla vielä päätetty mut eiköhän ne miehen sukunimellä, vaikka ite haluaisin pitää omani naimisiin mentyä. Meillä ei o ollu mitään väliä tuleeko lapsia ennen häitä jne.
 
Me on oltu yhdessä lähemmäs 6 vuotta. Kihloissa viime karkauspäivästä lähtien eli meillä meni niin, että minä kosin tuota miestä. :D Joskus kauan sitten ajattelin, että ensin kihlat ja naimisiinmeno ja vasta sitten lapset. Mutta on ajatukset muuttuneet, kun ikää tullut lisää. Tällä hetkellä naimisiinmeno tuntuu olevan niin kaukainen haave, että toivon mukaan se lapsi ilmoittaa tulostaa ennen sitä. B)
 
Täällä juhannus ja kihlajaiset nyt juhlittu. Miulle kävikin sitten niin että mies polvistu ja kosikin nyt juhannuksena. :heart: Häät pidetään sitten parin vuoden päästä. =) Itsekään en ole ajatellut sen enempää että pitäisi olla naimisissa ennen lapsien tuloa, vaan naimisiin mennään sitten kun sen ajalta tuntuu ja lapset voivat tulla nyt kun tuntee että ollaan niistä valmiitä huolehtimaan ja rakastamaan. =) Oli tuo kihlaus kyllä nyt mun unelmien täyttymys kyllä, kun oon siitä jo tosi pitkään kerinnyt haaveillakin. :)

Omaa ovistani tässä oon myös yrittänyt pongailla, mut joko se ei ole tullut vielä tai sitten en ole sitä vaan yhtä voimakkaasti tuntenut kuin viime kierrossa. Tuleeko teillä muilla oviksen aikaan aina sellainen limatulppa? Miulla tuli viime kierrossa, mut nyt ei ole näkynyt vaikka kovasti limailua on koko ajan ollutkin keskiviikosta saakka. No toivottavasti ovuloisin kuitenkin, vauvakuumekkin on päässyt taas valloilleen ihan kunnolla. :D
 
me ollaan tuon murusen kanssa syyskuussa oltu kihloissa vuoden :heart: kihlaus tapahtui ihan uskomattoman upeessa ravintolassa... oli kyllä romanttista:) ollaan puhuttu, että naimisiin mentäis 2012, mutta saa nyt nähdä.. ei mulla kiirettä ole.! mummoni sanoi aina: "ei se v*ttu siitä vihkimisellä parane":D toisaalta kyllä haluaisin naimisiin mennä, ennenkuin lapsia syntyy ja siitä ollaankin puhuttu, että jso maistraatissa hoidettais vihkiminen ja siunattais liitto sitten kirkossa jonain kauniina päivänä:)
itselle ja lapsille tulee miehen sukunimi:) on jollain lailla kai jonkinlainen päähänpinttymä mulla:D
oompas taas herkällä päällä ku tulee tippa linssiin näitä juttuja miettiessä:D
 
Me olemme aviopari. Mies kosi kotona polvistumalla eteeni ennen nukkumaanmenoa. Se kosinta tuli yllätyksenä, vaikka naimisiinmeno oli jo selvää, kun kerran kihlat oli vaihdettu. Kihlat vaihdettiinkin sitten romanttisesti kaukana kotoa kynttilän valossa hotellihuoneen parvekkeella. Mies oli hankkinut sormukset valmiiksi, niin että sekin tuli minulle yllätyksenä.

Elviir-a jospa se haamu vahvistuis :) Pidettän peukkuja!

Täällä on saattanut tämä kierto mennä harakoille. Tikutin kerran ovista viime viikolla, mutta täysin puhdas nega oli. Pupuiltu ollaan, mutta ehkei kuitenkaan sopivaan aikaan. No sen näkee sitten vajaan parin viikon päästä.
 

Yhteistyössä