vierailija
Miten paljon säännöllisiä kuluja teillä on mökistä? Jätemaksuja, likavesikaivo, tiemaksuja... ties mitä? Kuka viitsisi valaista kaupunkilaista joka unelmoi omasta mökistä.
Meillä on kantovesi tai vesipumppu järvestä ja kuivakäymälä eli ei vesi- tai jätevesimaksuja.Kiinteistövero, jätehuoltomaksu, sähkömaksu ja vakuutus.
Jos joku hakee roskat jäteastiasta, se on joku 5-7 /kk.Meillä on kantovesi tai vesipumppu järvestä ja kuivakäymälä eli ei vesi- tai jätevesimaksuja.
Kiinteistövero on noista ainoa pakollinen. Itse en maksa jätehuollosta ja sähköstä mitään.Kiinteistövero, jätehuoltomaksu, sähkömaksu ja vakuutus.
Oletko niitä, jotka kotimatkalla jättävät jätteensä muovisäkissä marketin jätepisteelle vai niitä, jotka dumppaavat ne metsään tai järveen?Kiinteistövero on noista ainoa pakollinen. Itse en maksa jätehuollosta ja sähköstä mitään.
Vien ne vähät roskat mitä kertyy kotiroskikseen.Oletko niitä, jotka kotimatkalla jättävät jätteensä muovisäkissä marketin jätepisteelle vai niitä, jotka dumppaavat ne metsään tai järveen?
Mut ainakaan meillä tuo ei poista kiinteistön pakollista, reilun parinkympin, vuosittaista jätehuoltomaksua.Vien ne vähät roskat mitä kertyy kotiroskikseen.
Tuon selittelyn olen kuullut ennenkin. Ja yhdelle selittelijälle paiskannut hänen tien penkkaan heittämänsä "kaupunkiroskapussin" takaisin autoon. Kävi kovin kuumana muttei uskaltanut käydä päälle, vaikka pussin sisältö ikävästi levisi...Vien ne vähät roskat mitä kertyy kotiroskikseen.
30 vuotta mulla on ollut jo tuo sama mökki ja kunta ei ole koskaan lähettänyt vuosittaista jätehuoltomaksua, joten en ole sitä voinut maksaa.Mut ainakaan meillä tuo ei poista kiinteistön pakollista, reilun parinkympin, vuosittaista jätehuoltomaksua.
Mun autoon et olisi heittänyt toista kertaa.Tuon selittelyn olen kuullut ennenkin. Ja yhdelle selittelijälle paiskannut hänen tien penkkaan heittämänsä "kaupunkiroskapussin" takaisin autoon. Kävi kovin kuumana muttei uskaltanut käydä päälle, vaikka pussin sisältö ikävästi levisi...
Olisin, jos sinä olisit toistamiseen paiskonut jätteitä luontoon.Mun autoon et olisi heittänyt toista kertaa.
Meillä myös pakollinen maksu 84 e.Mut ainakaan meillä tuo ei poista kiinteistön pakollista, reilun parinkympin, vuosittaista jätehuoltomaksua.
Joojoo sait kiillottaa ritarikilpeäsi. Nyt on taas hyvä mieli,jätä siihen.Olisin, jos sinä olisit toistamiseen paiskonut jätteitä luontoon.
Sä et katkenneella kädellä heitä yhtään mitään.Olisin, jos sinä olisit toistamiseen paiskonut jätteitä luontoon.
Niitä jotka työntävät roskat marketin roskikseen.Oletko niitä, jotka kotimatkalla jättävät jätteensä muovisäkissä marketin jätepisteelle vai niitä, jotka dumppaavat ne metsään tai järveen?
mun iskä on vahvempi ku sunMun autoon et olisi heittänyt toista kertaa.
Ja se osaa ninjagoa!mun iskä on vahvempi ku sun