Kuinka hyviä olette sänkypuuhissa?

• Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti
mie
pikkuhiljaa yhä parempia.

jos kumpikin nautti (tuleminen ei nyt niin välttämätön) ja sai puuhastella rauhassa, ilman tressiä ym. niin silloin vois sanoo et oli hyvä pano.

x2
Alkuperäinen kirjoittaja lahna:
Minä olen mieheni mukaan lahna.
Siinä on tarpeeksi mittaria. :(
Täällä toinen..tosin mies ei sitä oo sanonut. Pienessä tuiskeessa kyllä toimin erilailla,en hyvin kyllä silloinkaan, mutta olen elävämpi. Vissiin vkolla estot päällä :D

Mä vai? Mä en pidä mittarina lahnauttakaan: välillä olenkin ihan lahna, ihan varmasti. Kun on vaan väsy niin tekee just sen mitä kokee tarvitsevansa. Mutta kyllä mä tutun ihmisen kanssa oon ihan hyvä, koen olevani. Sen sijaan vieraan en, varsinkaan jos vähänkin on tunteita pelissä. Meen helposti lukkoon ja hämilleni.

enpä tiiä
niin, minkälainen nainen on hyvä sängyssä? tähän vois miehet kyllä vastata.

joitain pelottaa jos nainen on hirveän aktiivinen ja halukas; heille voi tulla tunne, että pystynkö tuota tyydyttämään. mutta silti kai miehet haluaa aktiivisen naisen. eli pitääkö naisen olla aktiivinen vain miehen aloitteesta vai?

*
Mielestäni hyvä. Mieheni nauttii kaikesta ja tulee kaikin tavoin. Itse saan orgasmin joka kerta, joskus pelkästään yhdynnällä, toisinaan muilla avuilla maustettuna. Olen meillä se aktiivisempi osapuoli sängyssä. Sekä minä että mieheni tykkäämme että määrään ja tuon tavaran miehelle "tarjottimella". :) Olen ollut mieheni kanssa 13 vuotta, mutta edelleen saan silloin tällöin kännisiä viestejä hoidolta jonka kanssa olin ennen miestäni. Ei ole kuulemma unohtanut niitä kertoja koskaan ja kyselee että olisinko vapailla markkinoilla jotta pääsisi panemaan. No joo, tää ei ehkä kerro mitään suuntaan eikä toiseen.. :/ Mutta tosiaan, mieheni olen pitänyt tyytyväisenä tähän asti kolmen lapsen haasteista huolimatta. :)

Yhteistyössä