Päivän tekemissaldot tänne!

sunnuntai
- 2h siivonnut
- leikkinyt lapsen kanssa
- ruoanlaittoa 1h
- omaista katsomassa sairaalassa
- emännöinyt 2h
- ulkoillut lapsen kanssa 2h
- ruoanlaittoa
- koneella 30min ja jatkuu...
 
Laiska työnsä räknää, sanoo minun mummuni.

Mutta, olen tänään
pessyt kaksi koneellista pyykkiä
leikannut piha-aidan
leikkipuistoillut perheen kanssa
siivonnut kämppää hiukan
nukkunut päiväunet
ulkoillut aamupäivän lasten kanssa

ja edessä vielä eilisten (puhtaiden) pyykkien viikkaus ja lajittelu kaappeihin
 
halipula
aamupalat lapsille, sitten itselle ja ukolle. Tein kasvispannaria, tein mustikkapiirakkaa, tein kalakeittoa, latasin astianpesukoneen, latasin pesukoneen, sijasin pedit, toin matot kuivumasta, vieraat sisään ja syötettiin ne, seurustelua kaksi tuntia,vieraat heihettettiin, luin lapsille kirjaa, syötin lapset, lähetin ukon töihin, lapset päiväunille/levolle, astiat astianpesukoneesta veks, pyykit kuivumaan, uudet astiat koneeseen, lepohetki, lasten kanssa puistoilemaan, kotiin syömään, luin kirjoja, tehtiin poppareita, lapset kylpyyn, rasvaus ja yövaatetus päälle, pienempi nukkumaan vellin kera, isomalle luin kirjaa ja tein iltapalaa, isompi nukkumaan ja itse suihkuun ja NYT ON OMAA AIKAA =o) Kohta tosin ukko kotiin.
 
Olen tullut tänään kummitädiksi ja laulanut duettona kaksi laulua ystävän avioliiton siunaamistilaisuudessa... Pitänyt itkevää lasta sylissä kun lääkäri kaivoi tikkua jalkapohjasta, käynyt saunassa, syönyt kakkua, kirjoittanut runon ja ajanut Porvoosta Naantaliin autolla. Jotain mainitakseni.
 

Yhteistyössä