~~The Esikoisesta Haaveilevat~~<3

Tervetulloo kaikille uusille! =)

Isoja :hug: :hug: :hug: kaikille tädin riivaamille!

Mulla on riittäny töissä kiirettä, nii ettei oo edes kerinny kirjotella tänne mitään. Nyt on kyllä toiveet noussu vähä liikaaki. Eilen tuli viikko oviksesta ja tuntu kovaa nippailua hetken aikaa alamasulla. Tälle aamua lämmötki oli 37.12 vaikka normaalisti 36.5. :) Rinnat ollu vähä hellät, mut nyt vähä aiemmin kun yleensä ne tulee kipeeksi vasta pari päivää ennen tätiä. Noh katsellaan ja kuulostellaan. :) Ihmeesti sitä aina tuota toivoa jostaki syntyy vaikka kuin yrittääki olla miettimättä asiaa ja on jo niinki montaa kertaa joutunu pettymään.
 
Haleja tädin tavanneille!


Täällä ei kummempia, odotellaan ovista, jos sellanen on tullakseen... En kyllä ajatellu ihan päiviä kärppänä laskeskella, vaan vähän jotain tjottailuun päin... mutta ei kuitenkaan ihan B)
 



Maanantai 27.07.09



Tinami..............................kp 84/28...........................yk 1



Hukkapätkä......................kp 70/29...........................yk 4



mely..................................kp 64/30-39



Zande................................kp 30/28.............................yk ?



hippopotamus80................kp 27/26-29........................yk 8
niiskuneiti-..........................kp 27/30.............................yk 4
Opaali78.............................kp 25/29-31........................yk 4
kiharapää...........................kp 24/28-35........................yk 22
Pipopi.................................kp 24/26-39........................yk 13
murppa86...........................kp 23/24-28........................yk 49
HayLina..............................kp 22/29.............................yk 8?
yöperhonen-......................kp 22/28.............................yk 19
Cladoceran........................kp 21/37-42 (-51)...............yk 6
Ansku-82...........................kp 20/30-35........................yk 8
Siniviuhka..........................kp 20/27-32........................yk 19



HappyFeet.........................kp 17/**.............................yk 9
anu84................................kp 17/30-**........................yk 19
Haaveileva-85...................kp 12/26-33(-36).................yk 7
Jeip...................................kp 11/40..............................yk 2



LauraAnnika..........................kp 9/(26-)30-37.................yk 7
Louvre...................................kp 7/32-45.........................yk 15
Kilu09....................................kp 7/29...............................yk 7
butterFly88............................kp 7/?.................................yk 1
Ibu.........................................kp 6/33..............................yk 14
EtanaLilli................................kp 4/26-31.........................yk 8
Elviir-a....................................kp 4/26-31........................yk 6
kaz.........................................kp 2/24-34........................yk 14
HaLLeBeRRy...........................kp 1/23-28........................yk 21
Saana07................................kp ?/??...............................yk 0



 
Tervetuloa uudet!

Tippuneille :hug:

Tänne ei uutta, tissikipu alkoi heti oviksen jälkeen ja jatkuu aina vaan, varsinkin nännit on arat. No on sitä ennenkin ollut tissikipu riesana, joten tämä voi enteillä ihan hyvin tätiä tai sitten sitä toivotuinta.. Johan sitä sais tämä yk13 tuottaa tulosta!
 
Zande & Pipopi, täällä myös tissit kipeänä, mutta myös mulla se on normaali menkkaoire. Pipopilla näyttää menevän normaalikierron yli. Onko sulla tuo 28 päivää "kellontarkka" kiertoaika vai onko siinä vaihteluita?

Helle on näköjään tuhonnut mun laskupään :ashamed: - katsoin almanakasta juuri ja oikeat luvut mulle ovat:

kp 25 / 28 - 30 (ja kiitos Haleberry, kun jaksat päivittää!)
Yk:n sentään osasin laskea oikein aikaisemmallakin kerralla. Sen verran pienissä luvuissa vielä mennään. Oho.. kohta onkin taas tosi jännät paikat kun katsotaan, josko täti tulee kylään. Vierasvarat on pidetty minimissä, joten toivotaan, että täti tajuaa sen ja pysyy poissa.
 
opaali mulla kierrot on heitelly tämän yrityksen aikana 26-39 välillä. Pitkään aikaan en ole tikuttanut ovista ja nyt tässä kierrossa tikutin sen olevaksi kp 15 tienoilla. Tissikipu alkoikin sitten heti kp 16 ja jatkuu siis aina vaan. Mulla on kyllä yleensä kans ennen menkkoja tissit kipeet, mutta en muista, että kipu olisi koskaan ennen alkanut näin aikaisin ja jatkunut näin pitkään. Tätiä odottelen saapuvaksi viikonloppuna ja tietenkin toivon, ettei saapuisi!
 



Tiistai 28.07.09



Tinami..............................kp 85/28...........................yk 1



Hukkapätkä......................kp 71/29...........................yk 4



mely..................................kp 65/30-39



Zande................................kp 31/28.............................yk ?



Opaali78.............................kp 26/29-31........................yk 4
kiharapää...........................kp 25/28-35........................yk 22
Pipopi.................................kp 25/26-39........................yk 13
murppa86...........................kp 24/24-28........................yk 49
HayLina..............................kp 23/29.............................yk 8?
yöperhonen-......................kp 23/28.............................yk 19
Cladoceran........................kp 22/37-42 (-51)...............yk 6
Ansku-82...........................kp 21/30-35........................yk 8
Siniviuhka..........................kp 21/27-32........................yk 19



HappyFeet.........................kp 18/**.............................yk 9
anu84................................kp 18/30-**........................yk 19
Haaveileva-85...................kp 13/26-33(-36).................yk 7
Jeip....................................kp 12/40..............................yk 2
LauraAnnika......................kp 10/(26-)30-37.................yk 7



Louvre...................................kp 8/32-45.........................yk 15
Kilu09....................................kp 8/29...............................yk 7
butterFly88............................kp 8/?.................................yk 1
Ibu.........................................kp 7/33..............................yk 14
EtanaLilli................................kp 5/26-31.........................yk 8
Elviir-a....................................kp 5/26-31........................yk 6
kaz.........................................kp 3/24-34........................yk 14
HaLLeBeRRy...........................kp 2/23-28........................yk 21
hippopotamus80....................kp 1/26-29........................yk 9
niiskuneiti-.............................kp 1/30..............................yk 5
Saana07................................kp ?/??...............................yk 0



 
tervetuloa Opaali:flower:

Kiitti delfis ja Nibbe plussatuulista! Koitahan Nibbe jo jakautua :D ompa se aika menny äkkiä, kun tuntuu, et justhan sä plussasit.. :eek: ollaa täältä kyl jo nii valmiina tulossa sille puolen! Jospa tutkimuksissa selviäis mikä mättää ja sais sit apua ja vihdoin sen plussan!
 
älä ny ku mä oon jo tulossa tähän pinoon takasi :LOL:

toivottavasti teille löytyy apua :) mä luulen että meillä autto se kun katottiin se että onko putket lukossa ja ne avattiin, vaikka se auttoki vähän myöhemmin ku mitä luvattiin.
 
Nibbler sulle on tainu jäädä vähän epäselväks mille puolelle sitä seuraavaks suunnataan :D :p
kiitti, mä kans vähän epäilen, et se aukkari auttas, ku mult on kuitenki umppari leikattu, ni voi olla kiinnikkeitä tuol..yksityisellä ois tehny jo tammikuussa sen..mut jänistin..sitä vaan niin toivois, et pystyis luomuna pikkuisen saamaan..
 
heippa taas kaikille! :flower:

kyllä sitä niin toiveissaan kaikenlaisia oireita kuvittelee.. vaikka itsellä ei ensimmäisiä luomumenkkojakaan ole vielä pillereiden jälkeen ollut. mites kauan muilla on kestänyt ennen kuin ensimmäiset luomumenkat pillerien käytön jälkeen ovat tulleet? vatsaa on nyt vkon verran nipistellyt ja alaselkää vihlonut, menkkoja edeltäessä ei sellasta ole ollut.. kai? vatsa on tuntunut olevan myös turvoksissa... mut sitä nyt tietysti on menkkojen aikaan...

ei tässä kummempia kuin niitä sitten odotellessa? :eek:
 
:hug: hippopotamus ja niiskuneiti tädistä ja tsemppiä uuteen kiertoon!

Saana mul tuli normaalisti heti, ku lopetin pillerit..eli pari päivää viimesen pillerin jälkeen ja sit uudestaan kuukauden päästä ja voi pojat mitä oireita oli sillo! mä olin ainakin "ihan varmasti raskaana" :ashamed: jospa sul ois ihan raskaudesta johtuvia..
 
Tänne ei ihmeempää..
Odottelen kierron loppumista, mitä tapahtuu.. Tein illalla testin ja näytti nega.. Mutta en tiedä luotanko siihen tulokseen..

Ei kai meille ole tarkoitettu omaa lasta... Vain noita karvaisia vauvoja..

KP
 
katsellaan miten käy... :)

voi, mä oon edelleen niin ymmälläni teistä kanssasisaret... :flower: :flower:
täällä vaan jaksetaan toivotella plussatuulia ja onnea seuraaviin kiertoihin =) ihana palsta! kiitos :flower: ja multakin mahdottomat plussa toivotukset kaikille!
 
hippopotamus80 ja Niiskuneiti: Jaksamista ja hurjasti tsemppiä teille seuraavaan kiertoon! Josko ensi kierrossa.. :)

Kiharapää: Voi surku tuota negaa, mutta aika aikaisessa vaiheessa kyllä testasit, että toivotaan vielä parasta.. hurrrrrrrjasti plussatuulia sinulle!!

Omaa napaa sen verran, että pohditaan tässä miehen kanssa, lähdetäänkö julkiselle vai yksityiselle puolelle tutkimuksiin ja lapsettomuushoitoihin.. Julkisella puolella on tottakai pitkät jonot ja kaikki edistyy hitaammin, mutta hoito julkisella olisi lähes ilmaista yksityiseen verrattuna. En usko, että meillä on nyt varaa laittaa useita tuhansia hoitoihin, kun ensi kesän häitäkin varten pitäisi säästää rahaa.. Äh, en tiedä. Toisaalta olen kyllä valmis ottamaan vaikka pankkilainan hoitoja varten, jos tarve vaatii. Oman pikkuisen saaminen on kuitenkin kaikki kaikessa mulle ja miehelle :heart:
 
tervetulotoivotukset täältä kaikille uusille :flower: :)
ja :hug: sitä tarvitseville.!!

tänne ei juurikaan mitään uutta... miestä odottelen kotiin.!! :heart:
kävin tänään työhaastattelussa ja sainkin sen paikan sitten:) puolentoista viikon päästä pitäis sit alkaa työt.!
viikonloppuna ollaan lähössä kaveriporukalla jyväskylän ralleihin, saa nähä mitä siitäkin tulee :D

plussatuulosia puhaltelen.! +++++ :whistle:
 
Heippa!
Saakohan tänne liittyä yksi haaveileva iloiseen joukkoon? Ajattelin,että on mukava
höpötellä samassa tilanteessa olevien kanssa. Olen pian 21 vuotias nainen Klaukkalasta,jossa asun omakotitalossa avomiehen,ja kolmen koiranpennun kanssa. Ammatiltani olen virallisesti Host. Täällä menossa kp 20/? ja yk 1 (2). Ekaa yk:ta en laske,koska lopetin pillerit kesken,ja kierto venyi kiertopäiville 52,joten nyt on siis virallinen ensimmäinen yrityskuukausi :)
 

Yhteistyössä