Iltaa vaan kaikille!
Täällä yksi uusi tälle palstalle. Ehkä heti aluksi itsestäni jotain, jotta pääsette "Kartalle" minustakin. =)
Olen 26v naimisissa oleva nuori nainen Itä-Suomesta. Ollaan tässä isännän kanssa toiveltu tämä kevät, yk4 menossa 18/30. Olen nyt ekaa kiertoa testaillut ovistestejä, ja ihan niinkuin vähän arvelinkin, ei mitään oviksia ole.
Jätin pillerit pois keväällä ja kierrot ovat olleet säännölliset 30 päivää alusta asti, mutta ne muuttuivat paljon pillereiden jätön jälkeen. Vuotoa pillereiden kanssa oli 6-7päivää ja vuotomäärä aivan tosi suuri. Nyt ilman pillereitä vuodan 3päivää ja tosi niukasti. Kirkasta vuotoa ei tule lainkaan... Nyt vielä tämä, että ovistestit ei näytä mitään. Olen testannut keskiviikosta sunnuntaihin ja ei mitään. Nyt mennään kuitenkin kaikkien laskujen mukaan parhaita päiviä.
Olisko jollakin antaa jotakin hyviä neuvoja miten kannattaisi edetä? Tekisi mieli mennä lääkäriin, mutta mennäkkö minne? Yksityiselle vai kunnalliselle, yleislääkärille vaiko gynelle?
Tiedän, että ollaan yritetty vasta tosi vähän aikaa, mutta minulla on etenevä neurologinen sairaus, jonka lääkityksen olen nyt lopettanut keväällä ja jokainen yk on aina "huono" sairaudelleni. Tästä syystä olisi kiva tietää onko kaikki hyvin, että raskautuminen on edes mahdollista...?!?! :|
En tiedä tuliko nyt ollenkaan oikeaan paikkaan edes tämä vuodatus, mutta tulipahan nyt kirjoitettua...