Hakutulokset

  1. P

    Kokemuksia tantrahieronnasta?

    Olen menossa kokeilemaan tantrahierontaa ja olisin kiinnostunut kuulemaan kokemuksia mikäli joku on käynyt?
  2. P

    Että mitenkäs te...

    saatte parhaimman orkun masturboidessa? Välineitä? Fantasioita? Kuinka kauan leikitte itsenne kanssa ennenkuin tulee? Tätä kait on kysytty miljoona kertaa ennenkin... Mulla 3 eri sauvaa. Tällä hetkellä ihanin on delffiini, kun se ihanasti hieroo g-pistettä. Just äsken sain... Istuin...
  3. P

    015-alueen äidit!

    Heissan! Pinotaanko 015-alueen äidit? Katsotaan paljonko meitä löytyy ja keksittäisiinkö jotain yhteistä puuhaa :flower:
  4. P

    himputti

    Hei te synnyttäneet!Kun olette ukkonne kans sillain niin tuleeko teille alapäähän pahanhajuisuutta /kutinaa???tarkotan nyt että kun mulla ihan kuin nousis toi ph ei huvittais joka kuukaus #&%?$!* käyttää esim.lactal.tää sama vaiva aina yhdynnän jälk.sukupuoli tauteja ei ole mutta hiivaa...
  5. P

    hikiaallot vähän ennen la:ta?

    siis mitä nämä hikiaallot voivat olla,merkkaavaatko lähestyvää synnytystä,supistuksia ei tule samaan aikaan..kuuma nyt on ollut muutenkin,tämä jotenkin erilaista.
  6. P

    paino ja raskaus

    Tietääkö kukaan minkä verran muutama kilo ylipainoa vaikuttaa raskautumiseen? Itse olen 175/79 ja epäilen painon olevan syynä sekundääriseen lapsettomuuteen, mutta kun paino ei tipu vaikka tekisi mitä. Aiemmissa raskauksissa olen ollut 175/74 ja raskaudet alkaneet melko nopeasti.
  7. P

    pukeminen

    heippa! minkä ikäsenä lapset oppii ite pukemaan. meidän 2v 4kk tyttö ei osaa (ei varmaan vielä tarviikkaan!) itse pukea kun ehkä paidan päälle saa avustuksella...Ihan mielenkiinnosta vaan kyselen.
  8. P

    kiusaamisesta

    heippa! miten todesta voi ottaa jos 2v4kk tyttö melkein joka päivä kertoo, että päiväkodissa yksi poika kiusaa ja "työntää" häntä, mainitsee aina tän saman pojan nimen. Ei mitenkään itkeskele asiaa vaan kulmat kurtussa toteaa asian. En oo päiväkodissa kysellyt mitään, ku oon aatellu jos tyttö...
  9. P

    Hei, ihanat isovanhemmat

    kertokaahan 70-60 luvun neuvola suosituksista :)
  10. P

    masentaa

    heippa, oon raskaana toista lasta odotan ja työelämässä. Mua on alkanu enemmän ja enemmän masentamaan töissä käynti. Siis työ sinänsä on ihan mukavaa (ala kylläkin tällä hetkellä hiljainen), mutta työkaverit ahdistaa. (Pitäisköhän katsoa peiliin:) ) Entinen hyvä työkaverini on ystävystynyt...
  11. P

    isovanhemmat

    hei, miten muilla, meidän isovanhemmat on aina lomat, joulut ym mökillään joka on aika kaukana lasten ja heidän omasta kodistaankin. mua vähän harmittaa, olisi kiva joskus olla enemmän heidän kanssaan lomilla ja jouluina. isovanhemmat ovat jo itse eläkkeellä. ottakaa kantaa. miten kertoisin...
  12. P

    ERIAIKAINEN KYLÄÄNTULO

    Hei, mieheni vanhemmat ovat eronneet silloin kun mieheni on ollut ihan pieni lapsi. Minua SAPETTAA aina kun on jotkut juhlat esim. lapsemme syntymäpäivä, ristiäiset...mieheni isä ja äitipuoli eivät voi tulla kylään silloin kun muutkin vieraat eli silloin kun on kutsuttu. Mieheni äiti kyllä uuden...
  13. P

    koska plussa kierukan poiston jälkeen?

    Olen menossa hormoonikierukan poistoon. nyt jännittää koska on mahdollista oottaa plussaa. Onko kellään kokemuksia?
  14. P

    Uusia ystäviä

    Olen täyttänyt 40-vuotta. Mulla on 4-vuotias poika. Haluaisin kovin uusia kavereita sähköpostin muodossa ja miksei tavattakin. Asumme Satakunnassa Sähköpostiosoite on vivit@suomi24.fi
  15. P

    Vauvahaaveita espoossa!

    Kaikilla näyttää olevan vauvat jo mahassa tai onnellisesti jo kainalossa... Itse olen vasta alkuvaiheessa eli pillerit on jätetty pois ja tulokas saa tulla kun on tullakseen... Olisi mukava tutustua samassa tilanteessa olevia rupattelun, ulkoilun, shoppailun tai kahvittelun merkeissä... Itse...

Yhteistyössä