masentaa

heippa, oon raskaana toista lasta odotan ja työelämässä.
Mua on alkanu enemmän ja enemmän masentamaan töissä käynti. Siis työ sinänsä on ihan mukavaa (ala kylläkin tällä hetkellä hiljainen), mutta työkaverit ahdistaa. (Pitäisköhän katsoa peiliin:) ) Entinen hyvä työkaverini on ystävystynyt toisten työkavereiden kanssa(mikä siis on tietysti täysin normaalia) minun ollessa ensimmäisellä äitiyslomalla. Mua harmittaa, kun olen huomannut että ei meillä loppujen lopuksi ole paljon mitään yhteistä (hänellä jo lapset isoja), hänellä on "kekkereitä" joihin minua ei kutsuta mukaan ymym. Oonko ihan tollo/skitso? Mitä mun pitäis tehdä että työnteko maistuis kivemmalta vaiko mennä kallonkutistajalle? Ihan hassuja kyselen...
 
Yritä vaan jatkaa töissäoloa, sillä kotona saat vielä olla, kun toinen lapsi syntyy. Onko työkavereina muita mielenkiintoisia tyyppejä? Itse olen huomannut saman asian, ettei entisten kavereiden kanssa ehkä olekaan mitään yhteistä kotonaolon jälkeen. Kuitenkin olen yrittänyt pitää yhteyksiä vireillä, etten ihan mökkiytyisi tänne kotiin. Mulla tekis mieli mennä takas töihin, mutta toisaalta haluaisin hoitaa myös lapset kotona. :xmas:
 

Yhteistyössä