Hakutulokset

  1. M

    alkoholittomat häät...mielipiteitä?

    Kyllä jonkinlainen alkoholitarjoilu nyt vaan kuuluu häihin, mun mielestä. Toki menisin häihin vaikka tietäisin että olisi alkoholittomat, kuka nyt sen takia jäis pois..
  2. M

    Rakkaat lapseni:

    |O
  3. M

    Milloin nuorista tulee pelottavia häiriötekijöitä

    Toisista ei koskaan, jotkut on sitä pienestä pitäen. Kärjistetysti.
  4. M

    Anoppi neuvoo, neuvoo ja NEUVOO!

    Tuskinpa sillä mitään sen kummempaa meinaa, voi olla vaan tapa..
  5. M

    Kymys niille joiden mielestä homous on ok.

    Öh.. Olipa taas järjetön aloitus täällä, sitä en vaan tajua että kaikki lähtee innolla vertailee ja väittelee ap:n kanssa homoudesta ja insestistä. Eikö nää tälläset voi jättää omaan arvoonsa.
  6. M

    Bad hair day - mitä kesällä päähän?

    Ja jos on vaaleet hiukset, voi kokeilla talkkia, mulla toimii hyvin.
  7. M

    Kyllä mies NÖYRYYTTI MUA! Voi jumaliste!!!!

    Voi jessus, jos ei ton vertaa oo tilannetajua.. Kiertoon vaan! :P
  8. M

    Koira rähjää muut koirakot.. en vaan jaksa enään kohta! kokemuksia?

    Plus jokainen joka koirien elekielestä ymmärtää jotain niin luulisi huomaavan miten koirat pelkäs noissa pevin metodeissa. Ja jos ei tiedä, niin katsokoon "koirakuiskaajaa", Milania, niin tietää ainakin sit. Samaa höpöä milanit ja pevit.
  9. M

    Koira rähjää muut koirakot.. en vaan jaksa enään kohta! kokemuksia?

    Koiralle pitää kertoa mitä sen pitää tehdä (esim. istu, tänne) koira ei ymmärrä -ei minkään tekemistä...
  10. M

    Sattuuko (kotona tehty) kuumavahaus paljon, vai ihan h*lvetin paljon?

    Sattuuko sokerointi sitten minkä verran? En ole koskaan uskaltanut kokeilla edes sitä, saati mitään vahojakaan, kun mulla on varmaan maailman pienin kipukynnys :ashamed:
  11. M

    Koiraihmisille kysymys

    Älytön kysymys, toinen lapsi tulossa ja ei edes nyt ole aikaa/viitseliäisyyttä lenkittää koiraa? HYvä ihminen, tiedät varmaan jo vastauksen itsekin.. :stick:
  12. M

    Mies ja thai-hieronta

    Mun mielestä se nyt ois ihan kohteliasta mieheltä, joka on parisuhteessa, käydä ihan normihierojalla. Jos hierontaa haluaa, ei ole pakko mennä kallion thaikkupaikkaan. En mäkään tykkäis tollasesta, ihan vaan periaatteesta, saatikka jos ei ois luottamus kunnossa. Ja jos ei oo luottamus teillä...
  13. M

    Synonyymejä sanalle kiireesti

    Noppeesti
  14. M

    Naisia joille käy lyhyemmät hiukset paremmin kuin pitkät..

    Voi että kun näistä makuasioista pitää aina kinata :xmas:
  15. M

    Lähihoitajat, mt

    Hei te lähihoitajat, jotka olette valinneet erikoistumisalaksi mielenterveys- ja päihdetyön. Millaisiin paikkoihin olette työllistyneet ja oliko työ sellaista kuin odotit? Jos opiskelet vielä, olisin kiinnostunut myös kuulemaan millaista on ollut? Hyviä ja huonoja puolia? Olen itse...
  16. M

    Reinot - en ymmärrä nykymuotia

    Tahtoo nää! :cool:
  17. M

    Koukuttava tv-sarja miehelle katsottavaksi?

    Weeds :rolleyes:

Yhteistyössä