Kyllä mies NÖYRYYTTI MUA! Voi jumaliste!!!!

  • Viestiketjun aloittaja voivee
  • Ensimmäinen viesti
voivee
Mulla siis oli _ TYÖTAPAAMINEN__ kaupungilla. Mä edustin meidän yksikköämme. Meitä piti tavata kolme, mutta yksi sairastui. Tapasin sitten työlounaan merkeissä kahdestaan toisen yksikön edustajan kanssa, joka on todellakin ns. iso pomo. Tämä siis mies. En ole edes ykikkömme esimies, mutta esimies on lomalla ja mä sain tehtäväkseni mennä paikalle. Havittelenkin ylennystä ja ajattelin, että nyt on sopiva paikka näyttää.

Mä sitten kävelin tämän miehen kanssa kohti sovittua lounaspaikkaa ja mieheni tuli vastaan. Ajattelin hänen tajuavan mistä on kysymys. No mies sitten tuli paikalle ja alkoi haastatella kuka mies seurassani on. Mä sitten sanoin vaan, että meillä on nyt työlounaalle yms.. Mieheni sitten alkoi "jahas.. kiitos vitusti. Mä voinkin käydä kotona hakemassa kamani. Pitäkää vaan hauskaa"...

No meni ihan perseelleen koko tapaaminen. Purskahdin sen jälkeen itkuun. Mä kuolen häpeään. Siis sanokaa nyt, että tämä ei ole totta :(((((

Miehelle selitin vihaisena asian kotona ja hän nyt esittä olevansa pahoillaan. Tokaisi vaan "no ei susta tiedä"... MITEN NIIN MUSTA EI TIEDÄ?!

En ole IKINÄ tehnyt mitään ns. laitonta suhteessamme.
 
voivee
Nokun ei se ole yhtään mieheni tapaista! En tiedä miksi hän pitää mua jotenkin kevytkenkäisenä. Mä olen sellainen seinäruusu, hiljainen hissukka ja vihaan tissejäni esim. nii paljon, etten kehtaisi ikinä näyttäytyä alasti kenenkään muun miehen läsnäollessa ym.. Mieheni siis pitäisi tietää kyllä nämä asiat ja tajuta, ettei ole pelkoa.
En käy viihteellä edes jne, eli ei ole mitän, minkä takia hänellä olisi syytä pelätä.

Yritin eilen mennä nukkumaan ja ajatella, että herätessäni totean kaiken olevan vain unta, mutta ei helkutti :(
 
"Vieras"
Voi luoja. Tuli mieleen tapaus, kun puhuin kerran myöhään illalla makuuhuoneen sängyllä puhelimessa isäni kanssa niitä näitä, isäni siis soittaa minulle todella harvoin. No mieheni sitten yhtäkkiä tuli makuuhuoneeseen muutaman kaljan juoneena ja tietysti kuuli että puhun jonkun miehen kanssa, alkoi repimään puhelinta kädestäni mutta pidin puhelimesta tiukasti kiinni ja yritin kuiskata miehelleni että puhelimessa on minun isä! Vihdoin mies tajusi lopettaa, kyllä sitä hävetti ja minä olin ihan raivona sille sen puhelun jälkeen! Mitäköhän isänikin olisi mahtanut ajatella jos mieheni olisi alkanut tivaamaan puhelimeen että "Kuka mulkku siellä on?" tai jotain vastaavaa. Noloa..
 
[QUOTE="Vieras";28482821]Voi luoja. Tuli mieleen tapaus, kun puhuin kerran myöhään illalla makuuhuoneen sängyllä puhelimessa isäni kanssa niitä näitä, isäni siis soittaa minulle todella harvoin. No mieheni sitten yhtäkkiä tuli makuuhuoneeseen muutaman kaljan juoneena ja tietysti kuuli että puhun jonkun miehen kanssa, alkoi repimään puhelinta kädestäni mutta pidin puhelimesta tiukasti kiinni ja yritin kuiskata miehelleni että puhelimessa on minun isä! Vihdoin mies tajusi lopettaa, kyllä sitä hävetti ja minä olin ihan raivona sille sen puhelun jälkeen! Mitäköhän isänikin olisi mahtanut ajatella jos mieheni olisi alkanut tivaamaan puhelimeen että "Kuka mulkku siellä on?" tai jotain vastaavaa. Noloa..[/QUOTE]

Miksi elää noin epävarman ihmisen kanssa suhteessa? Kauheaa olisi pelätä kumppanin reaktiota normaaleissa toimissa.
Jos kuvitellaan että minä puhuisin jonkun miehen kanssa puhelimessa ja miehelleni jostain syystä tulisi edes tarve tiedustella kuka/mikä puhelu se oli, niin hän odottaisi syrjässä puhelun loppumista ja sitten kysyisi mistä oli kysymys.
Ei minunkaan tulisi mieleen puuttua miehen puheluihin tai jos hän kävelisi kadulla minua vastaan jonkun naisen kanssa niin ei olisi ongelmaa, toki pysähtyisin juttusille ja mies varmasti esittelisi naisen minulle.

En kai minä miestä niin dorkana pidä että jos hän minua pettäisi, hän sen naisen kanssa kadulla käveliksi? :D
 
"vieras"
Miksi elää noin epävarman ihmisen kanssa suhteessa? Kauheaa olisi pelätä kumppanin reaktiota normaaleissa toimissa.
Jos kuvitellaan että minä puhuisin jonkun miehen kanssa puhelimessa ja miehelleni jostain syystä tulisi edes tarve tiedustella kuka/mikä puhelu se oli, niin hän odottaisi syrjässä puhelun loppumista ja sitten kysyisi mistä oli kysymys.
Ei minunkaan tulisi mieleen puuttua miehen puheluihin tai jos hän kävelisi kadulla minua vastaan jonkun naisen kanssa niin ei olisi ongelmaa, toki pysähtyisin juttusille ja mies varmasti esittelisi naisen minulle.

En kai minä miestä niin dorkana pidä että jos hän minua pettäisi, hän sen naisen kanssa kadulla käveliksi? :D
No missä se kävelisi jos ei kadulla?
 
voivee
Mä en todellakaan ala esitellä tuttujani (edes miestäni) noin virallisissa tilanteissa. Tervehtisin menisin eteenpäin.
Kyseessä kuitenkin työtapaaminen ison herran kanssa ja sellaisiin ei kuulu mitkään tuttujen esittelyt tms.
Jos mies olisi siihen asiallisesti pystähtynyt, olisin nöyryytyksen välttämiseksi saattanut pikaisesti esitelläkin.
 
Mä en todellakaan ala esitellä tuttujani (edes miestäni) noin virallisissa tilanteissa. Tervehtisin menisin eteenpäin.
Kyseessä kuitenkin työtapaaminen ison herran kanssa ja sellaisiin ei kuulu mitkään tuttujen esittelyt tms.
Jos mies olisi siihen asiallisesti pystähtynyt, olisin nöyryytyksen välttämiseksi saattanut pikaisesti esitelläkin.
Riippuu hirveästi tapaamisen luonteesta. Oon tehnyt kauan tuon kaltaista työtä ja kyllä se niin on oman kokemuksen mukaan että parhaimmat tulokset tulee kun niille isoille kihoille käyttäytyy normaalisti ja tuttavallisesti, helposti saa jutun juurta aikaiseksi kun on kiinnostunut myös muista jutuista kuin siitä sopimuksesta mitä ollaan menossa laatimaan. Olkoon aiheena perhe, jehun auto, paikalliset nähtävyydet, taloustilanne, päivän uutisotsikot.
Se sopimus saadaan syntymään sitten siinä virallisessa osiossa joka ei kyllä vielä ravintolaan kävellessä mielestäni ole alkanut.
Kun siinä ollaan tutustuttu niin sopimuspykäliä voi helposti hioa mieleisekseen kun on se etulyöntiasema että on "valloittanut pomon kaverikseen" ja vielä on siinä etulyöntiasemassa että on nainen :D
Näin oman kokemuksen mukaan. Ne pikkutärkeät "pönöttäjät" harvoin saavat sellaisia sopimuksia aikaiseksi että niille maljoja nosteltaisiin jälkikäteen pomojen kanssa...
Samaa paskaa ne isot pomot paskantaa.....
 
voivee
Riippuu hirveästi tapaamisen luonteesta. Oon tehnyt kauan tuon kaltaista työtä ja kyllä se niin on oman kokemuksen mukaan että parhaimmat tulokset tulee kun niille isoille kihoille käyttäytyy normaalisti ja tuttavallisesti, helposti saa jutun juurta aikaiseksi kun on kiinnostunut myös muista jutuista kuin siitä sopimuksesta mitä ollaan menossa laatimaan. Olkoon aiheena perhe, jehun auto, paikalliset nähtävyydet, taloustilanne, päivän uutisotsikot.
Se sopimus saadaan syntymään sitten siinä virallisessa osiossa joka ei kyllä vielä ravintolaan kävellessä mielestäni ole alkanut.
Kun siinä ollaan tutustuttu niin sopimuspykäliä voi helposti hioa mieleisekseen kun on se etulyöntiasema että on "valloittanut pomon kaverikseen" ja vielä on siinä etulyöntiasemassa että on nainen :D
Näin oman kokemuksen mukaan. Ne pikkutärkeät "pönöttäjät" harvoin saavat sellaisia sopimuksia aikaiseksi että niille maljoja nosteltaisiin jälkikäteen pomojen kanssa...
Samaa paskaa ne isot pomot paskantaa.....
Mä olen hiljattain valmistunut ja alle kolmekymppinen. Olen vielä nuori ja tämä oli mun urani ensimmäinen virallinen tapaaminen, jota jännitin. Mies varmaan noin nelikymppinen ja kokenut urallaan.
Ehkä ajan myötä nämä tilanteet muuttuvat luonnollisemmiksi.
 
kfkfkf
Luulen, että meillä ois ollut juttua tuollaisesta asiasta kotona, että huomenna olen menossa työtapaamiseen tms.
Jos tulis joku ihan yllättävä juttu ja mies näkis mut kaupungilla jonkun vieraan miehen kanssa, niin kyllä mä esittelisin ihan heti heidät toisilleen. Se kuuluu ihan käytöstapoihin, jos kuljetaan jossain ja joku toiselle vieras ihminen tulee luokse ja alkaa juttelemaan.

Mutta mun oma mies ei ole tehnyt näin, kerrankin kaupungilla kun käveltiin ja vastaan tuli joku nainen, ei mieheni esitellyt meitä toisilleen ja mä olin ihan hoomoilasena et kukas tuo nainen on. Alkoi vain juttelemaan tän naisen kanssa, nainen sit IHAN ITSE onneksi tajusi ja sanoi, että tää neiti on varmaan sun uusi nainen ja esitteli itse itsensä.

Kun tilanne oli ohi, mies kertoi että nainen oli hänen exänsä paras kaveri, jonka kanssa hänkin on ollut paljon tekemisissä. Ei miehet vaan tajua, hän olis tuossa tilanteessa voinut sanoa, että tää on XXX, mut uus naisystävä ja tää on XXX josta oon joskus jotain puhunutkin :D
 
Mä olen hiljattain valmistunut ja alle kolmekymppinen. Olen vielä nuori ja tämä oli mun urani ensimmäinen virallinen tapaaminen, jota jännitin. Mies varmaan noin nelikymppinen ja kokenut urallaan.
Ehkä ajan myötä nämä tilanteet muuttuvat luonnollisemmiksi.
Muuttuu kun kokemusta tulee. :) Muistan kun itse aloitin työn, monen monta juttua muistan kymmenen vuoden takaa joita hävettää ajatellakaan :) Juuri sitä liian virallista ja apuaapuajosmokaan-ajattelua.
Sitten tajusin sen ettei ne pomot ole mitään pro-ihmisiä ja saa olla ihan oma itsensä :) Helposti oppii lukemaan ihmisiä, pitääkö heidän kanssaan puhua virallisista asioista vai voiko vaikka itse ohimennen mainita jotain lapsista tai esim. säähän liittyen harrastuksista tms. mitä tahansa jolla saa vastapuolen innostumaan puhumaan.
Vuosien varrella on tullut tehtyä hyviä sopimuksia puhuen ennen ja jälkeen sen mm. Lapin luonnosta, metsästyksestä, lainsäädännöstä jnejne. ;) Tsemppiä!
 
"leinikki"
voi ristus mikä reppana toi aapeen ns. mies

panisin välittömästi kierrätykseen
mäkin voisin panna..mutta ihan muualle ku kierrätykseen! miks ap ei voinut esitellä tätä isoa kihoa titteliltään ja nimeltään ja sanoa miehelle että tämä on työlounas kulta,jutellaan sit kotona.

sen jälkeen olisin sanonut tuolle pomolle että jaahas mihis me jäätiinkään!

ei ois sen enempää mua hetkauttanut!

kato ku sitä voi tietty romahtaa ihan mistä vaan jos haluu,mutta sillä tekee elämän ittelle turhan vaikeeksi!

jos mun mies tuntisi itsensä noin uhatuksi mun kanssa ollessa niin kyllä minä miettisin että mistä tämä johtuu, kysyisinkin sitä.

menisin kotiin ottaisin miestä kädestä kiinni katsoisin silmiin ja kysyisin että mistä tämä hänen hätä menettää kumpuaa?

mulle ois ihan toisarvoista se mitä tuo pomo ukko ajattelis! tai joku palkankorotus.. ehtiihän sitä(sitäpaitsi ei rahalla saa onnea,eikä myöskään syyttelemällä tai tappelemalla)
 
"leinikki"
Ei naurata. Jos haen haluamaani ylennystä, tuo tapaamani iso pomo on yksi niistä, jotka asiasta päättää.
hei sun mies nolasi ITSENSÄ,ei sua! tajuatko eron? luulen että tuo pomo on vaan ollu salaa huvittunut sun miehes käytöksestä,ehkäpä jopa imarreltu kun ajatteli olevansa uhka nuoremmalle miehelle.

sä oot ainoa tässä tilanteessa joka ajattelee että tää vaikuttaa jotenkin sun ylennyksen saantiin tms. tottakai jos sä menit ihan sekaisin ja änkytit,huusit,kiroilit,itkit tms typerää,niin se voikin vaikuttaa. mutta jos sä toimit ammattimaisesti etkä antanut pomon huomata että tuollainen vaikuttaa suhun niin ei sulla oo mitään hätää. älä siis ylidramatisoi asiaa!
 

Yhteistyössä