Onneksi en ole ainut kenellä on ruma tatska *linkki*

  • Viestiketjun aloittaja Tuhrittu
  • Ensimmäinen viesti
"aapee"
[QUOTE="hmm";28482710]ammattitaitoinen tatuoija pystyy peittämään surkean tatuoinnin todella hienosti. kokeile googlettaa "covered tattoo" :)[/QUOTE]

Hienolta näytti monetkin, mutta aika hintoihin tulee. Tarvii alkaa säästämään.
 
Linkissä ei ollut pelkästään rumia tatskoja vaan hengenvaarallisia?!:O
Kas kun ei luuhun asti oltu hakattu noita tähtiä, ja "tribaalia" huh huh, miten järkyn näköisiä, noistahan voi tulla verenmyrkytys ja pysyvät vauriot ihoon!!
En kyllä ikinä antais ammattitaidottoman tatuoijan koskea itseeni, saati sitten jonkun serkun, kummin, kaiman!!:O
 
"aapee"
Linkissä ei ollut pelkästään rumia tatskoja vaan hengenvaarallisia?!:O
Kas kun ei luuhun asti oltu hakattu noita tähtiä, ja "tribaalia" huh huh, miten järkyn näköisiä, noistahan voi tulla verenmyrkytys ja pysyvät vauriot ihoon!!
En kyllä ikinä antais ammattitaidottoman tatuoijan koskea itseeni, saati sitten jonkun serkun, kummin, kaiman!!:O
Totta.. mun tatska näytti myös aivan karsealta (tulehtui yms) pitkän aikaa. Olen käynyt testeissäkin tarkistuttamassa, etten saanut mitään hepatiittia tms., koska eksä on aineiden käyttäjä. Näin kuinka hän tatskasi itseään samalla neulalla, jolla teki mulle tatskan. En nähnyt ottiko hän uuden neulan, kun aloitti mun tatskan tekemisen, joten en voi olla varma oliko neula uusi vai vanha. Enää en niin pelkää, että oisin saanut jonkun tartunnan, eniten nykyään haittaa tuo tatskan rumuus.
 

Yhteistyössä