Hakutulokset

  1. S

    Koulutus, velka, lapsi, tulevaisuus

    Minkä alan tradenomi miehesi on? Taloushallinnon ammattilaisistahan on kova pula ja sehän on ihan virallisestikin listattu ns. tulevaisuuden ammatiksi. En ole tradenomi, mutta työni puolesta tiedän, että hallinnollisia töitä olisi paljon tarjolla, mutta tekijät puttuu. Miksi siis miehesi ei hae...
  2. S

    Onko miesystäväni pettäjäainesta? Pastaraati kehiin!

    En mä kyttää muita naisia. Olen 37 vuotias ja alle kolmekymppiset naiset ovat yleensä liian tytön näköisiä mun makuuni. Saatan kiinnittää huomiota, että uusi palkanlaskijamme on kaunis nainen, mutta en mä häntä kyyläämään. Naispuolinen työkaverini myös pukeutuu hienosti käyttäen aina hameita ja...
  3. S

    Onko miesystäväni pettäjäainesta? Pastaraati kehiin!

    Kysymysten esittäminen on vaikeaa, koska mies ei kuitenkaan vastaa rehellisesti. On suorastaan moukkamaista katsella naisia sinun aikanasi ja vieläpä niin että huomaat sen. Joku sivusilmällä vilaisu nyt vielä menettelisi. Ehkä kyseessä voi olla joku miehen outo huumori tai joku helkkarin juro...
  4. S

    Miehet ja naisetkin. Minkä ikäisenä naiset ovat KESKIMÄÄRIN viehättävimmillään?

    No tapauskohtaista. Jos pitää joku yleispätevä vastaus antaa, niin 26-33v
  5. S

    Miksi rikkaat/varakkaat tekevät usein vain yhden lapsen?

    Meillä on yksi lapsi, vaikka olisi varaa ja puitteita vaikka viiteen. Koemme, että näin on hyvä.
  6. S

    Leikkiikö tämä mies mun kanssa? Mitä teen? Auttakaa nyt mua, kun en itse pysty nyt ajattelemaan järkevästi.

    No juttele miehen kanssa. Älä puhu tänään enää siitä profiilista mitään. Unohdat mukamas koko profiilin. Jos se deitti-ilmoitus ei sieltä viikonlopun aikana häviä, niin sitten oikeasti painat kaasua ja ajat eri suuntaan. Mun mielestä sulla on oikeus vaatia mieheltä selitys. Jos toinen...
  7. S

    Mun vaistoni sanoo, että tämä mies ei ole sitä, mitä luulen. Mitä mieltä olette?

    Minusta mies voi olla myös kiinnostunut sinusta. Onko mies minkä ikäinen? Ilmeisesti hänelläkin on siis lapsi/lapsia? Jos itse olisin nyt sinkku, niin etenisin todella hitaasti. Mä olisin kokenut jo sen talon rakentamisen, avioliiton ja lapsen saamisen. Mulla ei olisi enää kiire mihinkään...
  8. S

    SIEVITALO kokemuksia?

    Siskon perheellä on sievitalo. Ovat noin vuoden asuneet siinä. Heillä on ainakin positiivisia kokemuksia. Muuten en sen enempää tiedä.
  9. S

    Onko teistä ok, että mies edelleen pyörii nettideitissä tässä vaiheessa?

    Mä annan miehenä sulle neuvon: Älä puhu asiasta mitään. Mies ei nimittäin nyt tiedä, että sinä tiedä, että miehellä on edelleen profiili. Jos menet nyt sanomaan asiasta, mies saattaa poistaa profiilin sinun takiasi, vaikka olisi itse halunnut vielä jäädä. Mies saattaa jopa tehdä uuden...
  10. S

    Työkaveri suuttui, kun ostimme samanlaisen ruokailuryhmän, kuin he.

    Voi jumaliste en ymmärrä naisia. Mä en siis nyt oikeasti keksi, mitä suuttumista asiassa on? Sisustamisesta en mitään ymmärrä, mutta eikös ne ideat aika usein tule jotakin kautta? Esim. lehdessä näkee käpyjä purkissa ja katsoo, että ompas kivan näköistä ja laittaa itselleenkin. Jos homma...
  11. S

    Olinko sittenkin läski morsian?

    Kokonaisuudessa olet kyllä oikeastaan aika kaunis.
  12. S

    Suurin osa kaupungilla vastaantulevista nuorista naisista on 10-15 kg ylipainoisia!

    Riippuu paljon mihin se paino on kertynyt. Niin miehillä kuin naisillakin. Jos vyötärön seutu on hoikahko ja vatsa ei ole iso, niin painoa saa olla enemmänkin ja näyttää lähinnä vaan hyvältä.
  13. S

    Voittaako nuorempi nainen kaunedessa nelikymppisen, vaikka olisi kaunis nelikymppinen?

    Mun mielestä nuo vaatteet/asut ovat kaukana tätimäisestä. En tosin ihan jokaista linkkiä katsonut. Mun mielestä ihan täydellisiä nuoren naisen tyylejä. Mutta vaatteet eivät loppupeleissä ratkaise mitään, eikä se tyyli niin tärkeä ole.
  14. S

    Jos vaatteet hoikentaa, niin näyttääkö ylipainoinen silloin normaalipainoiselta?

    Aloittajan kysymykseen en osaa miehenä vastata. En ymmärrä noista naisten hömpötyksistä mitään Korot, hameet yms ovat toki kauniita. En mä nyt kuitenkaan näe, että itsensä muokkaamisessa mitään pettämistä olisi. Kaikenlaiset hoikennukset, pidennykset, meikit yms ovat ihan ok, jos nainen kokee...
  15. S

    Palstan miehet auttakaa! Myös naiset vastailkaa...

    No en mä kovin tarkka ole. En usko, että miehet ylipäätään kovin tarkkoja on. Et kuitenkaan tuon isompi ole. Eri asia, jos olisit oikeasti tyyliin 100kg. Mun on itse ainakin vaikea kuvitella, että kovin montaa haittaisi, jos on vähän pullea, jos on muuten kiva ja sievä. Lihavuus on kuitenkin...
  16. S

    onko tämä nainen mielestänne kaunis?

    Ja miehet eivät todellakaan kuolaa tuollaisten perään.
  17. S

    onko tämä nainen mielestänne kaunis?

    Karsea.
  18. S

    Miksi herätän niin paljon huomiota itseäni vanhemmissa miehissä?

    Oot varmaan jollain tapaa suloinen. Uskoisin, että tietynlainen asiallinen ja hienostonut tyyli vetää puoleensa.
  19. S

    Miten pukeutuu erityisen tyylikäs nainen?

    Ei ainakaan farkkuihin. Piikkikorot eivät myöskään oikein istu sanaan tyylikäs
  20. S

    Mun on oikeasti pakko olla todella ruma. Vai keksiikö joku jonkun muun selityksen?

    Mä taas väitän toisin. En ole vielä ikinä kuullut, että mies tykkäisi enemmän housuista naisella. Kyllä miehet hameista tykkää. Eipä omanikaan hameita käytä ja tietää, että tykkään hameista. Loppupeleissä silti mulle on ihan sama, kumpiako nainen käyttää.

Yhteistyössä