Voittaako nuorempi nainen kaunedessa nelikymppisen, vaikka olisi kaunis nelikymppinen?

  • Viestiketjun aloittaja 38v
  • Ensimmäinen viesti
Must ne oli tätimäisiä enkä mä ainakaan oo kiinnostunut pukeutumaan noin. Mutta täytänkin seuraavaksi 33.
Mahtoikohan noiden linkkien lähettäjä ajatella juuri ja vain sinua, vai olisiko hänellä ollut joku hiukan yleisemmän tasoinen pointti niissä linkeissä?

Eli suomeksi, kukaan ei vaadi ketään tiettyä henkilöä pukeutumaan jollain tietyllä tavalla. Ei, vaikka postaisi peräti linkkejä omasta mielestään hyvin pukeutuvista ihmisistä.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Isämies;29026467:
Vaikea minunkaan on ulkonäköä ainoaksi syyksi mieltää, mutta myöntänet kuitenkin, että hyvännäköisillä ihmisillä (sukupuolesta riippumatta) tapaa käydä hiukan parempi flaksi näissä asioissa kuin ei-niin-hyvännäköisillä?
Toki, mutta ei se nyt niin mene, että ihastus ja suhde vaihtuvat aina lennosta jos joku paremman näköinen ilmaantuu näköpiiriin. Ja ihminen on kuitenkin kokonaisuus.
 
"hmm"
[QUOTE="Janipetteri";29026443]Eli noissa useissa viesteissä, joissa jokaisessa kolme linkkiä.
Ovat mielestäni sellaisia tyyleljä, joihin perustyylikäs, itsestään huolta pitävä, hivenen tyttömäinen, osaltaan aikuinen nainen, iältää 24-32v voisi pukeutua.[/QUOTE]

No pyh, noihan on tosi tylsiä. Se yksi harmaa minihame oli kiva, mutta sekin yhdistettynä pooloon??? Joo ei.
 
Peyote
Alkuperäinen kirjoittaja Isämies;29026478:
Mahtoikohan noiden linkkien lähettäjä ajatella juuri ja vain sinua, vai olisiko hänellä ollut joku hiukan yleisemmän tasoinen pointti niissä linkeissä?

Eli suomeksi, kukaan ei vaadi ketään tiettyä henkilöä pukeutumaan jollain tietyllä tavalla. Ei, vaikka postaisi peräti linkkejä omasta mielestään hyvin pukeutuvista ihmisistä.
Joo sori, must ne oli kauheita.
 
"hmm"
[QUOTE="Gitta";29026482]TÄTIMÄISIÄ?! What?! Mun mielestä todella hienostuneita. Tuollaisia pukee ekonmiksi opiskellut 25v pankkiirin tytär. Mulla tuli myös mieleen, että mä olen liian vanha tuollaisiin vaatteisiin. Olen tasan 30v. Mulla on tänään synttärit :)[/QUOTE]

Ekonomistiksi opiskelleissa 25v pankkiirin tyttärissä piilee juuri tätiyden alku ja juuri. Ainoa, mikä ei ole tätimäistä, on tuo helman mitta, mikä on monissa noissa hameissa todella lyhyt. Muuten tyyli on toooooooodella tylsä.
 
"Janipetteri"
Alkuperäinen kirjoittaja Isämies;29026478:
Mahtoikohan noiden linkkien lähettäjä ajatella juuri ja vain sinua, vai olisiko hänellä ollut joku hiukan yleisemmän tasoinen pointti niissä linkeissä?

Eli suomeksi, kukaan ei vaadi ketään tiettyä henkilöä pukeutumaan jollain tietyllä tavalla. Ei, vaikka postaisi peräti linkkejä omasta mielestään hyvin pukeutuvista ihmisistä.
Amen.

Linkeissä oli kuvia hyvinkin yleisellä tasolla siitä, millä tavalla noin keskimäärin hienosti pukeutuva 24-32v pukeutuu.
Tottakai ihmisiä ja tyylejä on monia. On myös ihmisiä, joilla on erittäin persoonallinen pukeutumistyyli ja se tyyli sopii heille täydellisesti.
 
"Wilma"
Ovathan nuo janipetterin linkittmät asukokonaisuudet kauniita, hienostuneita yms. Ehkä turhan hienoja arkeen? Mä en ole noin hieno.
Mutta tätimäisiä ne eivät todellakaan ole? Siis miten ihmeessä pitäisi sitten pukeutua?!
Olen tosin jo 45v, joten auttamatta liian vanha moisiin vaatteisiin. Tyttäreni voisi pitää noista!
 
Alkuperäinen kirjoittaja Mörköäiti;29026479:
Toki, mutta ei se nyt niin mene, että ihastus ja suhde vaihtuvat aina lennosta jos joku paremman näköinen ilmaantuu näköpiiriin. Ja ihminen on kuitenkin kokonaisuus.
Tietysti ihminen on kokonaisuus, mutta se valintoja tekevä kokonaisuus ei likikään aina toimi niin järkevästi ja rationaalisesti kuin uskoisimme/toivoisimme/haluaisimme. Eli en yllättyisi tippaakaan, jos jollekin (lue: aika monellekin) ihastuksen kohteen vaihtumista riittäisi motivoimaan ihan pelkästään paremman näköisen tarjokkaan ilmaantuminen näköpiiriin.
 
Mun mielestä nuo vaatteet/asut ovat kaukana tätimäisestä. En tosin ihan jokaista linkkiä katsonut. Mun mielestä ihan täydellisiä nuoren naisen tyylejä.

Mutta vaatteet eivät loppupeleissä ratkaise mitään, eikä se tyyli niin tärkeä ole.
 
"Henna"
Olen itse 21 vuotias. Mun mielestä nuo tyylit eivät tosiaan olleet tätimäisiä. Siis häh?! Kaukana tätimäisistä. Just tyylikkäitä ja nuorekkaita, mutta aika hienoja. Suomes harva pukeutuu noin hienosti. Tulee mieleen joku hienosperheen tyttö.

Michael Korsin hamiltonit maksaa 300-400e stockal, joten ei varmaan ihan joka mimmillä ole varaa, jos aikoo käteisellä ostaa.
 
"Iiro"
Alkuperäiseen kysymykseen:
Neljäkymmentävuotias ei ole missään nimessä vanha. Suurin osa nelikymppisistäkin on vielä ihan sieviä, nuoria, hehkeitä yms. En mä oikeasti tunne juuri yhtäkään rupsahtanutta nelikymppistä? Tottakai kolmekymppinen on usein olemukseltaan tyttömäisempi, mikä voi tehdä vaikutuksen. Miehet saattavat kokea myös uutena ja jännittävänäkin asiana sen, että joku nuori nainen kiinnostuu heistä. Ehkä sitä sitten jossain haavemaailmoissa nuorrutaan samalla itsekin?
20 vuotias on taas ihan liian nuori ja 20 vuotiasta en osaa pitää kauniina. Kyllä nainen on kauneimmillaan keskimäärin 25-35v. Liika tyttömäisyys taas on pahasta. En mä lapsen kanssa halua olla silleen.

Nyt sohaistaan ampiaispesää ja haen kypäränkin valmiiksi pesäpallomailaiskuja varten.

Suomalaiset nuoret naiset eivät osaa pukeutua. Puhun nyt n. 23-35 vuotiaista. Suurimmalla osalla tyyli on ihan järkyttävä. Kaikki tyylikäs mielletään Suomessa tätimäiseksi. Kaikenlaiset resuiset rentut, wannabe erilaisuus yms on muka sitten muodikasta.
Esim. tänne linkitettyjen sivujen tyylit ovat mielestäni oikein sopivia nuorelle naiselle.
 
vieras0
Musta toi taas oli ihan kiva tyyli. Mua jotenkin karvastaa se kun pitäs olla aina teeskentelemässä jotain rikasta perijää tai pankkineitiä.
Teeskentelemässä? Mä en ole koskaan ollut oikein farkkuihmisiä. Nyt mä olen löytänyt musta farkkuleggarit, joita voin pitää ilman ahdistuskohtausta. Tosin ovat olleet vasta kaksi kertaa jalassa. Muhun ei vaan iske mikään farkut+tennarit+oversize+trendinahkarotisi+rennot trenditakit yms tyyli yhtään.

Mä käytän paljon kynähameita, mustia hameita, korkkareita, avokkaita, merkkilaukkuja, peplumpaitoja, neulemmekkoja yms. En esitä rikasta perijätärtä. Sellainen tyyli nyt on vaan jotenkin eniten mua.
Jos menen kauppaan ja etsin itselleni jotakin mieluisaa, niin yleensä sellainen tietynlainen vaatetyyli nyt vaan vetää puoleensa.
 
itse varma
Tätä minäkin ihmettelin :)
Nyt kun nelikymppinen kolkuttelee ovella, ei ahdista pätkääkään, vaan koen itseni viehättäväksi ja itsevarmaksi.
Tuo viehettävyys ja itsevarmuus ilmenee yllättävän usein vaatimisena, "olen sen arvoinen" -ajatusmaailmana, kiukkuiluna jos ei saa tahtoaan läpi tai muuten toisille ikävänä olemisena jota ei ikävä kllä itse usein tiedosta. Uskon tätä tarkoitetun tuolla ikävällä iällä.

Myös oman kokemukseni mukaan 35-55-vuotiaat naiset ovat niitä kaikkein hankalimpia ihmisiä vaatimuksineen ja huonoine käytöstapoineen. Moni heistä varmaan kuvailisikin itseään itsevarmaksi. Kohteliaisuutta ei silti sopisi unohtaa vaikka lilluisi itsevarmuudessa.
 
Peyote
Teeskentelemässä? Mä en ole koskaan ollut oikein farkkuihmisiä. Nyt mä olen löytänyt musta farkkuleggarit, joita voin pitää ilman ahdistuskohtausta. Tosin ovat olleet vasta kaksi kertaa jalassa. Muhun ei vaan iske mikään farkut+tennarit+oversize+trendinahkarotisi+rennot trenditakit yms tyyli yhtään.

Mä käytän paljon kynähameita, mustia hameita, korkkareita, avokkaita, merkkilaukkuja, peplumpaitoja, neulemmekkoja yms. En esitä rikasta perijätärtä. Sellainen tyyli nyt on vaan jotenkin eniten mua.
Jos menen kauppaan ja etsin itselleni jotakin mieluisaa, niin yleensä sellainen tietynlainen vaatetyyli nyt vaan vetää puoleensa.
Jokainen saa mun puolesta pukea mitä lystää.
 
Peyote
[QUOTE="iiro";29026622]Miellät silti tyylikkään pukeutumisen teeskentelyksi?[/QUOTE]

No en pidä sellaisesta pukeutumisesta enkä pukeutuisi siis itse silleen. Pukeudu sinä jos tykkäät.
 
Harva Suomessa pukeutuu noin hienosti. Ymmärrän siis hyvin, että jollekin tulee mielleyhtymä "pankkiirin tyttäreen" tai "periättäreen". Mun mielestä kauniita ja nuorekkaita tyylejä. Ei tosiaan tätimäisiä. Olin pudota tuolilta, kun joku sanoi noita tätimäisiksi.
 

Yhteistyössä