Voittaako nuorempi nainen kaunedessa nelikymppisen, vaikka olisi kaunis nelikymppinen?

  • Viestiketjun aloittaja 38v
  • Ensimmäinen viesti
"Vieras"
Itse koen itseni yhä nuoreksi nyt pian nelikymppisenä, samaksi kuin kaksikymppisenä... Ainut ero mitä huomaan on se että kroppa kipeytyy helpommin pitkäaikaisessa rasituksessa.
 
"vieras"
olemme 3 kymppinen pari ja meillä on samoin kuin ed.olevalla parilla.
mies ei koskisi tikullakaan parikymppisiin, ja pitää 4-kymppisiä viehättävämpänä.
se äly on kiehtova ja luonnollisuus ajatuksissa sekä sinut itsensä kanssa.
ei ole mitään ylimääräistä hihittelyä, vaan oikeasti hauskaa.
Jos miehen täytyy erikseen oikein kertoa ketä EI PIDÄ viehättävänä, niin se on vähän sama kuin liittyisi johonkin vaimonhakkaajat ovat perseestä -ryhmään. Epäilyttävää :D.
 
Peyote
[QUOTE="vieras";29024006]Siis tarkoitan, että kun asiasisältö on jo valmiiksi tiedossa eli sama toistuu ohjelmasta toiseen.[/QUOTE]

Mä en kyl tiennyt oikein mikä ohjelma se on enkä kattonut ees alusta asti. Kesti hetken ennenkuin tajusin mistä siinä oli kyse. Sitten mua jo alkoikin kiinnistaa se niiden tyttöjen tarina ja katsoin sen loppuun. Mä ainaskin oon sellanen, että mua kiinnostaa se, millaista jollain toisella saattaa olla. En oo koskaan ennen kuullut tuollaisesta palvelusta, että tyttöjen pitää näytellä olevansa rakastuneita.
 
:LOL: Nyt ei ole kyllä naiviudella enää mitään rajaa. Vai ei mies välitä parikymppisistä, vaan pitää nelikymppisiä viehättävämpänä. :D Uskoo kuka haluaa.
Usko poju pois. Pojuhan sä olet.

Mä en tosiaankaan osaa kattoa esikoistyttäreni ikäluokkaa sillä silmällä. Pedofiiliksi itteni tuntisin.
Nelikymppiset naaraat taas... punatukkaiset varsinkin...
 
  • Tykkää
Reactions: musta kahvi
Lady Gardenea
Ei ikä siihen vaikuta. Olemus ja asenne vaikuttaa. Mä olen 43v. ihan kivan näköinen.

Mulla on jotain ryppyä silmänympärysiholla. Muualla ei ole. Näytän nuoremmalta.
 
Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
nuoriko
Nelikymppinen ei vaan enää millään muotoa ole nuori ja kukkea. Varsinkaan timmi nelikymppinen, tuossa iässä tai pian sen jälkeen hoikkuus alkaa väkisin vaikuttaa kuivakkaalta. Pieni ylipaino (indeksi 25-28) kaunistaisi montaa nelikymppistä naista. Se vaan, että joko ollaan kunnon omena tai sitten tosissaan treenattu viimeisen päälle. Pehmeys ei ole ikinä haitaksi naisessa.

Nuoremmat on vielä sinisilmäisiä, rypyttömiä, kiihkeämpiä asenteissaan ja viehättävän avuttomia. Kypsyys ja kokemus ovat tavoiteltavia, mutta ei niissä mitään mahdollisuuksien ja epävarmuuden hurmaavuutta enää piile. Kypsä ja omillaan toimeentuleva nrlikymppinen laadukas menestyvä nainen ei tarvitse miestä ja asettaa olemuksellaan miehellekin paineita. Nuoremmalle naiselle mies voi aina tarjota jotain, kaljamahasta ja paheista huolimatta, nimittäin elämänkokemusta. Yliote ikään kuin.

Toisiin miehiin vetoaa nuoruus. Olet vaan tavannut vääriä miehiä.
 
Mä olen vissiin väärä mies vastaamaan, mut vastaan kumminkin.

Ei, en pyöri marttakerhoissa.

Kiinanpalatsikoirat on ärsyttäviä pikkupiskejä, jotka koon puolesta sekoittaa lankakerään ja äänen puolesta elektroniikkapeliin. Ei semmoista kiitos, vaan oikea koira tai kaksi.

Jakkupuku on erittäin jees.

Etenkin jos sen alta kuoriutuu hitunenkin sitä höpönassua.

En oikein jaksa miehiä, jotka ovat niin tärkeitä, että ovat tappaneet sisäisen pikkupoikansa. En myöskään naisia, joissa ei ole jäljellä pisaraakaan PeppiPitkätossua.

Ja jjepp. Minulla on söpö kaljamaha ja silmäpussit. Monin tavoin olen myös ennalta- arvattava. Entäs sitten?

Sitäs sitten, että vastasin alunperin sille toiselle miehelle, joka väitti, että 35+ naiset muuttuvat tylsiksi ja kulkevat tyyliin mukavissa mummovaatteissa :)

Eli samoilla linjoilla ollaan, ei ole nelikymppiset miehet, eikä naiset vielä tylsiä, eihän? Eemeliä ja Peppiä pitää löytyä niin kauan kuin henki pihisee :)
 
Sitäs sitten, että vastasin alunperin sille toiselle miehelle, joka väitti, että 35+ naiset muuttuvat tylsiksi ja kulkevat tyyliin mukavissa mummovaatteissa :)

Eli samoilla linjoilla ollaan, ei ole nelikymppiset miehet, eikä naiset vielä tylsiä, eihän? Eemeliä ja Peppiä pitää löytyä niin kauan kuin henki pihisee :)
Otahan suukko jos huolit.

:kiss:
 
  • Tykkää
Reactions: musta kahvi
"Tiina"
Tee itse samoin, eli valitse joku 25-30 -vuotias mies. Olen huomannut samanikäisenä naisena, että itsevarmalla, menestyvällä ja kauniilla 40-kymppisellä on eniten vientiä vähän nuoremmassa ikäluokassa.
 
"vieras"
Minusta neli-viiskymppisten naisten itsevarmuus tekee heistä kiinnostavampia ja kauniimpia kuin "tasapäisistä" pari-kolmekymppisistä.

Liekö se itsevarmuus ja itsensä kunnioitus, se, että tietää mitä tahtoo, pelottavaa saman ikäisille miehille? No, ainakin vähänkin epävarmemmille miehille. Ja mitä semmoisella miehellä fiksu aikuinen nainen tekee? Ei mitään.
 
"vieras"
Nelikymppinen ei vaan enää millään muotoa ole nuori ja kukkea. Varsinkaan timmi nelikymppinen, tuossa iässä tai pian sen jälkeen hoikkuus alkaa väkisin vaikuttaa kuivakkaalta. Pieni ylipaino (indeksi 25-28) kaunistaisi montaa nelikymppistä naista. Se vaan, että joko ollaan kunnon omena tai sitten tosissaan treenattu viimeisen päälle. Pehmeys ei ole ikinä haitaksi naisessa.

Nuoremmat on vielä sinisilmäisiä, rypyttömiä, kiihkeämpiä asenteissaan ja viehättävän avuttomia. Kypsyys ja kokemus ovat tavoiteltavia, mutta ei niissä mitään mahdollisuuksien ja epävarmuuden hurmaavuutta enää piile. Kypsä ja omillaan toimeentuleva nrlikymppinen laadukas menestyvä nainen ei tarvitse miestä ja asettaa olemuksellaan miehellekin paineita. Nuoremmalle naiselle mies voi aina tarjota jotain, kaljamahasta ja paheista huolimatta, nimittäin elämänkokemusta. Yliote ikään kuin.

Toisiin miehiin vetoaa nuoruus. Olet vaan tavannut vääriä miehiä.
Siis on tää palsta vaan hauska. Paljon olen täällä nähnyt juttuja miten kolme/nelikymppisen pitäisi pukeutua jne., mutta tää oli uutta että ylipainoinenkin pitäisi olla. Siis hahhhahhhahha (räkänaurua). Siis tomminen bmi ihmisellä on jo kyllä aika karsee, anteeksi nyt vaan ja ylipaino ei kaunista ketään. Joten haista sinä vaan paska.
 
"Memmuli"
Mä olen 37-vuotias. Ihan rehellisesti väitän, että olen nyt paremman näköinen kuin ollessani 20 vee. Tuolloin mulla oli sellasta lapsenpyöreyttä naamassa ja pelkän kasvokuvan perusteella mua ois luullu tosi lihavaksi, vaikka en ollut. Yritin myös pukeutua mielestäni aikuismaisesti, eikä se toiminu lainkaan.
 
[QUOTE="Memmuli";29024387]Mä olen 37-vuotias. Ihan rehellisesti väitän, että olen nyt paremman näköinen kuin ollessani 20 vee. Tuolloin mulla oli sellasta lapsenpyöreyttä naamassa ja pelkän kasvokuvan perusteella mua ois luullu tosi lihavaksi, vaikka en ollut. Yritin myös pukeutua mielestäni aikuismaisesti, eikä se toiminu lainkaan.[/QUOTE]


Ihan sama mulla ja saman ikäisiä ollaan. Mutta jotkut naiset ovat kuin viini, paranevat vanhetessaan!
 
just joo
[QUOTE="Tiina";29024351]Tee itse samoin, eli valitse joku 25-30 -vuotias mies. Olen huomannut samanikäisenä naisena, että itsevarmalla, menestyvällä ja kauniilla 40-kymppisellä on eniten vientiä vähän nuoremmassa ikäluokassa.[/QUOTE]

:LOL:
 
"vieras"
Rehellisesti: montako sellaista nelikymppistä tunnette, jotka olisivat radikaalisti "mummoontuneet" yhtäkkiä lähestyessään kolmea/neljääkymmentä? Minä en tunne ensimmäistäkään. Onko mun tuttavapiirini jotenkin poikkeuksellinen?
 
[QUOTE="vieras";29024443]Rehellisesti: montako sellaista nelikymppistä tunnette, jotka olisivat radikaalisti "mummoontuneet" yhtäkkiä lähestyessään kolmea/neljääkymmentä? Minä en tunne ensimmäistäkään. Onko mun tuttavapiirini jotenkin poikkeuksellinen?[/QUOTE]
Yksi mun tuttava rouviintui aika pahasti, mutta muita en kyllä tiedä
 
"vieras"
Alkuperäinen kirjoittaja Vasemman käen rukkanen;29024453:
Yksi mun tuttava rouviintui aika pahasti, mutta muita en kyllä tiedä
Siis muuttui ihan erilaiseksi kuin oli aiemmin? Hmm, no kai niitäkin sitten on. En pinnistelemälläkään hoksaa tuntevani yhtäkään, no yksi on semmoinen tätimäinen, mutta hän on ollut samantyyppinen jo parikymppisenä, ettei sekään mikään iän tuoma muutos ole...
 
[QUOTE="vieras";29024465]Siis muuttui ihan erilaiseksi kuin oli aiemmin? Hmm, no kai niitäkin sitten on. En pinnistelemälläkään hoksaa tuntevani yhtäkään, no yksi on semmoinen tätimäinen, mutta hän on ollut samantyyppinen jo parikymppisenä, ettei sekään mikään iän tuoma muutos ole...[/QUOTE]

Löysi miehen ja muuttui villistä sinkusta talon emännäksi :D
 
"vieras"
Alkuperäinen kirjoittaja Vasemman käen rukkanen;29024470:
Löysi miehen ja muuttui villistä sinkusta talon emännäksi :D
No hups, jos sillä oli emäntägeeni piilevänä? :D

Mutta villistä sinkusta vakisuhteeseen, joo, tokihan siinä jollain lailla muuttuu. Tarkoitin muutoksella lähinnä sitä, että muuttuuko huumorintajuinen, kujeileva nuori nainen yhtäkkiä tosikoksi, tai koko ikänsä rokkia rakastanut mimmi ei enää hyväksyisi kuin virsiä (no tokihan joskus uskoontulo voi olla aika radikaalia)? Että voiko ihminen perusluonteelleen niin kovinkaan paljoa, ja varsinkin, onko se ikäriippuvainen asia?
 
huooooh
[QUOTE="Tiina";29024351]Tee itse samoin, eli valitse joku 25-30 -vuotias mies. Olen huomannut samanikäisenä naisena, että itsevarmalla, menestyvällä ja kauniilla 40-kymppisellä on eniten vientiä vähän nuoremmassa ikäluokassa.[/QUOTE]

Ei pidä paikkaansa. Kiinnität vaan "erikoisempiin" huomiota. Mun epäitsevarma ätinini jahtaa nuorempia miehiä vain siksi, että tuntisi itsessään edes vähän nuoruutta. Säälittää katsella kun nuoret miehet pitävät Coolina panona ja menevät sitten nuorempiin.
Tästä ketjusta huomaa kuinka huono itsetunto on kun pitää monen vähän alentaa nuorempaa polvea. :D
Ja vastaus ap:lle, ei se ikä vaan kyllä se on ihmisestä kiinni. Kumpikin voi kauneudessa voittaa jos nyt kilpailla pitää. Nainen voi olla kaunis 20 ja 40v:nä.
 
"Tiina"
Ei pidä paikkaansa. Kiinnität vaan "erikoisempiin" huomiota. Mun epäitsevarma ätinini jahtaa nuorempia miehiä vain siksi, että tuntisi itsessään edes vähän nuoruutta. Säälittää katsella kun nuoret miehet pitävät Coolina panona ja menevät sitten nuorempiin.
Tästä ketjusta huomaa kuinka huono itsetunto on kun pitää monen vähän alentaa nuorempaa polvea. :D
Ja vastaus ap:lle, ei se ikä vaan kyllä se on ihmisestä kiinni. Kumpikin voi kauneudessa voittaa jos nyt kilpailla pitää. Nainen voi olla kaunis 20 ja 40v:nä.
Mitä alentavaa on siinä, että 25-30 -vuotias mies kiinnostuu nelikymppisestä naisesta? Kaksi aikuista ihmistä joilla kummallakin on varmaan jo elämän realiteetit tiedossa.
 
"hmm"
Oisko nyt kumminkin kyse jostain muusta kuin kauneudesta?
Ehkä törmäät vääränlaisiin miehiin?
Tai olet jotenkin muuten hankalasti lähestyttävä?

Mä en ole ikinä ollut erityisen kaunis (sellainen ihan kiva, ok), mutta ei se ole miesseuran löytämistä lainkaan estänyt...
 
"vieras"
Ehkä voittaa, mutta minä olen ratkaissut tämän niin, että minulla on itseäni 8 vuotta vanhempi mies. Hänelle olen vielä näin neliykkösenäkin suht nuori, kun hän itse täyttää muutaman kuukauden päästä 50. :)
 

Yhteistyössä