minä itsekin olen erehtynyt jonkin verran vanhemman miehen kanssa seurustelemaan. Ennen kuin tosiaan tajusin kuinka ääliö hän on, ja miten hyväksikäytetty minä olin. Lähenin neljääkymppiä, mutta mies takanapäin haki koko ajan nuorempaa, nelikymppistä kaveriaan kadehti minun kuulteni, kun tällä oli parikymppinen tyttöystävä.
Joten joo, eivät varmaan jaa käsitystäni nämä nuoret naiset, ennen kuin itse huomaavat ja tajuavat mikä heissä se tärkein ominaisuus olikaan miehelle.
Niin no, onhan mulla useitakin kymmenen vuotta vanhempia miehiä ollut, itse en pitänyt sitä oikein minään, mutta olipa noikin sellaisia sovinistisikoja jotka uskovat kaikessa rumuudessaan ja ylipainossaan olevansa taivaan lahja nuorille kauniille naisille.
Ja niistä thainaisista, tai näiden miljonäärien perässäjuoksijoista, mä en tuomitse heitä. Ja jos jokainen tietää mikä on pelin henki niin siitä vaan.
Mutta kun nämä miehet tuntuvat oikeasti hakevan sieltä Thaimaasta "oikeaa rakkautta", kuten hiljattain oli jossain dokkarissa, joku suomalainen mies oli jo ensimmäisen lempannut "rahan perässä olijana" ja toista oli ottamassa ja uskoi muka rakkauteen.
Ja sen viime öisen dokkarin katsottuani olen kyllä entistä enemmän järkyttynyt, että miten miehiin menee läpi se touhu siellä.
Siellä oli joku "paras ulkomainen aviomies"-kisakin, ja sen osanottajalista oli kyllä niin yököttävä esimerkki noiden miesten tasosta
Sä kovasti puolustelet nuorten naisten perässä juoksevia vanhoja ukkoja, onko sulla itselläsi huomattavasti nuorempi eukko?
Onko sulla tyttäriä? Toivoisitko heille yli 15 vuotta vanhempaa limaista ukkoa?