Voittaako nuorempi nainen kaunedessa nelikymppisen, vaikka olisi kaunis nelikymppinen?

• Viestiketjun aloittaja 38v
  • Ensimmäinen viesti
Se "timmiys" vanhemmissa naisissa näyttäytyy usein sellaisena kuivana olemuksena jonka jänteet pullistelevat kaulasta ja käsivarsista. Eli pullea nuorikko mielestäni tässä asiassa kauniimpi, kuitenkin tunnen vetoa n. 10 vuotta vanhempiin naisiin ja ihan muista syistä kuin ulkonäöstä. Se on sitten varmaan se elämänasenne, ellei sitten ole hapantunut pilalle. Liika itsensä korostaminenkin rumentaa.

Rohkenen olla erimieltä, ei vielä 4-kymppisillä naisilla ole tällaista ongelmaa, ellei sitten ole ihan sairaaloisen laiha. Sairaaloisen laiha ei kyllä ole kaunis nuorenakaan.

Ennemminki ne jänteet alkaa pullistella tuossa 50 ja 60 välillä. Olen muuten tavannut useampia 80-90-vuotiaita naisia, jotka ovat olleet äärimmäisen kauniita, omalla hauraalla tavallaan. Että ei se kauneus ikää katso.

jif
olemme 3 kymppinen pari ja meillä on samoin kuin ed.olevalla parilla.
mies ei koskisi tikullakaan parikymppisiin, ja pitää 4-kymppisiä viehättävämpänä.
se äly on kiehtova ja luonnollisuus ajatuksissa sekä sinut itsensä kanssa.
ei ole mitään ylimääräistä hihittelyä, vaan oikeasti hauskaa.

rohkeus on katsojan munissa
Rohkenen olla erimieltä, ei vielä 4-kymppisillä naisilla ole tällaista ongelmaa, ellei sitten ole ihan sairaaloisen laiha. Sairaaloisen laiha ei kyllä ole kaunis nuorenakaan.

Ennemminki ne jänteet alkaa pullistella tuossa 50 ja 60 välillä. Olen muuten tavannut useampia 80-90-vuotiaita naisia, jotka ovat olleet äärimmäisen kauniita, omalla hauraalla tavallaan. Että ei se kauneus ikää katso.
Rohkenen ehdottaa tällaista: Moni kuntoileva ja ihan hoikkakin 4-kymppinen näyttää jo aika kuivalta.

• Tykkää
Reactions: musta kahvi
Määä
No miehen korvien välissä se vika vaan on. Mies kuvittelee itse olevansa ikinuori, ja "ansaitsevansa" nuoren, kauniin ja tiukan naisen. Tai edes nuoren. Samoin kuin kaikilla rikkailla ja kuuluisillakin on.
Ilmeisesti nämä ovat niin lapsellisia itsekin, tai luonteeltaan pedofiilejä, jolloin ei se lapsenomainen ajatusmaailmakaan haittaa.
Hyi hitto yöllä kattelin ohjelmaa siitä vaimonhausta Thaimaasta, ja kyllähän ihmetytti.
Ne siellä takertuu ensimmäiseen ulkomaiseen ukkoon jonka vihille saavat, ja näitä vanhoja rumia ukkoja katsoessa iskee kyllä valtava myötähäpeä.
Ei kai ne nyt tosiaan itsekään usko mihinkään rakkauteen?
Miehet ovat käsittämättömän tyhmiä otuksia.

Missä marttakerhoissa sä pyörit, ykskään mun tuttavapiirin 35+ naisista ei käytä mitään käytännöllisiä kävelykenkiä tai suoria housuja :D
Kyllä heillä on yleensä tyköistuvat farkut ja saappaat/korkokengät.

Ja nämä esittämäsi yleistyksetkö ei sitten sovi 40+ pömppövatsaisiin, silmäpusseilla varustettuihin miehiin? Aika tylsiä ja ennalta arvattavia on kyllä monet 40+ ikämiehet.

"uskaltaa olla höpönassuja", LMFAO hommaa kiinanpalatsikoira, jos höpönassua kaipaat :)
Mä olen vissiin väärä mies vastaamaan, mut vastaan kumminkin.

Ei, en pyöri marttakerhoissa.

Kiinanpalatsikoirat on ärsyttäviä pikkupiskejä, jotka koon puolesta sekoittaa lankakerään ja äänen puolesta elektroniikkapeliin. Ei semmoista kiitos, vaan oikea koira tai kaksi.

Jakkupuku on erittäin jees.

Etenkin jos sen alta kuoriutuu hitunenkin sitä höpönassua.

En oikein jaksa miehiä, jotka ovat niin tärkeitä, että ovat tappaneet sisäisen pikkupoikansa. En myöskään naisia, joissa ei ole jäljellä pisaraakaan PeppiPitkätossua.

Ja jjepp. Minulla on söpö kaljamaha ja silmäpussit. Monin tavoin olen myös ennalta- arvattava. Entäs sitten?

Alkuperäinen kirjoittaja Määä;29023708:
No miehen korvien välissä se vika vaan on. Mies kuvittelee itse olevansa ikinuori, ja "ansaitsevansa" nuoren, kauniin ja tiukan naisen. [...]
Miehet ovat käsittämättömän tyhmiä otuksia.
Näetkö niillä vanhoihin ukkoihin hairahtavilla nuorilla naisilla minkäänlaista roolia tuossa kuviossa? Ovatko ne siis ihan täydellisesti vietävissä olevia vai ovatko ne kuitenkin itsestään vastuussa olevia toimijoita? Kumpi on tyhmempi, nuoren naisen pokannut vanha mies vai vanhan miehen pokannut nuori nainen?

Määä
Alkuperäinen kirjoittaja Isämies;29023736:
Näetkö niillä vanhoihin ukkoihin hairahtavilla nuorilla naisilla minkäänlaista roolia tuossa kuviossa? Ovatko ne siis ihan täydellisesti vietävissä olevia vai ovatko ne kuitenkin itsestään vastuussa olevia toimijoita? Kumpi on tyhmempi, nuoren naisen pokannut vanha mies vai vanhan miehen pokannut nuori nainen?
nuori nainen on vielä vähän kuin lapsi, ei sitä voi tyhmäksi oikein sanoa. Se on vähän syyntakeeton ja naiivi. Paitsi sitten on osa näitä laskelmoijia, kuten esim. thainaiset.

vieras 55 vee
Olen alalla, jossa ulkonäöllä ja käytöksellä on väliä. En tarkemmin speksaa, missä, mutta joudun edustamaan niin nuoria kuin vanhempiakin ihmisiä ja heidän osaamistaan. N. 35 - 45 vuotiaat naiset ovat vaikeassa iässä ja kuten me vanhat ämmät keskenämme naureskelemme "että, aha, taas yksi minä vaadin ja tahdon- tyyppil liikenteessä". Sen takia nuorempia naisia on kiva ns. kaupitella eteenpäin ja tietää, että työt tehdään, sanasta pidetään kiinni ja ymmärrystä löytyy asioiden muuttuessakin. Kaikki se heijastuu kasvoissa ja kehon kielessä. Että kyllä se kauneus on sisältäkin lähtevää. En tiedä ap:n tilanteesta, mutta vähän viittaisi siihenkin että ne omat mielipiteet on ehkä esitetty tiukassa formaatissa ja saneltu tarkkaan mitä elämästä halutaan.Monikaan ei tykkää sellaisesta.

Alkuperäinen kirjoittaja Määä;29023765:
nuori nainen on vielä vähän kuin lapsi, ei sitä voi tyhmäksi oikein sanoa. Se on vähän syyntakeeton ja naiivi. Paitsi sitten on osa näitä laskelmoijia, kuten esim. thainaiset.
Mahtavatkohan ne vanhempien miesten kanssa elävät nuoret naiset jakaa tuon käsityksesi... :)

Ja jos thainaiset ovat mielestäsi (väärällä tavalla) laskelmoivia pariutuessaan varakkaiden länkkäreiden kanssa, niin entäpä sitten ne länkkärinaiset, joita myös tuntuu miehen varallisuus kiehtovan kovasti? Vai selittyyköhän se niiden donaldtrumpien ja harryharkimoiden ympärillä pörräävien naisten määrä ko. herrojen erityisen valloittavalla persoonallisuudella...

Peyote
Peyotella on tapana jeesustella kaikissa ulkonäkökeskusteluissa, lähinnä varmaan siksi että on niitä harvoja hyvännäköisiä tällä palstalla ja hyvin tietää sen. Jostain syystä se on hänelle joku moraalinen oikeutus ottaa kantaa kaikkiin ulkonäkökysymyksiin kun on itse päässyt helpolla pelkän geeniperimän ansiosta.

Olen siis mies, en mikään kateellinen nainen enkä ihastunut kyseiseen henkilöön, päinvastoin.
Ihme tilitys, kun vertaa siihen, että mä olen tässäkin keskustelussa ainoastaan kysellyt, mitä joillain termeillä tarkoitetaan. Kuten nyt vaikka tuo kukkeus tai suloisuus.

Määä
Alkuperäinen kirjoittaja Isämies;29023780:
Mahtavatkohan ne vanhempien miesten kanssa elävät nuoret naiset jakaa tuon käsityksesi... :)

Ja jos thainaiset ovat mielestäsi (väärällä tavalla) laskelmoivia pariutuessaan varakkaiden länkkäreiden kanssa, niin entäpä sitten ne länkkärinaiset, joita myös tuntuu miehen varallisuus kiehtovan kovasti? Vai selittyyköhän se niiden donaldtrumpien ja harryharkimoiden ympärillä pörräävien naisten määrä ko. herrojen erityisen valloittavalla persoonallisuudella...
minä itsekin olen erehtynyt jonkin verran vanhemman miehen kanssa seurustelemaan. Ennen kuin tosiaan tajusin kuinka ääliö hän on, ja miten hyväksikäytetty minä olin. Lähenin neljääkymppiä, mutta mies takanapäin haki koko ajan nuorempaa, nelikymppistä kaveriaan kadehti minun kuulteni, kun tällä oli parikymppinen tyttöystävä.
Joten joo, eivät varmaan jaa käsitystäni nämä nuoret naiset, ennen kuin itse huomaavat ja tajuavat mikä heissä se tärkein ominaisuus olikaan miehelle.
Niin no, onhan mulla useitakin kymmenen vuotta vanhempia miehiä ollut, itse en pitänyt sitä oikein minään, mutta olipa noikin sellaisia sovinistisikoja jotka uskovat kaikessa rumuudessaan ja ylipainossaan olevansa taivaan lahja nuorille kauniille naisille.
Ja niistä thainaisista, tai näiden miljonäärien perässäjuoksijoista, mä en tuomitse heitä. Ja jos jokainen tietää mikä on pelin henki niin siitä vaan.
Mutta kun nämä miehet tuntuvat oikeasti hakevan sieltä Thaimaasta "oikeaa rakkautta", kuten hiljattain oli jossain dokkarissa, joku suomalainen mies oli jo ensimmäisen lempannut "rahan perässä olijana" ja toista oli ottamassa ja uskoi muka rakkauteen.
Ja sen viime öisen dokkarin katsottuani olen kyllä entistä enemmän järkyttynyt, että miten miehiin menee läpi se touhu siellä.
Siellä oli joku "paras ulkomainen aviomies"-kisakin, ja sen osanottajalista oli kyllä niin yököttävä esimerkki noiden miesten tasosta:p
Sä kovasti puolustelet nuorten naisten perässä juoksevia vanhoja ukkoja, onko sulla itselläsi huomattavasti nuorempi eukko?
Onko sulla tyttäriä? Toivoisitko heille yli 15 vuotta vanhempaa limaista ukkoa?

Alkuperäinen kirjoittaja Määä;29023884:
Sä kovasti puolustelet nuorten naisten perässä juoksevia vanhoja ukkoja, onko sulla itselläsi huomattavasti nuorempi eukko?
En suinkaan puolustele nuorten naisten perässä juoksevia vanhoja ukkoja. Itse asiassa ihan päinvastoin; näen heidät oikeastaan aika surullisina tapauksina. Itsestäni kerroinkin heti alussa, että en pysty kuvittelemaan itseäni alle kolmivitosen naisen kanssa. Se riittäköön vastaukseksi noihin kysymyksiisi.

"vieras"
No siis en tiedä kauneudessa mutta nuoruus voittaa ja sen tuomat kicksit. Sellaisia ne miehet nyt vaan on. Ei kannata odottaa miehiltä mitään kummempia, niin ei tule pettymään. Itse olen ollut ihan vaan sinkkuna ja nyt kaksi vuotta ilman mitään yhdenillan juttujakin. Kummasti sitä on saanut olla rauhassa kusetuksilta ja pettämisiltä.

Vaikka täytyy myöntää, että kerran menin tässä vähän vipuun kun mies tosi kauan yritti minua ja kertoi avoimesti tunteistaan. Eihän se halunnut kun pillua (ei kyllä saanut!) ja siinä tapahtu sitten kaikenlaista typerää miehen toimesta. Petyin miehen käytökseen, mutta onneksi tajusin olla välittämättä miehestä tippaakaan.

En tosiaan välitä miehistä tippaakaan, niin ei tarvitse pettyäkään. Olen joutunut tässä aika montaa kertaa sanoa ei treffipyynnöille, koska miehen mielessä liikkuu vain pillu ja naiset, tietysti oma itse ja kalja usein myös.

Peyote
Alkuperäinen kirjoittaja Määä;29023884:
minä itsekin olen erehtynyt jonkin verran vanhemman miehen kanssa seurustelemaan. Ennen kuin tosiaan tajusin kuinka ääliö hän on, ja miten hyväksikäytetty minä olin. Lähenin neljääkymppiä, mutta mies takanapäin haki koko ajan nuorempaa, nelikymppistä kaveriaan kadehti minun kuulteni, kun tällä oli parikymppinen tyttöystävä.
Joten joo, eivät varmaan jaa käsitystäni nämä nuoret naiset, ennen kuin itse huomaavat ja tajuavat mikä heissä se tärkein ominaisuus olikaan miehelle.
Niin no, onhan mulla useitakin kymmenen vuotta vanhempia miehiä ollut, itse en pitänyt sitä oikein minään, mutta olipa noikin sellaisia sovinistisikoja jotka uskovat kaikessa rumuudessaan ja ylipainossaan olevansa taivaan lahja nuorille kauniille naisille.
Ja niistä thainaisista, tai näiden miljonäärien perässäjuoksijoista, mä en tuomitse heitä. Ja jos jokainen tietää mikä on pelin henki niin siitä vaan.
Mutta kun nämä miehet tuntuvat oikeasti hakevan sieltä Thaimaasta "oikeaa rakkautta", kuten hiljattain oli jossain dokkarissa, joku suomalainen mies oli jo ensimmäisen lempannut "rahan perässä olijana" ja toista oli ottamassa ja uskoi muka rakkauteen.
Ja sen viime öisen dokkarin katsottuani olen kyllä entistä enemmän järkyttynyt, että miten miehiin menee läpi se touhu siellä.
Siellä oli joku "paras ulkomainen aviomies"-kisakin, ja sen osanottajalista oli kyllä niin yököttävä esimerkki noiden miesten tasosta:p
Mikä dokkari se oli minkä katsoit viimeyönä? Jonain yönä täs taannoin tuli joku semmonen kuin ammattina tyttöystävä. Se oli aika surullinen ja ne äijät siinä, jotka osti itselleen loman ajaksi tyttöystävän, oli kyllä ällöttäviä. Siis ihan ulkoisestikin jo. Huono hammashygienia ja huono hygienia yleensäkin. Alkoholistin oloisia.
Ja jos ei tyttöystävä miellyttänyt, sitä sai vaihtaa vaikka joka päivä. Ja tytön odotettiin olevan ihana ja rakastuneen oloinen tyttis heti sillä silmänräpäyksellä kun sille esiteltiin uus äijäasiakas. Oli kyllä inhottavaa.

Ihme tilitys, kun vertaa siihen, että mä olen tässäkin keskustelussa ainoastaan kysellyt, mitä joillain termeillä tarkoitetaan. Kuten nyt vaikka tuo kukkeus tai suloisuus.
Olet kuviasi laittanut näkyville, joten voinen kertoa, että olet kukkea ja suloinen. Vielä monta vuotta.

Minä en ole. Ollut koskaan. Tosin mielikuvitus, suuvärkki ja supliikki paikkaa pahimmat puutteet, mutta kukkeaa tai suloista minusta ei saa.

Peyote
Olet kuviasi laittanut näkyville, joten voinen kertoa, että olet kukkea ja suloinen. Vielä monta vuotta.

Minä en ole. Ollut koskaan. Tosin mielikuvitus, suuvärkki ja supliikki paikkaa pahimmat puutteet, mutta kukkeaa tai suloista minusta ei saa.
Vois olla aika huono juttu jos mies on kauhean kukkea tai suloinen. Suloisia miehet on vielä esimerkiksi 14 vuotiaina, mikä vähän tarkottas, ettei oo vielä mies. Miehenä on ehkä helpompaa, kun rypytkin on vaan ihan kivoja niillä.

Alkuperäinen kirjoittaja Isämies;29023898:
En suinkaan puolustele nuorten naisten perässä juoksevia vanhoja ukkoja. Itse asiassa ihan päinvastoin; näen heidät oikeastaan aika surullisina tapauksina. Itsestäni kerroinkin heti alussa, että en pysty kuvittelemaan itseäni alle kolmivitosen naisen kanssa. Se riittäköön vastaukseksi noihin kysymyksiisi.
Ihan kuin mun suustani. Onko mulla kaksoisolento?

Määä
Mikä dokkari se oli minkä katsoit viimeyönä? Jonain yönä täs taannoin tuli joku semmonen kuin ammattina tyttöystävä. Se oli aika surullinen ja ne äijät siinä, jotka osti itselleen loman ajaksi tyttöystävän, oli kyllä ällöttäviä. Siis ihan ulkoisestikin jo. Huono hammashygienia ja huono hygienia yleensäkin. Alkoholistin oloisia.
Ja jos ei tyttöystävä miellyttänyt, sitä sai vaihtaa vaikka joka päivä. Ja tytön odotettiin olevan ihana ja rakastuneen oloinen tyttis heti sillä silmänräpäyksellä kun sille esiteltiin uus äijäasiakas. Oli kyllä inhottavaa.
toi oli poikaystäväni on seksituristi, viitosella, saattaa tulla uudestaankin.

oikea mies
[QUOTE="vieras";29023326]En jaksa koko ketjua lukea. Minun mieheni 30v. pitää viehättävinä n. 40v. naisia, jotka ovat itsestään huolehtineet ja pukeutuvat nuorekkaasti. Parikymppisistä hän ei välitä, kun ovat useimmiten vielä niin lapsellisia sekä ulkonäöllisesti että käyttäytymiseltään. Itse olen taas mieheni ikäinen ja onpa hän näköjään minut sitten 30-sarjasta kelpuuttanut ;)[/QUOTE]

:LOL: Nyt ei ole kyllä naiviudella enää mitään rajaa. Vai ei mies välitä parikymppisistä, vaan pitää nelikymppisiä viehättävämpänä. :D Uskoo kuka haluaa.

Yhteistyössä